دسته‌بندی نشده

بی بی کرم هیون داو

بی بی کرم هیون داو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

بی بی کرم هیون داو

سلام و درود خدمت همه شما دوستداران و همراهان گرامی سایت دیتا میکاپ. اگر به دنبال راهی برای کم کردن تعداد محصولات مراقبتی و زیبایی در برنامه روزانه‌تان هستید، امتحان کردن بی بی کرم را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما محصول کم نظیر بی بی کرم هیون داو را پیشنهاد و معرفی کنیم.

 

بی بی کرم هیون داو

بی بی کرم هیون داو

بی‌بی کرم که با عنوان بالم زیبایی (Beauty Balm) یا بالم ضد لک (Blemish Balm) شناخته می‌شود، یک کرم آرایشی است که با هدف آبرسانی و مقابله با پیری پوست تولید شده و از ویژگی محافظت‌کنندگی در برابر آفتاب نیز برخوردار است. اگر از مناسب بودن این محصول برای پوست‌تان مطمئن نیستید، با ما همراه باشید تا از مزایا و کاربردهای BB کرم آگاه شوید. همچنین در دو مقاله دیگر ما می‌توانید با ویژگی‌ها و فواید سی سی کرم و دی دی کرم نیز آشنا شوید.

شیوه کار BB کرم چگونه است؟

یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توان در مورد این کرم‌ گفت، این است که BB کرم علاوه بر پوشش‌دهی، ظاهر پوست را هم بهبود می‌بخشد؛ زیرا در آن آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و A , E وجود دارند که به بهبود قابلیت ارتجاعی و روشن شدن پوست کمک می‌کنند.

بعضی از این کرم‌ها حاوی اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) و ضد آفتاب هستند که رطوبت پوست را به‌طور عمقی افزایش داده و با محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب، جلوی پیری زودرس پوست را می‌گیرند. BB کرم با خاصیت پوشش‌دهی خود می‌تواند رنگ و ناهمواری‌های سطح پوست را یکنواخت کند و با انعکاس دادن نور باعث درخشان شدن پوست شود.

فواید بی بی کرم چیست؟

  • یک محصول چند منظوره خواهید داشت

شما با استفاده از این کرم صورت، از مزایای دو یا سه محصول مختلف بهره‌مند می‌شوید و در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنید. BB کرم‌ها هم آرایشی هستند و هم به مراقبت از پوست کمک می‌کنند؛ ضمن اینکه از خواص مرطوب‌کننده‌های رنگی، مرطوب‌کننده‌های ضد پیری پوست و همچنین محصولات مراقبت از پوست حاوی فیلترهای ضد آفتاب هم برخوردارند.

در واقع از آنجا که BB کرم‌ها حاوی مجموعه‌ای از ترکیبات مفید مانند فیلترهای معدنی ضد آفتاب مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم، اسید هیالورونیک (پرکننده و حجم‌دهنده پوست)، ویتامین‌ها و آنتیاکسیدان‌ها هستند، خواص مفید بسیاری از محصولات مراقبتی و زیبایی را در کنار هم به شما ارائه کرده و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌هایتان می‌شوند.

  • برای یک آرایش سبک و طبیعی از بی بی کرم استفاده کنید

پوششی که این کرم‌ها ایجاد می‌کنند، بسیار طبیعی و درخشان است. این پوشش حالت خامه‌ای ندارد و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نخواهد شد. برای داشتن یک آرایش ملایم، می‌توانید این کرم را به‌راحتی با استفاده از انگشت به پوست صورت‌تان بزنید تا جذب پوست شده و به اصطلاح روی پوست بنشیند.

البته BB کرم‌ها برای کسانی که به پوشش‌دهی بیشتری برای پوست خود نیاز دارند نیز قابل استفاده هستند، زیرا این محصولات به اندازه‌ای سبک‌اند که می‌توانند به عنوان زیرساز و پایه کرم‌پودرهای معمولی مورد استفاده قرار بگیرند.

  • لک‌ها و نقص‌های پوستی را بدون تحریک پوست پوشش دهید

اگر پوست شما مستعد آکنه است و به دنبال راهی برای پنهان کردن لک‌های پوستی‌تان هستید، متخصصان توصیه می‌کنند که از BB کرم‌ها استفاده کنید. مواد معدنی تسکین‌دهنده‌ای که اغلب در فرمولاسیون این کرم‌ها به کار برده می‌شوند، برای درمان لک‌ها مفید هستند.

این محصول با بافت سبکی که دارد، به پوست اجازه نفس کشیدن می‌دهد. BB کرم یک برند معمولی، حاوی حداکثر 40 ماده موثره مختلف است؛ در حالی که با استفاده جداگانه از کرم مرطوب‌کننده، کرم‌پودر و ضد آفتاب بیش از 70 ماده گوناگون روی پوست شما قرار می‌گیرد.

بهترین روش استفاده از BB کرم چیست؟

می‌توانید از این کرم‌ها به عنوان زیرساز آرایش، بخشی از آرایش روزانه یا جایگزین کرم‌پودر استفاده کنید. اگر پوست‌تان متمایل به چرب است، ممکن است مرطوب‌کننده موجود در BB کرم برایتان کافی باشد؛ اما اگر پوستتان معمولی یا خشک باشد، احتمالاً لازم است قبل از BB کرم، از یک مرطوب‌کننده نیز استفاده کنید.

 

بی بی کرم هیون داو

بی بی کرم هیون داو

طبق مراحل زیر از بی بی کرم استفاده کنید.

  1. پوست‌تان را تمیز کنید. در صورت نیاز، از سرم یا مرطوب‌کننده دلخواه‌تان استفاده کنید.
  2. کرم بی بی را روی پوست‌تان بمالید.
  3. از برس کرم‌پودر، اسفنج یا انگشتان خود برای پخش کردن کرم استفاده کنید. استفاده از انگشتان دست باعث گرم شدن کرم شده و جذب آن را برای پوست آسان‌تر می‌کند، در نتیجه کرم به خوبی روی پوست شما می‌نشیند و ظاهری طبیعی به آن می‌دهد.
  4. می‌توانید برای افزایش پوشش‌دهی از کرم‌پودر و کانسیلر برای پنهان کردن نواقص پوستی استفاده کنید. BB کرم در اکثر مواقع نیازی به پودر تثبیت‌کننده آرایش ندارد؛ اما اگر از کرم‌پودر یا کانسیلر استفاده کرده باشید، لازم است برای تکمیل آرایش‌تان از پودر تثبیت‌کننده کمک بگیرید.
  5. اگر قرار است برای مدت طولانی در معرض آفتاب باشید، به طور جداگانه از یک کرم ضد آفتاب طیف گسترده روی BB کرم استفاده کنید.

عوارض جانبی احتمالی

به‌طور کلی BB کرم برای افرادی که می‌خواهند زیرساز آرایش‌شان دارای مزایای مراقبت از پوست باشد، یک انتخاب عالی است. با این حال نکاتی درباره استفاده از این محصول وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید:

  • BB کرم ممکن است باعث روشن شدن پوست شود.

برخی از BB کرم‌ها باعث روشن شدن پوست می‌شوند؛ بنابراین قبل از خرید باید توضیحات محصول را بخوانید تا بدانید محصول مورد نظر قرار است دقیقاً چه کاری برایتان انجام دهد. انتخاب یک محصول نادرست و نامتناسب با نوع و رنگ پوست باعث می‌شود پوست‌تان رنگ‌پریده و خاکستری به نظر بیاید.

  • ممکن است محافظت BB کرم در برابر آفتاب کافی نباشد.

اگرچه BB کرم‌ها به کمک فیلترهای ضد آفتاب از پوست در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت می‌کنند، اما این موضوع بسیاری از افراد را به اشتباه می‌اندازد؛ چون گاهی این کرم‌ها می‌توانند. به دلایل مختلف محافظت کافی را برای پوست فراهم نکنند؛

برای مثال فقط در برابر اشعهUVB نور خورشید از پوست محافظت کنند و محافظتی در برابر اشعه UVA نداشته باشند . از سوی دیگر، کسانی که برای پوشش‌دهی سبک از مقدار کمی. BB کرم روی صورت خود استفاده می‌کنند، به میزان کافی در برابر نور خورشید محافظت نمی‌شوند.

برای رفع این مشکل بهتر است هنگام بیرون رفتن از منزل از یک ضد آفتاب طیف گسترده مناسب استفاده کنید.

  • ممکن است خاصیت مرطوب‌کنندگی BB کرم پاسخگوی نیاز شما نباشد.

اگر پوست خشک دارید، احتمالاً انتظار دارید بی بی کرم پوست شما. را به میزان کافی رطوبت‌رسانی کند؛ اما باید بگوییم در این شرایط، شما به یک مرطوب‌کننده مجزا نیاز دارید. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک لایه مرطوب‌کننده زیر BB کرم استفاده کنید.

بی بی کرم هیون داو

بی بی کرم هیون داو

بی بی کرم هیون داو

خیلی از افراد به ویژه خانم ها در طول سفر باید همراه خود یک کیف پر از لوازم آرایشی همراه داشته باشن. تا در بین راه از مواد آرایشی استفاده کنند پیشنهاد ما به این دسته از خانم ها این است که بجای همراه داشتن. چندین کرم گوناگون یک کرم کاربردی همه کاره همراه خود داشته باشند کرم پیش رو B B کرم هیون داو نام دارد. که 9 کار مختلف را برای شما انجام می دهد .

معرفی 9 کاربرد مختلف کرم هیون داو

کار هایی که این کرم انجام می دهد بیشتر مختص خانم ها بوده و آنها را از همراه داشتن. کرم های دیگر بی نیاز میکند این کرم بصورت تیوپی بوده و حجم آن 120 میلی لیتر می باشد. کارکرد های مختلف این کرم جادوییدر زیر فهرست وار توضیح داده شده اند  :

  1. مرطوب کننده پوست ( از همراه داشتن مرطوب کننده بی نیاز شدید )
  2. روشن کننده و سفید کننده پوست ( از همراه داشتن سفیدکننده ها خلاص شدید)
  3. پوشاننده قوی ( از همراه داشتن کرم پودر بینیاز شدید)
  4. محافظ قوی پوست در برابر نور آفتاب (ضد آفتاب هم لازم به همراهی نیست)
  5. نرم کننده پوست
  6. ضد پیری و پیشگیری از چین و چروک
  7. ماندگاری 24 ساعته ; در عین اینکه در برابر عوامل متغیر محیطی از پوست محافظت می کند هم زمان به پوست تنفس طبیعی نیز می بخشد
  8. حاوی ویتامین C ; یکی از ویتامین های مغذی و لازم برای پوست که درخشندگی و سرزندگی را به پوست باز می گرداند
  9. ضد جوش ; از تشکیل جوش ها جلوگیری می کند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *