دسته‌بندی نشده

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images

سلام به همه شما خوبان و همراهان سایت دیتا میکاپ. یکی از پر تکرارترین سوالات این است که: بهترین کرم ضد لک صورت چیه؟. از آنجایی که موضوع لک و تیرگی های صورت یکی از شایعترین مشکلات پوستی مردم ایران است و درمان آن نیاز به پکیج های درمانی و زمانی بین 4-6 ماه دارد، در نتیجه لازم است که در انتخاب محصولات درمان لک علاوه بر موضوع کیفیت به موضوع قیمت و بصرفگی نیز توجه شود. در این مقاله میخواهیم به شما کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images را معرفی و بررسی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز images

دلایل ایجاد لک و تیرگی های پوستی

در حالت طبیعی، در لایه های زیرین پوست سلول های تولید کننده رنگ پوست وجود دارند. دانه های رنگ تولید شده در این سلول ها از طریق بافت های اتصال پوست از عمق پوست به لایه های بالایی و سطح پوست می آیند و رنگ پوست را شکل می دهد.

دو دلیل عمده در ایجاد لک و تیرگی زیر پوست:

تولید بیش از حد رنگدانه ها زیر پوست: که شامل مسائل هورمونی، بارداری، مسائل ژنتیک، مصرف بعضی داروها و … می شود.

تیره شدن رنگدانه های سطح پوست: که شامل آفتاب سوختگی یا ماندن طولانی زیر آفتاب، مصرف بعضی داروها، بعضی بیماری های پوستی، لک ناشی از جای جوش و … می شود.

دو دلیل عمده در ایجاد لک و تیرگی زیر پوست:

دو دلیل عمده در ایجاد لک و تیرگی زیر پوست:

 

انوع لک صورت

به طور کلی می توان انواع لک را به صورت زیر دسته بندی کرد:

1) کک و مک (freckle):

یکی نوع افزایش تولید رنگدانه ی ملانین که تحت تابش طولانی مدت نور خورشید رخ میدهد و معمولا اندازه ضایعه های کک و مک بزرگ نمیشوند و در ابعاد کوچکی باقی می مانند اما مقدار انها ممکن است زیاد شود. این نوع لکها در کودکی نیز نمایان میشوند و زنتیک در ایجادآنها نقش دارد. کک و مک در تابستان که تابش نور خورشید شدیدتر است بیشتر میشود و در زمستان کاهش می یابد.

تدابیر درمانی: مصرف همیشگی ضد آفتاب قوی و مصرف داروهای بی رنگ کننده پوست مانند هیدروکینون 2-4 درصدف یا سایر کرمهای ضد لک قوی

2)  لک بارداری (ملاسما) : 

این نوع از لک نیز در اثر افزایش ملانین سازی که زمینه اختلال ژنتیکی تا 50% در آن موثر است و تحت تاثیر عاملی مانند حاملگی، مصرف برخی داروها مثل داروهای هورمونی، ضد صرع و استرسهاس روحی در نواحی باز بدن مثل صورت و گردن رخ میدهد. معمولا لکهای ملاسما به شکل قرینه در صورت (مثلا دو طرف گونه) پدیدار میشوند و رنگ خاکستری، قهوه ای روشن دارند و بیشتر در پیشانی گونه، پل بینی، لب فوقانی یا چانه ایجاد میشوند. به این لکها “ماسک بارداری” نیز می گویند زیرا معمولا بعد از بارداری و زایمان بر روی پوست ظاهر میشوند.

تدابیر درمانی: دوره درمانی 3-6 ماهه دارند و باید تا حد امکان از مصرف قرصهای ضد بارداری خوردداری شود. درمان باید بعد از دوره بارداری و شیردهی انجام شود و در مصرف لوازم آرایش دقت داشت، همچنین از نور مستقیم خورشید بدون ضد آفتاب خودداری کرد . مصرف داروهای حاوی هیدروکینون و ترتینوئین یا سایر کرمهای ضد لک قوی به درمان این نوع لک کمک میکنند و پس از محو شدن لکها باید از روتینهای روزانه پوست مستعد لک استفاده نمود تا لکها برنگردند.

3) لک آفتاب سوختگی (لنتیگو) :

بر خلاف لکهای نوع کک و مک، لک لنتیگو نوعی لکهای دائمی هستند که میتوانند به شکل خال هم ایجاد شوند . – لک هایی دایره ای شکل و معمولا به رنگ قهوه‌ای تا سیاه که ممکن است تدریجی یا به یکباره ایجاد شوند. مهمترین عامل ایجاد این نوع لکها آفتاب است اما ممکن است ژنتیک و سندرومهای سیستمیک هم در آن نقش داشته باشد. این لکها با افزایش سن بیشتر میشوند. افراد مبتلا به لکهای لنتیگو، بیشتر از سایر افراد مستعد ابتلا به سرطان پوست هستند. افراد با پوست روشن و بور بیشتر درگیر این نوع لکها هستند.

تدابیر درمانی: خالهای لنتیگو را میتوان از طریق بیوپس یا جراحی درمان کرد. کرمهای ضد لک و روشن کننده پوست، لیزر و کرایوتراپی از روهای درمان این نوع لکها هستند.

4) لک و پیس (برص یا ویتیلیگو):

لکهایی به رنگ سفید یا شیری که معمولا بین 20-30 سالگی رخ داده و زمینه ژنتیک در آن نقش مهمی دارد. این لکها در کل بدن مانند لبها، پلکها، ناف، آلت تناسلی زنان و مردان، دستها و پاها رخ میدهد.

تدابیر درمانی: مصرف مرتب ضد آفتاب، درمان با ترکیبات کورتون و موادی مانند بنزوکینون، هیدروکینون و … که فقط پزشک متخصص پوست و مومیتواند آن را تجویز کند.

5) نووس (مادرزادی):

به لک ماه گرفتگی شناخته می شوند و از زمان تولد بر روی پوست نوزاد ظاهر میشود. معمولا رنگ قرمز یا قهوه ای هستند.

مکانیسم اثر  کرم های ضد لک 

کرم های ضد لک و روشن کننده برای اینکه بتوانند لک را از بین ببرند باید یکی یا هر دو عامل بالا را از بین ببرند، در نتیجه به یکی از 6 روش زیر باعث از بین رفتن لک می شوند.

1) سلول های رنگ ساز را از بین می برند. (هیدروکینون، آربوتین، آزلائیک اسید)

2) با فریب دادن سلول های رنگ ساز، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. (رزورسینول، هیدروکینون، آربوتین، آزلائیک اسید، عصاره شیرین بیان)

3) مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند. (کوجیک اسید)

4) دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند. (عصاره شیرین بیان)

5) مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

6) دانه های رنگی تولید شده را شکسته و از بین می برند.

روش های اول تا چهارم در کرم های ضد لک و روش های 5 و 6 در کرم های روشن کننده استفاده می شود.

مکانیسم اثر  کرم های ضد لک 

مکانیسم اثر  کرم های ضد لک

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز IMAGES

کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز حاوی گلیسرین، روغن های معدنی و مواد روشن کننده و ضد لک فعال فراوان می باشد که در افزایش درخشندگی و از بین بردن لک و افزایش سلامت کلی پوست نقش مهمی را ایفا می کنند، همچنین با آبرسانی عمیق موجب افزایش شادابی و نرمی پوست خواهند شد. استفاده از کرم روشن کننده ایمیجز، به زیبایی پوست و زیبایی صورت کمک چشمگیری می کند و همچنین از پیری زودرس سلول های پوستی جلوگیری می کند. همچنین این کرم بخاطر بافت ملایم و خاصیت آبرسانی و کنترل کنندگی چربی برای انواع پوست از جمله پوست خشک و پوست چرب مناسب است.

ویژگی های کرم ضد لک و روشن کننده IMAGES:

۱) بازسازی کننده پوست آسیب دیده

۲) رفع منافض باز پوست و صاف کننده پوست

۳) پر قدرت در ترمیم و تقویت بافت پوست

۴) رفع خشکی و زبری پوست و تغذیه کننده

خواص

  • افزایش انرژی پوست
  • افزایش درخشندگی
  • افزایش سلامت کلی پوست
  • حاوی گلیسرین، روغن های معدنی، موم زنبور
  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • رفع انواع لک

نحوه استفاده:

۱) ابتدا کاملا پوست خود را پاکیزه کنید.

۲) به کمک دست یا پد آرایشی کرم را به پوست خود بزنید.

۳) به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

نکته: در هر بار استفاده به مقدار بسیار کمی از کرم نیاز است و تاثیر شگفت انگیزی از آن خواهید گرفت. انگشت خود را یک بار در کرم بزنید و ۳ – ۴ نقطه از کرم روی انگشتان برای کل صورت کافی است.

 

برند IMAGES
کشور سازنده چین
حجم ۱۰ گرم
مناسب برای انواع پوست
عصاره دارد
نوع عصاره گیاهی
مناسب بانوان و آقایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *