دسته‌بندی نشده

ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ضد آفتاب لانسون

سلام به همه همراهان و دوستداران سایت دیتا میکاپ. همه ما می دانیم که مهم ترین بخش روتین پوستی ضد آفتاب ها هستند و استفاده از آنها ضروری هستند. اگر به دنبال پرسش و پاسخ هایی درباره کرم های ضد آفتاب هستید؛ و اگر به دنبال ضد آفتاب مناسب هستید به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با معرفی و نقد و بررسی ضد آفتاب لانسون با ما همراه باشید.

ضد آفتاب لانسون LANSON SPF50

ضد آفتاب ها از آن دسته محصولاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد زیادی به صورت روزانه آن را مصرف می کنند و به پوست خود می زنند. پس کیفیت و کارایی آن مورد توجه قرار می گیرد. پس باید بسیار عالی و با کیفیت باشد در همین راستا می خواهیم یکی از محصولات برندی معتبر در دنیا، یعنی کرم ضد آفتاب لانسون LANSON SPF50 را که دارای ویژگی ها و خاصیت های فراوانی است، برای شما عزیزان بررسی و معرفی کنیم.

دلیل استفاده از ضد آفتاب

قبل از شروع به بیان کردن ویژگی های این محصول باید بگوییم که دلیل اصلی استفاده روزمره از ضد آفتاب ها این است تا از پوست صورت و بدن در برابر اشعه مضر خورشید و نفوذ آلودگی ها و باکتری ها به بافت آن ها جلوگیری کنند و از اسیب رسیدن به سطح پوست جلوگیری شود.

مشخصات کرم ضد آفتاب لانسون

از اصلی ترین ویزگی ها و خواص این کرم منحصر به فرد لانسون باید به این مورد اشاره کنیم که پوشش دهی بالایی همچون کرم پودر دارد. یعنی زمانی که این کرم را بر روی پوست خود می زنید دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر های سنگین و مضر ندارید زیرا به گونه ای ساخته شده است که به خوبی پوست را پوشش خواهد داد و سطح آن را کاملا یکدست و یکنواخت می کند. پس اگر لکه و جای جوشی بر روی پوستتان وجود دارد و می خواهید آن را مخفی کنید این ضد آفتاب این کار را برایتان انجام می دهد یک محصول خارق العاده و بی نظیر به برای پوشاننده لک ها و جای جوش و جوش است.

به طور کلی باید بدانید که ضد لک است. علاوه بر این موارد ضد چروک نیز می باشد. آن هم به این دلیل که به گونه ای ساخته شده است و موادی در ساختار آن به کار رفته است که به وجود آمدن چین و چروک و خطوط مختلف ریز و کوچ در سطح پوست جلوگیری خواهد کرد و همین امر می تواند عوامل ایجاد پیری در صورت را کاهش دهد و یا به عبارتی از بین ببرد و همواره پوست را جوان و شاداب و درخشان جلوه دهد.

سایر ویژگی های کرم ضد افتاب لانسون

اکنون امکان دارد که این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که آیا کرم ضد آفتاب لانسون خوب است یا نه؟ در جواب باید بگوییم که بله یکی از خوب ترین و عالی ترین ضد آفتاب های موجود در بازار برای پوست است زیرا خواص بسیار زیادی دارد. اکنون از دیگر ویژگی های این محصول تنظیم کننده چربی را باید نام ببریم.

به این صورت که مصرف این کرم ضد آفتاب می تواند کاری کند تا میزان چربی پوست در حد تعادل حفظ شود و میزان ترشح چربی در آن کنترل شود و در حد مناسب باقی بماند. پس دیگر لازم نیست نگران چرب شدن پوست خود شوید. در کل این خاصیت به این دلیل امکان پذیر است که این کرم فاقد چربی و پارابن است. همچنین ماندگاری طولانی مدت آن نیز از دیگر دلایل محبوبیت و معروفیت این محصول به شمار می رود.

به گونه ای که 8 الی 10 ساعت بر روی پوست باقی خواهد ماند و اثر خود را بر روی آن می گذارد و این در حالی است که در این مدت کوچک ترین تکانی نخواهد خورد و در پوست صورت تغییری ایجاد نخواهد کرد و همواره همانند ساعت اول باقی خواهد ماند و به طور کلی بر روی پوست سنگینی نمی کند.

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک و حتی چرب

از طرفی دیگر بجز موارد نام برده شده در بند های قبلی باید بگوییم که این ضد آفتاب لانسون LANSON SPF50 پوست را از خشکی در خواهد آورد و به طور کلی می تواند کاری کند تا از میزان خشکی پوست کاسته شود و همیشه پوستی مرطوب و با طراوت داشته باشد. بنابراین از شر پوسته پوسته شدن و زبر شدن پوست خود نجات خواهید یافت.

همچنین این محصول یک آبرسان خارق العاده و بی نظیر نیز به حساب خواهد آمد. در نتیجه با توجه به این ویژگی های نام برده شده بهتر است که بدانید هر فرد با هر نوع پوستی یعنی چه پوست خشک چه پوست چرب می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه نگران به وجود آمدن مشکلاتی مختلف برای پوست خود باشد.

رنگ بندی کرم ضد آفتاب لانسون

این محصول برند لانسون در سه شماره مختلف یعنی مناسب با سه طیف رنگی پوست عرضه شده است. این شماره ها شامل سه شماره 1 و 2 و 3 می شوند.

رنگ بندی کرم ضد آفتاب لانسون

شماره 1

 این ضد آفتاب رنگ بژ روشن است که برای پوست های حساس و روشن و سفید مناسب است. و افرادی با این نوع پوست باید آن را مصرف کنند.

شماره 1.5

کرم ضد آفتاب لانسون نیز رنگی طبیعی دارد. پس اگر پوستی به رنگ طبیعی دارید یعنی اینکه نه زیاد روشن است و نه تیره می توانید. این شماره از ضد آفتاب را خریداری کنید. همچنین برای پوست های مستعد جوش که چرب هستند نیز گزینه فوق العاده مناسبی است. زیرا علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید از ایجاد جوش و لکه های مختلف نیز جلوگیری می کند.

شماره 2

و در آخر شماره سه این کرم دارای رنگی تیره است و افرادی باید ان را خریداری کنند. که کمی رنگ پوست آن ها تیره تر است.

مواد و ترکیبات ضد آفتاب spf 50

در وهله اول باید بیان کنیم که این ضد آفتاب لانسون حاوی عصاره قاصدک است. این گیاه قاصدک از ویتامین های A، B، K و C سرشار است که سبب حفظ سلامت پوست و افزایش زیبایی ان می شوند. همچنین دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که در کاهش وزن و لاغری نقش دارند. به دلیل این خواص و ویژگی ها در این ضد افتاب فوق العاده مورد استفاده قرار گرفته است.

به علاوه از دیگر خواص آن باید این را نام ببریم که یکی از گیاهان درمانی خارق العاده برای جبران. کم خونی در حالت عادی و در دوران بارداری است. زیرا باعث افزایش گردش خون و جریان خون در پوست خواهد شد. به عبارتی عمل اکسیژن رسانی به پوست را انجام خواهد داد. به علاوه یکی از بهترین و مناسب ترین مانع ها برای ورود و نفوذ آلودگی های موجود در محیط و هوا و باکتری ها و میکروب ها به درون پوست خواهد بود.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که کرم ضد آفتاب لانسون با توجه به ویژگی هایی که داشته و خواص و فوایدی. که نسبت به سایر ضد آفتاب ها در اختیار شما می گذارد. یکی از بهترین محصولات چه برای پوست های خشک و چه برای پوست های چرب بوده و شما می توانید. با خیال راحت از بابت اصالت آن، با قیمت بسیار مناسب هر رنگی که مناسب پوستتان می باشد و سازگاری بیشتری دارد را تهیه کنید.

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *