دسته‌بندی نشده

ضد افتاب وکالی

ضد افتاب وکالی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ضد افتاب وکالی

سلام و روز بخیر خدمت همه شما دوستان و همراهان خوب دیتا میکاپ. با شروع و امرن فصل گرما استفاده از کرم ضد آفتاب ضرورت بیشتری پیدا می کند. البته در همه فصل ها باید از این محصول برای سلامت پوستتان استفاده کنید. اما معمولا در روزهای آفتابی و تابستان به دلیل اینکه آفتاب به صورت مستقیم به پوست برخورد می کند، مصرف کرم ضد آفتاب، اهمیت دو چندان پیدا میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ضرورت استفاده از این محصول بطور مفصل صحبت کنیم و در انتها به شما ضد افتاب وکالی را معرفی کنیم.

ضد افتاب وکالی

ضد افتاب وکالی

کرم ضد آفتاب چیست؟

کرم ضد آفتاب مانند یک سپر در برابر اشعه های مضر خورشید عمل میکند. اشعه های مضر خورشید باعث آفتاب سوختگی، پیری زودرس و بروز چین و چروک و آسیب های دیگر پوست می شود که برای جلوگیری از این اتفاقات، از کرم ضد آفتاب استفاده میکنیم. کرم ضد آفتاب از جهات مختلف به دسته های متفاوتی تقسیم می شود، مثلا انواع کرم ضد آفتاب از نظر نوع پوست، انواع کرم ضد آفتاب از نظر شکل و فیزیکی و شیمیایی بودن مواد سازنده. در این مقاله، درباره ترکیبات، عملکرد، SPF، انواع مختلف و سوالات متداول درباره کرم ضد آفتاب می پردازیم.

ضد افتاب وکالی

خورشید، خوب یا بد؟

نور خورشید برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله تولید ویتامین D و حفظ و روحیه شبانه روزی شما ضروری است؛ با این وجود قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب نیز می تواند مضر باشد. اشعه ماورای بنفش (UV) ممکن است منجر به آسیب پوستی کوتاه مدت و طولانی مدت، از جمله آفتاب سوختگی، علائم پیری و حتی سرطان پوست شود. تقریبا از هر 5 نفر، یک نفر در ایالات متحده آمریکا ممکن است در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا شود.

تحقیقات نشان داده اند که 95% از اشعه ماورای بنفش،  UVA است که به پوست ما می رسد، که در اصل مسئول اثرات مزمن مانند عکسبرداری، چروک شدن پوست و لکه های پیری است.  اشعه UVB درصد کمتری از اشعه ماورای بنفش را تشکیل میدهد اما ممکن است به طور بالقوه مضر تر از UVA باشد، زیرا علت اصلی آسیب سوختگی میباشد. UVA و UVB هر دو می توانند باعث سرطان پوست شوند.

حتی با وجود این خطرات، بسیاری از افراد بدون اینکه از کرم ضد آفتاب استفاده کنند به بیرون از منزل خود می روند. هرگونه تابش طولانی می تواند مدت در معرض آفتاب، می تواند خطر آفرین باشد، حتی اگر در فصل تابستان نباشد. مثلا اگر در زمستان به اسکی بروید، یا اینکه در خانه در کنار پنجره باشید، باید از پوست خود در برابر اشعه های ماورای بنفش محافظت کنید.

 

چرا از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

کرم ضد آفتاب انواع مختلفی دارد. کرم ضد آفتاب به این خاطر که دارای فیلترهای هست که تابش اشعه ماورای بنفش، را منعکس، پراکنده یا جذب می کند، برای پوست صورت و بدن کاملا ضروری میباشد. دو نوع کرم ضد آفتاب وجود دارد: کرم ضد آفتاب شیمیایی و  کرم ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی.

چرا از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟ 

چرا از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

ترکیبات کرم ضد آفتاب

ضد افتاب وکالی

کرم های ضد آفتاب از نظر مواد سازنده و عملکرد به دو گروه تقسیم می شوند: ترکیبات فیزیکی و شیمیایی

  • ترکیبات فیزیکی (معدنی) ضد آفتاب شامل مواد معدنی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی است
  • ترکیبات شیمیایی ضد آفتاب که شامل مانند اکسی بنزون، آووبنزون، اکتوکریلن و هموسالات میباشد.
  • SPF چیست؟ 

اس پی اف (SPF) فاکتور محافظت از پوست در برابر اشعه UVB میباشد. اگر کرم ضد آفتابی که فاقد SPF بوده یا مقدار آن کم باشد را استفاده کنید، خواهید دید که چقدر پوست شما در برابر آفتاب قرمز و سوخته می شود. این تاثیری است که فاکتور SPF روی پوست می گذارد. اگر پوست شما معمولاً بعد از 10 دقیقه زیر نور آفتاب می سوزد، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 15 به شما این امکان را می دهد که تقریباً 150 دقیقه بدون سوزاندن در زیر نور خورشید بمانید (15 برابر بیشتر)، البته این اعداد تقریبی است و به میزان نور خورشید، نوع پوست و میزان استفاده از کرم ضد آفتاب بستگی دارد.

عدد SPF باید چقدر باشد؟

کرم های ضد آفتاب با SPFهای مختلف در بازار موجود هستند. بسیاری از افراد تصور میکنند که هر چقدر میزان اس پی اف یک ضد آفتاب بیشتر باشد، بهتر و بیشتر از پوست محافظت میکند، اما این طور نیست. جالب است بدانید که میزان محافظت ضدآفتاب با SPF 30، 97 درصد و با SPF 100 این محافظت به 99 درصد می رسد، یعنی تفاوت آنها تنها دو درصد است، با این حال متخصصان پوست، استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 را توصیه میکنند. کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند هم بهتر است از ضد آفتاب SPF 50 به بالا استفاده نمایند.

کرم ضد آفتاب طیف گسترده چیست؟

تنها فاکتور SPF از پوست شما محافظت نمیکند. ضد آفتاب طیف گسترده از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت میکند. هنگام خرید کرم ضد آفتاب خوب، باید توجه داشته باشید که به جز SPF، نام PA نیز روی بطری آن حک شده باشد. PA نشان دهنده طیف گسترده بودن ضد آفتاب میباشد که معمولا یک یا چند + کنار آن می آید. هر چقدر تعداد این مثبت ها بیشتر باشد، یعنی محافظت این کرم در برابر اشعه های UV بیشتر است.

چه کسانی به کرم ضد آفتاب نیاز دارند؟

همه. هرکسی بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، سن و جنسیت در معرض سرطان پوست و آفتاب سوختگی است، بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب برای تمام افراد  بالای 6 ماه ضروری است.

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

همه چیز به شاخص اشعه های UV در طول روز بستگی دارد. اشعه ماورای بنفش از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر در بیشترین مقدار خود قرار دارد، اما متخصصان پوست توصیه میکنند که هر زمانی از روز که از خانه خارج شدید، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. طبق آکادمی پوست آمریکا، حتی در روزهای بارانی و برفی، حدود 80 درصد از اشعه های مضر UV خورشید می توانند در پوست شما نفوذ کنند، بنابراین اگر در این شرایط قصد خارج شدن از خانه را دارید، نباید مصرف کرم ضد آفتاب را فراموش کنید.
اگر در محیط سر بسته ای هستید اما در کنار پنجره یا جایی که نور به طور مستقیم به شما میتابد، هستید هم بهتر است کرم ضد آفتاب را به پوست خود بمالید زیرا اشعه ماورای بنفش از شیشه هم عبور میکند. توصیه میکنیم که به مقاله آیا استفاده از کرم ضد افتاب در خانه ضرورتی دارد نیز مراجعه کنید.

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

ضد آفتاب را هر چند وقت یکبار تجدید کنیم؟

اولین نکته درباره نحوه مصرف کرم ضد آفتاب، این است که بدانید باید حداقل 15 دقیقه پیش از خروج از منزل، از ضد آفتاب استفاده نمایید. متخصصان پوست توصیه میکنند که هر 2ساعت یکبار آن را تجدید کرده و در صورتی که قصد شنا دارید یا زیاد تعریق می کنید، باید زودتر کرم را روی پوست خود اعمال کنید. نکته دیگری که باید بدانید، این است که مدت تجدید کرم ضد آفتاب به میزان SPF آن هم بستگی دارد، اگر این عدد کم باشد، ممکن است پوست شما سریعتر بسوزد، بنابراین یا از یک ضد آفتاب با SPF بالاتر استفاده نمایید و یا اینکه مقدار زیادی روی پوست خود بمالید.

مقدار ضدآفتاب باید چقدر باشد؟

“چه مقدار باید ضد افتاب بزنیم؟” سوال دیگری است که در مقاله کرم ضد آفتاب چیست به آن پاسخ می دهیم. سازمان بهداشت جهانی مقدار 35 میلی لیتر را برای کل بدن توصیه میکند، یعنی 7 قاشق غذا خوری. یک قاشق برای صورت، سر و گردن، یک قاشق برای هر بازو و هر پا و یک قاشق غذاخوری برای جلو و پشت بدن.
عدم استفاده کافی از کرم ضد آفتاب منجر به کاهش محافظت از پوست می شود. اکثر افراد نگران هستند که با استفاده زیاد از کرم ضد آفتاب، خیلی زود مقدار آن تمام شود، این مسئله به خصوص درباره کرم های ضدآفتاب خارجی صدق می کند، زیرا برندهای خارجی ضد آفتاب معمولا گران تر از برندهای ایرانی هستند. کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی تفاوت چندانی ندارند، چیزی که مهم است، مصرف به اندازه کافی از آن است. هرگز در مصرف ضد آفتاب خساست به خرج ندهید.

آیا کودکان و نوزادان به ضد آفتاب مخصوص نیاز دارند؟

بله. کرم ضد آفتاب نوزادان متناسب با سیستم بدن آنها طراحی شده و پوست لطیف آنها را تحریک نمیکند، با این حال استفاده از ضد آفتاب برای نوزادان تنها راه حفاظت از پوست آنها نیست. از پوست نوزادان زیر 6 ماه با کمک لباس های آستین بلند، کلاه و عینک آفتابی باید محافظت کرد.

ضد افتاب وکالی

ضد آفتاب وکالی حاوی آلوئه ورا است. این ماده به ضد آفتاب خاصیت آبرسانی می دهد. همچنین به این محصول خاصیت محافظتی می بخشد. این محصول ویتامین A E , C دارد. این ویتامین ها به پوست کمک می کنند که در برابر عوامل بیرونی از خودش مراقبت کند. این ضد آفتاب بافتی کرمی دارد و به علاوه حساسیت زایی بسیار پایین و نزدیک به صفر دارد. پوست با کمک این محصول طراوت و شادابی خود را به دست می آورد. مواد اولیه این ضد آفتاب مواد طبیعی گیاهی می باشند. این ضد آفتاب بدون پارابن است و اکسی بنزن نیز ندارد. این محصول از شرکت وکالی، ضد آب و ضد عرق است. این ضد آفتاب مناسب تمام فصول و حتی هوای بارانی می باشد. ضد آفتاب SPF90 وکالی مواد شیمیایی معطر ندارد.

همچنین باتوجه به این که عصاره جو دوسر دارد برای پوست مفید است. این محصول دارای پروتئین عصاره شیر است .همچنین 9 ماده مرطوب کننده و صاف کننده دارد. این محصول کلاژن و مولتی ویتامین دارد. ضد آفتاب وکالی با مراقبت از پوست در برابر اشعه های UV  که عامل پیری اند از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این محصول همچنین آدنوزین و نیاسین آمید دارد که ضد چروک هستند و برای پوست خاصیت درخشان کنندگی دارند. ضد آفتاب وکالی آووبنزن دارد و مزیت آن مقاومت در برابر اشعه UVB , UVA1 ,UVA2 می باشد.این محصول غیر کومودوژنیک است و منافذ پوستی را نمی بندد و به پوست فرصت تنفس می دهد. این محصول قابلیت مصرف به عنوان پرایمر آرایشی را نیز دارد.

ضد افتاب وکالی

ضد افتاب وکالی

نحوه مصرف:

مقدار مناسبی از ضد آفتاب را بردارید و به قسمت هایی از بدن که در معرض اشعه فرابنفش قرار می گیرد بزنید.

نکات هنگام مصرف:

  • کودکان زیر 6 ماه باید تحت نظر پزشک این محصول را مصرف کنند.
  • ضد آفتاب وکالی تا 80 دقیقه پس از مصرف پوستتان را در برابر اشعه های UVB , UVA  مراقبت می کند و پس از 80 دقیقه باید ضد آفتاب را تمدید کنید.این محصول سبک است و احساس چربی در محل مصرف ایجاد نمی کند.
  • این محصول را برای چشمانتان استفاده نکنید. اگر نا خواسته استفاده کردید به سرعت آبکشی کنید.
  • این محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • این محصول را فقط به صورت موضعی مصرف کنید. در صورت استفاده خوراکی آن به مراکز کنترل مسمومیت مراجعه کنید و از کمک های فوریت پزشکی استفاده کنید
  • در صورت مشاهده خارش و قرمزی پوست، مصرف را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

مشخصات فنی:

  • برند: Wokali
  • تاریخ انقضا: 2026
  • حجم: 130ml
  • کشور سازنده: چین
  • تحت لیسانس فرانسه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *