دسته‌بندی نشده

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

سلام به همه شما دوستان و همراهان همیشگی سایت دیتا میکاپ. شما احتمالا این روزها اصطلاح اسید هیالورونیک را در بحث مراقبت از پوست شنیده‌اید. سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت عنوان محصولی است که در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم. در ادامه  شما را با فواید اسید هیالورونیک و کاربردهای آن برای پوست آشنا می‌سازد تا یاد بگیرید که اسید هیالورونیک چیست، چه کاری انجام می‌دهد و چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

 

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

اسید هیالورونیک چیست؟

در حالی که ممکن است واژه اسید برای چیزی که قرار است روی صورت‌تان بگذارید، ترسناک به‌نظر برسد اما نگران این مسئله نباشید، چون صورت‌تان را نمی‌سوزاند.

کاملا برعکس! درواقع اسید هیالورونیک، فواید زیادی برای پوست دارد ازجمله یک مرطوب‌کننده قوی است.

اسید هیالورونیک به‌خاطر قابلیت‌های ضدپیری و آبرسانی فوق‌العاده قوی که دارد، به یک ماده تشکیل‌دهنده محبوب و متداول در سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها تبدیل شده است.

حتی تحقیقات علمی نیز تاثیرات مثبت اسید هیالورونیک را تایید می‌کنند.

یک مطالعه، ۳۳ زن را که سن متوسط‌شان ۴۵ سال بود، به‌مدت ۸ هفته مورد بررسی قرار داد. آنها در این مدت از لوسیون‌ها، سرم‌ها و کرم‌های حاوی اسید هیالورونیک استفاده کردند. نتایج، بهبودی‌های قابل‌توجهی را در رطوبت، بافت و سفتی پوست پس از ۲، ۴ و ۸ هفته استفاده از این محصولات نشان دادند.

اسید هیالورونیک چه کاری انجام می‌دهد؟

فواید اسید هیالورونیک و کاربردهای آن برای پوست

۱. اسید هیالورونیک (HA) یا هیالورونان، یک مولکول کربوهیدرات است که به‌طور طبیعی در بدن‌های ما وجود دارد. درست است، این ماده در حال حاضر در پوست شماست.

۲. HA باعث روان‌سازی بافت‌های همبند مفاصل و پوست ما می‌شود و بخش مهمی از سلامت کلی پوست به‌حساب می‌آید.

۳. HA در نواحی بسیاری از بدن یافت می‌شود ازجمله چشم‌ها، مایعات داخلی و بافت همبند اما قسمت اعظم آن در پوست وجود دارد که معادل ۵۰ درصد از میزان کل HA بدن است.

۴. با وجود آنکه HA به‌طور طبیعی در بدن‌های ما وجود دارد اما یک ماده تشکیل‌دهنده فوق‌العاده متداول در محصولات مراقبت از پوست است. نگران نباشید؛ اسید هیالورونیک موجود در این محصولات از انسان‌ها گرفته نمی‌شود بلکه در آزمایشگاه ساخته می‌شود.

فواید اسید هیالورونیک برای پوست چیست؟

۵. مطالعه‌ای که در بالا به آن اشاره شد، نتایج شگفت‌انگیزی را ارائه داد. محققان بعد از بررسی زنانی که فقط به‌مدت ۸ هفته از اسید هیالورونیک استفاده کردند، پیشرفت‌های چشمگیری در پوست این شرکت‌کنندگان مشاهده نمودند. آیا می‌دانستید که اسید هیالورونیک برای تمام انواع پوست‌ها مفید است؟

اینها برخی از فواید اسید هیالورونیک برای صورت هستند:

رطوبت فوق‌العاده‌ای برای پوست فراهم می‌کند

۶. ویژگی اصلی اسید هیالورونیک و دلیل آنکه اینقدر در مبحث مراقبت از پوست به آن توجه می‌شود، توانایی شگفت‌انگیز آن برای رساندن رطوبت پایدار به پوست است.

۷. HA یک هومکتانت است؛ یعنی رطوبت را می‌گیرد و نگه می‌دارد تا پوست بتواند آن را جذب کند.

۸. مولکول اسید هیالورونیک می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزنش، آب در خود نگه دارد.

۹. مولکول HA برای نفوذ به لایه بالایی پوست، بیش‌ازحد بزرگ است بنابراین روی سطح پوست باقی می‌ماند، رطوبت را می‌گیرد و نگه می‌دارد تا پوست‌تان بتواند آن را جذب کند و سالم و هیدراته بماند.

فواید ضدپیری

۱۰. با بالا رفتن سن، پوست ما دیگر رطوبت را به‌خوبی قبل حفظ نمی‌کند. پوست نوزادان در هنگام تولد دارای مقدار زیادی اسید هیالورونیک است و دلیل نرمی زیاد پوست‌شان نیز همین است.

هنگامی که پوست ما انعطاف‌پذیری‌اش را ازدست می‌دهد، کم‌کم آویزان شده و چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز آن آشکارتر می‌شوند (به لطف جاذبه زمین).

۱۱. چین‌وچروک‌ها را کاهش می‌دهد – استفاده از اسید هیالورونیک روی صورت‌تان، پوست را پُر و گوشتالو کرده و چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز را صاف می‌کند. صافی یک انگور آبدار را درمقایسه با یک کشمش تصور کنید (لازم به ذکر نیست که پوست شما در اینجا همانند کشمش است).

۱۲. پوست را سفت و تقویت می‌کند – هنگامی که پوست شما انعطاف‌پذیر و هیدراته باشد، پر و گوشتالو و درنتیجه سفت‌تر، کمتر آویزان و سرحال‌تر به‌نظر می‌رسد.

HA، رطوبت طبیعی پوست را به آن برمی‌گرداند و پوست‌تان را جوان و شاداب می‌سازد.

حفاظت و سلامت پوست را افزایش می‌دهد

فواید اسید هیالورونیک و کاربردهای آن برای پوست

۱۳. سد حافظتی را بهبود می‌بخشد – هنگامی که پوست شما خشک است، سطح آن نسبت به صدمه و حتی ورود عفونت، آسیب‌پذیرتر است.

HA با فراهم کردن رطوبت برای لایه‌های بیرونی پوست، درواقع سد حفاظتی پوست شما را تقویت می‌کند تا پوستی قوی‌تر و سالم‌تر داشته باشید. این مانند ترمیم زره پوست شماست!

۱۴. به التیام پوست کمک می‌کند – HA با دادن خواص ضدالتهابی و رطوبت تسکین‌دهنده پوست، توانایی ترمیم و التیام پوست شما را بهبود می‌بخشد.

جسیکا وایزر، متخصص پوست در نیویورک، اسید هیالورونیک را برای افراد دارای پوست خشک یا مستعد اگزما یا برای کمک به بهبود پوست پس از لایه‌برداری شیمیایی، درمان لیزر یا جوانسازی پوست پیشنهاد می‌کند.

۱۵. دفاع آنتی‌اکسیدانی – HA برای پوست شما دفاع آنتی‌اکسیدانی فراهم می‌کند تا بتواند با آسیب ناشی از UV مقابله کند. این امر، بسیار مهم است چون رادیکال‌های آزاد می‌توانند کلاژن و الاستین را تجزیه کنند، باعث پیری پوست شوند و چین‌وچروک‌ها و شُلی پوست را آشکارتر سازند.

با تمام قدرتی که HA در رطوبت‌رسانی، جلوگیری از پیری پوست و افزایش سلامت آن دارد، یک ماده چندکاره در روال مراقبت از پوست به حساب می‌آید. بیایید ببینیم چگونه می‌توانید آن را در روال مراقبت از پوست‌تان جای دهید.

بررسی سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا

درباره غوغای سرم ها در دنیای محصولات مراقبت از پوست چیزی شنیده اید؟ شاید دلیل ورود شما به این صفحه هم دریافت راهنمای خرید سرم خوب و عالی و هم یک محصول بسیار با کیفیت همچون این سرم هیالورونیک اسید از برند بیوآکوا برای زیبایی بخشیدن به چهره ای که دارید، است.

همان طور که اطلاع دارید سرم ها همزمان می توانند چندین مشکل پوستی را حل کنند، پس اصلا از این همه تبلیغ برای سرم از برند و مدل های مختلف تعجب نکنید.ما نیز این بار با معرفی یکی از خوش فروش ترین سرم های موجود در جهان، می خواهیم زیبایی و شادابی را به پوست های شما هدیه دهیم.

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

هیالورونیک اسید چیست و چرا سرم آن تولید شده است؟

تا حالا درباره هیالورونیک اسید چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید هیالورونیک اسید همان ترکیب شیمیایی آلی است که که آبرسانی و مرطوب کردن پوست شما را بر عهده می گیرد! بیوآکوا از قدرتمند ترین کمپانی ها در زمینه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی این بار با تولید سرم هیالورونیک اسید بر روی میز آرایش شما می آید تا با متعادل سازی چربی پوست شادابی، جوانی و شفافیت را به چهره شما هدیه دهد.

عملکرد و رویه کاری این محصول به چه صورت است؟

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا در روز های اول استفاده، به صورت کامل به تغذیه پوست شما و از بین بردن مشکلاتی همچون چین و چروک و خشکی و زبری می پردازد. با ادامه مرتب و روزانه روند استفاده، این سرم به آبرسانی و مرطوب کردن پوست می پردازد.

قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که، این سرم به هیچ عنوان چرب و چسپناک نیست و پس از استفاده، پوست صورت نیاز به شستشو ندارد. سرم هیالورونیک اسید با تامین آب مورد نیاز پوست، حس طراوت و شادابی را به شما می بخشد. همان طور که اشاره شد، این محصول خوش فروش برند بیوآکوا در محتویات خود حاوی مقدار بسیار زیادی مرطوب کننده است، از همین رو با احیای پوست به سوی ترمیم کردن پوست و حل مشکلات آن، همچون درمان جای زخم و چین و چروک قدم بر می دارد.

تا اینجای مطلب سعی کردیم خواص و فواید استفاده از سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا را به صورت کامل و جامع برای شما توضیح دهیم، در ادامه نیز دیگر ویژگی های محصول را به صورت کلی و خلاصه برای درک بهتر شما شرح می کنیم.

ویژگی ها و و خواص سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی پوست
  • متعادل سازی چربی پوست و بخشیدن شادابی و طراوت به آن
  • مناسب برای انواع پوست خانم ها و آقایان
  • از بین بردن سلول های مرده و جایگزین کردن سلول های جوان
  • کم رنگ کردن چین و چروک و همچنین جای زخم بر روی پوست صورت
  • سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا از بین برنده خشکی و زبری پوست است
  • حاوی مقدار بسیار زیادی از مواد تغذیه کننده پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه و جا دادن در روتین پوستی
سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا نی نی سایت

نحوه استفاده از این سرم

همان طور که می دانید انجام روتین پوستی به یک امر اساسی در زندگی هر فرد به خصوص خانم ها تبدیل شده است. لازم است بدانید سرم ها در آخرین مرحله انجام روتین پوستی استفاده می شوند، نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا بسیار ساده است، کافیست با قطره چکان همراه محصول، چند قطره از سرم را بر روی پوست خود بگذارید، سپس آن را پخش کنید و با استفاده از دست کمی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. ( توجه داشته باشید بعد از استفاده از سرم، پوست شما به شستشو احتیاج ندارد. )

سخن پایانی

خرید سرم صورت هیالورنیک اسید پیشنهاد تیم بانه گالری به کسانی است که به دنبال یک تغذیه کننده، آبرسان و مرطوب کننده به صورت یک جا هستند. لازمه انجام یک خرید به دور از پیشمانی دریافت اطلاعات دقیق در ارتباط با سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا انتخابی است. پس به شما پیشنهاد می کنیم چند دقیقه از وقت خود را به مطالعه متن بالا اختصاص دهید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *