دسته‌بندی نشده

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

سلام و درود به همه مشا همراهان سایت دیتا میکاپ. پوست ارگان بسیار مهمی است که اگر به آن رسیدگی نکنیم آسیب می بیند. یکی از مشکلات عمده پوست لک است که در اثر عوامل گوناگونی از جمله قرارگیری در معرض نور آفتاب بدون استفاده از ضد آفتاب رخ می دهد. یکی از از راهکار های پینهادی برای رفع این مشکل استفاده از ضد لک است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز را معرفی کنیم همچنین به خواص و ویژگی های آن بپردازیم.

ایمیجز

ایمیجز

کرم ضد لک چیست ؟

کرم ضد لک همان‌طور که از نامش پیداست، محصولی است که به طور موضعی می‌توان از آن روی مناطقی از پوست که بر اثر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب یا عوامل دیگر دچار تغییر رنگ شده‌اند، به منظور درمان استفاده نمود. کرم‌های ضد لک عملکرد خود را با هدف قرار دادن سلول‌های تولید کننده ملانین که رنگدانه پوست هستند، انجام داده و در واقع میزان ملانین را در پوست تغییر می‌دهند. کرم‌های ضد لک عموما حاوی ترکیبات موجود در لایه‌بردار صورت مثل AHA بوده و به مرور زمان با لایه‌برداری از پوست، لک را از روی پوست محو می‌کنند.

 

نحوه اثرگذاری کرم های ضد لک روی کاهش لک

میزان تاثیر کرم ضد لک را برای شما شرح خواهیم داد اما پیش از آن بهتر است با مکانیسم اثر ضد لک‌ها روی پوست آشنا شوید. همان‌طور که اشاره کردیم کرم‌های ضد لک ترکیباتی دارند که باعث کاهش تولید ملانین در سطح پوست خواهند شد. ملانین مسئول رنگدانه پوست بوده و توسط سلول‌هایی به نام ملانوسیت ساخته می‌شود. کرم‌های روشن کننده یا ضد لک از طریق کاهش تعداد ملانوسیت‌ها در پوست عملکرد خود را انجام می‌دهند.

اکثر کرم‌های ضد لک یا روشن کننده حاوی هیدروکینون هستند و سبب کاهش ملانوسیت‌ها می‌شوند. در کرم‌های روشن کننده اغلب از ویتامین C نیز استفاده می‌شود. این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و تولید ملانین در سلول‌ها را کاهش می‌دهد. اسید گلیکولیک نیز به عنوان لایه‌بردار در بسیاری از کرم‌های ضد لک یافت می‌شود و با پاکسازی سلول‌های مرده در روشن شدن لک‌های پوستی تاثیر مثبت خود را می‌گذارد.

میزان تاثیر کرم ضد لک

کرم ضد لک به طور ۱۰۰% و بدون شک در کاهش لک‌های پوستی اثر مثبت دارد. پس در پاسخ به پرسشی که عنوان این مقاله است باید گفت که کرم‌های ضد لک واقعا موثر هستند و از شدت رنگ لک‌ها می‌کاهند. تداوم در مصرف کرم‌های ضد لک بسیار اهمیت دارد. در واقع دوره درمان به طور کامل باید به اتمام برسد تا کرم بتواند اثرگذاری خود را به نحو مطلوب بر جای بگذارد. میزان تاثیر کرم ضد لک در واقع به حجم لک، رنگ لک از لحاظ کمرنگ بودن یا پررنگ بودن، ترکیبات موجود در کرم، طرز استفاده کرم ضد لک برای صورت به شکل صحیح و رعایت مراقبت‌های لازم پس از استفاده از کرم دارد.

در برخی موارد ممکن است لازم باشد تا برای از بین بردن لک‌ها از راهکارهای دیگری نیز استفاده شود و شاید به درمان‌های جدی‌تری نیاز باشد بنابراین اگر با مصرف کرم ضد لک به نتیجه مطلوب نرسیدید، حتما با یک متخصص پوست مشورت نمایید تا روشی کارآمدتر را به شما پیشنهاد دهد.

کرم های ضد لک زمانی می‌توانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند که فرد بدون ضد آفتاب و پوشش‌هایی مثل کلاه یا عینک آفتابی هرگز در معرض نور آفتاب قرار نگیرد.
میزان تاثیر کرم ضد لک

میزان تاثیر کرم ضد لک

چه نوع لک هایی با کرم ضد لک از بین می روند ؟

لک‌های پوستی بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شوند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • تغییرات هورمونی
  • بارداری
  • مصرف برخی داروها و ابتلا به برخی بیماری‌ها
  • کمبود بعضی از ویتامین‌ها
  • افزایش سن

نقد و بررسی : کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز IMAGES

درمان سریع و فوری لک و کک و مک های پوستی، این کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز «IMAGES» است. این محصول، معجزه آسا یک درمانگر واقعی است که می توان برای درمان لک های صورت، علی الخصوص کک و مک از آن استفاده کرد.

این لکه ها در اثر خوشه های سلولی پوست بوجود می آیند که حاوی رنگدانه ملانین هستند. کک و مک ها برخلاف خال های گوشتی که برآمده هستند، کاملا تخت اند. این عارضه های پوستی، دردناک و خطرناک نیستند؛ فقط برای طرف ناخوشایند می باشند.

داشتن پوستی سفید، صاف و درخشان بدون لک برای هر فردی یه امتیاز ویژه محسوب می شود. امروزه همه به دنبال انواع و اقسام کرم ها، ماسک ها و ژل هایی هستند که در زمان کوتاه، بهترین و سریع ترین نتیجه را برای درمان مشکلات رایج پوستی بدهد. حتی برخی افراد هزینه های گزاف و زیادی را پرداخت می کنند که به نتیجه مطلوب برسند. کرم ضد لک ایمیجز، همان کرم ارزشمندی است که شما برای مقابله با لک های خود به آن احتیاج دارید.

کرم ضد لک ایمیجزکرم شیر بز ایمیجز

با ترمیم آسیب های پوستی، چهره شما را بهبود بخشیده و چون از ویتامین غنی شده است، مواد مغذی لازم برای پوست شما را برای آن فراهم می سازد. علاوه بر این به سلول های پوست در تامین رطوبت هم کمک می کند که نتیجه آن، سفیدی و درخشان شدن پوست به همراه کاهش سرعت پیر شدن آن است.

این کرم ضمن نرم کردن پوست شما به طور محسوسی لکه های پوستی را کم می کند. درنهایت پس از مدتی استفاده دگرگونی کاملی در چهره شما بوجود خواهد آمد. از رضایت مشتریان در مورد این کرم می توان دریافت که، کرم ضد لک ایمیجز قدرت زیادی در افزایش خاصیت کشسانی، سفت کردن پوست و کم کردن نشانه های پیری نیز دارد.

بررسی

برای پیشگیری از ایجاد لک هایی که بر اثر عوامل خارجی مانند نور خورشید ایجاد می شود، حفاظت از پوست بهترین گزینه جهت پیشگیری می باشد. استفاده از ضدآفتاب، کلاه، عینک و دستکشو همچنین قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در زمان اوج گرما، می توان از ایجاد لک و سایر بیماری های پوستی جلوگیری نمود.

برخی داروها و کرم های موضعی که از ترکیبات موثری برخوردار می باشند، افزایش رنگ سازی را کاهش داده و موجب برگشت پوست به رنگ طبیعی می شوند. کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز دارای فرمولی جدید و ویژه می باشد که علاوه بر درمان لک، از پوست محافظت کرده و آن را آبرسانی می کند.

کرم روشن کننده ایمیجز، برای کاهش لک های تیره و پیگمان های رنگی و کاهش سنتز ملانین و درنهایت از بین رفتن لک، تولید شده است. این کرم روشن کننده علاوه بر خاصیت ضدلک بودن، آبرسانی قوی نیز برای پوست به شمار می رود.

طریقه استفاده:

  1. ابتدا پوست خود را کاملا شستشو داده و تمیز نمایید.
  2. مقدار بسیار نازکی از کرم را روی کک و مک های صورت قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.

*اگر می خواهید بهترین اثر را روی پوست خود مشاهده کنید، توصیه می شود در شب، قبل از خواب از آن استفاده کنید).

طریقه استفاده:

طریقه استفاده:

سایر ویژگی ها:

  • از بین برنده لک های صورت
  • بهبود رنگ چهره
  • هیدراته و آبرسانی پوست
  • روشن کننده و سفیدکننده قوی
  • تغذیه کننده و تقویت پوست
  • حذف سریع و دائمی کک و مک های پوستی
  • دارای بافت ملایم و خوشبو
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده
  • تنظیم کننده رنگدانه های پوست
  • شاداب کننده و شفاف کننده
  • حاوی مواد سفیدکننده فعال
  • کد محصول: NO.XXM54154

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *