دسته‌بندی نشده

سرم نیاسینامید بیوآکوا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

سرم نیاسینامید بیوآکوا

با سلام و درودی دوباره به شما همراهان خوب وگرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. سرم نیاسینامید بیوآکوا عنوان محصولی است که در این پست قصد بررسی و معرفی ان را داریم. همه شما از خاصیت این سرم استثنائی مطلع هستید اما اگر نمیدانید باید بگوییم که اصلی ترین ویژگی و خاصیت نیاسینامید در خاصیت ضد جوش بودن و از بین بردن لک و جای جوش هاست که باعث شده امروزه مخاطبان فراوانی داشته باشد. در ادامه نیز با ما همراه باشیدو

 

سرم نیاسین آمید آووکادو بیوآکوا Bioaqua Niacinome Avocado Elasticity Moisturizing

دارای عصاره آووکادو و عصاره نعناع
آبرسان پوست
بستن منافذ پوستی
کنترل چربی پوست
مرطوب کننده و نرم کننده پوست
تنظیم رطوبت پوست
مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست خشک و مات

نیاسینامید Niacinamide چیست؟

ویتامینB3 یکی از انواع ویتامین‌های محلول در آب و از جمله مواد مغذی موردنیاز برای بدن است. این ویتامین مانند سایر ویتامین‌ها، دارای ساختارهای شیمیایی و اشکال کوفاکتوری مختلف است. نیاسینامید که با نام «نیکوتین‌آمید» نیز شناخته می‌شود، فرم آمیدی از ویتامین B3 است و در گوشت، ماهی، شیر، تخم مرغ، سبزیجات و غلات وجود دارد. کمبود ویتامینB3 می‌تواند منجر به اختلال در پوست، کلیه و مغز شود. با مصرف فرم نیاسینامید آن می‌توان از کمبود این ویتامین جلوگیری کرد.

اما هنگامی که صحبت از سلامت عمومی پوست می‌شود، نمی‌توان نقش این ماده را نادیده گرفت. نیاسینامید در بهبود برخی از بیماری‌های پوستی، از جمله آکنه و اگزما موثر عمل می‌کند. به‌همین دلیل برای مصرف موضعی در محصولات مراقبت از پوست و به‌خصوص سرم‌ یافت می‌شود.

سرم نیاسینامید چیست؟

سرم، دارای مقدار زیادی ماده نیاسینامید و موثرترین محصول مراقبتی حاوی این ماده است. فرم سرم، بسیار سبک و زودجذب بوده و از آنجایی که نیاسین آمید محلول در چربی نیست، معمولا آن را در سرم‌های حاوی آب پیدا خواهیدکرد. بهترین روش استفاده از این محصول، بعد از پاکسازی کامل پوست و زدن تونر و قبل از کرم‌های آبرسان پوست است.

• کاهش دهنده چین و چروک
•ضدجوش و کنترل چربی

خاصیت ضدمیکروبی و ضدآکنه نیاسین آمید

با وجود آن که نیاسینامید ترکیبی نیست که به عنوان خط اول درمان آکنه توسط پزشکان نسخه شود اما اگر آکنه مشکل پوستی شماست نیاسین آمید ترکیبی است که ارزش امتحان کردن دارد. تنظیم و کنترل ترشح سبوم و خاصیت ضدالتهابی نیاسین آمید می‌تواند سبب کنترل آکنه شود. یک مطالعه ۸ هفته‌ای با نیاسین آمید ۴٪ علایم بهبودی را در  ۸۲٪ افراد نشان داد و نکته جالب این که نتایج درمان حتی از ژل کلیندامایسین ۱٪ که اغلب برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرد بهتر بود

سایر فواید نیاسین آمید برای پوست

مطالعات نشان می‌هد نیاسین آمید یا ویتامین B۳ به افزایش سرعت رشد سلول‌های اپیدرم که با افزایش سن کند می‌شود، کمک می‌کند. کمک به ترمیم زخم‌های پوستی، صاف و لطیف کردن پوست، خاصیت ضدباکتری، کاهش سایز منافذ پوست به دلیل کنترل ترشح چربی پوست و محافظت از آسیب‌های نور به پوست از دیگر خواص نیاسین آمید برای پوست است. هم‌چنین نیاسین آمید به دلیل خاصیت ضدالتهابی می‌تواند به کاهش قرمزی و التهاب پوست، درمان رزاسه و درماتیت آتوپیک کمک کند.

خاصیت روشن‌کنندگی نیاسین آمید و کاهش لک و تیرگی پوست

هایپرپیگمنتیشن یا لک‌های قهوه‌ای پوست یکی از مشکلات پوستی بسیار مقاوم به درمان است. از بین بردن لک‌های پوستی تنها با محصولات موضعی بسیار دشوار است اما اگر قصد دارید با استفاده از محصولات موضعی تا حدی تیرگی‌های پوست را درمان کنید نیاسین آمید یکی از ترکیباتی است که کمک زیادی خواهد کرد. مطالعات نشان می‌دهد استفاده روزانه از ۲-۵ درصد نیاسین آمید به مدت ۸ هفته می‌تواند به طور قابل توجهی سبب کاهش لک و روشن شدن تیرگی‌های پوست شود و زمانی که نیاسین آمید همراه با acetyl glucosamine استفاده شود نتیجه درمان بهتر هم خواهد بود.

استفاده از نیاسین آمید با ضدآفتاب 

استفاده از نیاسینامید در طول روز سبب کاهش آسیب‌های نور خورشید به پوست می‌شود. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد استفاده از نیاسینامید همراه با SPF علاوه بر کاهش التهاب پوست به ترمیم و محافظت از پوست کمک می‌کند و در حال حاضر نیاسینامید در فرمولاسیون بسیاری از ضدآفتاب‌ها استفاده می‌شود.

استفاده از نیاسینامید با ویتامین سی

آیا می‌توان از نیاسینامید همراه با ویتامین سی استفاده کرد؟ پاسخ کوتاه به این سوال «بله» است. یک مطالعه قدیمی و منسوخ شده که در سال ۱۹۶۰ انجام شد نشان داد استفاده از نیاسینامید با ویتامین سی با ایجاد یک واکنش منفی بین این دو منجر به ایجاد نیکوتیک اسید می‌شود که سبب قرمزی و خارش پوست می‌شود. این مطالعه روی آسکوربیک اسید و نیاسینامید در دمای بالا انجام شده که در شرایط طبیعی نگه‌داری محصولات مراقبت از پوست چنین دمایی تجربه نمی‌شود.

استفاده از نیاسین آمید دور چشم

استفاده از نیاسینامید دور چشم در کاهش تیرگی دور چشم موثر است. هم‌چنین این ترکیب سبب نرمی، حفظ رطوبت و کاهش خروج رطوبت از پوست و  بهبود چروک‌های پنجه کلاغی دور چشم می‌شود.

عوارض نیاسینامید برای پوست

استفاده موضعی از نیاسینامید به طور کلی ایمن در نظر گرفته می‌شود،‌ اگرچه احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک هرگز صفر نیست. به خصوص در افرادی که سابقه قبلی آلرژی دارند نیاسینامید می‌تواند سبب آزاد شدن هیستامین و بروز واکنش‌های آلرژیک مانند قرمزی، خارش و تورم شود.

برای پیشگیری از بروز آلرژی و واکنش‌های پوستی مانند هر محصول جدید دیگری پیش از استفاده روی صورت تست حساسیت انجام دهید.  به اندازه یک سکه یا کمی بیشتر محصول را روی بازو خود استفاده کنید، اگر در محل استفاده علایمی مانند قرمزی و خارش را مشاهده کردید محصول را شسته و استفاده از آن را متوقف کنید، در غیر این صورت می‌توانید استفاده از محصول را آغاز کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *