دسته‌بندی نشده

کرم شمعدانی

کرم شمعدانی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم شمعدانی

با سلام و درودی دیگر در خدمت شما دوتداران و همراهان دیتا میکاپ هستیم. کرم شمعدانی عنوانی است که در این پست قصد بررسی و معرفی به شما عزیزان را داریم. ممکن است بسیاری از شما دوستان  تاکنون نام این کرم را شنیده و یا تا کنون تجربه استفاده از ان را داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت پس تا پایان با ما همراه باشید.

کرم شمعدانی

کرم شمعدانی

کرم شمعدانی اصل 8 کاره و اورجینال

این کرم یکی از بهترین و معروفترین کرم های موجود می باشد که به عنوان اکسیر جادویی 8 کاره و یا کرم شمعدانی شناخته میشود. محتوای این کرم درون یک قوطی کوچک قرار دارد و به عنوان کرم شب هم معروف است.

این کرم به این دلیل به کرم شب 8 کاره معروف است که تقریبا بسیاری از عوارض پوستی را از بین میبرد. و جوانی و زیبایی را برای شما ایجاد میکند. کرم شمعدانی اصل سالهاست. که در بین بسیاری از خانم ها شناخته شده است و حتی میتوان آن را از کرم معجزه هم کمی قدیمی تر دانست. و همچنین محبوبیت آن مانند کرم های معروف است.

خواص و تاثیرات کرم شمعدانی :

  • رفع و از بین بردن کک و مک ها : یکی از کارهای این کرم 8 کاره از بین بردن کک و مک های پوستی است. که در اثر عوامل مختلفی ایجاد شده است. معمولا بیشترین کک ها در اثر آفتاب سوختگی، ویژگی های ژنتیکی و بارداری یا آلودگی های هوا ایجاد میگردد.

  • رفع تیرگی های صورت وبدن : تیرگی های مختلف روی سطح پوست را در قسمت های مختلفی از بدن میتوان مشاهده کرد. گاهی این تیرگی ها روی صورت و گاهی روی بدن می باشد که با اکسیر شمعدانی میتوان آنها را رفع کرد.

  • جلوگیری و پیشگیری از تیره و کدر شدن رنگ پوست : رنگ پوست که در اثر عوامل مختلفی از قبیل بالا رفتن سن. و یا ویژگی های ژنتیکی و یا آفتاب سوختگی تیره و کدر میشود.

کرم شمعدانی

  • بهترین رطوبت رسان و مرطوب کننده پوست : پوست بدن همواره در معرض هوای محیط و… قرار دارد و نیاز به یک مرطوب کننده دارد که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند. اگر پوست شما علاوه بر کک و لک و یا تیرگی و جوشهای پوستی دارای خشکی است.

  • دارای ویژگی ضد آفتاب با درجه شاخص SPF30 : این کرم به کرم شب معروف است، اما تولید کننده بر روی آن عبارت ویژگی ضد آفتاب با شاخص SPF30 را درج کرده است. که به معنای دفع اشعه ها و امواج مضر نور آفتاب با این شاخص می باشد.

  • از بین بردن انواع جوش ها و جای جوش : جوش های پوستی که در اثر عوامل مختلفی ایجاد میشود. را به راحتی میتوان با کرم شمعدانی از بین برد، همچنین جای جوش ها را به خوبی این کرم محو میکند.

  • دفع انواع لک ها : لک ها مانند کک ها یکی از شایع ترین عوامل سطح پوست می باشد که زیبایی چهره را مخدوش میکند. با خرید کرم شمعدانی اصل میتوان لک های روی پوست را تا حد زیادی محو کرده و پوستی جوان و شاداب را داشت.

  • از بین بردن چروک ها : یکی دیگر از تاثیرات این کرم 8 کاره اصل شمعدانی کاهش و از بین بردن چروک ها می باشد.

کرم شمعدانی اصل 8 کاره و اورجینال

طرز استفاده از کرم یا اکسیر 8 کاره شمعدانی :

استفاده از این کرم تقریبا مشابه دیگر کرم های شب مثل کرم. گلدن پرل یا کانگرو است، قبل از استفاده صورت خود را کامل با صابون یا فوم و ژل شستشو بشویید.  اگر پوست شما خشک است پیشنهاد میکنیم از صابون بچه و یا شوینده هاییی که قبلا استفاده میکرده اید استفاده کنید.

زمان تاثیرگذاری کرم شمعدانی اصل :

به طور دقیق نمیتوان گفت این کرم یا هیچ کرم دیگری در مدت چند روز تاثیرگذار خواهد بود. چراکه پوست هر فردی با دیگران متفاوت است، اما معمولا شروع مدت تاثیرگذاری کرم شمعدانی حدود 7 روز می باشد و در برخی. افرادی که پوست آنها مقاوم است ممکن است این مدت به 30 روز و حتی در برخی افراد به 50 یا 60 روز هم برسد، هرچه مقاومت پوست. در برابر تاثیرات کرم بیشتر باشد مدت زمان بیشتری باید از کرم شب شمعدانی یا اکسیر 8 کاره استفاده شود.

نکته مهم : این کرم را همزمان با دیگر کرم های مشابه استفاده نکنید، و اگر قبلا کرمی با کارکرد مشابه استفاده میکرده اید حدود 3 هفته تا 1 ماه باید بین آنها فاصله بگذارید تا تاثیرات کرم قبلی از بین برود، چراکه ممکن است مواد ساختاری آنها با هم تناقضی بر روی پوست داشته باشند.

خرید کرم شمعدانی

خرید کرم شمعدانی اصل :

در صورتی که میخواهید از شمعدانی استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم همزمان کرمی با کارکرد مشابه با این کرم استفاده نکنید و اگر قبلا از کرم خاصی استفاده میکرده اید، یک فاصله زمانی 3 هفته تا 1 ماه بین آنها ایجاد شود بهتر است، چراکه ممکند است مواد ساختاری هردو کرم با هم تداخل داشته باشند.

زمان تاثیرگذاری کرم شمعدانی اورجینال چه مدت است؟

زمان نتیجه دهی و تاثیرگذاری کرم را به طور مستقیم نمیتوان بر اساس خود کرم عنوان کرد، چراکه ویژگی های ساختاری و ژنتیکی و پوستی هر فردی با دیگری یکسان نبوده و نمیتوان انتظار داشت اگر شمعدانی برای یکی از دوستان و آشنایان شما در مدت یک هفته تاثیرگذار بود برای شما هم همین زمان طول بکشد، ممکن است تاثیرگذاری آن برای شما حتی زودتر و یا دیرتر باشد، اگر پوست شما نسبت به کرم مقاوم باشد حتی ممکن است. نیاز به استفاده طولانی مدت تری داشته باشید تا بتوانید تاثرات کرم شمعدانی را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

معمولا در افراد مختلف میتوان میانگین تاثیرگذاری 7 تا 10 روز را مشاهده کرد. البته استفاده صحیح و مداوم شبانه هم میتواند در مدت تاثیرگذاری کرم دخیل باشد.

کرم شمعدانی اصل 8 کاره

کرم شمعدانی اصل 8 کاره

کرم شمعدانی اصل را از کجا بخریم ؟

این کرم یک محصول ایرانی است که نوشته های درج شده بر روی آن هم فارسی می باشد. و نمونه اصلی آن باید دقیقا مشابه تصاویر فوق باشد. همچنین یک کاور پلاستیکی دور قوطی داشته و فاقد جعبه کارتنی است. 

نباید به یکباره مصرف آن را کنار بگذارید، باید ابتدا مصرف کرم را کم کرده و در نهایت پست از مدتی میتوان آن را کنار گذاشت، اگر به یکباره مصرف. این نوع کرم ها را قطع کنید خیلی زود پوست شما به حالت قبل برمیگردد.

 بهترین راه این است که مصرف آن را به مرور کم کرده تا تاثیرات کرم باقی بماند. این کرم را هم آقایان و هم خانم ها میتوانند استفاده کنند و قبل از استفاده پیشنهاد میکنیم تست حساسیت انجام دهید. کرم شمعدانی در سالهای اخیر وارد بازار شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.برای خرید این کرم می توانید به سایت گلدن کویین مراجه کنید و اقدام به خرید کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *