دسته‌بندی نشده

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

سلام به همه شما دوستدئاران و همراهان خوب دیتا میکاپ. کرم ضد لک و روشن کننده گلدن کویین مناسب برای تمامی افراد است. این محصول با به کار گیری بهترین ترکیبات گیاهی در جهت رع لک های دوران بارداری (هورمونی) و آفتاب سوختگی می باشد. این کرم منتاژ امارات می باشد و از محبوبیت خاصی در بین کشور های اروپایی برخور دار است. اگر می خواهید قیمت کرم ضد لک گلدن کویین و خواص و روش مصرف آن را بدانید. به شما پیشنهاد می شود که تا پایان با ما همراه باشید.

 

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

کرم گلدن کویین اصل Golden Queen

 یکی از بهترین کرم های مخصوص از بین بردن انواع تیرگی و لک ها و جوش یا جای جوش است. و تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد و همین باعث محبوبیت آن شده است. کرم گلدن کویین اصل Golden Queen به همراه صابون زردچوبه را میتوان شب ها استفاده کرده. و صبح بعد از بیدار شدن با صابون به راحتی آن را شست.

صابون زردچوبه ای که به همراه این کرم برای شما ارسال میگردد به عنوان اشانتیون بوده. و استفاده از آن اختیاری است، اما برخی پوست ها با استفاده از این صابون میتوانند. شاهد تاثیرگذاری سریعتر کرم گلدن کوین بر روی پوست خود باشند. اگر پوست شما حساس و یا خشک است. پیشنهاد میکنیم از صابون همراه آن استفاده نکنید و از ژل های شستشو یا فوم های شستشو که قبلا استفاده میکرده اید.

همچنین دقت کنید که دو نوع کرم گلدن کویین وجود دارد. که یک نوع آن به عنوان کرم کاسه ای معروف است و نوع دیگر آن که دارای یک قوطی مشکی رنگ بوده و در تصاویر. مشخص است به کرم با قوطی مشکی معروف است. میتوانید در زمان خرید هرکدام را که بخواهید انتخاب کنید، اما شهرت اصلی معروف به کرم نوع کاسه ای است. که مصرف کنندگان آن از آن راضی تر هستند و همچنین قدمت تولید آن به چند سال قبل از نمونه با قوطی مشکی برمیگردد.

 تاثیرات و کاربردهای هردو یکسان است اما مدل کاسه ای نیز پرطرفدارتر و محبوب تر. از مدل دیگر می باشد و پیشنهاد ما برای خرید مدل کاسه ای است اما انتخاب بین آنها را به خود شما واگذار میکنیم. گلدن کویین را میتوان با برترین کرم های روز دنیا مانند Anti-stain cream مقایسه کرد که دارای تاثیرگذاری فوق العاده ای می باشد.

تاثیرات کرم گلدن کویین اصل :

  • از بین برنده جوش های مختلف که در اثر عواملی مانند ژنتیکی ، آلودگی های هوا یا خوراکی و… ایجاد شده اند.

  • محو کننده جای جوش و جای آکنه های باقی مانده بر روی پوست.

  • محو کننده انواع لک هایی که در اثر عوامل مختلف مانند آفتاب سوختگی یا دوران بارداری و… ایجاد شده اند.

  • بهترین روشن کننده و جوان کننده پوست .

  • آب رسانی کافی و مناسب پوست.

  • و…

به طور کلی کرم گلدن کویین را میتوان مانند کرم شمعدانی و یا حتی کرم معجزه یک کرم چندکاره به شمار آورد. و با استفاده از آن در مدت کوتاهی شاهد تاثیرگذاری این کرم خواهید بود. گلدن کویین را میتوانید به همراه صابون زردچوبه استفاده کنید، اما اگر پوست شما خشک و حساس است. استفاده از صابون زردچوبه همراه آن را حذف کرده و برای شستشو از ژل یا فوم هایی که قبلا استفاده میکرده اید استفاده کنید. همچنین کرم گلدن کوئین را نباید همزمان با کرم هایی با کارایی مشابه استفاده نمایید.

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

کرم گلدن کویین اصل به همراه صابون زردچوبه :

گلدن کویین نامی است که به این کرم فوق العاده داده شده است و علامت مخصوصی. که بر روی هردو مدل این کرم درج شده است. نشان یک تاج است، شاید بتوان این کرم را در میان. انواع کرم هایی با کارایی مشابه برترین آنها به شمار آورد و دارای تاثیرات زیادی بر روی پوست است. از صابون زردچوبه ای که به عنوان اشانتیون به همراه کرم عرضه شده است میتوان برای شستن آن استفاده کرد.

کرم گلدن کویین کاسه ای و همچنین گلدن کویین قوطی مشکی دارای کارکرد یکسان هستند اما تولید کننده آنها دو شرکت مختلف است. نمونه کاسه ای در یک ظرف کرم کاسه ای با یک کاور عرضه شده و دارای قوطی یا جعبه و همچنین. توضیحات تکمیلی نیست، اما نمونه قوطی مشکی که در یک ظرف کوچکتر تولید شده است. دارای یک جعبه به همراه کمی توضیحات است که بر روی جعبه درج شده است. محبوبیت و شهرت نمونه کاسه ای و همچنین قدمت تولید آن بیشتر از مدل دیگر است. و همچنین مصرف کنندگان آن از آن راضی تر هستند، اگر میخواهید. بین این دو کرم خرید کنید میتوانید هرکدام را که مایل هستید انتخاب و ثبت بزنید.

اگر دوستان و آشنایان شما کرم گلدن کویین را به شما پیشنهاد داده اند میتوانید نمونه ای که آنها ز آن استفاده کرده. و جواب گرفت اند را جویا شوید و همان مدل را انتخاب کنید. هرچند مدل کاسه ای کرم طراحی زیباتر و همچنین طبق نظر مصرف کنندگان. تاثیر و کارایی بیشتری دارد و ما پیشنهاد میکنیم این مدل را انتخاب کنید.

تفاوت دو مدل کرم گلدن کویین کاسه ای و مدل قوطی مشکی چیست ؟

دو کرم مختلف با این اسم وجود دارد که ممکن است. در زمان انتخاب ندانید کدام یک بهتر است، کارایی و تاثیرات هردو کرم یکسان است. اما شرکت های تولید کننده آنها متفاوت است. کرمی که دارای یک قوطی کاسه ای با درب طلایی و قسمت پایین شفاف یا سفید است قدمت بیشتری دارد. و چند سال قبل از نمونه دیگر تولید و وارد بازار شده است، اما نمونه قوطی مشکی نیز از روی نمونه دیگر تولید شده. و میتوان آن را رقیب مدل کاسه ای دانست که پس از شهرت این. کرم به دلیل تاثیرگذاری بالا یک شرکت دیگر اقدام به کرمی با نام مشابه کرد.

وزن هردو کرم به همراه قوطی تقریبا مشابه ست و وزن آنها حدود 90 گرم می باشد. حجم محتوای کرم درون قوطی ها به طور دقیق درج نشده اما با توجه به نمونه کاسه ها میتوان. حجم کرم را بین 10 تا 15 گرم عنوان کرد که تقریبا برای یک ماه استفاده در نظر گرفته شده است.

نکته : اگر پوست شما خشک است میتوانید از شوینده هایی که قبلا برای شستشوی صورت خود استفاده میکرده اید برای شستن کرم گلدن کویین استفاده کنید، یا اگر پس از مدتی استفاده متوجه خشکی یا کمی سرخی پوست شدید میتوانید همین کار را انجام دهید. 

خرید و روش استفاده از کرم گلدن کویین اصل :

 اگر تمایل به خرید کرم گلدن کوئین دارید بهتر است با طرز استفاده آن هم آشنا شوید تا بتوانید به تاثیرات آن برسید. پس از خرید و قبل از استفاده از این کرم بهتر است تست حساسیت انجام دهید و پس از گذشت 24 تا 48 ساعت از تست اگر آثار مخربی بر روی پوست خود مشاهده نکردید اقدام به استفاده از آن نمایید. کرم گلدن کویین اصل را هم خانم ها و هم آقایان میتوانند استفاده کنند و باید آن را در شب استفاده نمود و به کرم شب هم معروف می باشد.

مدت زمان تاثیرگذاری کرم گلدن کوئین و آیا در صورت عدم استفاده پس از مدتی تاثیرات کرم از بین میرود ؟

افرادیکه تازه با کرم گلدن کویین آشنا شده اند و یا تعریف آن را از دوستان و آشنایان شنیده اند معمولا این سوال را مطرح میکنند که چه مدت باید استفاده کنند تا شاهد تاثیرگذاری کرم گلدن کویین اصل باشند؟ به طور قطع نمیتوان جوابی ثابت و قطعی به این سوال داد چراکه با اینکه کاربرد کرم مشخص است اما ویژگی های ژنتیکی و ساختاری پوست هر فردی با دیگران و حتی اعضای خانواده خود یکسان نبوده.

و نمیتوان از هر نوع کرمی انتظار داشت دقیقا مشابه تاثیری که برای دیگران داشته است برای شما هم داشته باشد. به طور معمول و برای %99 درصد افرادی که از این کرم استفاده کرده اند حدود 7 تا 10 روز زمان برده است تا متوجه شروع تاثیرات کرم بر روی پوست خود بوده اند. این زمان ممکن است برای برخی افراد دیرتر و برای برخی زودتر شروع شده باشد. در نتیجه نه تنها از این کرم بلکه از کرم های ضد لک با برندهای معروفی چون beauty cream dove نیز نمیتوان انتظار تاثیر یکسان برای همه افراد داشت.

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

و اما سوال دیگری که در این میان مطرح میشود این است که آیا در صورت عدم استفاده از کرم گلدن کویین پس از یک یا دو دوره مجدد صورت به حالت قبل برمیگردد و تاثیرات کرم از بین میرود؟ پاسخ این سوال نیز مانند سوال بالا قطعی و ثابت نیست، چراکه اگر شما هم میخواهید از این کرم مثلا برای لک یا جوش و یا تیرگی ها و… استفاده کنید.

هرکدام از موارد فوق با دیگران یکسان نبوده و تا زمانی که کرم را تست نکنید از تاثیرات دقیق آن مطلع نخواهید شد. در مورد جوش و جای جوش و… هم همین موضع صدق میکند. در نتیجه فقط با استفاده و تست کرم است که میتوان به تاثیر آن بر روی پوست پی برد.

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

قیمت کرم ضد لک گلدن کویین

عوارض استفاده از کرم گلدن کویین چیست ؟:

تاکنون ما موردی از استفاده مشتری ها مبنی بر داشتن عوارضی از این کرم با استفاده صحیح و یا عدم داشتن حساسیت به آن دریافت نکرده ایم، شهرت و محبوبیت این کرم تا حد زیادی بیانگر این است که تاکنون عوارضی از آن بر روی پوست مشاهده نشده است. هرچند ویژگی های ساختاری پوست و یا حساسیت های هر فرد ممکن است با ایجاد برخی حساسیت ها مشل خارش و قرمز شدن سطح پوست همراه باشد اما باز هم ما تاکنون موردی مشاهده نکرده ایم. همچنین دقت کنید که کرم گلدن کویین را نباید همزمان با کرم هایی با عملکر و کارایی مشابه استفاده کنید. اگر قبلا از کرمی مشابه استفاده میکرده اید بهتر است حداقل یک ماه فاصله بین استفاده از این کرم و کرم قبلی بگذرد.

خواص کرم گلدن کویین و قیمت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *