دسته‌بندی نشده

فیس براش چکشی

فیس براش چکشی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

فیس براش چکشی

سلام به همه زیباجوبان و همراهان خوب دیتا میکاپ. کرم‌های آرایشی، آلودگی و سرب موجود در هوا از یک طرف و از طرف دیگر پوستی که به مرور زمان چرب و چرب‌تر می‌شود؛ همه و همه شرایطی را فراهم می‌کنند که در پایان روز با منافذ پوستی پر شده با انواع آلودگی‌ها به خانه برگردیم. شستن عمیق این منافذ تنها با دست و حتی با قوی‌ترین شوینده‌ها ممکن نیست. بهترین و راحت‌ترین راه استفاده از فیس براش‌ است. برای اینکه کاملا متوجه شوید فیس براش چکشی چیست و چطور باید از آن استفاده کرد، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فیس براش چکشی

فیس براش چکشی

دستگاه فيس براش چیست؟

دستگاه فیس براش همان برس شستشوی صورت است که به طور کلی به دو صورت برقی و دستی وجود دارد و متناسب با انواع پوست‌ها طراحی شده است. انواع فیس براش ها تار موهای بسیار نازک و ملایمی دارند که به عمیق‌ترین منافذ پوست دسترسی داشته و آن‌ها را از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی تمیز می‌کنند. به همین دلیل حس سبکی بعد از استفاده از فیس براش‌ها فوق العاده است.

جالب است بدانید میزان شستشو و پاکسازی صورت در حالتی که از فیس براش استفاده می‌کنید، 6 تا 10 برابر حالتی است که با دست صورت‌تان را می‌شویید!

اما مزایا و کاربردهای فیس براش چیست؟ در واقع فیس براش‌ها علاوه بر شستشوی عمیق صورت، فواید دیگری هم دارند. اصلی‌ترین مزیت این دستگاه‌های جذاب و کاربردی این است که با پاکسازی منافذ، مانع ترشح بیشتر چربی و ایجاد روزنه‌های باز می‌شوند. وقتی منافذ بهتر شسته شوند، جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه هم به ندرت از بین می‌رود و از بروز مجدد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

علاوه بر این موارد، برس‌ نرم فیس براش با ماساژ ملایم خود گردش خون پوست‌تان را افزایش داده و باعث شاداب‌تر و شفاف‌تر شدن پوست شما می‌شود. همچنین سری سیلیکیونی برخی از فیس براش‌ها پوست‌تان را لایه برداری می‌کند و در نتیجه کرم‌ها و محصولات آرایشی بهتر جذب می‌شود.

فیس براش چکشی

فیس براش چکشی

با انواع فیس براش آشنا شوید

مهم‌ترین نکته برای پاسخ به سوال فیس براش چیست، اطلاع از انواع این وسیله کاربردی است. همان طور که پیش از این اشاره‌ای داشتیم، فیس براش‌ها به دو صورت برقی و دستی وجود دارند که در اصل هدف یکسان ولی طرز کار کمی متفاوتی دارند.

فیس براش دستی چیست؟

فیس براش‌های دستی نسل جدید لیف‌های قدیمی حمام هستند که البته تنها برای شستشوی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا فیس براش‌های دستی دو سر مویی و سیلیکونی دارند. سر مویی آن بیشتر برای شستشوی منافذ و سر سیلیکونی برای ماساژ دادن یا پخش ماسک و اسکراب کاربرد دارد.

نحوه استفاده از فیس براش دستی

برای استفاده از این فیس براش‌ها تنها کافی است مقدار کمی شوینده روی آن بریزید و با حرکات عمودی، افقی و چرخشی پوست‌تان را کاملا شستشو دهید. این نوع دستگاه‌ها نسبت به انواع برقی قیمت مناسب‌تری دارند و با مطالعه سایت‌های نظرسنجی متوجه خواهید شد که اکثرا از این نوع فیس براش‌ها راضی هستند. اما عیب این نوع فیس براش چیست؟

مهم‌ترین ایراد فیس براش دستی، این است که فشار وارده به پوست باید به طور متناسبی اعمال شده و در حین استفاده نباید پوست کشیده شود. در صورتی که بیش از حد فشار وارد کنید، در بلند مدت پوست‌تان شل می‌شود. از طرفی با فشار کمتر ممکن است منافذ آن طور که باید، پاکسازی نشوند.

فیس براش برقی چیست؟

به طور کلی فیس براش‌های برقی دو نوع لرزشی و چرخشی دارند که هر کدام کارکرد خاصی داشته و برای رفع نیاز گروهی از مصرف کنندگان طراحی و تولید شده است. البته ناگفته نماند که میزان پاک کنندگی برای هر دو مدل تقریبا برابر بوده و تنها تفاوت آن‌ها در برس و نحوه شستشوست.

علاوه بر مدل چرخشی و لرزشی، فیس براش‌های برقی ممکن است شارژی و یا باطری دار باشند. کیفیت این نوع دستگاه‌ها کاملا یکسان بوده و انتخاب هر کدام تنها به سلیقه و نوع مصرف شما بستگی دارد.

فیس براش چرخشی

سری فیس براش‌های چرخشی به صورت دورانی میچرخد و به این ترتیب تار موهای نازک برس، منافذ پوست را تمیز می‌کند. در این حالت نباید فشار زیادی با براش روی پوست‌تان وارد کنید. تنها کافی است براش را روشن کرده و آن را روی نواحی مختلف پوست‌تان حرکت دهید.

نکته مهم دیگر در استفاده از فیس براش‌های چرخشی این است که براش مناسب پوست‌تان را تهیه کنید. اگر تعریف شما از فیس براش چیست، خاصیت لایه برداری آن است براش‌های زبر گزینه مناسبی خواهد بود.

اما اگر فقط می‌خواهید با این دستگاه شستشوی معمول روزانه‌تان را انجام دهید، بسته به نوع پوست براش نرم و یا متوسطی انتخاب کنید؛ براش‌های متوسط برای پوست‌ چرب و براش‌های بسیار نرم برای پوست‌های حساس. البته اگر پوست بسیار حساسی دارید، پیشنهاد ما فیس براش‌های لرزشی است.

فیس براش لرزشی

در طراحی و ساخت این نوع فیس براش‌ها، از تکنولوژی اولتراسونیک یا لرزش استفاده شده است. به این ترتیب دستگاه ثابت بوده و سری آن برخلاف فیس براش چرخشی، حرکتی ندارد. با روشن کردن دستگاه، موهای نازک آن به لرزه در می‌آید (هر ثانیه 300 لرزش) و با لطافت تمام پوست شما را پاکسازی می‌کند.

همان طور که گفتیم این نوع فیس براش برای افرادی که پوست نازک و حساسی دارند مناسب‌تر است. البته ناگفته نماند انواع براش‌های این دستگاه هم متفاوت بوده و مدل‌های مختلفی برای لایه برداری، شستشوی روزانه یا انجام میکاپ دارد.

 

چگونه از فیس براش استفاده کنیم؟

حال که می‌دانید فیس براش چیست و چه کاربردهایی دارد، باید طرز استفاده از این دستگاه کاربردی را هم یاد بگیرید. در این قسمت قدم به قدم نحوه استفاده از فیس براش را آموزش می‌دهیم:

 

1- هرگونه ماده آرایشی را با پد پنبه‌ای پاک کنید

پد آرایشی‌تان را به پاک کننده صورت مناسب آغشته کنید و به آرامی به مدت چند ثانیه روی چشم‌های‌تان فشار دهید. سپس پد را روی مژه‌ها و پشت پلک‌تان بکشید تا کاملا ریمل و سایه پاک شود. از پد دیگری برای پاک کردن مابقی آرایش‌تان، یعنی کرم پودر و رژ لب، استفاده کنید.

2- فیس براش را مرطوب کنید و شوینده بریزید

پاسخ به سوال طرز استفاده از فیس براش چیست، راحت‌تر از آن چیزی است که همیشه فکر می‌کردید. تنها کافی است سر فیس براش را زیر آب گرم بگیرید و آن را مرطوب کنید. سپس به اندازه یک نخود شوینده روی موهای براش بریزید. صورت‌تان را هم بشویید تا موهای براش راحت‌تر روی پوست‌تان سر بخورد و منافذ عمیقا تمیز شوند.

3- آن را روی صورت‌تان حرکت دهید

در این مرحله، با حرکات کوچک دورانی فیس براش را روی پوست‌تان حرکت دهید. توجه داشته باشید که نباید بیشتر از یک دقیقه از فیس براش استفاده کرد. بدین ترتیب، برای شستشوی هر قسمت از گونه‌ها، بینی و پیشانی تنها 20 ثانیه زمان بگذارید. علاوه بر این به هیچ عنوان فیس براش را به مدت طولانی در یک نقطه قرار ندهید.

حتی اگر از نرم‌ترین براش ممکن استفاده می‌کنید، به هیچ عنوان فیس براش را به دور چشم‌های‌تان نکشید. این کار باعث بروز چین و چروک در پوست حساس دور چشم می‌شود.

 

4- صورت‌تان را با آب ولرم بشویید و خشک کنید

وقتی صورت‌تان را کاملا با فیس براش شستید، آن را خاموش کنید و به کناری بگذارید (در قسمت بعد یاد می‌گیرید چطور فیس براش را بشویید). سپس صورت‌تان با آب ولرم از کف شوینده پاک کرده و با حوله تمیز و نرمی خشک کنید. بعد از شستن صورت‌تان کمی آب سرد به پوست‌تان بپاشید. این کار بعد از لایه برداری با فیس براش کمک می‌کند منافذ پوست شما بسته شوند.

دو نکته مهم: به هیچ عنوان همان براشی را که برای شستشوی صورت‌تان استفاده می‌کنید، به بدن‌تان نکشید. این کار تعادل باکتری‌های صورت‌تان را به هم می‌زند و باعث بدتر شدن جوش‌ها و مشکلات پوستی می‌شود.

همچنین هیچ دو نفری نباید از یک سر براش استفاده کنند. حتی اگر می‌خواهید به طور اشتراکی یک فیس براش تهیه کنید، حتما از سری‌های متفاوتی برای شستشوی صورت‌تان کمک بگیرید.

فیس براش چکشی

فیس براش چکشی

فیس براش چکشی

ویژگی های کالا

این براش قابل جدا شدن هست

هم میتوانید توی دست بگیرید

هم قابلیت استفاده با قسمت چکشی را دارد

برس عالی شستشو برای پاکسازی صورت
دارای جلد طلقی

دارای تراکم بالا
پاکسازی عمیق پوست تا ۶ برابر بیش تر از شستشوی معمولی با انگشت
تمیز کردن منافذ پوست و تنگ کردن آن‌ها
بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست
جلوگیری از ایجاد جوش و چین و چروک
افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *