دسته‌بندی نشده

ضدآفتاب وکالی خوبه

ضدآفتاب وکالی خوبه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ضدآفتاب وکالی خوبه

سلام و دورد به همه شما دوستان و همراهان سایت دیتا میکاپ. می توان از ضدآفتاب ها به عنوان قوی ترین کرم‌های ضد پیری پوست نام برد چون نور آفتاب و اشعه فرابنفش از عوامل اصلی چین‌وچروک و ایجاد کک ‌ومک برروی پوست هستند. ضدآفتاب وکالی خوبه عنوانی است که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم و درباره ی خواص این محصول و ضرورت استفاده برای داشتن پوستی زیبا برای شما بازگو کنیم.

ضدآفتاب وکالی خوبه

ضدآفتاب وکالی خوبه

با مهم‌ترین فواید ضد آفتاب برای پوست آشنا شوید:

برای درک بهتری از خواص ضد آفتاب ابتدا لازم است از مضرات آفتاب برای پوست آگاه شوید. خورشید چندین نوع اشعه از خود ساطع می‌کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان اشعه‌های فرابنفش را نام برد. این اشعه‌ها سه نوع مختلف دارند به نام UVA، UVB و UVC.

از بین این سه نوع اشعه تنها UVA و UVB به سطح زمین می‌رسند و هردوی آنها بزرگترین دشمن پوست به شمار می‌روند. اشعه UVB قدرت نفوذ بالایی به درون پوست ندارد و در عوض اثر خود را روی لایه‌های سطحی اعمال می‌کند. این اشعه عامل آفتاب سوختگی بوده و می‌تواند منجر به سرطان پوست شود.

در مقابل اشعه UVA می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و با تخریب کلاژن و الاستین، باعث پیدایش چین و چروک‌ها و افتادگی پوست شود. این اشعه همچنین از طریق آسیب رساندن به DNA سلولی، ریسک ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد.

اکنون شاید بهتر بتوانید ضرورت استفاده از ضد آفتاب را درک کنید. اما سوالی که در این

بین پیش می‌آید این است که ضدآفتاب چگونه می‌تواند از پوست ما در برابر اشعه‌های UV محافظت کند؟

برای پاسخ به این سوال شاید لازم باشد شما را با ساختار و فرمولاسیون ضدآفتاب‌ها آشنا سازیم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید!

 

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب :

ضدآفتاب‌ها از ترکیبات فعالی تشکیل شده‌اند که اثرات مضر اشعه‌های خورشید روی پوست را خنثی می‌کنند. این ترکیبات مکانیسم‌های متفاوتی برای خنثی سازی اشعه‌های فرابنفش به کار می‌گیرند و بر همین اساس به نوع کلی تقسیم می‌شوند:

 

الف) مسدود کننده‌های فیزیکی یا مینرال: این نوع مسدود‌ کننده‌ها جذب پوست نمی‌شوند. در عوض روی سطح پوست باقی مانده و همانند آیینه اشعه‌های UV را از سطح پوست منعکس می‌سازند. به این ترتیب مانع از جذب اشعه‌ها توسط پوست می‌شوند.

زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید از جمله معروف‌ترین مسدود کننده‌های فیزیکی هستند.

 

ب) مسدود کننده‌های شیمیایی یا آلی: این نوع مسدود کننده‌ها جذب پوست شده و اشعه‌های UV را نیز به خود جذب می‌کنند؛ دقیقا همانند یک اسفنج که آب را به خود جذب می‌کند. سپس انرژی این اشعه‌ها را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و از سطح پوست رها می‌سازند.

از جمله مسدود کننده‌های شیمیایی می‌توان به اکسی بنزون و آووبنزون اشاره کرد.

در کنار این ترکیبات فعال که به آنها مسدود کننده نیز می‌گویند، ترکیبات دیگری نیز می‌توانند در ضدآفتاب‌ها وجود داشته باشند اعم از مرطوب‌کننده‌ها، ترکیبات ضدلک و روشن کننده پوست، ترکیباتی با خاصیت ضد چروک و … .

وجود این ترکیبات باعث می‌شود تا فواید ضد آفتاب برای پوست بیش از یک محافظت ساده باشد.

در ادامه این مقاله با تاثیر ضد آفتاب بر پوست و مهم‌ترین فواید استفاده از ضد آفتاب آشنا خواهید شد:

ضدآفتاب وکالی خوبه

ضدآفتاب وکالی خوبه

فواید ضد آفتاب چیست و اصلا چرا باید ضد آفتاب بزنیم ؟

۱) جلوگیری از آفتاب سوختگی و عوارض ناشی از آن

یکی از مهم‌ترین خواص ضد آفتاب که پزشکان و متخصصین پوست به شدت روی آن تاکید می‌کنند، جلوگیری از آفتاب سوختگی است. پوست شما در اثر قرار گرفتن‌ طولانی مدت در معرض آفتاب، دچار سوختگی خفیف تا شدید می‌شود به ویژه اگر پوستتان سفید باشد.

تکرار این امر یعنی آفتاب سوختگی‌های پی در پی در نهایت سبب پیری زودرس پوست و افزایش ریسک ابتلا به سرطان پوست می‌شود. علاوه بر این خود آفتاب سوختگی نیز عوارض ناخوشایندی به دنبال دارد از جمله قرمزی، سوزش، خارش و پوست اندازی؛ عوارضی که مسلما هیچکس دلش نمی‌خواهد به آنها دچار شود!

 

۲) پیشگیری از پیری زودرس

از دیگر فواید ضد آفتاب برای پوست، به تاخیر انداختن پیری زودرس است.

آیا کسی هست که از پیر شدن پوستش و پیدایش چین و چروک‌ها خوشحال شود!؟ مسلما خیر. همه ما خواستار داشتن پوستی صاف، جوان و بدون چین و چروک هستیم و به خاطر این مسئله هزینه‌های بسیار هنگفتی می‌پردازیم. غافل از اینکه نور خورشید عامل بروز ۷۰ تا ۸۰% چین و چروک‌های صورت است!

خب پس چرا به جای پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور، از همان دوران جوانی شروع به زدن ضدآفتاب نکنیم؟ مگر نمی‌گویند که پیشگیری بهتر از درمان است؟

بهترین راه پیشگیری از پیری پوست و شکسته شدن چهره نیز مصرف روزانه ضدآفتاب می‌باشد.

 

۳) یکی از مهم‌ترین فواید ضد آفتاب ، کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست است

خواص کرم ضد آفتاب هم روی حفظ زیبایی و هم سلامتی ما تاثیرگذار است. متاسفانه سرطان پوست نیز در کنار سرطان‌های سینه و پروستات، جزء شایع‌ترین انواع سرطان در ایران و کل جهان است به طوریکه در آمریکا از هر ۵ فردی که به ۷۰ سالگی رسیده‌اند، یک نفر به سرطان پوست مبتلا می‌شود!

خبر بدتر اینکه مهم‌ترین علت بروز سرطان پوست، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب می‌باشد. اشعه‌های خورشید از طریق آسیب رساندن به DNA سلولی و به دنبال آن ایجاد جهش، سبب رشد و تقسیم کنترل نشده سلول‌های لایه اپیدرم و در نتیجه بروز سرطان پوست می‌شوند.

بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد این نوع سرطان و محافظت از سلامتی، استفاده از ضدآفتاب در ۳۶۵ روز سال است.

 

۴) جلوگیری از تغییر رنگ پوست و پیدایش لکه‌های قهوه‌ای

یکی از رایج‌ترین معضلات زیبایی، لکه‌های قهوه‌ای روی صورت و بدن هستند که پروسه درمانی بسیار سخت و زمان بری را نیز به دنبال دارند. این لکه‌های قهوه‌ای در نتیجه تولید بیش از حد ملانین (رنگدانه‌ای که به پوست و موی ما رنگ می‌دهد) در پوست به وجود می‌آیند.

عوامل زیادی ملانین سازی را در پوست تحریک می‌کنند که مهم‌ترین آنها همان دشمن همیشگی پوست یعنی نور خورشید است!

پوست ما در مواجهه با این اشعه‌ها، یک مکانیسم دفاعی از خود بروز می‌دهد که این مکانیسم همان تحریک سلول‌های ملانوسیت برای تولید بیشتر رنگدانه ملانین است.

رنگدانه ملانین برای پوست در واقع همانند یک ضدآفتاب طبیعی عمل می‌کند. اما از طرفی تولید و تجمع آن در پوست باعث پیدایش لکه‌های قهوه‌ای می‌شود که به لکه‌های خورشیدی، لکه‌های پیری و یا لکه‌های کبدی معروف هستند.

اینجاست که مجددا می‌توان به اهمیت استفاده از ضد آفتاب پی برد. اگر شما روزانه از ضدآفتاب استفاده کنید، دیگر نیازی نیست که پوستتان برای محافظت از خود وارد عمل شود و شروع به تولید بیش از حد ملانین کند!

 

۵) جلوگیری از بروز واکنش‌های التهابی در پوست

یکی از فواید ضد آفتاب که شاید کمتر به آن اشاره شده باشد، جلوگیری از بروز التهاب است. تابش نور خورشید روی پوست می‌تواند آن را قرمز و ملتهب کند به ویژه اگر پوست شما از نوع حساس باشد.

التهاب می‌تواند هر نوع مشکل پوستی که شما دارید اعم از خشکی و یا جوش‌های صورت را تشدید کند. اما ضدآفتاب با محافظت از پوست مانع از بروز واکنش‌های التهابی و عواقب ناشی از آن می‌شود.

ضدآفتاب وکالی خوبه

ضدآفتاب وکالی خوبه

ضدآفتاب وکالی خوبه

قبل از پرداختن به معرفی ویژگی ها و فواید این کرم ضدآفتاب باید بگوییم که شرکت سازنده ی این محصول یعنی کمپانی وکالی یکی از برند های معتبر  و خوش نام در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقیت از پوست و مو می باشد که سابقه ی طولانی در این عرصه دارد. از جمله محصولات این شرکت می توان به کرم ضد آفتاب وکالی سان کرم spf 60 با محافظت UVA و UVB آن اشاره کرد که رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کرده است و یک محصول کاملا ارجینال برای مراقت از پوست می باشد.

در ادامه ی این مطلب با دیگر ویژگی های این محصول  منحصر به فرد آشنا خواهید شد و امیدواریم برایتان مفید باشد. اما قبل از رفتن به پاراگراف بعدی، بهتر است در پاسخ به سوالی که برای بسیاری از مراجعه کنندگان وبسایت یعنی : ” کرم ضد آفتاب وکالی Fruit of the wokali ساخت کجاست ” بگوییم این محصول ساخت فرانسه بوده و مورد استفاده افرادی است که به پوست خود اهمیت بسیاری می دهند

مواد به کار رفته در کرم ضدآفتاب وکالی

کرم ضد آفتاب وکالی از مواد معدنی و جلبک های دریایی و مواد آلی کاملا طبیعی و ارگانیک ساخته شده است که سرشار از ویتامین ها و مواد کلاژن ساز پوست می باشد که شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد و نقش به سزایی در ترمیم بافت های آسیب دیده پوست دارد و با کلاژن سازی طبیعی آسیب های پوست را بهبود بخشیده و از بین می برد. ویتامین های موجود در این ضد آفتاب سبب شادابی و تقویت و تغذیه پوست خواهد شد و تمام لک و جای جوش و زخم های  قدیمی را هم از بین می برد.

این محصول یک ضد آفتاب قوی می باشد که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند همچنین عالاوه بر حالت محافظتی خاصیت درمانی و ترمیم کننده بافت های مرده و آسیب دیده را دارد که با کلاژن سازی از پیری زود رس وایجاد چین چروک جلوگیری می کند و باعث جوان سازی طبیعی پوست خواهد شد.

خواص

  • محافظت در برابر UVA و UVB
  • ضد لک و ضد جوش
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • بدون رنگ و مناسب هر نوع پوست
  • فاقد چربی و دارای ویتامین E-C-A
  • نرم کننده و سفید کننده
  • 130 میلی لیتر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *