دسته‌بندی نشده

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

سلام به همه شما دوستان و همراهان همیشگی سایت دیتا میکاپ. حقیقت این است که هیچ آرایش صورت یا لباس فاخری به اندازه خوش بو تمیز بودن نمی‌تواند جلب توجه کند و به افراد عزت نفس و آرامش بدهد. به همین سبب است که ما این پست را اختصاص به معرفی محصول مام رولی طرح ماکارون تایلامی داده ایم. با ما همراه باشید.

 

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام چیست؟

بهتر است اول این موضوع را روشن کنیم که مام چیست؟ در حقیقت مام یا MUM اولین برند تولید کننده دئودورانت ها در جهان بوده است. برند مام در سال 1888 در فیلادلفیا توسط فردی به نام ادنا مورفی ثبت شد. طرز استفاده از مام نیز جالب بوده است. همچنین در ترکیبات اصلی این بوزدا از روی استفاده می‌شده است. برند مام در سال 1931 توسط شرکت بریستول مایرز اسکوئیب خریداری شد.

مام واژه‌ای است که در ایران به عنوان تمامی محصولات ضد عرق به ویژه رول های ضد تعریق شناخته می‌شود. این در حالی است که توضیحات فوق نشان می‌دهد که مام خود یک برند تولید کننده رول ضد تعریق است. و نه یک محصول خاص که به منظور کنترل تعریق بدن مورد استفاده قرار گیرد.

 

انواع مام کدام است؟

  • مام مردانه و مام زنانه

شاید اصلی‌ترین دسته‌بندی برای انواع مام، تقسیم‌بندی مام بدن به مام مردانه و مام زنانه باشد. بدیهی است که مام مردانه یعنی مامی که پیش از هر چیز رایحه آن مناسب آقایان باشد و مام زنانه نیز، با عطرهای ملایم تر مناسب خانم ها است. اما واقعیت این است که مام مردانه و مام زنانه به لحاظ ترکیبات اصلی و مواد تشکیل دهنده فرق چندانی با یکدیگر ندارند.

  • رول های ضد تعریق و استیک های ضد عرق

یکی دیگر از دسته بندی های مام زیر بغل، جنس موادی است که از آن برای پوشش دهی زیر بغل استفاده می شود.

اما رول ضد تعریق (مام ضد تعریق) و استیک ضد عرق به لحاظ عملکرد در پوشش دهی بدن برای ممانعت از جاری شدن عرق، هیچ تفاوتی ندارند. هر دوی این محصولات با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست، مجرای عرق را می‌پوشانند و این موضوع باعث می‌شود قطرات عرق از بدن خارج نشوند.

  • مام صابونی

این نوع مام که جامد می باشد و سبب رطوبت پوست می شود دارای ترکیبات ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست‌ها مناسب است. این مام نسبت به سایر مام ها بسیار به‌صرفه است و دیرتر تمام می‌شود. همچنین مام صابونی به علت اینکه زیر بغل را خشک می‌کند برای افرادی که دارای زطوبت پوستی زیادی هستند بسیار مناسب می باشد.

بعد از استفاده از رول ضد تعریق، به دلیل مایع بودن این محصول، ممکن است احساس خیسی بدن به شما دست بدهد. اما استیک ضد عرق به خاطر حالت صابونی و جامدش این حس را در شما ایجاد نخواهد کرد.

در پایان این بخش بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که این‌که شما از رول ضد تعریق یا اصطلاحاً مام استفاده کنید یا استیک ضد تعریق مردانه یا زنانه، عملاً در نتیجه کار، هیچ تغییری نخواهد داشت. تنها ممکن است شما ترجیح بدهید که بعد از استفاده از مام زیر بغل مردانه یا مام زنانه خود احساس رطوبت نداشته باشید که در این صورت استیک ضد عرق به شما پیشنهاد می‌شود. و اگر داشتن این حس برای شما مهم نیست، می‌توانید از رول ضد تعریق استفاده کنید.

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

تفاوت بین دئودورانت و ضدعرق:

نام هر دو محصول را در لیست محصولات بهداشتی و ضدتعریق شنیده‌اید. اما تفاوت‌هایی هم باهم دارند. عمده تفاوت دئودورانت و ضدتعریق در عملکرد آنها است. دئودورانت باعث کاهش باکتری‌های سطح پوست می‌شود. در این خصوص لازم به توضیح است که خود عرق به خودی خود بو ندارد. آنچه که باعث بوی بد عرق می‌شود فعالیت باکتری‌هایی است که در سطح پوست زندگی می‌کنند. این باکتری‌ها برای انسان مضر نیستند.

از سلول‌های مرده سطح پوست و عرق تغذیه می‌کنند. فعالیت‌های شیمیایی این باکتری‌ها برای تجزیه عرق، علت اصلی بوی بد عرق است.  اما محصولات بهداشتی که از آنها تحت عنوان محصولات ضد تعریق یاد می‌کنیم، مانند انواع مام همان طور که از نام آنها قابل حدس است، با تاثیر بر غدد تعریق و کاهش فعالیت آنها از تعریق جلوگیری می‌کنند. با دانستن این مطالب انتخاب دست شما است که از محصولات ضد تعریق استفاده کنید و یا محصولاتی که از بوی بد عرق جلوگیری کنند.

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

ناگفته نماند بهترین راه می‌تواند استفاده از هر دو باشد! لازم به ذکر است که نیاز به استفاده از دو محصول بهداشتی به طور هم‌زمان نیست!
بعضی از افراد از خیس شدن لباسشان بر اثر عرق حس ناخوشایندی دارند برای رهایی از این موضوع استفاده از انواع مام که تعریق را تا حدودی کاهش می‌دهد راه مناسبی است.

اما لازم به ذکر است با این وجود هم به دو علت استفاده از دئودورانت بر استفاده از محصولات ضد تعرق برتری دارد.
۱- محصولات ضد تعرق برای مسدود کردن غدد تعریق و جلوگیری از عرق کردن دارای آلومینیوم هستند. آلومینیوم موجود در آنها ممکن است در تماس با لباس سبب زرد شدن لباس شود‌‌‌.
۲- درست است که محصولات ضد تعرق می‌توانند فعالیت غدد تعریق را در یک ناحیه کاهش دهند. اما باید توجه داشت که عرق کردن یک فرایند طبیعی است که باید رخ دهد. اگرچه می‌توان فعالیت غدد تعریق یک ناحیه را کم کرد اما ممکن است بدن برای جبران تعریق، سرعت تعریق دیگر نواحی بدن را افزایش دهد.

تفاوت بین مام زنانه و مردانه:

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم با تفاوت بین مام زنانه و مام مردانه بیشتر آشنا شویم‌.
به طور متوسط تعداد غدد تعریق در بدن زنان بیشتر از غدد تعریق در بدن مردان است. اما این به معنای تعریق بیشتر در زنان نیست، زیرا هر یک از غدد تعریق مردان نسبت به غدد تعرق زنان عرق بیشتر تولید می‌کند. به طور کلی تفاوت زیادی در ترکیبات تشکیل دهنده مام زنانه و مام مردانه وجود ندارد. تفاوت عمده آنها در عطر و رایحه مام هست که برخی رایحه زنانه و برخی دیگر رایحه مردانه دارند‌.

 

چگونه از مام استفاده کنیم؟

مام زیر بغل یک محصول بهداشتی است. اغلب محصولات بهداشتی برای تأثیرگذاری بیشتر، دستور خاصی برای مصرف دارند. اما فرمول خاصی برای طرز استفاده از مام زیر بغل وجود ندارد. البته برای این موضوع یک روش توصیه می‌شود. آن هم این است که :

  • بد نیست قبل از مصرف مام، دوش بگیرید.
  • وجود موی زائد در ناحیه زیر بغل باعث می‌شود تجمع باکتری‌های مولد بوی بد بیشتر شود، بنابراین اگر در این ناحیه مویی وجود دارد بهتر است تراشیده شود.
  • بعد از خروج از حمام، بدن خود را به طور کامل خشک‌کنید.
  • مام زیر بغل را در این ناحیه رول کنید تا پوست بدنتان به طور کامل به ماده درون آن آغشته شود.
  • اگر مام انتخابی شما 48 ساعته است، پس می‌توانید تا دو روز بعد مطمئن باشید که بدنتان کمتر عرق کرده و بو نمی‌گیرد. اما اگر از مام 24 ساعته استفاده می‌کنید، پس باید مراحل فوق را هر روز تکرار کنید.
مام رولی طرح ماکارون تایلامی

مام رولی طرح ماکارون تایلامی

بررسی مام رولی تایلامی

  • دارای سه رایحه
  • رنگ زرد دیور جادور  ملایم و شیرین
  • رنگ صورتی گوچی فلورا گرم و شیرین
  • رنگ آبی فیری خنک و شیرین
  • حجم 75 میل
  • ضد تعریق
  • ماندگاری 24 ساعته
  • ضد لک و روشن کننده پوست
  • بدون حساسیت

مام فانتزی رولی تایلامی موجود در سه رنگ پاستیلی و دخترانه می‌باشد که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

مام رولی ماکارون تایلامی پاستیلی بدون ایجاد لک روی لباس بوده و فاقد حساسیت و الکل می‌باشد.

رنگ زرد مام رولی ماکارون تایلامی رایحه ادکلن زنانه جادور کوزه ای ملایم و شیرین دارد.

رنگ صورتی گوچی فلورا زنانه رایحه گرم وشیرین دارد.

رنگ سبز رایحه خنک و شیرین دلربا و ملایم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *