دسته‌بندی نشده

کرم پودر کیس بیوتی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم پودر کیس بیوتی

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. کرم پودر کیس بیوتی عنوان محصولی است که دراین پست قصد معرفی ان را داشته و در ادامه به بررسی بیشتر این کرم پودر خواهیم پرداخت. کرم پودر ها امروزه در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند که میتوانید به تناسب نوع پوشانندگی، نوع پوست، برند محصول و غیره از ان ها انتخاب کرده و ارایشی بی نقص را با انها امتحان کنیدو اما اگر انتخاب شما اینمحصول است درادامه نیز با ما همراه باشید و از مطالب فراهم امده نهایت استفاده را ببرید.

 

ویژگی‌های محصول

  • مشخصات: دارای بافتی نرم و سبک که احساس سنگینی بر روی پوست صورت نمی کنید. پوشش بسیار خوب سبک حاوی ویتامین c, e و مرطوب‌کننده مناسب مصرف روزانه
  • دارای شماره رنگ‌های متفاوت
  • خاصیت آبرسانی و تغذیه کننده پوست
  • رفع تیرگی و لک‌های صورت
  • مناسب برای انواع پوست‌ها
  • روشن کننده بالا
  • قدرت پوشانندگی بالا

نقد و بررسی

کرم پودر کیس بیوتی KISS BEAUTY این کرم پودر دارای بافتی سبک و نرم می باشد، و پوشش سبکی دارد به نحوی که احساس سنگینی بر روی پوست نمی کنید. همچنین این کرم پودر ضد آکنه می باشد زیرا حاوی سیلیکون نمی باشد. زیرا سیلیکون یکی از دلایل ایجاد جوش در صورت می باشد. و برای انواع پوست مناسب است. ولی کسانی که پوست خشک دارند بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

یکی از نیاز‌های مهم برای رفع و پوشانندگی لک‌ها و جوش‌ها، کرم پودر است. قبل از خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باید به ترکیبات و میزان کاور کردن آن، توجه کنید. همچنین یک کرم پودر خوب و باکیفیت، باید پوست را کاملا کاور کند و بر روی پوست احساس سنگینی نکند. کرم پودر را باید متناسب با نوع و رنگ پوست خود انتخاب و استفاده کنید.

کرم پودر از جمله کرم‌های مورد نیاز و کاربردی برای پوشاندن عیب‌ها است تا چهره را شاداب و جذاب نشان دهد. همچنین باید در انتخاب کرم پودر مانند دیگر محصولات دقت کرد، به این دلیل که با سلامتی پوست و زیبایی شما در ارتباط است. لوازم آرایشی باید در کنار زیبا سازی و رفع کردن عیوب صورت، بتواند تا حدی خاصیت و قابلیت درمانی برای پوست داشته باشد. به همین دلیل استفاده مکرر از کرم پودربر روی پوست می تواند به منافذ و بافت پوست آسیب برساند. در ادامه به معرفی این محصول جذاب و کاربردی می پردازیم.

معرفی کرم پودر کیس بیوتی

همان طور که می دانید، برای داشتن صورتی جذاب و یکدست نیاز به کرم پودری دارید که علاوه بر کاور کنندگی بالا، پوست را صاف و زیبا نشان دهد. این کرم پودر سر شار از ویتامین C و E است که پوست را آبرسانی و رطوبت لازم پوست صورت را حفظ می کند. به همین دلیل استفاده از این کرم، حالت پوسته پوسته و برفک روی پوست به وجود نمی آورد و به راحتی جذب پوست می شود.

کرم‌های کیس بیوتی در کنار ترکیبات سبک و مغذی، خاصیت ضد آفتابی نیز دارد و در برابر اشعه‌های مضر پوست را محافظت می کند. همچنین التهابات و آفتاب سوختگی که به وجود آمده را رفع و به مرور زمان آنها را از بین می برد. این کرم پودر با رساندن ویتامین‌های مورد نیاز به پوست از تجمع سلول‌های غیر طبیعی و تعریق زیاد صورت، جلوگیری می کند. همچنین پوست را قوی و محکم کرده و چین و چروک‌های صورت را درمان می کند.

نکته‌های ضروری برای تشخیص یک کرم پودر خوب

پوست‌های مختلف مشخصات منحصر‌به‌فردی دارند. به عنوان مثال افرادی که پوست‌های خشک دارند ممکن است به این نتیجه برسند که کرم پودرهای پودری باعث پوسته‌پوسته شدن صورتشان می‌شود و برای آن‌ها مفید نیست. در مقابل افرادی که پوست چربی دارند ممکن است به این نتیجه برسند که کرم پودرهای مایع روی پوست آن‌ها فیکس نشده و حرکت می‌کنند.

پوست هر کدام از ما به چیزهای متفاوتی نیاز دارد. برای انتخاب و شناخت ویژگی‌ های یک کرم پودر خوب باید بافت‌های پوست مورد توجه قرار گیرند. بهتر است انواع مختلف کرم پودر را امتحان کنید و همواره روی یک محصول خاص تعصب نداشته باشید چون برای بهداشت و سلامتتان مناسب‌تر است که بهترین را انتخاب کنید و این نیاز به بررسی دارد.

یک کرم پودر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک کرم پودر خوب سبک است و روی پوست به زیبایی می‌نشیند و به شفاف‌تر و صاف‌تر شدن آن کمک می‌کند اما از حالت طبیعی خارج نمی‌شود. کرم پودرهای سنگین باعث بسته شدن روزنه‌های پوست شده و مانع از تنفس پوست می‌شود و بنابراین برای مدت طولانی نباید استفاده شوند.

از مواد اولیه باکیفیت تشکیل شده و همه مجوزهای لازم را از مراکز بهداشتی دریافت کرده است. پاک کردن آن ساده است و به بافت پوست آسیبی وارد نمی‌کند.

تنوع رنگی متعددی دارد تا بتوانید رنگی که متناسب با رنگ پوستتان است را انتخاب کنید. خاصیت پوشانندگی بالایی دارد و به راحتی می‌تواند جای جوش و ناهمواری‌های پوست را بپوشاند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های یک کرم پودر خوب این است که با پوست شما سازگاری داشته باشد و نیازهای مختلف پوست شما را برآورده کند.

نتیجه گیری

فرمول کرم پودرها به‌صورت مرتب در حال ارتقا و بهینه سازی‌اند و به همین دلیل شناخت ویژگی‌ های یک کرم پودر خوب کمی سخت است.

مهم‌ترین موردی که در انتخاب کرم پودر باید مورد توجه قرار گیرد تطابق آن با نوع پوست مصرف کننده است که برای تحقق این هدف باید اول نوع پوست را به خوبی بشناسید تا بتوانید محصول مناسبی برای آن انتخاب کنید.

برند و سابقه کار آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است هرچه برند شناخته‌ شده‌تر باشد اعتماد کردن به آن راحت‌تر است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *