دسته‌بندی نشده

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

سلام به همه شما خوبان و دوستان عزیز دیتا میکاپ. شستشوی پوست صورت و رفع آن از انواع آلودگی، لوازم آرایشی، چربی‌های مضر و سلول‌های مرده پوست مهم‌ترین اقدام در جهت مراقبت از پوست حساس و لطیف صورت است. لازمه داشتن یک پوست شفاف و زیبا، داشتن روتین پوستی است و یک روتین پوستی کامل بدون استفاده از شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های صورت تکمیل نمی‌شود.فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز همان چیزی است که شما برای ترمیم پوست خود نیاز دارید.

 

فوم شستشوی پوست چیست؟

در واقع لازم است روزی دو بار پوست صورت خود را از آلودگی‌ها پاک کنید تا در عمق منافذ صورتتان نفوذ نکنند و مشکلات پوستی را برایتان به همراه نداشته باشند. یکی از انواع شوینده‌های جدید، فوم‌های شستشوی صورت هستند که در فرمولاسیون مختلف برای انواع پوست‌ها از جمله چرب، خشک، مختلط، حساس و … تولید می‌شوند.

اگر پوست خشک و حساسی دارید، باید مراقبت بیشتری از آن انجام دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد فوم شستشوی پوست صورت را برایتان شرح دهیم.

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

چرا باید از فوم شستشوی پوست استفاده کنیم؟

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

باقی ماندن آلودگی‌ها و مواد آرایشی بر روی سطح پوست باعث بروز آکنه، لک، جوش‌های سر سیاه، جوش‌های سر سفید و در نهایت کدر شدن و از بین رفتن سلامت و شفافیت پوست صورت می‌شود. پس لازم است در روتین پوستی خود به استفاده از پاک‌کننده‌های متناسب با پوستتان توجه کنید.

انتخاب یک پاک‌کننده مناسب با جنس پوست بسیار اهمیت دارد و اگر این اقدام به درستی صورت نگیرد، مشکلات جبران‌ناپذیری برایتان به وجود می‌آید؛ زیرا پوست صورت بسیار حساس و در مقابل آسیب‌ها بسیار شکننده است.

اگر پوست چربی دارید باید شوینده‌هایی را انتخاب کنید که قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارند و تا عمیق‌ترین لایه‌های پوستتان نفوذ می‌کنند و چربی‌ها و سلول‌های مرده صورتتان را از بین می‌برند.

در مقابل، اگر پوست صورتتان خشک و حساس است، باید از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که قدرت شویندگی ملایم‌تری دارند و چربی‌های مفید پوستتان را از بین نمی‌برند؛ زیرا از بین رفتن تمام چربی‌های پوست باعث خشکی و التهاب بیشتر صورت این گونه افراد می‌شود و حساسیت و قرمزی بیشتر را به همراه دارد. پس لازم است از شوینده‌های مخصوص پوست خشک استفاده شود.

فوم شستشوی پوست چیست؟

فوم شستشوی پوست صورت یکی از انواع شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های صورت است که برای تمام پوست‌ها اعم از چرب، خشک، مختلط، معمولی، آکنه‌دار و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد فوم شستشوی پوست پاک کردن عمیق پوست صورت، از بین بردن چربی‌های مضر و آلودگی‌های پوست است.

فوم شستشوی صورت قادر است بعد از یک روز سخت و کاری تمام آرایش‌های روی صورت شما را به نرمی پاک کند و آلودگی‌های نشسته بر پوستتان را بزداید و تمام منافذ آن را تمیز کند و در نهایت به شما پوستی نرم و عاری از آلودگی هدیه دهد.

انواع فوم شستشوی پوست خشک، حساس و چرب

فوم‌های شستشوی صورت حاوی سولفات

در فرمولاسیون برخی فوم‌ها شستشو از سورفاکتانت‌های سولفاته مانند سدیم لوریل سولفات استفاده شده که از شوینده‌های بسیار قوی محسوب می‌شود و ممکن است پوست فرد را ملتهب، خشک و قرمز کند و کمی سوزش به همراه داشته باشد.

در مقابل، این نوع فوم‌های شستشوی حاوی سولفات برای پوست‌هایی که چربی بسیاری تولید می‌کنند و باعث بروز جوش و آکنه می‌شوند بسیار مؤثر و مفید است؛ زیرا این نوع از پوست نیاز است به‌صورت عمقی تمیز شود تا چربی‌های مضر و اضافه از پوست و منافذش پاک شود. پس این نوع شوینده‌های قوی انتخاب بسیار مناسبی برای این گونه افراد است.

این به آن معنی است که اگر پوستتان به سولفات و شوینده‌های حاوی این فرمولاسیون حساس است و دچار التهاب، خشکی، سوزش، قرمزی و … می‌شود، بهتر است از فوم‌های شستشویی که حالت صابونی دارند و اصطلاحاً سولفات‌دار هستند، اجتناب کنید و از فوم شستشوی پوست خشک استفاده نمایید.

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم‌های بدون سولفات

نوعی دیگر فوم وجود دارد که در فرمولاسیون آن از شوینده‌های حاوی سورفاکتانت‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود که از تحریک و التهاب پوست جلوگیری می‌کند.

این فوم‌ها که به فوم شستشوی پوست خشک و حساس معروف است، طرفداران بسیار زیادی دارد؛ زیرا فاقد مواد صابونی است و موجب تحریک و خشکی پوست نمی‌شود. این نوع فوم‌ها برای شستشوی انواع پوست خشک، معمولی، حساس و مختلط مناسب است.

فوم‌های شستشوی صورت بدون سولفات بافت بسیار سبک و نرمی دارند و در دو نوع کرمی یا کفی تولید می‌شوند. فوم‌های شستشوی کرمی وقتی بر روی پوست صورت قرار می‌گیرد و ماساژ داده می‌شود، در تماس با رطوبت کف می‌کند و حالت فومی به خود می‌گیرد. نتیجه استفاده از این فوم‌ها، پوستی مرطوب و نرم خواهد بود.

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

روش استفاده از فوم شستشوی پوست

پیش از استفاده از فوم شستشوی صورت بهتر است دستورالعمل آن را مطالعه فرمایید. برخی از فوم‌ها باید یک بار در روز استفاده شوند و برخی دیگر از فوم‌های شستشوی صورت را می‌توان دو بار در روز استفاده کرد. پس بهتر است پیش از استفاده از خصوصیات فوم شستشوی صورتتان مطلع شوید.

اما به‌طور کلی روش استفاده از فوم شستشوی پوست خشک مشخص است و نحوه استفاده افراد تفاوت خاصی ندارد. برای استفاده از فوم ابتدا باید دست‌های خود را از آلودگی‌ها پاک کنید، سپس موهایتان را از صورتتان کنار بزنید تا حین انجام شستشو مزاحمتان نشود. سپس کمی صورت خود را مرطوب کنید و فوم شستشوی صورت را در کف دست خود بریزید.

بهتر است دست‌های خود را به هم دیگر بمالید تا فوم در بین دستانتان پخش و اصطلاحاً گرم شود، سپس دستان خود را به صورت خود بکشید تا فوم به روی پوست صورتتان منتقل شود. حال لازم است تمام پوست صورت و منافذ آن را از بالای پیشانی تا پایین چانه با نوک انگشتانتان به‌صورت دایره‌ای ماساژ دهید تا فوم کاملاً روی پوست صورتتان پخش شود.

نیازی هم نیست که فوم شستشوی پوست خشک روی صورتتان به مدت طولانی قرار بگیرد. فقط کافی است ۳۰ تا ۶۰ ثانیه به آرامی آن را روی پوست خود ماساژ دهید تا تمام آلودگی‌ها از عمقی‌ترین منافذ پوستتان نیز پاک شود.

ماندن بیش از اندازه فوم صورت بر روی پوست به دلیل فرمولاسیون قوی‌اش می‌توان موجب بروز حساسیت و خشکی شود. در پایان باید صورت خود را با آب شسته و کف روی صورتتان را پاک کنید. سپس با یک حوله لطیف و تمیز صورت خود را خشک کنید و از پوست تمیز، نرم، مربوط و لطیف خود لذت ببرید.

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

  • تمیزکننده پوست از الودگی و باکتری ها
  • روشن کننده پوست صورت
  • ضدلک و جای جوش
  • شاداب کننده پوست
  • یکدست کننده تناژ پوست
  • کنترل چربی و آکنه پوستی
  • نرم کننده پوست صورت
  • مناسب انواع پوست
  • حجم محصول۱۰۰گرم
فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو پرتقال خونی ایمیجز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *