دسته‌بندی نشده

لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون بدن شیر گاو

سلامی دوباره خدمت همه شما دیتا میکاپی ها. لوسیون یا تونیک، مایعی است که برای تکمیل پاکسازی پوست بکار می‌رود و آخرین آثار آرایش یا آرایش پاکن‌ها را از روی پوست برمی‌دارد. بعد از پاکسازی صورت، با مصرف لوسیون، پي اِچ اپیدرم حفظ و تثبیت می‌شود. لوسیون را بعد از پاکسازی آرایش و درحالیکه پوست کاملاً خشک است باید استفاده کنید. این ماده را به کمک پنبه روی پوست بمالید. می‌توانید صبح بعد از بیدارشدن از خواب، صورتتان را با لوسیون تمیز کنید تا به این شکل مازاد سبوم تولید شده در طول شب را از روی پوست بردارید. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن گفتگوی بیشتر به شما محصول کم نظیر لوسیون بدن شیر گاو را نیز معرفی کنیم.

 

لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون‌ها در 3 دسته در بازار موجودند:

١) اسپری:

این لوسیون‌ها به شکل جامد یا مایع در گاز هستند و به همین دلیل بصورت اسپری عرضه می‌شوند. برای مصرف، کافی است چشمانتان را ببندید و لوسیون را مستقیماً روی صورتتان اسپری کنید. بهتر است بعد از اسپری اجازه دهید تا ذرات اسپری شده، کاملاً بر روی صورت خشک شوند. اما اگر وقت کافی ندارید، صورتتان را با یک دستمال تمیز، خشک کنید.

٢) مایع:

این لوسیون‌ها رایج‌ترند و معمولاً به کمک یک تکه پنبه، بر روی صورت، گردن و بالای سینه مالیده می‌شوند. نیازی به شستن این نوع لوسیون نیست چون مستقیم جذب پوست می‌شود.

٣) ژله‌ای:

لوسیون‌های ژله‌ای بافت غلیظتری دارد و به کمک انگشتان روی صورت مالیده می‌شود. مانند لوسیون مایع، نیازی نیست که این لوسیون را از سطح پوست پاک کنید چون در عرض چند ثانیه جذب پوست می‌شود.

برخی از مزایای استفاده از مرطوب کننده چیست؟

  • جلوگیری از بروز آکنه و جوش های سرسیاه که از تجمع پوست های مرده ایجاد می شوند
  • جلوگیری از بروز قرمزی ناشی از تحریک و خشکی پوست
  • نرم و مرطوب نگه داشتن پوست و در نتیجه داشتن پوستی سالم
  • جلوگیری از بروز خارش پوست ناشی از کمبود رطوبت

سردرگمی در مورد استفاده از یک لوسیون خوب زمانی به وجود می آید که لوسیون ها و کرم ها در انواع مختلفی در بازار موجود است و حاوی موادی هستند که درک آنها دشوار است.

برخی از مزایای استفاده از مرطوب کننده چیست؟

برخی از مزایای استفاده از مرطوب کننده چیست؟

تفاوت بین کرم و لوسیون چیست؟

پاسخ این سوال در قوام و غلظت آنها است. تفاوت این دو را می توان با روغنی که در اتومبیل خود میریزید مقایسه کرد. شما می توانید یک کرم و لوسیون را بر اساس ویسکوزیته یا غلظت مایع از هم تفکیک کنید. مهمترین عواملی که قوام را تعیین می کنند انواع روغن ها و کره های استفاده شده در مواد تشکیل دهنده ی آنها است و این اولین تفاوت بین لوسیون و کرم است.

هم لوسیون و هم کرم باعث مرطوب شدن پوست می شوند، اما از نظر محتوای روغن متفاوت هستند.

لوسیون بدن

لوسیون بدن غلیظ تر از لوسیون دست و صورت است ولی از کرم های دست و صورت سبک تر است. بدن شما به وسیله ی لباس پوشیده می شود و این موضوع بیشتر مردان را از استفاده از لوسیون بدن منصرف می کند. در صورتی که به طور طبیعی دارای پوست سالمی هستید، نیازی نیست که حتما از یک لوسیون بدن استفاده کنید.

با این حال، بیشتر مردان در تمام روز حس خارش بر روی پوست خود دارند، یا تعریق باعث ایجاد حس ناراحتی بر روی پوست آنها می شود. یک لوسیون طبیعی و مناسب برای بدن آقایان مانع از ایجاد هر گونه خارش و حس ناخوشایند می شود.

این ماده باید حاوی مقداری AHAS (اسیدهای هیدروکسی آلفا یا اسیدهای میوه) باشد تا به شما کمک کند پوست خشک و مرده ای که باعث خارش می شود از بین برود. روغن های طبیعی دانه های روغنی مانند جوجوبا یا شی به راحتی قابل استفاده هستند و بدون هیچ کار خاصی به راحتی جذب پوست می شوند.

از استفاده کردن از فرآورده های نفتی مانند وازلین خودداری کنید. فراورده های نفتی به خوبی جذب پوست نمی شوند و باعث چرب شدن پوست و انسداد منافذ پوست می شوند.

لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون بدن شیر گاو

معرفی لوسیون پمپی شیر گاو

لوسیون یکی از محصولات مراقبت از پوست بوده که وظیفه اصلی آن تامین آبرسانی به بافت لایه بالایی پوست است. لوسیون انواع متنوعی دارد و هر فرد بر اساس نوع پوست و نیازی که دارد میتواند از آن استفاده کند. باید به این نکته اشاره کنیم که اغلب لوسیونها مانند کرم از ترکیب آب و روغن تشکیل شده است اما بافت آن از کرم بسیار رقیقتر است.

لوسین میتواند علاوه بر مرطوب کردن پوست خاصیت درمانی نیز داشته باشد و از ایجاد لک و جوش بر روی پوست جلوگیری کند. لوسیون پمپی شیر گاو یک محصول مناسب برای انواع پوست بوده که استفاده از آن میتواند پوست بدن را مرطوب، نرم و آبرسانی کند. این لوسیون تولید شده توسط برند بیوآکوا است. با استفاده از این لوسیون بدن علاوه بر نرم شدن پوست، پوستتان سفید و درخشان نیز خواهد شد. اگر پوست خشک و یا حساسی دارید استفاده از این محصول را بعد از حمام کردن به شما توصیه میکنیم.

ویژگیهای اصلی محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • نرم کننده و شاداب کننده
  • تغذیه کننده پوست
  • سفید کننده پوست
  • بهبود و درمان خشکی پوست
  • دارای رایحه خوش
لوسیون بدن شیر گاو

لوسیون بدن شیر گاو

برای چه افرادی مناسب است:

لوسیون بدن حاوی شیر گاو برای تمامی افراد با انواع پوست مناسب بوده و قابل استفاده است.

چه تاثیری دارد:

استفاده از این محصول پوست بدن شما را نرم و مرطوب کرده و با آبرسانی در لایههای پوست مانع از ایجاد خشکی و زبر شدن آن میگردد.

نحوه مصرف:

بعد از حمام مقدار کافی از لوسیون را به آرامی روی پوست تمیز ماساژ دهید تا لوسیون جذب پوست شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *