دسته‌بندی نشده

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

سلام به همه شما دیتا میکاپی های خوب و عزیر. حتماً همه شما به‌خوبی می‌دانید که تونر برای پوست فایده‌های فراوانی دارد. این ترکیبات منافذ بزرگ پوست را کوچک می‌کند و پ.‌هاش (Ph) پوست را متعادل نگه می‌دارد. به این خاصیت‌ها، آبرسانی و محافظت پوست را نیز اضافه کنید. اگر پوست خشکی دارید، حتماً تونر را در برنامه رسیدگی به پوست قرار دهید. از آنجایی که نمی‌توان از خاصیت‌های تونر به‌راحتی گذشت، در این مطلب برای شما از فایده‌های تونر می‌گوییم. در انتها نیز تونر ۳۶۰ برای پوست خشک را بررسی می‌کنیم.

 

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

فایده های تونر برای پوست خشک

  • کمک به جذب بهتر محصولات سلامت پوست

حتماً به‌خوبی می‌دانید که پوست چرب، ترکیبات لازم برای سلامت پوست را به‌خوبی جذب نمی‌کند. ماجرا از این قرار است که بیشتر کرم‌ها و لوسیون‌ها در سطح پوست باقی می‌ماند و شرایطی برای نفوذ به لایه‌های عمیق پیدا نمی‌کند. در نتیجه هرچقدر هم که برای خرید محصولات سلامت پوست هزینه کرده باشید، ترکیبات این محصولات به عمق پوست نمی‌رسد. اینجاست که برای رفع این مشکل می‌توانید از تونر کمک بگیرید.

تونر پوست خشک را آبرسانی می‌کند و رطوبت را به آن باز می‌‌‌گرداند. در نتیجه پوستی که آبرسانی‌شده، دیگر محصولات سلامت پوست را بهتر جذب می‌کند. این شرایط باعث می‌شود ترکیبات محصولات سلامت پوست به لایه‌های زیرین نفوذ کند و اثربخشی آن‌ها بیشتر شود.

جالب است بدانید حرفه‌ای‌های دنیای آرایش از تونر برای پاکسازی عمیق پوست استفاده می‌کنند. جالب‌تر اینکه تونر آلودگی‌هایی را از بین می‌برد که حتی شیرپاک‌کن و دیگر پاک‌کننده‌‌های آرایش از انجام آن ناتوان هستند. از طرف دیگر اگر در انتخاب تونر دقت به‌خرج بدهید و بهترین تونر برای پوست خشک را انتخاب کنید، استفاده از این تونر پس از پاک‌کننده‌های آرایشی، پوست را تقویت می‌کند. تونرها موادمغذی لازم را به پوست انتقال می‌دهند. به همین دلیل پوست در کنار آبرسانی، کاملاً پاکسازی می‌شود و ظاهری نرم و شاداب پیدا می‌کند.

  • تنظیم و کنترل سطح PH پوست

حتماً برای شما هم پیش آمده که دائم پوستتان ملتهب شود و خارش و قرمزی داشته باشد. جالب است بدانید دوای چنین عارضه‌هایی در استفاده از تونر برای پوست خشک نهفته است. تونرهای مخصوص پوست خشک ترکیباتی برای آبرسانی پوست دارند. در کنار این ترکیبات، این تونرها سرشار از موادی برای حفظ تعادل پ‌.هاش پوست هستند. به همین دلیل با استفاده از تونر با یک تیر دو نشان می‌زنید. از یک طرف آبرسانی پوست را انجام می‌‌دهید و از طرف دیگر با حفظ تعادل پ.‌هاش پوست، جلوی التهاب‌های پوستی را می‌گیرید.

کسانی که پوست چرب دارند معمولاً منافذ باز دارند. باز بودن منافذ علاوه بر اینکه ظاهر ناخوشایندی دارد، باعث بروز جوش نیز می‌شود. افرادی که به منافذ باز دچار هستند می‌توانند با ریختن مقداری تونر روی پنبه یا پد آرایشی و کشیدن آن به صورتشان، این مشکل را کنترل یا رفع کنند.

  • جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی

جالب است بدانید که تونر حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدهایی است که مانع از رشد موهای زیر پوستی می‌شوند. موهای زیرپوستی معمولاً جوش‌های سرسیاه و گاهی جوش‌های چرکی دردنام ایجاد می‌کنند. با این توضیح می‌توانید به‌مرور زمان رشد بی‌رویه موهای زیرپوستی را کنترل کنید.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی

  • جلوگیری از چین و چروک

چین و چروک زمانی به وجود می‌آیند که پوست به مقدار کافی مرطوب نباشد. ذکر کردیم که خشکی پوست توسط تونر از بین می‌رود، رطوبت مناسب از چروک‌شدن پوست صورت جلوگیری می‌کند.

  • کاهش و کنترل آکنه و جوش

گلیکولیک، نیاسینامیدها و سالیسیک اسیدها در تونرهای مفید استفاده شده‌اند. این مواد با کنترل چربی پوست، بروز آکنه و جوش را کنترل می‌کند. این مواد قرمزی و التهاب جوش را کاهش می‌دهند که باعث روشنی پوست صورت شما می‌شود.

  • پاکسازی پوست از مواد آلوده

متأسفانه بعضی مواد ریز هوا مانند گرد و غبار، حتی با شستن صورت هم از منافذ ریز پوست خارج نمی‌شوند. شوینده‌ها بیشتر آلودگی‌های سطحی پوست را پاک می‌کنند؛ ولی در تمیزکردن منافذ کوچک پوست ناتوان هستند. تونر با ورود به منافذ، آلودگی‌ها را بیرون کرده و پوست را پاکسازی می‌کند.

  • کمک به جذب بهتر مرطوب‌کننده

تونر برای پوست خشک به‌خودی خودش حاوی مواد مرطوب کننده نیز هست. با این حال باز هم ضمن پاکسازی پوست که به کمک تونر انجام می‌شود، راه برای جذب ذره‌های مرطوب کننده در منافذ پوست باز می‌شود. جذب بهتر مرطوب کننده در شاداب‌شدن پوست تأثیر دارد.

روشی کارآمد برای استفاده از تونر

قبل از تونر باید حتماً‌ صورت را با پاک‌کننده‌های آرایشی تمیز کنید. سپس سراغ تونر بروید و مقداری از ترکیبات آن را روی تکه‌‌ای پنبه بریزید. پنبه آغشته به تونر را به‌آرامی روی پوست بمالید. در این فرایند از مالیدن پنبه به زیر چشم و لب‌ خودداری کنید. ترکیبات تونر، پوست زیر چشم و لب را بیش‌از‌حد حساس می‌کند. در نهایت دیگر قسمت‌های صورت را حسابی با تونر مالش دهید تا جذب پوست شود.

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

یک محصول پاکسازی و مراقبتی از پوست صورت و گردن است که مزیت های بسیار زیادی نسبت به ماسک ها و پاک کننده های صابونی دارد. به طور کلی پاک کننده های صابونی نمی توانند به منافذ پوست نفوذ کنند. اما برعکس، تونر ها با نفوذ به عمق پوست، پاکسازی را به حد اعلای خود می رسانند. در این حالت انواع آلودگی های ریز و درشت از پوست دور می شوند و راندمان کار چند برابر بالا تر می رود.

تونر ها موجب تنظیم PH پوست می شوند. در این حالت نرمی، طراوت، شادابی و آبرسانی پوست نیز به طرز قابل توجهی بهبود می یابد. ترکیبات احیا کننده ی موجود در تونرها، پوست را به حد نیاز تغذیه می کند و نقش مهمی در سلامت آن دارد. سرعت عمل این محصولات نیز چند برابر سایر شوینده هاست. استفاده از آنها در کوتاه مدت نیز باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می گردد.

تونرر وکالی

تونر 360 وکالی WOKALI یک محصول آبرسان قدرتمند حاوی عصاره و رایحه گل های بهاری است که در بسته بندی های جذاب، خوش رنگ و استوانه ای شکل به حجم ۳۰۰ میلی لیتر تقدیم شما می شود. فرمولاسیون قوی و ارگانیک این محصول، یک ترکیب هیدراته ی بسیار قوی است که آب را در لایه میانی اپیدرم پوست شما حفظ می کند.

با این کار، هم به استحکام و سفتی پوست شما کمک می کند. و هم پس از مصرف، چند درجه رنگ پوست شما را روشن تر و شفاف تر می کند. این تونر آبرسان در چندین رایحه ی دلنشین متفاوت در سایت موجود است که هر کدام عطر و بوی خاص و دلپذیر خود را دارد.

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر ۳۶۰ برای پوست خشک

تونر 360 وکالی

این محصول فرموله شده با فندق است. فرمولی گیاهی و بسیار مغذی که به نیاز های غذایی پوست شما نیز پاسخ می دهد. همانطور که می دانید پوست ارگانی زنده و زایاست. پس توجه به نیاز های غذایی آن، تاثیر مثبتی در تقسیم سلولی و جوان سازی آن دارد. این محصول به نیاز های غذایی پوست شما نیز می پردازد.

محصولی که در حال بررسی آن هستیم بر پایه ی آب است. این پایه به خوبی با مواد مغذی مانند ترمیم کننده ها، آنتی اکسیدان ها و مواد تشکیل دهنده سلولی غنی شده است. در واقع هر آنچه پوست شما به آن نیاز دارد را می توانید در این محصول فوق العاده ی وکالی پیدا کنید. تونر وکالی ۳۶۰ به خوبی از پس نیاز های پوست صورت شما بر می آید.

توضیحات

تونر آبرسان و مرطوب کننده ۳۶۰ وکالی حاوی تکه های گلبرگ گل است. این مساله هم ظاهر آن را چشم نواز تر و جذاب تر کرده است، و هم به غنی تر شدن ترکیب ارگانیک آن کمک کرده است. از دیگر ویژگی های بارز این محصول، مرطوب کنندگی فوق العاده ی آن است.

تونر ها به طور کلی وظیفه ی پاکسازی صورت را بر عهده دارند. اما این تونر درجه یک علاوه بر این، یک مرطوب کننده ی مطمئن و باکیفیت نیز می باشد. خشکی پوست پس از استفاده از این محصول دیگر مشاهده نمی شود و ترک های پوستی بهبود می یابند. در ضمن شادابی و تازگی پوست نیز ارمغان همیشگی مصرف روزانه ی آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *