دسته‌بندی نشده

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

سلام و درود خدمت همه دوستداران و همراهان گرامی سایت دیتا میکاپ. امروزه داشتن پوست صاف و شفاف به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. داشتن جوش و آکنه، جی اسکار، لک و .. از رایج ترین مشکلات پوستی می باشد که بروز هر کرام از این مشکلات سبب بروز احساس ناخوشایند می شود. پس ما در ادامه با شما ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت را معرفی و نقد خواهیم کرد تا به شما در حل مشکلاتتان یاری رسانیم. تا پایان با ما همراه باشید.

انواع جوش صورت به دلایل مختلف نمایان می‌شوند که از مهمترین علل جوش صورت، می‌توان به مواردی چون ژنتیک، رژیم‌های غذایی نامناسب، استرس زیاد، خواب ناکافی و … اشاره کرد؛ بنابراین سبک زندگی افراد بر روی کیفیت پوست تاثیر بسزایی خواهد داشت.

در اینجا به معرفی انواع جوش صورت و دلایل بروز آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جوش صورت چیست؟

یکی از اختلالات پوستی که از سنین نوجوانی شروع می‌شود و تا انتهای جوانی یا حتی میانسالی ادامه می‌یابد، جوش صورت یا آکنه است که برای درمان آن باید ابتدا از جوش بودن عارضه مطمئن شد؛ زیرا بسیاری از ضایعات پوستی شبیه به جوش صورت هستند و با آن اشتباه گرفته می‌شوند. به‌ طور کلی انواع جوش صورت در نواحی مختلفی از بدن مانند اطراف بینی، پیشانی، چانه، قسمت‌های فوقانی پشت بدن، سینه و شانه‌ها که دارای غدد سباسه هستند، نمایان می‌شوند.

انواع جوش صورت

 برای درمان انواع جوش یا آکنه، محصولات مراقبت پوست و داروهای موضعی متنوعی تولید شده‌اند و انواع ماسک برای جوش صورت هم در این زمینه کاربرد دارند. 

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت
ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

از انواع آکنه یا جوش صورت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– جوش سر سیاه

یکی از انواع جوش صورت، جوش یا آکنه سر سیاه است و زمانی ظاهر می‌شود که منافذ باز پوست با ترکیبی از سلول‌های مرده‌ پوست و چربی اضافه‌ای که توسط غده‌های چربی ترشح می‌شود، مسدود شده‌اند. این جوش‌ها، منافذ باز دارند و اکسید شدن در سطح این منافذ سبب تیرگی آن خواهد شد.

برای درمان آکنه سر سیاه، می‌توان از محصولات موضعی پوست حاوی سالیسیلیک اسید و بنزوئیل پروکساید استفاده کرد و باید از ترکاندن و فشار دادن آن خودداری کرد؛ زیرا این کار سبب التهاب پوست و ایجاد اسکار (جای جوش) خواهد شد.

– جوش سر سفید

یکی از شایع‌ترین انواع آکنه صورت، جوش سر سفید است که در این حالت منافذ پوست با لایه‌ای نازک از پوست پوشیده شده و در نتیجه سبب بروز توده ای برآمده از مواد زیر سطح پوست می‌شود. این جوش‌ها از خفیف‌ترین نوع جوش‌های پوست بوده که با انواع محصولات مراقبت پوستی مناسب (حاوی بنزوئیل پروکساید) و دارو‌های موضعی درمان می‌شوند.

– جوش قرمز (پاپول) و جوش چرکی (پوسچول)

این نوع عارضه پوستی در واقع آکنه‌ی التهابی است که با بسته شدن منافذ پوست و رشد باکتری، ناحیه اطراف آن دچار برآمدگی، التهاب، قرمزی و تورم می‌شود. برای پیشگیری و درمان جوش قرمز، می‌توان به مواردی چون مراقبت‌های روزانه پوست و تغییر سبک زندگی اشاره کرد.

– جوش ندولار و آکنه کیستیک

این مدل جوش‌ها از شدیدترین انواع جوش صورت هستند که سبب عوارض پوستی شدید و زخم‌های دائمی می‌شوند. مسدود شدن منافذ پوست در اثر تجمع چربی ها و سلول‌های مرده پوست سبب رشد باکتری داخل این منافذ شده و آن ناحیه از پوست عفونی، قرمز و متورم می‌شود. استفاده از داروهای موضعی در درمان این جوش‌ها تاثیر کمی دارند؛ از این‌ رو برای درمان ندولار‌ها و کیستیک‌ها باید به متخصص پوست مراجعه کرد.

حال اگر عفونت به عمق پوست نفوذ کند، سبب بروز یک برآمدگی بزرگتر از سایر انواع جوش خواهد شد که با خارش همراه است.

  • جوش‌های دوران قاعدگی

یکی از مواردی که در ارتباط با زمان بروز آکنه مطرح می‌شود جوش‌های دوران قاعدگی است که عموماً برای بسیاری از خانم ها ناخوشایند است و حدود 50 تا 80 درصد از خانم‌ها در دوران پیش‌ از قاعدگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در طول چرخه قاعدگی سطح هورمون‌های بدن نوسان های گاه شدید پیدا می‌کنند به گونه‌ای که قبل از تاریخ شروع قاعدگی تولید پروژسترون در بدن کاهش پیدا می‌کند و در مقابل سطح استروژن(هورمون‌های جنسی) افزایش می‌یابد؛ این نوسان  و به هم خوردگی هورمون‌ها و عدم تعادل آن در بدن منجر به تحریک فعالیت غدد چربی می‌شود در نتیجه تولید سبوم بیش از حد می‌تواند منافذ پوست شما را مسدود کرده و موجب ایجاد آکنه شود. این نوع از آکنه‌ها که به آکنه دوره‌ای معروف هستند معمولا در امتداد خط فک،اطراف ناحیه چانه،گردن و گونه‌های شما بروز پیدا می‌کنند.

انواع آکنه دوره قاعدگی به صورت کیست‌های ریز یا بزرگ به رنگ قرمز یا هم رنگ پوست و گاهی سر سفید نمود پیدا می‌کنند و در بسیاری از مواقع بسیار دردناک و ملتهب هستند. نکته قابل توجه این است که باید از فشار دادن و دستکاری این نوع جوش‌ها خودداری گردد چرا که موجب افزایش التهاب و عفونت می‌شوند و جای زخم یا اسکار بر روی پوست باقی می‌گذارند.

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت
ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت
  • جوش‌های صورت در دوران میانسالی

آکنه یک بیماری شایع پوستی است که فارغ از اینکه در چه سنی ایجاد شود، می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد مخصوصاً هنگامی که در دوران بزرگسالی با انواع مختلف جوش مواجه شوید. آکنه بزرگسالان گاهی در سنین 30 تا 50 سالگی نیز بروز پیدا می‌کند به گونه‌ای که ممکن است شخص در دوران نوجوانی آکنه نداشته باشد ولی در دوران میانسالی به این عارضه پوستی مبتلا گردد. دلایل ایجاد آکنه در بزرگسالان زیاد است اما علل بروز آن در زنان پیچیده تر می باشد که ما به چند مورد از عوامل آن اشاره می‌کنیم.

– تغییرات و نوسان‌های هورمونی و فاکتورهای مربوط به هورمون‌های استروژن و پروژسترون که در زنان شایع است و همچنین تغییرات هورمونی به دلیل باروری، یائسگی، تغییر در مصرف بعضی از داروها مانند داروهای ضد بارداری و بروز چرخه قاعدگی در ایجاد آکنه تاثیر گذار است.

– تحقیقات زیادی نشان داده است که بین استرس و آکنه رابطه مستقیم وجود دارد، وقتی دچار استرس می‌شویم سطح هورمون ایجاد کننده آکنه به نام آندروژن در بدن افزایش می‌باید که این امر غدد چربی و فولیکول‌های مو را تحریک کرده و در بروز آکنه نقش دارند.

– استفاده از محصولات مراقبتی پوست و موی نامناسب از دیگر عوامل ایجاد آکنه هستند. بی‌توجهی در انتخاب محصولات مناسب با نوع پوست می‌تواند در بروز یا تشدید این عارضه پوستی تاثیرگذار باشد.

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

– در تعداد کمی از بزرگسالان، علل ایجاد آکنه ناشی از یک بیماری پنهان می‌باشد که تشخیص داده نشده است. به عنوان نمونه در زنان بیماری به نام سندروم پلی کیستیک (pcos) اغلب زمینه ساز بروز آکنه مزمن یا مقاوم به درمان است.

– آلودگی‌ها و اشعه ماورا بنفش بر روی پوست تاثیر مخرب دارند زیرا آلودگی بیش از حد پوست صورت، موجب بسته شدن منافذ پوست می‌شود و اشعه ماورابنفش نیز با خشک کردن پوست موجب تولید سبوم اضافی بر روی پوست و ایجاد آکنه می‌گردند.

– پاکسازی و شستن بیش از حد پوست صورت موجب خشک شدن پوست شده که این امر موجب می‌شود تا پوست برای جبران خشکی سبوم بیشتری تولید کند در نتیجه پوست چرب‌تر شده و آکنه ایجاد می‌شود.

– واکنش آلرژیک بعضی از افراد به مصرف برخی از غذاهای خاص مانند غذاهای سرخ شده، کافئین، لبنیات و شکلات می‌تواند موجب بروز آکنه گردد.

– سابقه ژنتیک و خانوادگی نیز می‌تواند در ایجاد آکنه در بزرگسالی نقش داشته باشد.

– مصرف برخی داروها دارای عوارضی است که به صورت عارضه پوستی و در قالب آکنه بروز پیدا می‌کنند.

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت
ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

آیا خوراکی‌ها موجب جوش صورت می‌شوند؟

آکنه یک عارضه پوستی شایع است که تقریباً 10 درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. عوامل زیادی چون تولید سبوم، باکتری‌های آکنه ساز، هورمون‌ها و منافذ مسدود شده و التهاب در ایجاد آکنه نقش دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی هم می‌تواند نقش مهمی در ایجاد آکنه داشته باشد. در اینجا به بررسی برخی از غذاهای که می‌تواند در بروز یا تشدید آکنه تأثیر داشته باشد، می پردازیم.

  • غلات و قندهای تصفیه شده: مصرف مواد غذایی که دارای کربو هیدرات‌های تصفیه شده هستند، مانند نان ها، برنج سفید، سودا و نوشیدنی‌های شیرین و غلات یا دسرهایی که با آرد سفید درست شود، ممکن است قند خون و سطح انسولین را در بدن افزایش داده و به ایجاد آکنه کمک می‌کند.
  • محصولات لبنی: طبق تحقیقات انجام شده مصرف زیاد لبنیات می‌تواند با بروز یا تشدید آکنه در ارتباط باشد. به عنوان نمونه مصرف شیر میزان انسولین را افزایش می‌دهد و موجب بروز آکنه می‌گردد.
  • فست فود: اگرچه به طور قطع اثرات مخرب استفاده از غذاهای فست فود ثابت نشده است اما مصرف منظم غذاهای فست فود مانند برگر، سیب زمینی سرخ کرده، انواع هات داگ و نوشابه‌های گازدار موجب افزایش موارد ابتلا به آکنه و یا تشدید آن می‌شود.

آشنایی با علت جوش صورت

همانطور که اشاره شد، جوش صورت از چند عامل اصلی ناشی می‌شود که عبارتند از تولید بیش از حد چربی در پوست، مسدود شدن منافذ پوست توسط فولیکول‌ها و خارج نشدن چربی‌ها از پوست، رشد باکتری‌ها درون فولیکول‌های مو و نفوذ عفونت به عمق پوست.

همه این عوامل در اثر تغییر سبک زندگی افراد رخ می‌دهند و در نتیجه به جوش یا آکنه صورت منجر می‌شوند. از مهمترین علل جوش صورت که به انتخاب‌های افراد در زندگی مرتبط است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییرات هورمونی
  • استرس و کم‌خوابی
  • تغذیه نامناسب مانند غذاهای چرب
  • خوابیدن با آرایش و نشستن پوست صورت
  • رو‌بالشی کثیف
  •  
  • استفاده از محصولات نامرغوب
  • و …

بنابراین عادات روزمره و کیفیت زندگی افراد در پیدا شدن جوش و لکه‌های سطحی روی پوست تاثیرگذار بوده و از اصلی‌ترین علت جوش صورت به‌حساب می‌آیند که با رعایت اصول بهداشتی و تغییر سبک زندگی، می‌توان از بروز چنین حساسیت‌های پوستی جلوگیری کرد.

وجود جوش در نقاط مختلف صورت نشانه چیست؟

جوش یا آکنه صورت در نقاط مختلفی از صورت نمایان می‌شود که علت جوش صورت در افراد مختلف متفاوت است. حال بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که جوش صورت در نواحی مختلف نشانه چیست؟ در پاسخ به این سوال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوش ناحیه پیشانی: مشکلات سیستم گوارشی ناشی از مصرف زیاد شکلات و مواد غذایی با درصد چربی بالا
  • جوش بین ابروها (ناحیه بالایی بینی): مشکل کبد ناشی از مصرف زیاد نوشیدنی‌های الکلی و لبنیات و همچنین آلرژی نسبت به مواد غذایی خاص
  • جوش نزدیک گوش و نواحی تیره و سیاه اطراف چشم: مشکل کلیه ناشی از مصرف زیاد قهوه، چای و نمک
  • جوش نوک بینی: مشکل قلب ناشی از چربی‌های بد و فشار خون بالا (مصرف میوه‌ها، سبزیجات، آجیل و ماهی‌های غنی از امگا برای حل مشکل)
  • جوش گونه‌ها: مشکل سیستم تنفسی ناشی از استعمال سیگار
  • جوش نزدیک به چانه (زیر گونه‌ها): مشکل هورمونی ناشی از استرس و رژیم غذایی نامناسب
  • جوش چانه: به هم خوردگی هورمون ها
  • جوش گردن: وجود بیماری و مبارزه بدن با باکتری و ویروس

بنابراین اگر با جوش صورت در ناحیه‌های مختلف صورت مواجه شدید، می‌توانید در‌یابید که جوش صورت نشانه چیست؟ و با توجه به نوع مشکل، به درمان آن اقدام کنید.

ژل ضد جوش بیوآکوا نی نی سایت

کلاژن سازی پوست و برطرف کردن اکنه و جوش های صورت یکی از فواید مهم این ژل می باشد

که با استفاده از ان باعث می شود پوست شما درخشان و جوان و لطافت خاصی را به خود بگیرد

هدف این شرکت ساختن یک برند زیبایی حرفه‌ای است که:

ترکیبی از مد شخصی کاملاً عالی، کیفیت نهایی و نزدیکی با مردم است.

دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه است تا بتواند در پی دستیابی به زیبایی و سلامت مشتریان خود باشد.

  • حجم: 30 گرم
  • جهت پاکسازی پوست
  • رفع آکنه
  • رفع لکه های تیره پوست
  • شفاف کننده پوست
  • ترمیم کننده جای زخم
  • ضد چین و چروک
  • مناسب پوست چرب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *