دسته‌بندی نشده

کرم مروارید بیوآکوا

کرم مروارید بیوآکوا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم مروارید بیوآکوا

سلام به همه شما خوبان و همراهان گرامی دیتا میکاپ. شما برای رفع چروم صورتتان از چه محصولی استفاده می نمایید؟ نام محصولی که قصد داریم در این صفحه آن را به شما معرفی کنیم، کرم مروارید بیوآکوا می باشد. در ادامه با ما همراه بتشید تا بطور مفصل و به نقد و بررسی این محصول و خواص آن بپردازیم.

کرم مروارید بیوآکوا

کرم مروارید بیوآکوا

بررسی تخصصی کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا

سلامت و زیبایی پوست برای خانم ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و به همین جهت محصولات مراقبتی و لوازم آرایشی زیادی جهت بهبود وضعیت پوست ساخته شده اند. اما با اطمینان از کیفیت بالا، اثر گذاری حتمی و بدون عوارض کرم مروارید بیوآکوا اصل محصولی است که استفاده از آن قبل از خواب توصیه می شود و هیچ کس نمی تواند اثرات فوق العاده ی آن بر روی پوست را انکار کند.

شب ها قبل از خواب به پوست خود برسید و با وضعیتی آرام به بستر بروید. استفاده از کرم های شب مختلف همانند این کرم مروارید بیوآکوا اصل در میان بانوان یک روش متداول است که موجب درمان یا جلوگیری از عوارض پیری می شود. در ترکیب کرم شب از ترکیبات مهمی برای مطلوب نگه داشتن پوست و جوان سازی این بافت استفاده شده است.

استفاده از این محصول در طول روز مجاز نیست و باید بر روی پوست عاری از آرایش بنشیند و البته میانه خوبی هم با نور ندارد. با وجود اینکه چربی قابل ملاحظه ای نیز در ترکیب آن دیده می شود، اما ترکیبات آن به گونه ای است که باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شود. البته سازندگان این کرم این پیش بینی را کرده اند که ممکن است در طول شب غلت بخورید و صورت شما با بالشت و ملحفه در تماس باشد. به همین جهت آن را به گونه ای ساخته اند که چربی را به این صورت انتقال نخواهد داد.

توضیحات

کرم مرطوب کننده و ضد پیری مروارید بیوآکوا حاوی لعاب مروارید خالص است که بخاطر وجود موادی مثل کلسیم و ویتامین و آمینو اسید نقش مهمی در زیبایی پوست دارد،این محصول از شرکت معتبر بیوآکوا می‌تواند پوست را عمیقا آبرسانی کند، چروک های سطحی پوست را از بین ببرد و موجب سفتی و جوانی پوست گردد.آبرسان و ضدچروک مروارید بیوآکوا میتواند شلی و افتادگی پوست را درمان کنند علاوه بر این  از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به خاصیت روشن کنندگی،شفاف کنندگی پوست اشاره کرد.

بخاطر وجود آمینو اسید میتواند تخریبات ناشی از پرتو های خورشید را کاهش دهد و با کنترل ملانین پوست از به وجود آمدن لک و کک و مک جلوگیری کند و پوستی درخشان و سالم به شما هدیه کند.

کرم مرطوب کننده و ضد پیری مروارید بیوآکوا دارای بافتی بسیار سبک و زود جذب بوده و پس از استفاده به هیچ عنوان موجب چرب شدن و احساس سنگینی بر روی پوست شما نخواهد شدو این محصول بخاطر قدرت بالای ترمیم کنندگی خود از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و  به شما در داشتن پوستی بسیار شاداب، سالم درخشان و بدون علائم پیری کمک خواهد کرد.

فرمولاسیون کرم مرطوب کننده و ضد پیری مروارید بیوآکوا کاملا ارگانیک بوده و به علت نداشتن ترکیبات شیمیایی مضر به هیچ عنوان موجب ایجاد حساسیت نخواهد شد. علاوه بر موارد بالا این محصول حاوی ترکیبات مرطوب کننده نیز می باشد که موجب تامین رطوبت مورد نیاز پوست و همچنین افزایش نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد.

کرم مروارید بیوآکوا

کرم مروارید بیوآکوا

معرفی کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا

در هنگام شب و وقتی بدن در آرام ترین حالت خود قرار دارد، تمام اعضای بدن ما خودشان را بازسازی می کنند و بهبود می بخشند. این قضیه همچنین شامل وسیع ترین عضو بدن ما، یعنی پوست هم می شود. پس استفاده از کرم شب جهت استحکام و شادابی پوست، ترمیم بافت آسیب دیده، حفظ رطوبت، نرمی پوست و … کاملا لازم و ضروریست. امروزه در بازار صدها مدل مختلف کرم با قیمت ها و کیفیت های مختلف به چشم می خورند. اما انتخاب کدام یک بهترین تصمیم است؟

ما به شما محصولی را معرفی می کنیم که پاسخگوی تمام انتظارات شما از یک کرم شب ایده آل خواهد بود. نام این محصول کرم شب ضد چروک مروارید است و ساخت برند معتبر بیوآکوا است. برندی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا و در رده معتبرترین صادرکنندگان این محصولات به ایران است.

پرفروش ترین محصول ضد چروک در خاورمیانه

کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا در رده پرفروش ترین محصولات ترمیم کننده و مراقبتی پوست قرار دارد. این محصول ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد. که در ادامه به تفصیل آن را بیان می کنیم. این کرم مروارید ، حاوی مقادیر زیادی پودر مروارید است که بافتی سبک با جذب عمیق و بالا دارد. فرمولاسیون ارگانیک آن مطابق به روزترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و در بسته بندی بسیار زیبای کاسه ای 55 گرمی تقدیم شما می شود. استفاده از آن برای خانم ها در انواع سنین توصیه می شود. این محصول یک روشن کننده و آبرسان قدرتمند پوست است که با حفظ آب در زیر پوست به استحکام بافت آن کمک میکندو تیرگی ها را تبدیل به شفافیت می کند.

کرم مروارید بیوآکوا

کرم مروارید بیوآکوا

ویژگی های کرم شب مروارید بیوآکوا

لیفت و بدون چروک کردن صورت

استفاده ی دوره ای از این محصول، آن هم قبل از خواب موجب صاف و یکدست شدن پوست می شود. و بافت اضافی و مرده ی آن را پاکسازی می کند. این محصول شگفت انگیز با تاثیر بر سیکل متابولیسم و تقسیم سلولی، به تنفس پوست کمک می کند. همچنین به خوبی بر تعادل الاستیک و کلاژن پوست تاثیر می گذارد و از این طریق قابلیت استحکام و کشسانی پوست را بهبود می بخشد. نفش کرم شب مروارید بیوآکوا در جذب و حفظ آب در اپیدرم پوست غیر قابل انکار است و این مساله موجب رطوبت رسانی و سفتی این بافت می شود. ترمیم ساختار سلولی در متابولیسم پوست یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول است.

ایجاد پوستی سفت و لیفت شده، با حس طراوت و تازگی پس از مدتی استفاده از این محصول دور از اتنظار نیست. همچنین همانطور که ذکر شد، پاکسازی پوست و لایه برداری ملایم آن از دیگر اثرات مفید استفاده از این محصول بیوآکوا می باشد. این محصول مناسب استفاده ی صورت حتی نواحی دور چشم می باشد و به پوست حساس آن ناحیه آسیبی وارد نمی کند. عوارض جانبی ندارد و چین و چروک. و خطوط ریز صورت شما پس از استفاده ی دوره ای از آن به طور کلی محو می شوند.

کرم مروارید ضد لک بیوآکوا

کرم شب ضد چروک بیوآکوا یک محصول با خاصیت ضدلک و ضدجوش است که از ایجاد التهاب و قرمزی نیز جلوگیری می کند. به عبارتی شما با استفاده از این کرم ضد لک مروارید بیوآکوا، علاوه بر برطرف کردن چروک پوستی به دلیل خاصیتی که مروارید. در کاهش آنزیم تیروزیناز که عامل اصلی ایجاد لکه های صورت است، صورتتان را بدون لک نیز نمایید.

حذف چربی و آلودگی های پوستی

پودر مروارید حاوی مقادیر غنی کلسیم، ویتامین، پروتئین و اسید آمینه های ضروری برای پوست است که خواص درمانی و زیباسازی خارق العاده ای دارند. استفاده از این محصول به جذب چربی و رفع آلودگی پوستی، فیلتر اشعه های ماورای بنفش و پیشگیری از هایپرپیگمانتاسیون کمک می کند. البته این محصول بی نظیر دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز می باشد. که موجب نابودی ذرات میکروبی، لکه، جوش های چرکی، خشکی و اگزما می شود.

ویژگی‌ها و مشخصات:

  • ضد پیری
  • روشن کننده و آبرسان پوست
  • دارای بافت سبک برای جذب بالاتر و عمیق تر پوست
  • صاف و یکدست شدن پوست پس از استفاده
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و ترمیم ساختار سلولی آن
  • لیفت و سفت کردن پوست
  • ضد لک و از بین برنده‌ی التهابات پوستی
  • قابل استفاده برای دور چشم
  • حاوی پودر مروارید
  • وزن: ۶۰ گرم
  • برند بیواکوا
کرم مروارید بیوآکوا

کرم مروارید بیوآکوا

نحوه استفاده از کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا

کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا یک محصول مجاز به استفاده در شب می باشد. و استفاده از آن باید در عدم حضور نور انجام شود. در ابتدا لازم است آرایش خود را به کمک محصولات پاکسازی آرایش  کاملا تمیز کنید. سپس مقداری از کرم را بر روی انگشت حلقه ی خود بریزید و به آرامی بر روی پوست بمالید.

سپس پوست را به حالت دورانی ماساژ دهید تا جذب کرم به حداکثر برسد. بعد با کف دست مقداری پوست تان را فشار دهید که وضعیت پوست به ایده آل ترین حالت ممکن برسد. استفاده دوره ای از این محصول تغییرات مثبت و قابل ملاحظه ای .را در پوست شما به وجود خواهد آورد که در جلب رضایت شما موثر خواهد بود.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *