دسته‌بندی نشده

صابون ضد جوش tcc

صابون ضد جوش tcc
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

صابون ضد جوش tcc

سلام و درود به همه شما دوستداران سایت دیتا میکاپ.  هر شخصی مرد یا زن، نوجوان، سن بالا و یا حتی خانم‌های باردار ممکن است جوش‌های ریز و درشتی بر روی صورت داشته باشد اما دلیل جوش زدن صورت برای هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله قصد داریم محصول بی نظیر صابون ضد جوش tcc را به شما معرفی کنیم و به بررسی کامل آن و ترکیبات آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

صابون ضد جوش tcc

صابون ضد جوش tcc

دلایل ایجاد جوش و آکنه

آکنه یا جوش غرور جوانی یکی از مرسوم ترین بیماری های پوستی است که همزمان با بلوغ آغاز می گردد و معمولاً تا 25 سالگی یا بعد از ازدواج ادامه دارد. اساساً آکنه در اثر اختلال در ترکیب و مقدار چربی ترشح شده توسط غده های چربی به وجود می آید. به عبارت ساده تر هر وقت چربی پوست بیش از مقدار نرمال خود باشد، آکنه ایجاد می گردد. متخصصین پوست دلایل اصلی آکنه را عواملی همچون اختلالات هورمونی به واسطه ی بلوغ، حاملگی، استرس، رطوبت زیاد بدن، عرق کردن، مصرف غذاهایی حاوی ید زیاد و عدم تأمین ویتامین E و ویتامین A قلمداد می کنند. با این حال یکی دیگر از عوامل مهم اثرگذار در ایجاد آکنه، استفاده بیش از حد از موبایل است.

زمانی که شما موبایلتان را برای مدت زیادی در نزدیکی صورت خود نگه می دارید، باکتری های موجود بر آن به پوست منتقل می شوند و با تحریک غدد چربی، زمینه تشکیل آکنه را بر روی پوست و صورت فراهم می نمایند. جالب است بدانید که اگر از پاک کننده غیر مرغوب برای پوست خود استفاده نمایید، آلودگی و فعالیت باکتری های مولد آکنه شدیدتر خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید که از شر آکنه های آزاردهنده ی خود راحت شوید، باید از شوینده ای استفاده کنید که علاوه بر سازگاری کامل با طبیعت پوست، به خوبی باکتری های تولیدکننده آکنه را از بین ببرد. یکی از بهترین گزینه ها برای تحقق این اهداف صابون آنتی باکتریال TCC کاپوس است. این صابون به واسطه ی برخورداری از تری کلوکربان، با رشد و تکثر باکتری های مولد آکنه مقابله می کند.

نقد و بررسی صابون تی سی سی کاپوس

صابون تی سی سی کاپوس Kappus T.C.C Soap استفاده از صابون تی سی سی کاپوس به علت وجود مواد موثر آن، پوست صورت و بدن شما را تمیز و ضدعفونی کرده و از بروز جوش روی آن جلوگیری می‌کند. صابون تری کلوکربان کاپوس باعث جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه می‌شود. میزان تری کلوکاربان موجود در این صابون 1% می‌باشد و علاوه بر ماده موثره تری کلوکربان، گلیسیرین استفاده شده در صابون TCC کاپوس تامین کننده رطوبت پوست است و خشکی پوست را پس از مصرف این صابون برطرف می‌نماید.

صابون های ضد باکتری:

صابون های ضد باکتری معمولا حاوی تری کلوکربان Trichlocarban و تریکلوزان Triclosan هستند. بقایای این مواد بعد از شستشو روی پوست می ماند و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد. صابون های ضد باکتری برای رفع بوی ناخوشایند بدن کاربرد دارند. همچنین برای رفع عفونت های مختلف سطحی پوست مثل فولیکولیت ریشه مو یا آکنه و یا هر نوع آلودگی دیگر به کار می روند.

صابون های دیگری نیز با خاصیت ضد میکروبی وجود دارند، برخی شامل بنزوئیل پراکساید هستند که ماده ای ضد میکروبی است و در درمان آکنه به کار می رود. صابون هایی که حاوی اسید لاکتیک با غلظت زیاد هستند pH حدود ۳,۵ دارند و به نظر می رسد خاصیت ضد میکروبی داشته باشند. همچنین صابون های محتوی پویدون و آیوادین دارای خاصیت قابل توجه ضد باکتریایی هستند.

صابون ضد جوش tcc

صابون ضد جوش tcc

صابون ها چگونه پوست را پاک می کنند؟

برای پاک کردن چربی از سطح پوست که آلودگی ‌ها به آن چسبیده ‌اند باید از انواع صابون و پن استفاده شود. محتویات فعال صابون شامل نمک ها و اسیدهای چرب مختلف است. اسیدهای چرب رایج در صابون‌ ها شامل: اسید استئاریک، اسید پالمیتیک، اسید اولئیک، اسید میریستیک و اسید لوریک است. صابون های معمولی موسوم به صابون سخت هستند. ذرات صابون قطرات چربی را احاطه کرده و سبب برداشته شدن آن ‌ها از سطح پوست می ‌گردند. این ساختمان ‌های صابونی که چربی و گرد و غبار را احاطه می‌ کنند؛ به نام میسل خوانده می ‌شوند. میسل ها قطرات چربی را احاطه کرده و سبب برداشتن آن ‌ها از سطح پوست می‌ شوند.

ویژگی های صابون تی سی سی کاپوس

  • حاوی گلیسیرین برای تامین رطوبت پوست
  • حاوی ماده موثر تری کلوکربان %۱
  • برطرف نمودن خشکی پوست پس از مصرف
  • مناسب جهت پوست های آکنه ای و عفونی
  • مرطوب کننده قوی پوست
  • آنتی باکتریال قوی

موارد مصرف صابون تی سی سی کاپوس

حاوی گلیسیرین برای تامین رطوبت پوست
برطرف نمودن خشکی پوست پس از مصرف
مناسب جهت پوست های آکنه ای و عفونی
مرطوب کننده قوی پوست
آنتی باکتریال قوی

فواید صابون آنتی باکتریال تی سی سی کاپوس

  • اثر پاک کنندگی فوق العاده عالی بر روی پوست
  • بهبود سطح رطوبت پوست
  • مبارزه با باکتری های مولد آکنه
  • قیمت عالی در مقایسه با کارایی بی نظیر
صابون ضد جوش tcc

صابون ضد جوش tcc

ترکیبات صابون تی سی سی کاپوس – Kappus T.C.C Soap

سدیم تالوئات، سدیم کوکوات، آب، گلیسیرین، اسید نارگیل هیدروژنه، اسانس، تری کلوکربان، تترا سدیم اتیدورانت، تترا سدیم ادتا، سدیم کلراید، CI7789 (تیتانیوم دی اکسید)
سدیم تالوئات
ترکیبی از چربی بافت حیوانات مانند گاو و گوسفند با چربی، که باعث کنترل چربی های اضافی پوست می شود. همچنین تنش آب را کاهش می دهد و باعث می شود صابون به خاک و روغن روی پوست شما متصل شود. و به راحتی چربی های اضافی از روی پوست شما پاک می شوند.
سدیم کوکوات
کوکوت سدیم یک نام عمومی برای مخلوط کردن نمک های اسید چرب روغن نارگیل است که در ساخت صابون استفاده می شود.
تری کلوکاربان(TCC)
تری کلرو کربن (TCC) دارای اثر ضد باکتری و ضدقارچ بوده در درمان آکنه و جوش صورت مصرف بسیار موثر است. که بروز جوش های چرکی را کاهش می دهد. Triclocarbanعامل ضد باکتری در محصولات مراقبت شخصی، مانند صابون و لوسیون، و همچنین در زمینه پزشکی است خواص و مکانیسم های ضد باکتری در حال رشد دارد. تحقیقات نشان داده است که شبیه به تریکینوزیس است و در مبارزه با عفونت هایی که هدف رشد باکتری ها مانند استافیلوکوک اورئوس است موثر است.

چطور مصرف کنیم

روزانه به طور مرتب بر روی صورت و بدن مرطوب ماساژ دهید و بعد از گذشت ۱ تا ۲ دقیقه با آب سرد بشویید.

لطفا دقت کنید

در جای خشک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و درمانی و کرم های ضد آفتاب در کنار این محصول پیشنهاد می گردد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *