دسته‌بندی نشده

کرم ضدافتاب وکالی

کرم ضدافتاب وکالی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم ضدافتاب وکالی

سلام و درود خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت دیتا میکاپ. کرم ضد آفتاب یک بخش مهم از استراتژی حفاظت از آفتاب است. اما در این نوشتار قصد داریم تنها به اهمیت این بخش از ماجرا بپردازیم. برای گفتن از چیستی و ضرورت مصرف ضدآفتاب‌ها و معرفی یکی از بهترین برمد های این محصول یعنی کرم ضدافتاب وکالی به شما پیشنهاد می شو ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

 

کرم ضدافتاب وکالی

کرم ضدافتاب وکالی

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب

از مزایای بهره‌مندی از کرم ضدآفتاب علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه UVA/UVB  به حداقل رساندن تسریع در فرآیند ایجاد علائم پیری است.

همچنین برخی از محصولات ضدآفتابی به گونه‌ای فرموله شده‌اند که علاوه بر محافظت پوست در مقابل آفتاب از مزایایی برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست هم بهره‌مند هستند. ممکن است از موادی همچون نیاسینامید و سرامید در ساختار خود بهره‌مند باشند که منجر به بازسازی سد محافظ طبیعی پوست شما می‌شود.

اگر به دنبال سلامت پوست خود در برابر افتاب و پوشش دهی بالا هستید میتوانید کرم ضد افتاب لانسون اصل را در سایت ما مشاهده کنید

نحوه‌ی کارکرد ضدآفتاب‌ها:

به طور کلی کرم‌های ضدآفتاب به دو شکل متفاوت طراحی شده‌اند، آنهایی که با ترکیبات شیمیایی همچون هموسالات فرموله شده‌اند و آنها را در دسته‌بندی ضدآفتاب‌‌های شیمیایی جای می‌دهند؛ با فرو رفتن در لایه‌های بالایی پوست، اشعه ماورابنفش را قبل از اینکه بتواند به پوست شما آسیبی برساند جذب می‌کند.

نوع دیگر ضدآفتاب‌ها آنهایی هستند که با فیلترهای معدنی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم، بر سطح پوست شما یک مانع ایجاد می‌کنند تا همچون آینه عمل کرده و اثر اشعه ماوراء بنفش را منعکس کند. این ضدآفتاب‌ها هم در دسته‌ی ضدآفتاب‌های فیزیکی قرار می‌گیرند. ضدآفتاب‌های فیزیکی در مقایسه با ضدآفتاب‌های شیمیایی احتمال خارش در پوست را کمتر ایجاد می‌کنند. بهرحال امروزه  اکثر ضدآفتاب‌های موجود  در داروخانه‌ها دارای ترکیبی از فیلترهای شیمیایی و معدنی خورشید هستند.

اشعه‌ی ماوراء بنفش خورشید با ورود به پوست، رشد و عملکرد طبیعی سلول‌ها را مختل می‌کند و با از بین بردن کلاژن و الاستین پوست منجر به ایجاد چین و چروک می‌شود. حالا دیگر می‌دانید ضدآفتاب‌ها چگونه با عملکرد خود این فرآیند را به تعویق می‌اندازند.

نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص کرم‌های ضدآفتاب فیزیکی که در مقابل ضدآفتاب‌های شیمیایی نام برده می‌شوند این مطلب است که تمام مواد لازم در ساختار ضدآفتاب‌ها از طریق شیمیایی حاصل می‌شوند و استفاده از عنوان فیزیکی برای دسته‌ای از ضدآفتاب‌ها نباید به عنوان ارگانیک بودن محصول لحاظ شود. در حقیقت عنوان فیزیکی به دلیل استفاده از فیلترهای مواد معدنی در کرم ضدآفتاب انتخاب شده است همانگونه که به دلیل فیلترهای آلی مورد استفاده در گروه اول آن را شیمیایی می‌خوانیم.

ماندگاری کرم ضدآفتاب روی پوست:

مقداری که برای محافظت کل بدن در برابر آفتاب توصیه می‌شود حدود 28 گرم است که می‌تواند مدت زمانی حدود 2 ساعت پوست را در برابر آسیب‌های اشعه‌ی ماوراءبنفش حفظ کند. این مدت زمان در مواقعی همچون شنا کردن و تعریق می‌تواند کاهش پیدا کند به همین دلیل هم ضروری است پس از انجام این فعالیت‌ها کرم خود را مجدد شارژ کنید.

به هر ترتیب هر محصولی که به این منظور تهیه می‌کنید کافی است به برچسب روی آن دقت کنید تا مدت زمان تاثیرگذاری آن برایتان مشخص شود و به موقع اقدام به تجدید آن کنید. ضمنا خوب است در نظر داشته باشید برای حفظ کرم ضدآفتابِ خود بهتر است تیوپ آن را در معرض نو آفتاب و گرمای شدید قرار ندهید.

آنچه اهمیت مصرف ضدآفتاب را به اثبات رسانده است:

  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست؛
  • کاهش 40 درصدی ابتلا به سرطان پستان؛
  • کاهش 50 درصدی ابتلا به ملانوما؛
  • جلوگیری از پیری زودرسِ ناشی از نور خورشید.
کرم ضدافتاب وکالی

کرم ضدافتاب وکالی

ضد آفتاب را چه کسی باید استفاده کند؟

همه و همه! درواقع فارغ از جنسیت تمام انسان‌ها بعد از 6 ماهگی خود باید از ضدآفتاب برای محافظت پوستشان استفاده کنند، حال چه از جمله افرادی باشند که به سادگی با قرار گرفتن در معرض آفتاب برنزه می‌شوند و چه آنهایی که بیشتر عمر خود را در سایه گذرانده و اصلا به خاطر ندارند چه وقت آفتاب مستقیما به پوستشان خورده است.

چه نوع ضد آفتابی باید استفاده کرد؟

این همه تنوع محصول در برندهای معتبر صنعت زیبایی و سلامت پوست گاه شما را در انتخاب کرم مناسبتان دچار تردید می‌کند. درواقع به بیان بنیاد سرطان پوست بهترین ضدآفتاب برای شما محصولی دارای SPF بالای 15 بوده و با مصرف مداوم آن حفاظت ایمن و موثر برای پوست فراهم می‌شود؛ اما برای اینکه یک کرم ضدآفتاب تبدیل به پای ثابت روتین فرد شود لازم است با شناخت ویژگی‌های پوستی خود اقدام به تهیه‌ی محصولی کند که در هماهنگی کامل با پوستش باشد.

SPF چیست؟

عامل حفاظت پوست از خورشید را اس پی اف می‌نامند. عددی که در مقابل عامل حفاظت از خورشید روی محفظه‌ی کرم‌های ضدآفتاب ثبت می‌شود به شما می‌گوید پوست شما به چه میزان در مقابل اشعه UVA/UVB در امان است. به طور مثال اگر از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده می‌کنید به این مفهوم است که پوست شما بعد از مصرفِ کرم ضدآفتاب تا 30 برابر بیش از زمان‌هایی که از ضدآفتاب استفاده نمی‌کنید از صدمات اشعه‌ی خورشید در امان است.

بهترین SPF  کدام است؟

این مقدار تا حد زیادی بسته به منطقه‌ی جغرافیایی شما دارد؛ اما به طور کلی می‌توان گفت چنان‌چه بیشتر روز را بیرون از منزل سپری می‌کنید بهتر است کرم ضدآفتابی را انتخاب کنید که عامل حفاظت از خورشید آن 30 و بالای آن باشد. همچنین در صورتی که زیاد در معرض تعریق قرار می‌گیرید یا در فصل‌های بارانی بهتر است محصولی را انتخاب کنید که مقاوم در برابر آب هم باشد. با این حال صرف نظر از میزان اس پی اف، آنچه اهمیت دارد تجدید کردن کرم ضدآفتاب به فواصل زمانی هر 2 ساعت یک بار است.

کرم ضدافتاب وکالی

مشخصات کرم ضدآفتاب وکالی SPF50

sun cream fruit of the wokali

کرم ضد آفتاب وکالی spf 50 محصولی از شرکت معتبر Wokali  کشور فرانسه می باشد. این محصول قابلیت محافظت در برابر UVA و UVB را دارد. از این رو بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان است.

ترکیبات کرم ضدآفتاب وکالی از مواد آلی و معدنی و جلبک های دریایی می باشد. این ترکیب سرشار از کلاژن و انواع ویتامین می باشد که شادابی و تغذیه پوست را بر عهده دارد. همچنین قابلیت کلاژن سازی طبیعی دارند.

کرم ضد آفتاب وکالی spf 50 در حالیکه یک ضد آفتاب بسیار قوی می باشد، می تواند بافت های آسیب دیده را درمان و ترمیم کند. از پیری زودرس جلوگیری و باعث جوانسازی پوست شود.

از این کرم ضد آفتاب علاوه بر پوست صورت می توان برای کل بدن در هر سنی استفاده نمود. بی رنگ بوده و رنگ سفیدی به پوست نمی دهد.

ازدیگر مزایای آن فاقد چربی بودن و عدم برق انداختن روی پوست می باشد.

آن را در جای خنک بدون یخ زدگی نگهداری نمایید و از ورود آن به داخل چشم جلوگیری نمایید.

ضدآفتاب کلاژن وکالی، ضد آفتاب وکالی آلوورا، ضد آفتاب وکالی اصل. کرم fruit of the wokali، کرم وکالی، ضد آفتاب سان کریم. ضد آفتاب بی رنگ وکالی.

کرم ضدافتاب وکالی

کرم ضدافتاب وکالی

ویژگی های کرم ضد آفتاب وکالی spf 50

  • برند wokali
  • حجم 130 میل
  • حفاظت در برابر اشعه های مضر خورشید UVA و UVB
  • سرشار از ویتامین ها ی A , C و E
  • بیرنگ
  • مخصوص بدن و صورت
  • ضد حساسیت
  • مناسب پوست های حساس
  • دارای عملکرد پرایمر
  • فاقد چربی
  • بافت سبک
  • ضد چین و چروک
  • ضدجوش و ضدلک
  • ترمیم کننده پوست
  • ضدآب
  • دارای رایحه ملایم و مطبوع
  • مخصوص آقایون و خانم ها

 

 

 

اگر به دنبال استفاده از کرم ضدافتاب وکالی هستید، بهتر است از برندهای معتبر و معروف تامین کننده این محصول خرید کنید و از فروشنده‌های مشکوک و مشکل‌ساز خودداری کنید. همچنین، برای بهبود وضعیت پوست خود، از رژیم غذایی سالم و حرکت معمولی روزانه نیز حمایت کنید: https://creammojeze.com/ یک وب سایت معتبر میباشد!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *