دسته‌بندی نشده

پد سالیسیلیک اسید

پد سالیسیلیک اسید

پد سالیسیلیک اسید

سلامی دیگر به همه شما دوستان همیشگی و خوب دیتا میکاپ. پد کنترل چربی سالیسیلیک اسید بیوآکوا محصولی فوق العاده قدرتمند و مفید برای افرادی دارای پوست بسیار چرب و مستعد جوش و آکنه می باشد. ترشح بیش از حد چربی مشکلاتی مثل ایجاد آکنه، جوش سر سیاه، جذب آلودگی و همچنین ایجاد ظاهر ناپسند به همراه دارد که با استفاده از پد کنترل چربی سالیسیلیک اسید بیوآکوا تمامی این مشکلات رفع خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به نقد پد سالیسیلیک اسید بپردازیم.

 

پد سالیسیلیک اسید

پد سالیسیلیک اسید

اسید سالیسیلیک چیست؟

این اسید سالیسیلیک معروفی که در انواع کرم ها، داروهای درمانی آکنه وجوش و سایر محصولات مراقبتی از پوست تبلیغ می‌شود، از پوست نوعی درخت بید استخراج می شود، این نوع درخت بید گیاهی است که دارای چندین اثر با خاصیت مسکن و ضدالتهابی بر روی پوست های بیماران است. این اسید محبوب در واقع در همان دسته دارویی آسپیرین است اگرچه این داروها از نظر کاربرد و ترکیبات با هم متفاوت هستند و نمی توانند به عنوان جایگزین از هم استفاده شوند.

این ماسک حاوی یک اسید بی رنگ و بی بوی آلی به ساختار اسید سالیسیلی است. از انجا که این ماده محلول در چربی است می تواند به لایه های عمیق روغنی و چربی پوست ما نفوذ کند. این ماده یک عامل کراتولیتیک مهم به شمار می‌رود . زیرا قادر است به منافذ ریز پوست نفوذ کرده و باکتری ها و چربی های جمع شده در این نواحی را پاکسازی کند.

تجمع انواع باکتری ها و چربی بر روی پوست می‌تواند منجر به گرفتگی منافذ، شیوع جوش های سرسیاه و آکنه شود، این ماسک حتی در مواردی می تواند اتصالات ناچیز بین سلول های پوستی را بشکند و به عنوان یک لایه بردار قوی طبیعی، سلول های مرده پوست را از لای پایینی جدا کند. به این ترتیب سطح پوست را نرمتر می کند.

پد ضد جوش سالیسیلیک اسید بیوآکوا BIOAQUA

پد ضد جوش سالیسیلیک اسید بیوآکوا محصولی فوق العاده قدرتمند و مفید برای افرادی دارای پوست بسیار چرب و مستعد جوش و آکنه می باشد. ترشح بیش از حد چربی مشکلاتی مثل ایجاد آکنه، جوش سر سیاه، جذب آلودگی و همچنین ایجاد ظاهر ناپسند به همراه دارد که با استفاده از پد کنترل چربی و ضد جوش بیوآکوا تمامی این مشکلات رفع خواهد شد.

این محصول بخاطر داشتن سالیسیلیک اسید و نیاسین آمید با قدرت فراوان ترشح چربی پوست را کنترل کرده. همچنین بخاطر داشتن ترکیبات فعالی مثل هیالورونیک اسید و عصاره آلوئه ورا عملیات رطوبت رسانی و ترمیم پوست را به طور فوق العاده ای انجام داده و موجب داشتن پوستی بسیار نرم و سالم می شود.

این پد حاوی ۵۵ ورق بسیار نرم کتانی است که هم به جذب بهتر مایع به بافت پوست کمک فراوان کرده و هم موجب پاکسازی سطح پوست از چربی های اضافه و سایر آلودگی ها می شود.

پد سالیسیلیک اسید

پد سالیسیلیک اسید

ویژگی:

  • برند محصول :بیوآکوا ( BIOAQUA )
  • سرشار از سالیسیلیک اسید
  • تنظیم کننده قدرتمند چربی پوست
  • پاکسازی کامل چربی های اضافه سطح پوست
  • جلوگیری از ایجاد انواع جوش و آکنه
  • مرطوب کننده
  • ضد جوش سر سیاه
  • حاوی نیکوتین آمید
  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • ۱۱۰ گرم | ۵۵ ورق پد کتانی
پد سالیسیلیک اسید

پد سالیسیلیک اسید

شیوه استفاده:

  1. پس از پاکسازی صورت با شوینده مخصوص یک پد را از ظرف خارج کرده و با تمرکز بیشتر بر نواحی چرب تر و یا نواحی دارای جوش و آکنه و منافذ باز به آرامی بر روی صورت بزنید.
  2. نکته: با توجه به نیاز ( میزان ترشح چربی و داشتن جوش و آکنه) حداقل هفته ای دو بار و حداکثر هفته ای هفت بار از این محصول استفاده کنید.
  3. نکته: قبل از مصرف مقداری از مایع را بر روی پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار التهاب و حساسیت پس از ۲۴ ساعت از این محصول استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *