دسته‌بندی نشده

اتو موی مسافرتی

اتو موی مسافرتی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

اتو موی مسافرتی

سلام به همه شما خوبان و همراهان گرامی دیتا میکاپ. افرادی که به طور طبیعی دارای موهای مجعد یا فرفری هستند می دانند که چه حسی دارد که برای داشتن موی صاف همیشه به دنبال اتو موباشید اتوی مو یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن موهای براق و یکدست است اما در دراز مدت می تواند به مو آسیب بزند. پس ما در این مقاله سعی داریم شما را با اتو موی مسافرتی، انواع اتو مو، معایب و مزایای اتوی مو آشنا کنیم با ما همراه باشید.

اتو موی مسافرتی

اتو موی مسافرتی

اتوی مو چیست؟

اتو مو یا انبر مو نوعی ابزار است. که با بهره گرفتن از گرما و به منظور تغییر حالت موی سر مورد استفاده قرار می گیرد. از اتوی مو استفاده های زیادی می شود که می توان. به صاف کردن مو، فر و مجعد کردن مو، چین دار کردن، چروک دار کردن، موج انداختن و شکنج دار کردن مو اشاره کرد.

بسیاری از افراد به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و همواره از وسایل های آرایشی و بهداشتی لازم استفاده می کنند. اتوی مو یکی از وسایل های آرایشی پر کاربرد است. که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده می باشد.

با استفاده از اتو مو می توانید موهای خود را به راحتی حالت دهید. در حالی که مدت زمان زیادی را برای انجام این کار نیاز ندارید. با استفاده از اتوی مو می توانید موهای خود را به راحتی حالت دهید. در حالی که مدت زمان زیادی را برای انجام این کار نیاز ندارید.

استفاده از اتو مو در آرایشگاه ها بیشتر کاربرد دارد. برای خرید اتو مو باید بسیار دقت کنید زیرا خرید آن بیشتر از سایر وسایل ها در دکوراسیون خانه نیاز به رعایت نکات مختلف دارد. و حتما باید اتو مو را با توجه به نیاز و مدل های خود خرید کنید.

 

معایب استفاده از اتو مو چیست؟

با وجود آنکه استفاده از اتوی مو آسیب زا به نظر نمی رسد اما باید بدانید که قرار نیست کاملا بی خطر باشد. بر عکس اتوی مو می تواند از سایر روش های حالت دهی به مو مانند سشوار هم خطرناک تر باشد. چرا که اتوی مو حرارت را به صورت مستقیم. به مو منتقل می کند که این موضوع می تواند بافت ساختاری مو را با سوختگی مواجه کند.

 

استفاده از اتو مو سبب ایجاد خطراتی برای مو می شود که در زیر به تعدادی از آن ها می پردازیم:

  • استفاده از اتو مو سبب می شود که شادابی. و شفافیت مو را از بین ببرد و در دراز مدت سبب تغییر جنس مو می شود.
  • در صورت استفاده مکرر از اسپری ها و حالت دهنده های مو، ژل ها و استفاده. از اتو مو سلامت مو را به خطر می اندازید.
  • گرمای حاصل از اتو های فر کننده سبب شکستن برخی از پیوندهای هیدروژنی ضعیف مو می شود و موجب فر شدن موقتی آنها می شود.
  • اتو های فر کننده دارای درجه حرارت بالا می باشند و از رسیدن حرارت به حد سوختن موها جلوگیری می کند.
اتو موی مسافرتی
  • استفاده دراز مدت از اتو مو می تواند شادابی و شفافیت مو را از بین ببرد. و مو یکنواختی خود را از دست دهد بنابراین بهتر است که اتو مو را کمتر استفاده کنید.
  • این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از اتوی مو برای مو های بی رنگ شده مناسب نمی باشد زیرا ضخامت موها در اثر دکلره کردن کاهش می یابد. و تار مو ضعیف می شود. و از آن جا که استفاده از اتو مو سبب از بین رفتن رطوبت مو و سستی تارهای مو می شود استفاده هر. روزه و مکرر از آن توصیه نمی شود‌.
  • دفعات استفاده از اتو مو را کاهش دهید تا مراقب سلامتی موهای خود باشید.

مزایای استفاده از اتو مو چیست؟

  • استفاده از اتو مو برای افرادی که دارای موهای فر و مجعد هستند. بسیار کاربرد دارد و سبب می شود تا موهای صاف تر و یکدست تری داشته باشید.
  • اگر موهای خود را با روش صحیح اتو کنید سبب می شوید تا کمترین آسیب به موهایتان وارد شود.
اتو موی مسافرتی

اتو موی مسافرتی

اتو موی مسافرتی چیست و چگونه کار می­کند؟

به طور کلی همه انواع اتوی مو از یک اهرم و دو کفه به شکل یک انبر ساخته شده­اند و با کمک انرژی الکتریکی گرم شده و وظیفه حالت دادن به موی سر را بر عهده دارند. از آنجایی که موی سر افراد مختلف انواع متفاوتی نیز دارد؛ صاف شدن و یا حالت گرفتن آنها هم در درجه حرارت­های مختلفی انجام می ­پذیرد.

به کمک انواع تیغه­ های اتو مسافرتی می­توان علاوه بر صاف کردن موها، اشکال مختلفی همانند: فر، چین انداختن و یا شکنج­دار کردن مو را ایجاد کرد.

در میان انواع گوناگون اتوی مو، اتوی مسافرتی در اندازه­های کوچکتر و با وزن کمتر ساخته شده و دارای قابلیت­هایی ازجمله کار کردن با برق مستقیم، باطری و یا استفاده از شارژر می­باشند. سبکی و حمل آسان این وسیله و همچنین امکان استفاده آن در اغلب اماکن، باعث شده اشخاص زیادی به استفاده از این وسیله روی آورند.

انواع اتوی موی مسافرتی

اتوهای موی مسافرتی بسته به اینکه چه منبع انرژی داشته باشند شناسایی می­شوند از قبیل اتوی شارژی، اتوی برقی و یا اتویی که با باطری کار می­کند اما از لحاظ جنس کفه­های آن نیز به گروه­های ذیل تقسیم می­شوند.

این نوع اتو به دلیل داشتن گرمای یکنواخت بسیار پیشنهاد می­گردد زیرا آسیب چندانی به موی سر وارد نمی­کند و برای انواع موهای نازک و ضخیم نیز قابل استفاده است. فقط کافی است به جنس مواد تشکیل دهنده آن دقت نمود که با کیفیت باشند. البته اتوهای سرامیکی نمی­توانند به آسانی حالت­های مختلفی را در موی سر ایجاد کنند.

مدل تیتانیومی به سرعت گرم شده و حالت­های زیبایی را نیز در مو به وجود می­آورند. استفاده از این اتوی مو بسیار موها را براق و درخشان کرده و آنها را از وز شدن و خشن شدنشان جلوگیری می­کند. البته باید توجه داشت که این نوع اتوی مو ممکن است به موهای نازک بسیار آسیب برساند زیرا گرم شدن سریع آنها آسیب­رسان بوده و صرفاً برای آرایشگران حرفه­ای و متخصصان زیبایی لازم می­باشد.

این نوع اتو کمترین آسیب را به موها وارد می­کند زیرا روکش این کفه­ها از فلز گران­قیمت تورمالین ساخته شده و با ایجاد یون­های منفی و از طریق مادون قرمز با موها برخورد کرده و حالت مناسب را در مو ایجاد می­کند.

اتو موی مسافرتی

اتو موی مسافرتی

ویژگی­های اتو مو مسافرتی

اتوهای مسافرتی در طرح­ها و اندازه­های مختلف، ویژگی­هایی دارند که حائز اهمیت می­باشند از قبیل:

  • داشتن عملکرد سریع و همچنین راندمان بالا
  • قابلیت حمل و استفاده در سفر به دلیل اندازه کوچک و سبک بودن
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت و مناسب بودن برای انواع موها
  • امکان استفاده از سیم برق، باطری و شارژر

مزایای اتو مو مسافرتی

استفاده از اتو موی مسافرتی فواید بسیاری دارد که برخی از مهم­ترین آنها عبارتند از:

  • مناسب بودن برای انواع مختلف مو
  • امکان حمل و استفاده از آن در همه جا به دلیل سبکی و کم حجم بودن
  • امکان تنظیم دمای مناسب
  • توزیع گرما در سطح کفه­ها به طور یکنواخت
  • امکان استفاده از آن در دوره­های مختلف زمانی و تطبیق با انواع مدل­های جدید

معرفی کوتاه

اتو مو مسافرتی

  • در ۶ رنگ زیبا
  • تا ۱۶۰ درجه گرم می شود
  • اورجینال
  • به سفارش ارو‌پا ساخته شده

 

نکاتی درباره خرید و قیمت اتو مو مسافرتی

قطعاً قیمت مناسب یک محصول، از مهم­ترین فاکتورهایی است. که در هنگام خرید به آن توجه می­شود اما همواره به دنبال قیمت پایین یا بالا بودن. نمی­تواند نتیجه مناسبی داشته باشد بلکه در نظر گرفتن کیفیت. بالای یک کالا در کنار قیمت مناسب بهترین گزینه خرید است.

برای خرید اتو موی مسافرتی باید به نکاتی از قبیل اندازه، جنس و کیفیت. اتو موی مسافرتی، متناسب با نوع موی سر خود توجه کنید و قابلیت­هایی همچون تنظیم درجه حرارت و ضمانت­نامه را نیز مد نظر قرار دهید.

به شما پیشنهاد می شود برای خرید این محصول به سایت فروشگاه معتبر گلدن کویین مراجعه فرمایید و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *