دسته‌بندی نشده

خط چشم ژله ای یوشاس

خط چشم ژله ای یوشاس

خط چشم ژله ای یوشاس

سلام به همه شما زیباجویان و همراهان همیگشی دیتا میکاپ. محصولات آرایشی هر روز پا به عرصه جدید‌تری می‌گذارند و هر روز با تازه‌ترین‌هایشان به استقبال ما می‌آیند. بطور مثال یکی از این محصولات بسیار پر طرفدار خط چشم ها هستند که چند دسته هستند و برای چند نوع کاربری طراحی و تهیه شده‌اند. به همین دلیل ما در این مقاله برایتان به بررسی و صحبت درباره محصول خط چشم ژله ای یوشاس می‌پردازیم.

 

خط چشم ژله ای چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر خط چشم‌ها دارد؟

خط چشم ژله ای در واقع همان کاربرد و همان ظاهر خط چشم‌های دیگر را دارد و به هیچ عنوان در ماهیت با سایر انواع خط چشم‌ها تفاوتی ندارد. اما تنها تفاوت آن در نوع مایع خط چشم است! یعنی اگر به مایع خط چشم‌های ژله‌ای دقت کنید خواهید دید که ترکیب آن‌ها کمی غلیظ‌تر، کرمی‌تر و نرم تر هستند. مایع این خط چشم نسبت به سایر خط چشم‌ها ژله‌ای است و نوع کاربری آن تفاوت عمده‌اش با سایر انواع خط چشم‌ها است.

زیرا مایع آن به اندازه خط چشم‌های حرفه‌ای‌تر شل و آبکی نیست، در نتیجه به راحتی و با درصد خطای کمتری می‌توانید آن را روی پلکتان بکشید و نگران خط خوردگی و پخش شدن مایع اطراف چشمتان نشوید. بنابراین اگر شما در آرایش مبتدی در هستید پیشنهاد می‌کنیم که برای کشیدن خط چشم سراغ خرید خط چشم ژله ای بروید، زیرا کنترل بیشتر در به حرکت در آوردن آن روی پلکتان خواهید داشت. نکته پایانی درباره این نوع از خط چشم‌ها این است که معمولا به صورت کاسه‌ای و همراه با یک براش یا قلموی نسبتا باریک تولید می‌شوند. بنابراین دقت کنید که برای خرید این نوع از خط چشم‌ها نباید میان انواع مدادی و ماژیکی دنبالش بگردید.

خط چشم ژله ای چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر خط چشم‌ها دارد؟

خط چشم ژله ای چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر خط چشم‌ها دارد؟

چند نکته برای آسان‌تر و زیباتر کشیدن خط چشم

  • سعی کنید اگر در کشیدن خط چشم مهارت و تبحر کافی ندارید، از خط چشم‌هایی که براش آن قلموهای مویی و انعطاف پذیر است استفاده نکنید. یک خط چشم که براش آن نه خیلی باریک و نه خیلی پهن است انتخاب کنید.
  • هنگام کشیدن خط چشم مچ دستتان را روی قسمت گونه‌تان بگذارید تا لرزش دستتان تا حد زیادی کنترل و دقت عملتان نیز بیشتر شود.
  • براش خط چشم را از قسمت داخلی چشمتان به سمت قسمت بیرونی چشم حرکت دهید و هرگز از قسمت انهایی و خارجی چشم شروع به کشیدن خط چشم نکنید.
  • پس از اتمام کارتان خوب توجه کنید که فاصله بین خط چشم و خط مژه‌هایتان به خوبی پر شده باشد و هیچ جای خالی و سفیدی بین آن‌ها باقی نماند. این کار باعث می‌شود خط چشم شما و آرایش چشمتان یکدست‌تر و زیباتر به نظر برسد.

<yoastmark class=

خط چشم ژله ای یوشاس

خط چشم ژله ای یوشاس همراه قلم مو ushas یک محصول زیبا و در عین حال کاربردی می باشد که برای هر بانویی جذاب است . این محصول برای کسانی که در کشیدن خط چشم که یکی از ارکان اصلی میکاپ می باشد ، مشکل دارند گزینه ی بسیار مناسبی است. رنگ فوق العاده مشکی این محصول جلوه ی بسیار زیبایی به چشمان شما می دهد و همچنین خاصیت ضد آب بودن و ماندگاری بالای آن باعث می شود شما برای استفاده از آن در هر زمان و مکانی مشتاق باشید. بعد از استفاده ی طولانی مدت از این خط چشم زیبا متوجه می شوید که دچار ریزش نمی شود و شما میکاپتان را مدیون این محصول با کیفیت می شوید.

خط چشم ژله ای یوشاس

خط چشم ژله ای یوشاس

ویژگی های محصول:

مواد سازنده طبیعی و مرغوب
ضد آب و ضد ریزش
فرمولاسیون ژله‌ای
دارای برس
رنگ کاملاً مشکی با کیفیت بالا
ماندگاری ۲۴ ساعته و بدون ریزش
حاوی یک براش
استفاده راحت و بدون خطا
پوشش طولانی
| USHAS خط چشم ژله ای یوشاس | کد 01
خط چشم یوشاس دارای رنگ مشکی همچنین با دوام و دارای فرمولاسیون ژله‌ای می‌باشد.
می‌توان به راحتی خطی صاف و یکدست با ضخامت دلخواه ایجاد کرد.
قابلیت پوشش دهی بالا دارد و مانع از ریزش در اطراف چشم می‌شود.
فرمولاسیون این محصول مغذی بوده و به چشم آسیب وارد نمی‌کند.
دارای رنگ‌دانه‌های متراکم و غلیظ می‌باشد ، به سرعت خشک می‌شود.
ویژگی‌های محصول
مواد سازنده طبیعی و مرغوب
ضد آب و ضد ریزش
فرمولاسیون ژله‌ای
24 ساعته
رنگ مشکی
دارای برس

ویژگی های محصول:

ویژگی های محصول:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *