دسته‌بندی نشده

کرم پودر گاش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم پودر گاش

با سلامی دوباره به همه شما دوستان گرامی و همراهان عزیز. به دیتا میکاپ خوش امدید. کرم پودر گاش عنوان محصولی است که در این پست قصد معرفی ان را داریم. در انتخاب و استفاده از کرم پودر ها نهایت دقت را داشته باشید و انتخابی کاملا مطمئن و درست داشته باشید تا سلامت پوستتان به خطر نیوفتد چرا که استفاده از کرم پودر های نامرغوب و بی کیفیت عامل اصلی ایجاد جوش های پوستی است که درمان و از بین بردن ان ها خود روند طولانی را در پی دارد.

 

کرم پودر گاش

گاش (Gosh) برند محصولات آرایشی زیبایی تولید کشور دانمارک است که دارای سابقه فعالیتی. بیش از 50 سال در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی است و امروزه توانسته جایگاه نسبتا خوبی در این صنعت به دست آورد. محصولات برند گاش در بیش از 71 کشور جهان دارای فروش قابل توجهی هستند.

محصولات این برند توام با خلاقیت طراحی و تولید شده اند و از لحاظ کیفیتی از آخرین. تکنیک ها و فرمولاسیون های دنیای آرایش و زیبایی بهره می برند.

ویژگی های کرم پودر گاش

کرم پودرهای تولیدی این برند یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی آن محسوب می شوند که. از پوشش دهی کامل و طبیعی برخوردارند و قابلیت پوشاندن تمام چین و چروک ها و جوش های موجود در صورت را دارند. در ترکیبات کرم پودرهای گاش از گلیسیرین به عنوان ماده نگه دارنده رطوبت و هم چنین تغذیه کننده پوست استفاده شده است. علاوه بر موارد ذکر شده کرمپودرهای گاش به دلیل دارا بودن از +spf10 توان محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید را نیز دارند و به عنوان یک لایه محافظ عمل می کنند.

برند گاش انواع کرم پودرهای مختلف و در بسته بندیهای متنوعی تولید و عرضه می کند که برای استفاده در پوستهای مختلف فرموله شده اند. در ادامه دو نوع از کرم پودر برند گاش را معرفی می کنیم.

کرم پودر 24 ساعته گاش

این کرم پودر دارای تنوع در رنگبندی است و ماندگاری 24 ساعته دارد. با دارا بودن spf10 از پوست شما در مقابل امواج مضر خورشید محافظت می کند و از ایجاد لک و دچار شدن پوست. به پیری زودرس پیشگیری می نماید و هم چنین پوست را در مقابل آلودگی های محیطی مصون نگه می دارد. می توانید از این کرم پودر برای زیر سازی مناسب پوست استفاده کنید. این محصول هم چنین برای استفاده در پوستهای حساس مناسب است.

کرم پودر 24 ساعته گاش با دارا بودن بافتی نرم، کرمی و سبک باعث. بوجود آمدن پوششی طبیعی، یکدست، مخملی و با دوام بالا روی پوست می گردد.

مشخصات کرم پودر پمپی گاش (GOSH)

کرم پودر پمپی گاش از برند های معتبر لوازم آرایشی ساخت کشور دانمارک بوده و برای پوشش دهی انواع لک های پوستی می. تواند پوست را یکدست پوشش داده و پوستی صاف و یکدست ایجاد کند .این کرم پودر با 4 تن رنگ. متفاوت می توانند رنگ مناسب پوستتان را در اختیارتان قرار دهند.

میزان ماندگاری کرم پودر مهم است تا بعد از استفاده از آن تا چند ساعت نیازی به آرایش مجدد نباشد واگر وقت ندارید دچار مشکل نشوید.کرم پودر پمپی گاش (GOSH)با ماندگاری طولانی می تواند در تمام طول روز کیفیت خود را حفظ کرده و زیبایی پوست را حفظ کند .

کرم پودر گاش برای تمامی انواع پوست ها مناسب بوده و می تواند پوست را مات و یکرنگ کند و با حذف براقیت. پوست در اثر ترشحات چربی ها بر زیبایی و جذابیت چهره بیفزاید .خاصیت SPF15 در این محصول می. تواند در محیط هایی با نور کم آفتاب مراقب پوست در برابر اشعه مضر خورشید باشد.

وجود گلیسیرین در ترکیبات این کرم بر افزایش رطوبت و حفظ رطوبت پوست کمک کرده و از خشکی و چروک. پوست جلوگیری می کند.پوشش دهی کامل و طبیعی در کنار ماندگاری بالا و خاصیت ضد آفتاب و ترکیبات عالی. در این کرم ، همه و همه در کنار هم ،این کرم را در رتبه ی کرم های اورجینال قرار داده است .

برند دانمارکی گاش با کرم پودر قوی و خوشرنگ خود نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. بافت نرم و سبک این کرم و پوشش دهی زیاد آن به همراه 24 ساعت دوام آن ویژگی های بسیار خوبی هستند که خیال همه را راحت می کند. کرم پودر گاش دارای گلیسیرین است و این ماده باعث می شود رطوبت پوست حفظ شود.

با حفظ رطوبت پوست از خشکی نجات پیدا می کند و در نتیجه وقتی از کرم پودر استفاده می کنید. کرم به راحتی روی پوست قرار می گیرد و اصلا استفاده ازش سخت نیست و روی پوست پخش میشه. ویژگی منحصر به فرد کرم پودر گاش داشتن 10 SPF است که مانند کرم ضد آفتاب باعث می شود اشعه های مضر آفتاب به پوست. آسیب نزند بنابر این می تواند از لک شدن پوست و پیری آن نیز جلوگیری کند.  با حالت مات باعث می شود پوست حالتی مخملی و زیبا پیدا کند و برق نیفتد .

این کرم پودر زیرسازی عالی برای پوست است که به ماندگاری آرایش کمک می کند.  در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و هنگامی که در فضای باز هستید یا در حین فعالیت سنگین می توانید با خیال راحت از این کرم پودر استفاده کنید. رنگ های این کرم پودر بسیار کاربردی است و همه لک های و مشکلات پوست را پوشش می دهد.

با خرید کرم پودر گاش دیگر نیازی به کرم ضد آفتاب یا تمدید کرم خود ندارید و می توانید در هر زمان از شبانه روز از آن استفاده کنید .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *