دسته‌بندی نشده

خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا

خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا

خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا

سلام و درود به همه دوستان و همراهان سایت دیتا میکاپ. به‌نظر شما چه چیزی برای خوشبو کردن پوست بدن مناسب است؟ مسلما عطرها و ادکلن‌ها برای خوشبو کردن بدن ساخته نشده‌اند. به‌همین دلیل چند سالی می‌شود که محصولی به نام بادی اسپلش وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. بادی اسپلش یکی از محصولات خوشبو‌کننده بدن موجود در بازار محسوب می‌شود که قیمتی به مراتب مناسب‌تر از عطر و ادکلن دارد. با معرفی و بررسی خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا با ما همراه باشید.

خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا

خرید بادی اسپلش زنانه از دیجی کالا

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها، اسپری خوشبوکننده بدن هستند. در واقع ترکیبات بادی اسپلش‌ نه شبیه به عطر و ادکلن است و نه اسپری‌های خوشبو‌کننده یا دئودورانت؛ بلکه ترکیبات این محصول بر پایه آب ساخته شده و خاصیت آبرسانی به پوست را نیز دارند.

بادی اسپلش، از مواد معطر و با غلظت بسیار کم و سبک ساخته شده‌اند. این محصولات توسط یک اسپری پخش‌کننده و با رایحه‌ای دل‌انگیز سطح پوست را به‌خوبی می‌پوشانند. فرمولاسیون تشکیل‌دهنده بادی اسپلش‌ها معمولاً از مواد بسیار تازه اما زودگذر، مانند مرکبات تشکیل شده‌ است. از این رو این محصول باتوجه‌به غلظت کم و شادابی نت‌ها، دوام و ماندگاری بالایی ندارد. خرید بادی اسپلش، به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری که نسبت‌به قیمت و  خرید عطر دارد؛ برای مصرف روزانه بسیار اقتصادی و منطقی‌تر است.

تفاوت عطر و ادکلن با بادی اسپلش چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌‌شود که تفاوت عطر و ادکلن با بادی اسپلش چیست؟ در این مورد باید گفت که ترکیبات شیمیایی بادی اسپلش بسیار سبک‌تر از عطر و ادکلن‌ها است. در واقع شما با خرید Body Splash، محلولی با غلظت کمتر نسبت به ادوپرفیوم‌ها در اختیار خواهید داشت. زیرا در ساخت این خوشبو‌کننده بدن، از روغن‌های کمتری استفاده شده است. به‌همین دلیل قیمت آن نیز نسبت‌‌ به قیمت عطر مردانه اورجینال و زنانه کمتر است.

وجه تمایز دیگر ادکلن‌ها با بادی اسپلش طرز استفاده از این محصولات است. بادی اسپلش برای خوشبو کردن پوست بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درحالی‌که باید از ادکلن روی لباس استفاده کرد. ماندگاری این محصولات نیز یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی ادوپرفیوم‌ها و ادوتویلت‌ها با بادی اسپلش است. به‌دلیل تفاوت در ترکیبات این خوشبو‌کننده‌ها، عطر و ادکلن ماندگاری و هم‌چنین پخش بوی بیشتری نسبت‌به بادی اسپلش‌ها دارند.

ترکیبات بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق بوده که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. به‌همین دلیل افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه و مردانه غلیظ‌تر و با ماندگاری بالا هستند، بادی اسپلش گزینه مناسبی برایشان نخواهد بود. در واقع این افراد می‌توانند از بادی اسپلش فقط به‌عنوان خوشبو‌کننده بدن برای مصرف روزانه استفاده کنند. در یک دسته‌بندی کلی‌تر ترکیبات این خوشبوکننده را می‌توان این‌گونه شرح داد:

  • چربی و رطوبت: چربی و رطوبت پوست بعد از استحمام در بافت‌های پوست کاهش پیدا می‌کند. به‌همین دلیل با استفاده از Body Splash می‌توانید رطوبت را به پوست بازگردانید.
  • خوشبوکننده: مهم‌ترین وظیفه بادی اسپلش‌ها خوشبو کردن بدن است؛ بر این اساس ترکیبات معطر استفاده شده در ساختار آن‌ها در منافذ پوست نفوذ کرده و بدن را خوشبو نگه می‌دارد.

درصد روغن‌های معطر به کار برده شده در ترکیبات بادی اسپلش کمتر از عطر است. این موضوع سبب شده تا Body Splash در مقایسه با عطر، رایحه ملایم‌تری داشته باشد.

معرفی بادی اسپلش زنانه مدل Hug حجم 236میل ای آی ان:

یکی از محصولات خوشبو کننده بدن بادی اسپلش‌ها هستند. بادی اسپلش یک محصول مانند عطر و ادکلن است که ماهیت اصلی آن مایع بوده اما نه عطر است و نه ادکلن. در ترکیبات بادی اسپلش از آب و الکل استفاده می‌شود و مایع آن بسیار رقیق تر از عطر بوده. از مزیت‌های بسیار مهم بادی اسپلش می‌توان به خاصیت آبرسان بودن آن اشاره کرد. که علاوه بر خوشبو کردن بدن می‌تواند باعث آبرسانی پوست نیز شود. بادی اسپلش زنانه ای آی ان مدل  hug یک محصول مناسب برای تمامی بانوان است. این بادی اسپلش تلفیقی نوآورانه از ترکیبات شکوفه آلو، گل فریزیا و کامومیل است که رایحه بسیار خوشبو و شیرینی دارد. حجم این کالا 236 میل می باشد.

با استفاده از بادی اسپلش EIN رایحه خاص و رمزآلودی را تجربه خواهید کردید این محصول با 6 رایحه منحصر به فرد خود احساسات شما را درگیر می کند و برای همیشه در ذهنتان می ماند. بادی اسپلش نوعی عطر بدن است که با حجم بیشتر و قیمت متناسب می توان برای تمام بدن استفاده کرد.
معرفی بادی اسپلش زنانه مدل Hug حجم 236میل ای آی ان:

معرفی بادی اسپلش زنانه مدل Hug حجم 236میل ای آی ان:

ویژگی‌‌های اصلی محصول:

مناسب برای انواع پوست

قابل استفاده برای بانوان

دارای رایحه شیرین

دارای ترکیب شکوفه آلو، گل فریزیا و کامومیل

ماندگاری طولانی مدت

حجم محصول 236 میل

برای چه افرادی مناسب است:

بادی اسپلش زنانه ای آی ان برای تمامی بانوان با انواع پوست مناسب بوده و قابل استفاده است.

 

ترکیبات:

آب، اتیل الکل، پی ای جی 40، هایدروژنایتد، کاستر اویل، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، اسانس مجاز آرایشی، رنگ

هشدار مصرف:

از اسپری کردن بر چشم و صورت خودداری کنید. در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید. این محصول را دور از حرارت و مواد آتش زا نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *