دسته‌بندی نشده

چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

چسب لیفت بینی

سلام به همه دوستداران و همراهان گرامی دیتا میکاپ. چسب لیفت بینی نوعی چسب است که از پلیمرهایی مانند لاتکس، پلی اتیلن، سیلیکون و الیاف طبیعی تولید می‌شود و برای رفع چین و چروک‌های صورت و گردن و بالا بردن بینی به کار می‌رود. افرادی که بینی‌های گوشتی دارند؛ می‌توانند به طور موقت با استفاده از این چسب، بینی خود را جمع‌تر کنند و فرم ظاهری آن را زیباتر کنند. در ادامه مطلب به صورت کامل مزیت‌ها و معایب این چسب‌ها و میزان ماندگاری نتایج آنها بررسی می‌شود.

چسب لیفت بینی چیست؟

چسب لیفت و جمع کننده بینی یک نوار بی‌رنگ است، که باعث بالا کشیده شدن بینی می‌شود. از این نوع چسب‌ها برای لیفت قسمت‌های مختلف صورت هم استفاده می‌شود. بااستفاده از این چسب پوست صورت و گردن صاف شده و به جوانسازی موقت کمک‌می‌کند. این محصول کاملا شبیه به چسب نواری است. البته نباید آن را با چسب بینی که بعد از جراحی استفاده‌می‌شود، اشتباه گرفت.

 بی رنگ و ضدآلرژی است. این چسب بعد از قرار‌گرفتن روی پوست، بینی را به سمت بالا کشیده و به سختی قابل مشاهده است. بسیاری از افراد پس از قرار دادن چسب روی بینی از کرم پودر و سایر محصولات آرایشی استفاده می‌کنند. چسب لیفت چسب بسیار محکمی است و در اثر تعریق بلند نمی‌شود. فقط باید در زمان خرید دقت داشته و بهترین نوع چسب را خریداری کنید.

 نامرئی و معمولا از جنس لاتکس، سیلیکون یا پلاستیک پلی‌اتیلن است و برای استفاده در طول روز مشکلی ایجاد نمی‌کند. این نوع چسب از چندین سال پیش وارد بازار شد و برای رفع چین و چروک در قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شد.

چیست؟

چیست؟

ایا چسب لیفت بینی تاثیر دارد؟

شاید با خود فکر کنید که چسب لیفت بینی تنها به بینی شما به صورت موقتی شکل می‌دهد و تاثیر دائمی بر روی بینی نمی‌گذارد. جالب است بدانید که بر اساس مطالعاتی که انجام شده‌است، شواهد اندکی وجود دارد که نشان می‌دهد که بینی در اثر چسب لیفت بینی تغییرات بسیار اندکی می‌کند.

می توانید چسب بینی را بعد از جراحی زیبایی بینی در نظر بگیرید. زمانی که شما از این چسب برای حالت دادن به بینی استفاده می‌کنید، بینی شما حالت می‌گیرد و اسکار روی آن از بین می‌رود. حالت‌دهنده‌ها و چسب‌های لیفت بینی نیز مانند همین چسب عمل می‌کنند. هر چند که تاکید می‌کنیم این تاثیر بسیار اندک بوده و در موارد زیادی نامحسوس است.

 

انواع چسب لیفت بینی

به منظور‌های متفاوتی استفاده می‌شود و از آن می‌توان برای لیفت بخش‌های مختلف صورت استفاده کرد. همچنین در مواردی می‌توان از این وسیله برای زیبایی و لیفت گردن هم استفاده کرد. چسب لیفت بینی را می‌توان برای انواع بینی به کار برد. در ادامه به معرفی انواع کاربرد چسب لیفت بینی در انواع مختلف لیفت بینی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۱. برای بینی گوشتی

 برای بینی‌های گوشتی تاثیر بسیار خوبی دارد. در واقع بینی‌های گوشتی بهترین کاندید برای استفاده از چسب هستند.  البته نباید از این چسب انتظار تغییرات چشمگیر داشته باشید. برای ایجاد چنین تغییراتی باید از روش جراحی زیبایی بینی استفاده کنید. در صورت مشاوره با متخصص گوش و حلق و بینی، پزشک شما را راهنمایی کرده و بهترین روش برای رفع عیوب بینی را پیشنهاد می‌دهد.

انواع

انواع

۲.برای بینی استخوانی

افردای که دارای بینی استخوانی هستند، به دنبال راهی برای رفع برجستگی روی بینی و افتادگی آن هستند. چسب لیفت افتادگی بینی را به خوبی برطرف می‌کند. اگر برجستگی روی بینی کوچک باشد، پس از بالا رفتن بینی تیغه بینی هم تا حدودی صاف می‌شود. اما افرادی که برجستگی روی تیغه بینی آن‌ها زیاد است، نمی‌توانند با استفاده از چسب لیفتینگ بینی به نتیجه دلخواه خود برسند. در واقع چسب لیفت بینی برای بینی قوزدار چندان مناسب نیست و این افراد با جراحی زیبایی بینی یا تزریق ژل به نتیجه بهتری می‌رسند.

مزایا و معایب چسب لیفت بینی

به خاطر مزیت‌هایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است و به یکی از محصولات پرفروش در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها تبدیل شده است. بدون عارضه بودن این چسب را می‌توان مهم‌ترین مزیت این محصول به حساب آورد. این چسب‌ها در برندهای مختلف عرضه می‌شوند که از نظر قدرت چسبندگی و کیفیت الیاف برندها با یکدیگر رقابت می‌کنند. این چسب‌ها با قیمت‌هایی بسیار ارزان عرضه می‌شوند؛ در نتیجه لیفت بینی با چسب، ارزان‌ترین روش محسوب می‌شود.

سایر مزیت‌ها عبارتند از:

  • از بین رفتن جوش‌های سرسیاه
  • قابل استفاده برای تمامی رده‌های سنی
  • قابلیت تقسیم به نوارهای کوچک‌تر
  • ایجاد فرم طبیعی در بینی
  • ضد آب بودن
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی

طریقه استفاده

برای زدن چسب بینی و استفاده از این چسب نکات زیر را رعایت کنید؛

  1. ابتدا باید صورت خود را با آب و شوینده مناسب به خوبی شستشو دهید. به طوری که هیچ چربی روی پوست باقی نماند.
  2. پوست را به خوبی خشک کنید که هیچ رطوبتی روی آن نباشد.
  3. کمی الکل را با پنبه روی پوست بینی بزنید و آن را آماده‌ی قرار‌گرفتن چسب بر رویش بکنید.
  4. چسب را بکنید و سپس آن را بر روی بینی قرار دهید.
  5. اگر چسب بینی پهن خریداری کرده‌اید و برای بینی شما بزرگ است، می‌توانید به راحتی آن را نصف کنید و سپس روی بینی قرار دهید.

بسیاری از افراد به دنبال آموزش زدن چسب لیفت بینی هستند. چسباندن چسب روی بینی بسیار آسان است. حدود ۶ یا ۷ سانتی‌متر از چسب را ببرید. دقیقا وسط نوار چسب را زیر نوک بینی قرار دهید. به آرامی بینی را به سمت بالا کشیده و چسب را روی بینی بچسبانید. زمان کشیدن چسب دقت داشته باشید، که اگر بیش از حد آن را بکشید، روی پوست چین می‌افتد و در صورتی که کشش کمتر از حد لازم باشد، تاثیری ایجاد نمی‌کند. در این حالت علاوه بر لیفت بینی، سایز بینی هم کمی کوچک می‌شود.

بهترین برندها

چسب لیفت در برندهای مختلفی در بازار موجود است. این نوع چسب را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی کالا خریداری کنید. برخی از برندهایی که به راحتی در بازار پیدا می‌شود، عبارت‌اند از:

  • چسب لیفت پی تیپ
  • چسب لیفت پرایم ترنس
  • چسب لیفت تری ام
  • چسب لیفت تری دی استرانگ
  • چسب لیفت ترانسپور
  • چسب لیفت تی جی مد
بهترین برندها

بهترین برندها

چگونه چسب لیفت بینی را محو کنیم؟

افرادی که بینی‌های گوشتی دارند؛ به راحتی می‌توانند از چسب لیفت بینی استفاده کنند. برای زیبایی بیشتر هنگام خرید از چسب لیفت نامرئی استفاده کنید. چسب نامرئی از جنس لاتکس یا سیلیکون است و هنگام استفاده روی بینی مشخص نمی‌شود. قبل از استفاده صورت خود را به خوبی بشویید به طوری که هیچ اثری از چربی روی پوست مشاهده نشود. سپس با پد آرایشی و چند قطره الکل روی بینی ضربه بزنید؛ چسب را به صورت باریک برش بزنید، وسط آن را روی نوک بینی قرار دهید و به آرامی بدون اینکه روی پوست چروکی ایجاد شود به سمت بالا و روی تیغه بینی بکشید.

چسب لیفت برای بینی عمل شده تاثیر دارد؟

صرفاً می‌تواند باعث ایجاد تغییرات جزئی در بینی خصوصاً بینی‌های گوشتی شود. بینی‌های عمل شده پس از باز کردن پانسمان باید از چسب‌های مخصوص برای ثابت شدن فرم بینی استفاده کنند. عوارض عمل جراحی بینی مانند تورم و التهاب با چسب زدن بعد از عمل کاهش پیدا می‌کند. چسب لیفت بعد از عمل بینی خصوصاً تا شش ماه بعد از عمل جراحی توصیه نمی‌شود؛ زیرا چسب‌هایی که باعث می‌شود نوک بینی به سمت بالا حرکت کند؛ می‌تواند موجب دفرمه شدن بینی شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *