دسته‌بندی نشده

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن

با سلامی دوباره به همه شما همراهان خوب و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن عنوان محصولی است که در این پست به بحث و بررسی ان خواهیم پرداخت. اصلی ترین و مهم ترین کاربرد این محصول برای از بین بردن چین و چروک و ترمیم کلاژن و حفظ ان است که تاثیر به سزایی در جوانسازی پوست شما داشته و سلامت و تازگی و نشاط را به پوست ارزشمند شما باز میگرداند.

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن(veze)

  • حاوی الیگو پپتید و سکس پپتید
  • ضد چروک قوی
  • لیفت کننده
  • کلاژن ساز
  • ضدپیری زود رس
  • روشن کننده و ضد لک
  • بازگرداندن حالت الاسیته به پوست
  • حاوی 30 عدد کپسول

معرفی کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن(veze)

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن(veze) حاوی 30 عدد کپسول حاوی پپتید است که باعث جوان سازی پوست می شود  ، این کپسول به لایه عمقی پوست نفوذ پیدا میکند و باعث تحریک سلول ها برای کلاژن سازی می شود وباعث کشسانی پوست می شود.

این محصول عالی مغذی پوست است که اثر جوانسازی و لیفتینگ پوست انجام میدهد و باعث  بازسازی  بافت سلول پوست می شود.

خواص کلاژن ساز پوست

کلاژن در اصل مانند چسبی است که بافت سلول بدن را کنار هم قرار میدهدو دیگر ویژگی کلاژن میتوان ،به جذب مجدد آن اشاره کرد، به این معنا که  به اجزای کوچکتر تبدیل میشود و مجدد جذب پوست می شود بافت سلول پوست  آنها را ترمیم میکند.

این پروتئین به لایه میانی پوست، در بوجود آمدن یک ساختار سلولی به  نام فیبروبلاست کمک می کند و باعث باسازی و ترمیم سلول های اسیب دیده میشود .

بدن انسان به طور طبیعی کلاژن تولید میکند اما با افزایش سن و عوامل مضرر محیطی ،این روند این تولید به مرور کم  و ضعیف می شود و باعث ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست  می شود.

کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن سلولهای پوست رابه کلاژن سازی و ترمیم بافت آسیب دیده تحریک میکند  و  پوست شما را  برای زمان طولانی تر جوان نگه می دارد.

خواص پپتید برای پوست

پپتید در واقع کوچک شده پروتئین است که از زنجیره های اسید آمینه ‎ای ضروری،  برای تشکیل پروتئین و کلاژن پوست تشکیل شده‎ است.

پپتید در اصل روند پیری پوست را کاهش میدهد و باعث کلاژن سازی بهتر پوست می شود.

این کپسول های ونزن باعث می شود خاصیت ارتجاعی به  پوست برگرد  و چین و چروک را برطرف میکند.

نحوه استفاده از کپسول veze

ابتدا پوست را با شوینده مناسب پوستتان بشویید سپس یک عدد کپسول را سوراخ کرده وروی پوست بریزید و  ماساژ دهید تا کاملا  جذب شود.

کپسول لیفت کننده کلاژن ساز و روشن کننده پوست ونزن

هر کپسول لیفت و کلاژن ساز ونزن حاوی کلاژن و سیکس پپتید و الیگوپپتید است. که ضدچروک و مرطوب کننده و صاف کننده، ضدپیری پوست، بهبود لک صورت و ضدچین و چروک پوستی است. همچنین این کپسول های پوست را کاملا صاف و یکدست کرده و سفت و کشیده و جوان میکند. کپسول ضدچروک ونزن حاوی کلاژن بوده، که پوست را کلاژن رسانی نموده و باعث تحریک بیشتر پوست برای تولید کلاژن می‌شود. این محصول همچنین قابلیت ترکیب شدن با کرم پودر و پنکک را داره که باعث بالا رفتن کیفت این محصولات می‌شود. از این محصول به عنوان یک محصوا مراقبتی شب نیز میتوان استفاده کرد.

مشخصات محصول

– هر پک حاوی ۳۰ عدد کپسول
– از بین برنده و ضد چین و چروک
– حاوی سیکس پپتید و الگوپپتید
– جلوگیری از پیری و افتادگی پوست
– قابل استفاده بر روی صورت و گردن
– پر کننده خطوط صورت و خط لبخند
– لیفت کننده و کلاژن ساز قوی پوست
– بهبود لک و تیرگی و کدری پوست صورت

فواید کلاژن

جذب این پروتئین فواید بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. تمامی این مزایا برگرفته از تحقیقات مختلف و مشاهده نتایج می باشد:

سلامتی پوست

کلاژن می تواند سلامت پوست را بهبود دهد زیرا یکی از اجزای اصلی سازنده پوست می باشد. این ماده در کیفیت بافت پوست تاثیر به سزایی دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست را افزایش می دهد.

جلوگیری از پیری پوست

با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد. به همین علت پوست خشک شده و چین و چروک ها ظاهر می شوند. با گذر زمان بهتر است مصرف مکمل های این پروتئین در کنار وعده های غذایی گنجانده شود. این مکمل ها روند پیری پوست را کند می کنند. با مصرف مکمل حاوی 2.5 الی 5 گرم در طول 8 هفته تفاوت ایجاد شده کاملا قابل مشاهده می باشد.

تحریک به تولید پروتئین

مصرف کلاژن پوست را تحریک به تولید پروتئین های دیگری مانند الاستین و فیبریلین می کند که به ساختار پوست بهبود می بخشند. در بعضی موارد مشاهده شده که این ماده مانع از بروز آکنه می گردد.

کمک به مفاصل و جلوگیری از پوکی استخوان

مصرف کلاژن به تسکین درد مفاصل کمک می کند. این پروتئین یکپارچگی غضروف را حفظ می نماید. هرچه سطح آن در بدن کاهش یابد خطر ابتلا به اختلالات مرتبط با مفاصل بیشتر می شود. وجود کلاژن کافی در بدن پوکی استخوان را به تاخیر می اندازد. مصرف مکملی حاوی 10 گرم از این ماده به مدت دو سال به مفاصل آرامش می دهد و درد آن ها را آرام می کند. مصرف این پروتئین به ورزشکاران نیز توصیه می شود.

تاثیر کلاژن بر روی موها

یکی دیگر از خواص مهم کلاژن تاثیر آن بر روی داشتن موهایی سالم و زیبا می باشد.این ماده منجر به تولید اسید آمینه سازنده موها می گردد.  آمینواسیدها به تولید کراتین کمک می کنند و در نهایت کلاژن نیز آمینواسیدها را می سازد. به طور کلی بدن با دریافت هرگونه پروتئین آن را می کشند و به آمینواسید تبدیل می کند تا پروتئین های مورد نیاز خود را مجددا تولید کند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *