دسته‌بندی نشده

کرم برغ چیست

کرم برغ چیست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم برغ چیست

با سلام و درودی دیگر به همه شما زیباجویان و همراهان سایت دیتا میکاپ. کرم برغ اصل و صابون برغ یکی از محصولات پاکستانی است که با تاثیر عالی خود برای سفید کنندگی دائمی پوست توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. اگر برای شما هم این سوال پیشت آمده است که کرم برغ چیست به شما پیشنهاد می شود که با ما همراه باشید. تا بیشتر درباره این کرم سفید کننده دائمی صورت پاکستانی گفتگو کنیم و برای خرید کرم برغ اطلاعات بیشتری داشته باشید.

 

کرم برغ چیست

کرم برغ چیست

کرم برغ چیست؟

همانطور که در توضیحات بالا عرض کردیم کرم برغ، یک کرم سفید کننده پاکستانی با خاصیت لایه برداری پوست است. یعنی در واقع هم پوست شما را لایه برداری می کند، هم شفاف و روشن می کند.

با لایه برداری پوست، تمامی مشکلات آن مانند لک و جوش و تیرگی هم از بین خواهد رفت. در واقع پوست شما از نو بازسازی می شود و پوستی زیبا و شفاف و بدون عیب و نقص خواهید داشت.

 

 

کرم برغ اصل و صابون برغ چه خواصی دارد ؟

واقعا کرم برغ چیست؟ کرم برغ یک کرم با ترکیبات کاملا گیاهی و طبق استانداردهای جهانی است که خاصیت لایه برداری ملایم دارد.

صورت همه ما در طول عمرمان جوش میزند اما گاهی این جوش ها کاملا از بین میروند. گاهی زیر پوست باقی می مانند و خشک می شوند یا حتی ردشان باقی می ماند و باعث ایجاد لک و تیرگی می شود.

 

چون خاصیت خود را به خوبی نشان داده است، اما بگذارید کمی بیشتر و دقیق تر خواص کرم برغ اصلی را به شما معرفی کنیم:

  • از بین برنده لک و کک و مک های پوستی
  • از بین برنده جوش های سطحی و زیر پوستی
  • از بین برنده جوش های سر سیاه و قدیمی
  • از بین برنده لکه های بزرگ و کوچک پوستی ، حتی لک های بارداری
  • شفاف و روشن کننده پوست
  • سفید کننده دائمی و ماندگار صورت
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • و …

اما در ادامه به تک تک این خواص به طور مفصل می پردازیم تا موضوع را برای شما شفاف تر و بازتر کنیم.

 

مواد تشکیل دهنده کرم برغ

اگر بخواهیم به طور دقیق و کامل بگوییم، تولید کننده این محصول درباره تمامی مواد و ترکیبات کرم برغ چیزی نگفته است. اما برای اطمینان خریداران و دوست داران کرم، مواد اولیه و پایه آن را ذکر کرده است.

  • عصاره آلوئه ورا
  • عصاره آووکادو
  • عصاره نارگیل
  • عصاره عسل و خیار
  • ویتامین E و A و C
  • عصاره بابونه و روغن های گیاهی
  • و…

اینها فقط تعداد کمی از ترکیبات گیاهی و سالم کرم berg است. به همنی دلیل هم این محصول هیچ گونه عوارضی برای پوست شما ندارد.

 

برطرف کننده جوش های صورت با کرم برغ

کرم برغ اصل حاوی مواد ارگانیکی است که بدون کوچکترین عوارضی روی پوست شما تاثیر می گذارد. جوش و جای جوش باعث جلوگیری از زیبایی ظاهری هر فردی می شود.

اما با استفاده از این محصول در کمتر از 72 ساعت هیچ جوشی روی پوست شما باقی نخواهد ماند. حتی بعد از یک هفته استفاده مداوم، اثری از جای جوش ها هم باقی نمی ماند.

همه خواص به همینجا ختم نمی شوند، کرم برغ اصل در طولانی مدت منافذ باز پوست شما را هم می بندد و از جوش زدن مچدد پوست هم جلوگیری می کند.

 

رفع تیرگی و آلودگی پوست 

تیرگی و آلودگی از جمله موارد مهم تاثیرگذار بر زیبایی به شمار می آیند. کرم BERG اصل همانطور که از ابتدا به شما عرض کردیم یک سفید کننده فوق العاده است.

از بین بردن تیرگی تاثیر اصلی و شاخص کرم برغ است و می تواند در مدت 48 ساعت تاثیری بسزایی روی پوست هر فردی بگذارد. از روز دوم به بعد تاثیرات به مرور زمان بیشتر و بهتر می شوند.

آلودگی های باقی مانده روی پوست عامل اصلی ایجاد تیرگی هستند. از بین بردن این آلودگی ها کار هر کسی نیست و نیاز به زمان و توجه زیادی دارد.

اما اگر از این محصول استفاده نمایید، قطعا در امر پاکسازی آلودگی ها شگفت زده تان خواهد کرد. پاکسازی آلودگی ها باعث جلوگیری از تیرگی مجدد پوست می شود تا سفیدی ایجاد شده ماندگارتر شود.

رفع تیرگی و آلودگی پوست 

رفع تیرگی و آلودگی پوست 

کرم برغ اصل یک ضد لک قوی هم هست

کرم برغ چیست

صورت 98 افراد دنیا لک دارد، اما لک روی صورت، هر انسان آرام و خونسردی را هم عصبی می کند. حالا به این فکر کنید که این لک تیره و بزرگ باشد.

نه تنها این مدل لک ها ، بلکه کک و مک مادرزادی را هم از بین می برد.

این یک تبلیغ نیست، چون کرم و صابون های زیادی لایه برداری می کنند و ادعا می کنند که ضد لک هستند. اما کرمی که پوست را سفید کند قطعا زودتر و بهتر می تواند لکه ها را کم رنگ و حتی از بین ببرد.

 

لایه برداری قوی پوست با کرم برغ

کرم برغ اصل مانند تمامی کرم و صابون های پاکستانی یک لایه برداری قوی است. با کمک لایه بردار قوی باعث رفع تمامی کک و مک ها و جوش ها و جای جوش ها و تیرگی های پوست می شود.

اما این لایه برداری بر خلاف افکار عمومی و شایعات به هیچ وجه ربطی به کورتون ندارد. در این محصول حتی ذره ای کورتون هم استفاده نشده است.

پس قبل از توجه به شایعات و فروشگاه های بدون مجوز، از منابع معتبری تحقیق کنید. اکثر کلاهبرداران برای فروش محصول خود دست به پخش شایعات می زنند تا محصولی که در حال رقابت با آنهاست از دور رقابت خارج شود.

قطعا محصولی که این همه شایعه در مورد آن پخش شده است کیفیت بالایی دارد، کلاهبرداران با این کار بیشتر توجه مصرف کنندگان را به محصول مورد هدف خود جلب می کنند.

ایجاد پوستی صاف و شفاف

پوست صاف و شفاف آرزوی هر فردی است که توجه زیادی به زیبایی خود دارد. اگر فکر می کنید که پوستتان از هر نظری عالی است اما نیاز به کمی شفافیت یا صاف شدن دارد، کرم برغ اصل را از دست ندهید.

با کمک موارد گیاه به کار رفته در کرم berg اصل در کمتر از 15 روز پوستتان کاملا صاف خواهد شد. حتی شفافیتی به پوست شما اضافه خواهد شد که خودتان را هم شگفت زده می کند.

شفافیت یعنی براق شدن پوست، وقتی پوست سفید باشد اما شفاف نباشد در هر مکانی که نور کافی نباشد باز هم تیره دیده می شود.

پس اگر می خواهید پوستتان سفید شود و این سفیدی در هر جایی قابل روئیت باشد و هر نگاهی را به خود جلب کند، تنها راه حل شما استفاده از کرم برغ اصل است.

اکثر کرم ها و لوازم آرایشی و بهداشتی که در بازارها موجود هستند بیشتر باعث سفیدی می شوند. اما اگر سفیدی روی پوست بدون شفافیت باشد فایده ای ندارد.

 

کرم برغ جلوگیری کننده از التهاب و سوختگی 

کرم برغ اصل در هر بار استفاده، سلول های پوستی شما را بازسازی و تقویت می کند. این کار باعث حفاظت بیشتر پوست از اشعه های مضر خورشید و آب و هوای خشک می شود.

این بازسازی نه تنها از پوست شما در برابر سوختگی و خشکی جلوگیری می کند، بلکه سوختگی ها و التهاباتی که از گذشته روی پوست شما به وجود آمده را هم درمان می کند.

همانطور که در موارد بالا ذکر کردیم کرم برغ اصل لایه بردار قوی است. پس حتما می دانید که این خاصیت می تواند اثرات به جا مانده از التهابات و سوختگی های قدیمی را هم از بین ببرد.

 

رفع تیرگی دور چشم 

اکثر افرادی که از کرم های لایه بردار استفاده کرده اند و می کنند. می دانند که این مدل کرم ها برای پوست حساس دور چشم مفید نیستند و حتی ضرر هم دارند.

اما کرم برغ اصل این تاثیر فوق العاده را برای دور چشم شما می گذارد. تولید کنندگان این کرم به این فکر هم بوده اند که اگر فردی بخواهد پوست صورت خود را سفید کند، برای دور چشم خود باید چکار کند؟

برای همین هم این کرم را طوری ساخته اند که در صورت استفاده ملایم و کمتری نسبت به بقیه صورت، بتوان برای دور چشم هم از این محصول فوق العاده استفاده کرد.

نظرات در مورد کرم برغ

کرم برغ آنقدر در بین مصرف کنندگان خود مورد توجه قرار گرفته است که می دانیم و میبینیم که هر روز در فضای مجازی نظرات مختلفی درباره آن درج می شود. به عنوان مثال استفاده از کرم برغ برای بانوان خوب بوده است یا بد، همه جور نظر وجود دارد.

اما مهم روش استفاده صحیح کرم برغ است که روی تاثیرات و نظرات آن بعد از استفاده اثر گذار است.

 

آیا کرم برغ صابون هم دارد؟

کرم برغ چیست

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ادعا می کنند که کرم و صابون برغ ارائه می کنند. ما مانند همیشه با صداقت تمام عرض می کنیم.

کرم برغ مانند تمامی کرم و صابون های پاکستانی همراه صابون تولید میشده است. اما حدود یک سال است که دیگر صابون آن تولید نمی شود و کرم هم بزرگتر شده است.

برای اثبات این ادعا کافیست در همین فروشگاه روینا، به صفحه محصولات کرم گوری و کرم حسن ترک مراجعه نمایید و با انتخاب گزینه های محصول نمونه های کاسه ای آن ها را مشاهده نمایید.

این کرم ها هم همراه صابون تولید می شوند. اما هم این کرم ها و هم کرم برغ زمانی که با صابون تولید می شدند یک کرم کوچک و پهن بوده اند. حالا یک کرم کاسه ای بزرگ شده اند که نیازی به صابون ندارند.

 

کرم برغ ساخت کدام کشور است؟

برای دانستن جواب این سوال اصلا نیازی نیست زیادی در فکر فرو بروید. همین که بروشور این محصول را ببینید می توانید بفهمید. کرم برغ ساخت کشور پاکستان است.

از جمله کرم های لایه بردار پاکستانی که با قیمت بسیار پایین توانسته اند افراد زیادی را به خود جذب کنند. در عین حال با قیمت پایین، تاثیرگذاری عالی و درجه یکی هم دارند.

پس قضیه کرم برغ عربی چیست؟ اگر بخواهیم صادقانه عرض کنیم، باید بگوییم: محصولات پاکستانی به دلیل موقعیت و مشکلات این کشور زیاد در بین جامعه های مختلف معتبر نیستند.

ولی همه ما میدانیم که تاثیرات عالی دارند. به همین دلیل پاکستان محصولات خود را به نام کشورهای چینی و عربی وارد بازار میکند. برای آن ها مهم سودی است که بابت کیفیت محصولاتشان دریافت می کنند.

کرم برغ هم در کشورهای عربی و بانوان عرب طرفداران زیادی دارد. برای همین هم روی نمونه اصلی آن کلمه الاصلی نوشته شده است. ولی همانطور که در توضیحات بالا عرض کردیم، از بروشور این کرم میتوان مبدا تولید آن را متوجه شد.

 

پس چرا کرم برغ اصل دیگر با صابون تولید نمی شوند ؟

کرم برغ هم تا زمانی که به این شکل تبدیل شد تولید قدیم خود یعنی کرم و صابون را متوقف نکرد.

زمانی که مطمئن شد کرم برغ کاسه ای می تواند به تنهایی مصرف کنندگان را راضی نگهدارد، تولید کرم کوچک و صابون متوقف شد و در آینده همین اتفاق برای کرم و صابون حسن ترک و گوری خواهد افتاد .

حالا کسانی که کرم با صابون برغ را دارند، یا کلاهبردار هستند و کرم و صابون ارائه شده توسط آن ها تقلبی است یا از تولید قدیم این برند در حال استفاده هستند.

اما مورد اول بیشتر مورد توجه است، چون حدود یک سال است که محصول قدیم تولید نمی شود و بعید است تا الان در بازارها باقی مانده باشد.

همانطور که کرم کاسه ای آن از شر کلاهبرداران در امان نمانده است. حتما کرم و صابون آن هم که روزی پرفروش ترین کرم سفید کننده بازار بوده است مجدد در حال تولید است اما از نوع تقلبی که خطرناک است.

 

پس با کرم برغ از چه صابونی استفاده کنیم ؟

کرم برغ چیست

حالا که کرم و صابون برغ دیگر تولید نمی شود باید همراه کرم برغ از چه صابونی استفاده کنیم؟ این سوالی است که تمام مشتریان ما می پرسند و ما هم صابون های زیادی را فراهم کرده ایم.

اول از همه باید بدانید که چون کرم برغ حالت شیری دارد و یک لایه بردار ملایم است، باید همراه ش از صابونی استفاده نمایید که مانند خوده کرم باشد.

صابون شیر، صابون کوسه و صابون حلزون تاکنون بهترین صابون هایی بوده اند که با کرم پاکستانی سفید کننده برغ سازگاری خوبی داشته اند.

اما اگر به ترتیب بخواهیم بگوییم:

  • صابون شیر الاغ
  • صابون شیر بز
  • صابون شیر معمولی مانند صابون داو و لرویا
  • صابون کوسه مکس لیدی
  • صابون کوسه آرپی
  • صابون حلزون مکس لیدی

 

تشخیص کرم برغ اصل با تقلبی

برای تشخیص کرم برغ اصل از تقلبی باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. اما در ادامه چند مورد از آن ها را برایتان نوشته ایم، تا بتوانید از شر کلاهبرداران در امان بمانید.

عکس کرم برغ تقلبی و عکس کرم برغ اصلی زیاد تفاوتی با کرم اصلی ندارد اما برای شما تفاوت های این دو محصول را در ادامه بیان کرده ایم.

1 – کرم برغ اصل درای سری براق است که در تصاویر موجود در همین صفحه قابل مشاهده است. اما نمونه تقلببی سری مات و صورتی رنگی دارد.

2 – در کرم اصلی برغ تاریخ تولید و انقضا با فونتی نازک و کشیده درج شده است اما، در نمونه اصلی تاریخ تولید و انقضا فونت ساده و ضخیم دارد که باز هم در تصاویر مشخص است.

3 – کرم برغ اصل یک شاخصه مهم دارد آن هم کلمه ( الاصلی ) که در بالای تاریخ تولید و انقضا کنار کد شناسه کرم درج شده است.

4 – رنگ کرم برغ اصلی زرد است که زردی ملایم و خوش رنگ است، اما نمونه تقلبی رنگ زرد بسیار تیره یا سفید دارد.

تشخیص کرم برغ اصل با تقلبی

تشخیص کرم برغ اصل با تقلبی

قیمت واقعی کرم برغ چقدر است ؟

قیمت کرم سفید کننده دائمی صورت در بازارها بسیار متفاوت است اما، اگر بخواهیم حدود قیمت واقعی ش را به شما بگوییم چیزی بین 190 هزار تومان تا 220 هزار تومان است.

در واقع این اختلاف قیمت کرم برغ اصلي 30 هزار تومانی به محل فروش و شرایط خرید و فروش بستگی دارد اما، در واقع می توانید بین این قیمت کرم شب برغ را خریداری نمایید.

قیمت های زیر 190 هزار تومان با درصد بالایی می توانند تقلبی باشند چون ارزش واقعی این کرم کمتر از این نیست. اما قیمت های بالای 190 هزار تومان علاوه بر تقلبی بودن گران تر از حد معمول هم هستند.

 

عوارض کرم برغ چیست؟

کرم برغ چیست

اکثرا افرادی که با پشتیبانی فروشگاه تماس می گیرند می پرسند آیا کرم برغ عوارض دارد؟ روینا مثل همیشه قبل از ارائه هر محصولی آن را تست و بررسی می کند. کرم و صابون برغ هم از این تست ها جا نمانده.

اما بعد از حذف صابون ما کرم برغ کاسه ای را هم تست و بررسی کرده ایم و بعد از اطمینان کامل از سلامت کرم برغ، آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

 

از کرم برغ چه موقع استفاده کنیم ؟

افراد زیادی در سایت ها و پیج های مختلف شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که، حتما باید کرم برغ را در شب یا هر زمانی که مکان تاریک در اختیارمان باشد استفاده نماییم.

باید بگوییم که اصلا چنین چیزی نیست و در بخش مقالات فروشگاه، به خوبی درباره این قضیه صحبت کرده ایم که همه این ها یک مشت شایعات و اشتباهات است.

اما به طور کلی باید عرض کنیم که اصلا لازم نیست در تاریکی استفاده شود، ولی حتما حتما باید شب و قبل از خواب استفاده شود. قابل توجه عزیزانی که شایعه پراکنی می کنند که حتما باید چراغ ها را هم خاموش کنیم.

برای اثبات این موضوع هم کافیست در پایین همین صفحه، نظرات در مورد کرم برغ را مطالعه نمایید. اگر از خودتان می پرسید که کرم برغ را چطور استفاده کنیم؟

بهتر است که تا انتها مقاله را بخوانید و اگر می پرسید که کرم برغ تا چند روز جواب می دهد هم طبق گفته تولید کننده، چیزی بین 7 الی 15 روز برای مشاهده تاثیرات کرم روی پوست شما زمان لازم است.

 

آیا خواص و تاثیرات کرم برغ بعد از قطع مصرف بر می گردد ؟

 

یعنی تغییرات بسیار کوچکی در روش استفاده می تواند هم بد باشد و هم خوب، اما بهتر است که اول کرم تست شود تا بهترین روش مصرف را برای آن پیدا کنید.

مهمترین چیزی که باید بدانید این است که قطع ناگهانی کرم برغ می تواند تاثیرات به جا مانده روی پوست شما را از بین ببرد.

باید مصرف را به صورت آرام و ملایم قطع کنید چون پوست به این کرم ها عادت می کند، بعد از قطع ناگهانی پوست سریعا واکنش نشان می دهد، و دچار تغییر و تحولات زیادی می شود.

 

کرم برغ چند روزه جواب میده

طبق نوشته روی جعبه کرم، در مدت زمان 5 روز تاثیر این کرم سفید کننده صورت دائمی نمایان خواهد شد. برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر هم باید مداوم از کرم برغ استفاده کنید.

البته بسته به نوع پوست شما که چقدر ضخامت دارد هم مدت زمان تاثیرگذاری کامل تفاوت دارد. ولی در کل طبق تست و بررسی هایی که ما انجام داده ایم، کرم برغ بین 7 الی 15 روز روی تمامی پوست ها تاثیر خود را نمایان می کند.

در ادامه اگر خواستید تاثیرات بیشتری دریافت کنید می توانید استفاده از کرم پاکستانی برغ را ادامه دهید.

 

روش استفاده صحیح کرم برغ :

 

برای طرز استفاده از کرم برغ به طور صحیح و تاثیرگذار، حتما حتما موارد زیر را به طور دقیق مطالعه و به آن ها عمل کنید.

هر شب قبل از خواب، ابتدا صورت خود را با آب ولرم کاملا شستشو دهید تا تمیز شود. سپس مقدار مناسبی از کرم را بردارید و به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود.

صبح پس از بیدار شدن صورت خود را با آب ولرم و صابون شستشو دهید و بعد از 45 دقیقه از کرم آبرسان با کیفیت استفاده کنید.

 

نکات مهم استفاده کرم برغ :

اما درباره اینکه چگونه از کرم برغ استفاده کنیم باید تاکید کنیم که، رعایت این نکاتی که در ادامه بیان می شود بسیار مهم است.

1 –  برای تاثیر بهتر کرم و شستشوی بهتر می توانید از صابون شیر یا کوسه یا آلوئه ورا استفاده نمایید.

2 – صبح برای شستن کرم ، صابون را روی صورت خود نکشید و کف صابون را با دستان خود روی پوست بکشید.

3 – برای اینکه تاثیرات کرم غیر قابل بازگشت باشد، هفته اول هر شب استفاده کنید، هفته دوم یک شب در میان، هفته سوم دو شب در میان و… به همین ترتیب کم کم مصرف کرم را قطع کنید.

4 –  حتما کرم برغ اصل را به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا بهتر از تاثیرات کرم بهره ببرید.

نکات مهم استفاده کرم برغ :

نکات مهم استفاده کرم برغ :

چکار کنیم که تاثیرات کرم برغ قابل برگشت نباشه ؟

برای اینکه تاثیر کرم برغ روی پوست شما ماندگار بماند باید به نکات مهمی توجه کنید که در توضیحات بالا به آن اشاره کردیم.

حالا باید بدانید که این موضوع بستگی به روش استفاده شما دارد، برای استفاده صحیح جهت ماندگاری بیشتر یا حتی دائمی تاثیرات این روش را در نکات مهم استفاده تان قرار دهید.

کرم سفید کننده برغ را هفته اول هر شب استفاده نمایید، سپس هفته دوم یک شب در میان، هفته سوم دو شب در میان و هفته چهارم 3 شب در میان و… به همین ترتیب کم کم استفاده از از کرم را ترک نمایید.

با این روش 80% مشتری های روینا اعلام کرده اند که دیگر نیازی به استفاده از کرم برق صورت نداشته اند.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *