دسته‌بندی نشده

تیغ صورت زنانه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

تیغ صورت زنانه

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان خوب و گرامی. به دیتا میکاپ خوش  امدید. استفاده از تیغ صورت زنانه برای اصلاح و رفع موهای زائد صورت یکی از ترند ترین شیوه ها و البته ارزان ترین ها و ساده ترین ها با صرف کم ترین زمان ممکن است. البته این روش خود دارای مزایا و معایبی است که قبل از استفاده از این شیوه باید بدانید و دارای نکاتی است که باید رعایت شود. در ادامه مطالب به بیان این نکات و بررسی معایب و مزایای ان خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب اصلاح صورت با ژیلت

در گذشته اکثر خانم‌ها از بند انداختن برای اصلاح صورت خود استفاده می‌کردند و آن را بهترین روش اصلاح صورت می‌دانستند؛ در حالی که در سال‌های اخیر استفاده ژیلت برای اصلاح صورت خانم‌ها هم رواج پیدا کرده است.

این نشان می دهد که ژیلت بهترین روش اصلاح صورت به شمار می رود؟ افراد زیادی در بین خانم‌ها بر این باورند که ژیلت باعث ضخیم‌تر شدن موی آن‌ها می‌شود و به همین دلیل به روش‌های پرزحمت‌تر و دردناک‌تری مانند بند انداختن روی می‌آورند و آن را بهترین روش اصلاح صورت می‌دانند.

اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید روش اصلاح صورت تاثیری در نحوه رشد مجدد موها ندارد. در واقع محققان پوست و زیبایی بر این باورند که شما چه صورت‌تان را با بند و چه با تیغ و ژیلت اصلاح کنید (البته اگر بهترین روش صحیح اصلاح صورت با تیغ برای خانم ها را بدانید)، در هر دو حالت موها با ضخامت و تعداد یکسانی رشد می‌کنند.

بنابراین این نظریه که با ژیلت، موهای زائد بیشتر و ضخیم‌تر می‌شوند، کاملا رد شده است. تنها تفاوت بین ژیلت و بند انداختن، زمان رویش موهاست. وقتی شما موهای زائدتان را بند می‌اندازید، موها از ریشه خارج می‌شوند و طبیعی است که با این روش موها دیرتر رشد کنند (نسبت به ژیلت که موها فقط تراشیده می‌شوند).

اصلاح صورت خانم‌ها با تیغ

اصلاح صورت خانم‌ها با تیغ بنا به گفته برخی از خانم‌ها سبب لایه برداری پوست می‌شود. آنها اعتقاد دارند که این کار باعث شاداب و درخشان‌تر شدن چهره می‌شود. اما برای داشتن این موارد راهکارهای بهتری وجود دارد که به پوست آسیب نمی‌زند. علاوه بر این معایبی برای اصلاح صورت خانم‌ها وجود دارد که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم.

بوجود آمدن موهای زیرپوستی

تیغ زدن باعث تحریک پوست، بوجود آمدن موهای زیر پوستی، و عفونت ریشه‌ی موها می‌شود.

زخم شدن پوست

شیو کردن پوست صورت اصطکاک زیادی بر روی پوست ایجاد می‎کند و ممکن است به علت بی احتیاطی سبب ایجاد زخم بر روی پوست شده و شما در پوست احساس سوزش نمایید.

چگونگی اصلاح صورت خانم‌ها با تیغ

۱. شما به یک تیغ مخصوص صورت برای از بین بردن موهای صورتتان نیاز دارید. هرگز برای اصلاح صورت از یک تیغ معمولی بدن استفاده نکنید. استفاده از تیغ ریش تراشی مردانه بهتر از تیغ اصلاح بدن زنانه است. از  خودتراش‌هایی که دارای سه یا ۴ تیغه دارند، استفاده نکنید.

۲. توصیه می‌شود تیغ زدن را بعد از روش‌هایی مانند بند انداختن انجام ندهید، چون ممکن است که پوست کشیده و تحریک شود. با این همه، روش‌هایی وجود دارند که اصلاح صورت خانم‌ها با تیغ را با کمترین تبعات منفی انجام گیرد.

۴. قبل از اصلاح صورت از کرم یا ژل اصلاح استفاده کنید. اینکار از ایجاد بریدگی و زخم جلوگیری می کند و اصلاح صورت راحت تر انجام می شود.

۵. زمانی که تیغ را روی صورت می کشید، پوست را به آرامی بکشید. در جهت رویش مو اصلاح کنید تا از بروز موهای زیر پوستی پیشگیری کنید.

۶. بعد از تمام شدن کار، پوست را تمیز کرده و مقداری روغن یا کرم مرطوب کننده، روی پوست بزنید. دقت کنید بعد از اصلاح صورت از محصولات بدون الکل و مواد حساسیت زا استفاده نمایید تا پوست آسیب نبیند.

نکات مهم در اصلاح صورت خانم ها با تیغ چیست؟

  1. اگر دارای پوست حساسی هستید از این روش برای اصلاح صورت استفاده نکنید.
  2. اگر روی پوست صورتتان، جوش، آکنه یا زخم وجود دارد، صورت خود را با تیغ اصلاح نکنید زیرا ممکن است جوش ها افزایش یابند.
  3. قبل از استفاده از تیغ برای اصلاح صورت با مقداری الکل تیغ را ضد عفونی کنید تا ایجاد عفونت باکتریایی کاهش یابد.
  4. از یک تیغ مشترک برای اصلاح صورت و سایر قسمت‌های بدن استفاده نکنید.
  5. جالب است بدانید که اصلاح صورت خانم‌ها با تیغ، موهای صورت را زیاد نمی کند.

اصلاح با تیغ بهتر است یا ژیلت؟

به طور عام دو اصطلاح ژیلت و تیغ به جای هم به کار برده می‌شوند. اما اگر منظور شما از پرسیدن این سوال، تفاوت بین استفاده از تیغ‌های یک بار مصرف و ژیلت‌های چند بار مصرف است، قطعا پیشنهاد ما گزینه دوم است؛ چرا که این نوع ژیلت‌ها معمولا نوارهای صابونی دارند و باعث بریده شدن پوست یا التهاب آن نمی‌شوند.

معایب اصلاح صورت با تیغ برای خانم ها. اصلاح صورت با تیغ از این قائله مستثنی نیست و آن هم دارای یک سری معایب است. از جمله معایب اصلاح صورت با تیغ برای خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- جوش زدن

بعد از اصلاح صورت با تیغ ممکن است صورت شما جوش بزند. جوش های سر سفید چرکی و جوش های زیر پوستی. بنابراین اگر پوست شما مستعد آکنه است بهتر است از تیغ استفاده نکنید.

۲- بریدگی پوست

یکی از معایب اصلاح صورت با تیغ این است که می توانید در اثر بی احتیاطی پوست خود را ببرید و زخم کنید. پس سعی کنید حسابی مراقب باشید و تیغ را روی پوست فشار ندهید. در هر قسمت از صورت زاویه تیغ روی پوست را به درستی تنظیم کنید تا باعث بریدگی پوستتان نشود.

۳- مشکلات پوستی

اگر هنگام اصلاح صورت با تیغ بهداشت را رعایت نکنید باعث انتقال میکروب و قارچ به پوست می شوید و در معرض بیماری های پوستی قرار می گیرید.

۴- موهای زیرپوستی

اگر موهای خود را در جهت رویش آن ها اصلاح نکنید تعداد زیادی جوش زیر پوستی می زنید. چرا که فولیکول موها نمی توانند از پوست بیرون بیایند و زیر لایه های مرده ی پوست می ماند.

۵- ملتهب شدن پوست

احتمال زیاد اصلاح صورت با تیغ باعث قرمز و ملتهب شدن پوست شما می شود. مخصوصا اگر پوست حساس یا خشکی داشته باشید التهاب آن بیشتر و شدید تر می شود.

مزایای اصلاح صورت با تیغ برای خانم ها

این روش از رفع موهای زائد می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. از جمله مزایای اصلاح صورت با تیغ برای خانم ها شامل:

  • روشی ارزان و مقرون به صرفه است.
  • پوست را لایه برداری می کند و سلول های مرده را از بین می برد.
  • بدون هیچ گونه درد و سختی است و بر خلاف روش های دیگر کم دردسر است.
  • یک روش بسیار آسان و راحت است و هر خانمی می تواند آن را انجام دهد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *