دسته‌بندی نشده

طریقه استفاده از میله پیلینگ

طریقه استفاده از میله پیلینگ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

طریقه استفاده از میله پیلینگ

سلام به همه شما دوستان و همراهان خوب سایت دیتا میکاپ. پوست بسیاری از ما شفافیت و درخشندگی طبیعی را ندارد و نیاز است که به آن رسیدگی بیشتری شود. پس برای داشتن پوست صاف و شفاف باید به پاکسازی روی آوریم. ما در ادامه این مقاله به شما طریقه استفاده از میله پیلینگ را آموزش داده ایم تا اینکار را بصورت اصولی و روش صحیح انجام دهید تا نتیجه مطلوبی از پاکسازی پوستتان بگیرید. با ما همراه باشید.

طریقه استفاده از میله پیلینگ

طریقه استفاده از میله پیلینگ

علت بروز جوش های صورت سر سیاه چیست؟

پوست ما به عنوان اولین محافظ بدن در مقابل آلودگی ها و باکتری ها می باشد. از این رو زمانی که این باکتری ها و آلودگی ها به همراه چربی پوست در منافذ پوست تجمع می کنند؛ به تدریج رنگ آن به سمت سیاهی رفته و با عنوان جوش سرسیاه شناخته می شود. اندازه این زائده های پوستی ممکن است ابعاد مختلفی داشته باشد.

از مهم ترین دلایلی که سبب بروز این زائده می شود، عدم مراقبت صحیح از پوست و شستشوی درست آن است. قلم کومدون اینجاست تا به شما کمک کند جوش های سرسیاه خود را تخلیه کنید.

قلم کومدون چیست؟

عنوان دیگر این وسیله کاربردی پیلینگ است اما اغلب با عنوان قلم کومدون آن را می شناسند. زیرا برای تخلیه جوش های کومدون طراحی و ساخته شده است. قلم کومدون یا قلم پیلینگ نوعی قلم بسیار ظریف است که از استیل ضد زنگ ساخته شده است. استیل کیفیت و استحکام بسیار خوبی داشته و به راحتی ضد عفونی می شود. در یک سوی این قلم نوک تیزی دارد که برای ایجاد منافذ دارای التهاب کاربرد دارد. در ظرف دیگر این یک حلقه کوچک قرار دارد. وظیفه این حلقه تخلیه چرک ها و باکتری های درون جوش های سرسفید و سرسیاه است.

 

کاربرد تیغ کومدون برای پاکسازی صورت

تیغ کومدون صورت ابزاری است برای تخلیه کردن جوشهای صورت مخصوصا جوشهای سرسیاه و همچنین برای درآوردن موهای زیرپوستی نیز استفاده میشود. جنس این ابزار از استیل ضدزنگ میباشد. پیلینگ صورت ازدوسرمتفاوت بادوکاربردمختلف درست شده باین صورت که از قسمت نوک تیز آن برای ایجاد روزنه برروی جوش استفاده میکنیم همچنین از این سرابزار، برای درآوردن موهای زیرپوستی نیز استفاده میکنیم. قسمت دیگر پیلینگ صورت را برروی جوش قرارداده، به آرامی فشاردهیدجوش از ریشه تخلیه خواهدشد. به جهت اینکه جوش کاملا تخلیه میشود آسیبی به جدارهای داخلی پوست نمیرسدو جای جوش نیز بعد از مدتی ازبین خواهد رفت.

انواع کومدون:

کومدون های باز: همان جوش های سر سیاه هستند.
کومدون های بسته: همان جوش های سر سفید هستند.
میکرو کومدون ها: به قدری کوچک هستند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند.
ماکرو کومدون ها: کومدون های بسته ای هستند که روی پوست صورت ظاهر می شوند و قطر آن ها بیشتر از ۲ تا ۳ میلیمتر است.
کومدون های بسیار بزرگ: نوعی کیست هستند که دهانه ای شبیه به جوش های سر سیاه دارند.
کومدون های ناشی از آفتاب: روی گونه ها و چانه ی افراد مسن ظاهر می شوند و در اثر نور خورشید به وجود می آیند.
جوش های سر سیاه و سر سفید رایج ترین نوع جوش های کومدون هستند.

طریقه استفاده از میله پیلینگ

طریقه استفاده از میله پیلینگ

نحوه تشخیص کومدون:

جوش های سر سیاه، سر باز هستند. وقتی پیگمنت ملانین (که در سبوم وجود دارد یعنی همان چربی طبیعی پوست که توسط غدد چربی تولید می شود) در تماس با هوایی قرار می گیرد که در بیرون دهانه ی باز کومدون قرار دارد، اکسیده می شود و به رنگ تیره درمی آید. به همین دلیل است که جوش های سر سیاه رنگ تیره ای دارند.جوش های سر سفید سطح بسته ای دارند و شبیه به نقاطی به رنگ سفید یا به رنگ پوست هستند.همه ی انواع کومدون هنگام لمس شدن حالتی برآمده دارند. جوش های کومدونال بیشتر در قسمت های چانه و پیشانی به وجود می آیند.

گاهی سلول های مرده ی پوست درون فولیکول های مو محبوس می شوند. وقتی این سلول های مرده با چربی طبیعی درون منافذ پوست ترکیب می شوند، منافذ مسدود می شوند و جوش به وجود می آید.این نوع جوش بیشتر در افراد بزرگسالی به وجود می آید که پوست چربی دارند. این مشکل پوستی در افرادی سیگاری هم رایج تر است.

دیگر ریسک فاکتورهای جوش های کومدونال عبارتند از:

مصرف زیاد لبنیات
رژیم های غذایی ای که حاوی چربی و قند زیادی هستند
بالا بودن بیش از اندازه ی رطوبت پوست که معمولاً در اثر استفاده از مرطوب کننده ی نامناسب رخ می دهد
رطوبت بالای هوا
لیزر درمانی یا استفاده از لایه بردارهای شیمیایی
تماس با برخی مواد شیمیایی از جمله پمادهای روغنی و بعضی مواد رنگی موجود در لوازم آرایشی

استفاده از قلم پیلینگ در خانه

در صورتی که از پیلینگ یا میله کومدون با تکنیک صحیح، بهداشتی و ملایم برای تخلیه جوش استفاده شود تا آسیبی به پوست وارد نشود، می توان آن را در منزل بدون مشکل انجام داد. هنگام استفاده از میله پیلیینگ باید توصیه های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. استفاده از قلم کومدون برای صورت، گردن، شانه ها و سینه امکان پذیر است.

پس از تخلیه جوش با پیلینگ، می توانید بلافاصله ببینید که چگونه پوست صاف تر می شود. استفاده از سرم و ماسک های مرطوب کننده پس از درمان با قلم کومدون باعث شادابی پوست می شود.

شیوه درست استفاده از قلم کومدون

برای استریل کردن محیط در ابتدا ابزاری مانند قلم کومدون را با مقداری الکل طبی ضد عفونی کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

بخور صورت

در ابتدا باید از بخور صورت برای سهولت تخلیه جوش ها استفاده کرد. بخور را می توان با دستگاه های مخصوص انجام داد یا از یک ظرف با مقدار آب داغ استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که نباید صورت خود را در نزدیکی بخار بگیرید زیرا احتمال سوختگی در اثر حرارت وجود دارد.

خشک کردن صورت

بعد از انجام بخور صورت باید پوست را با حوله نرم و تمیز پاک کنید. نباید حوله را روی پوست کشیده و آن را ملتهب تر کنید. بلکه باید به صورت ضربه های منظم و آرام صورت خود را خشک نمایید.

تخلیه جوش با قلم کومدون

اکنون باید با قلم کومدون استریل شده ابتدا با سوزن قلم سطح جوش را سوراخ کنید تا راحت تر تخلیه شود. اکنون باید با انتهای قلم که شکلی حلقه ای دارد، روی جوش را فشاری ملایم داد تا تخلیه شود. بعد از درآوردن محتویات جوش ها نباید آن را روی پوست بمالید بلکه باید از یک دستمال مرطوب یا دستمال کاغذی برای برداشتن آن اقدام کنید.

پایان کار

بعد از اتمام تخلیه جوش های سرسفید و سرسیاه نوبت به پاکسازی نهایی می رسد. می توانید از آب سرد برای التیام تورم ناحیه استفادهد کنید. در ادامه از تونرهای آنتی باکتریال برای جلوگیری از ظهور مجدد جوش ها می توان استفاده کرد.

طریقه استفاده از میله پیلینگ

طریقه استفاده از میله پیلینگ

مزایای استفاده از قلم کومدون

استفاده از قلم کومدون برای پاک کردن سطح پوست از جوش های آزار دهنده بسیار مفید است. میله کومدون جوش های سرسیاه و سلول های مرده را با حداقل درد و بدون تحریک پوست جدا می سازد. جالب است بدانید بسیاری از متخصصین پوست به همه مراجعین خود، خرید یک قلم پیلینگ را توصیه می کنند. برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام کنید.

نکات مهم هنگام تخلیه جوش با قلم کومدون

3 تا 4 ساعت پس از لایه برداری یا پاکسازی پوست، برای کاهش کامل قرمزی و تورم از هیچ کرم یا لوازم آرایشی استفاده نکنید. پس از مدتی در صورت نیاز فقط از کرم های مرطوب کننده یا کمی روغن بادام استفاده کنید. بهترین زمان برای پاکسازی پوست زمانی است که قصد ندارید از خانه خارج شوید. اگر بتوانید این کار را قبل از خواب انجام دهید و سپس به پوست استراحت کامل بدهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

بهتر است قبل از استفاده از استیک لایه بردار به مدت 20 دقیقه از بخار آب استفاده کنید تا صورت شما کاملاً آماده شود. سپس از پد پاک کننده صورت استفاده کنید. پاکسازی پوست به وسیله قلم پیلینگ نباید به دفعات زیاد در یک مدت زمان کوتاه انجام شود. زیرا پوست به مرور شل شده و علائم پیری مانند چروک خود را نشان می دهد. ضد عفونی ابزار و وسایل مورد نیاز خود را برای پاکسازی پوست فراموش نکنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *