دسته‌بندی نشده

بالم لب قلبی

بالم لب قلبی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

بالم لب قلبی

سلام و درود خدمت همه دوستداران و همراهان گرامی دیتا میکاپ. بالم لب ها نوعی موم یا پماد هستند که با ترکیبات نرم و مرطوب کننده ای همچون وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، پارافین، لانولین و موم زنبور عسل باعث نرم و مرطوب شدن پوست لب می شوند. در ادامه با نقد و معرفی محصول بالم لب قلبی با ما همراه باشید.

 

بالم لب حرارتی چیست ؟

بالم لب های حرارتی کارکرد بسیار جالب توجهی دارند و در سال های اخیر هم طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده اند. بعد از این که این نوع بالم های فانتزی روی لب زده می شوند، pH و گرمای طبیعی لب ها باعث تغییر رنگ لب می شود. در واقع ظاهر بالم لب های حرارتی ژله ای و شفاف بوده و تنها بعد از استفاده، رنگ آن مشخص می شود. البته واضح است که به همراه چنین بالم هایی کاتالوگ رنگ وجود دارد. اگر هم به جای آنلاین قصد خرید حضوری دارید، حتما پیش از خرید درباره رنگ این نوع بالم ها از فروشنده سوال کنید.

بالم لب قلبی

بالم لب قلبی

کاربرد و فواید بالم لب چیست ؟

تا به حال در مورد این که بالم لب چیست صحبت کردیم اما چه کاربردی دارد و شاید بپرسید بالم لب برای چیست؟ حال که با مطالعه بخش ابتدایی مقاله متوجه شدید که بالم لب چیست ، قطعا این سوال در ذهنتان مطرح می شود که مزایای بالم لب چیست ؟ در همین راستا در ادامه مطلب به معرفی مهم ترین کاربردهای بالم لب پرداخته شده است.

·ابتدایی ترین مزیت بالم لب چیست ؟

یکی از مهم ترین کاربردهای بالم لب، کمک به براق و زیبا جلوه دادن لب ها می باشد. اگر شما هم می خواهید، برای حضور در جامعه و به ویژه در محل کار، بدون استفاده از انواع رژ لب، لب های براق و زیبایی داشته باشید، استفاده از بالم لب انتخاب هوشمندانه ای برایتان خواهد بود.

·درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها

علت تاثیر بالم لب در بهبود خشکی پوست لب ها چیست ؟ از آن جایی که پوست لب بسیار نازک و حساس می باشد، دلایل بسیاری مانند سرما، نور خورشید و.. می تواند باعث خشکی، پوسته پوسته شدن و در موارد وخیم تر سبب خونریزی لب ها شود. در چنین مواقعی استفاده از بالم لب راهگشا خواهد بود. این محصول با ترکیبات نرم کننده ای که دارد، به درمان خشکی لب و پوسته پوسته شدن آن کمک شایانی می نماید. بنابراین به کمک بالم لب به راحتی می توانید از شر خشکی و پوسته لب که بسیار هم ناخوشایند و آزاردهنده می باشد، خلاص شوید.

·مرطوب کردن لب و جلوگیری از ایجاد خشکی و ترک خوردگی پوست لب

همانطور که در ابتدا مقاله و با مطالعه بخش مربوط به بالم لب چیست ، متوجه شدید، بالم های لب دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالایی هستند. بالم لب با تکیه بر همین ویژگی فوق العاده خود می تواند، لب ها را مرطوب نگه دارد و از خشکی، ترک خوردن و پوسته پوسته شدن پوست لب جلوگیری نماید. بر همین اساس، آن دسته از افرادی که در فصول سرد سال لب هایشان به شدت خشک، حساس و پوسته پوسته می شود، به راحتی می توانند از بالم لب استفاده نمایند تا از پوست لب خود در برابر عواملی همچون سرما محافظت نمایند و دیگر در روزهای سرد پاییزی و زمستانی دچار چنین مشکلاتی نشوند.

·محافظت از پوست لب در برابر اشعه مضر نور خورشید

یکی از کارایی های بالم لب محافظت از پوست لب است. یکی دیگر از عواملی که سلامت لب ها را تهدید می کند، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و اشعه های مضر نور خورشید می باشد. تابش این اشعه ها به پوست لب، خشکی، ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن لب ها را به دنبال دارد. حال نقش بالم لب برای محافظت از این اشعه ها چیست ؟ اکثر بالم لب ها حاوی مقادیری spf هستند که وجود آن ها باعث در امان ماندن پوست لب از مضرات اشعه های فرابنفش و به دنبال آن ترک خوردگی لب می شود.

 

·حجیم نشان دادن لب‌ها

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که لب های نازک و باریکی دارند و همواره به دنبال یافتن راهی برای بزرگ و قلوه ای نشان دادن لب های خود هستید، بالم لب می تواند برایتان کمک کننده باشد. یکی از کاربردهای بالم لب که بسیار هم مورد توجه خانم ها قرار گرفته است، نقش بسزایی است که در حجیم نشان دادن لب ها ایفا می کند. بنابراین شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری با استفاده از بالم لب، لب های خود را بزرگ و حجیم جلوه دهید.

 

·تغییر رنگ لب ها

از مزایای بالم لب که حتی می تواند آن را جایگزین خوبی برای رژ لب نماید، تغییر رنگ لب ها می باشد. برخی از بالم های لب که به عنوان بالم لب رنگی نیز شناخته شده هستند، در کنار سایر خواصی که دارند، رنگ ملایم و زیبایی را به لب می بخشند. اکنون قطعا این سوال در ذهنتان مطرح خواهد شد که فرق رنگ رژ لب با بالم لب رنگی چیست ؟ در پاسخ می توان گفت که بالم لب ها هم حاوی رنگ هستند و به خوبی می توانند رنگ لب را تغییر دهند، اما معمولا شدت رنگ بالم لب به اندازه رژ لب نیست و عمدتا ملایم تر و کم رنگ تر می باشد.

بالم لب قلبی

بالم لب قلبی

بررسی تخصصی برق لب حرارتی طرح قلب مجیک

عملکرد برق ( بالم ) لب فانتزی مجیک

اگر صفحه بالم لب و یا برق لب های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری را دیده و توضیحات مربوطه شان را خوانده باشید با کاربرد این محصولات آشنایی دارید، محصول مورد نظر را نیز وقتی به لب هایتان می زنید، بلافاصله با PH و دمای لب شما ترکیب شده و رنگ آن را بهتر، براق تر و زیباتر نشان می دهد. تغییر رنگ برق لب حرارتی از بی رنگ به رنگی ملایم، به صورت خودکار انجام می شود و این مساله نظر شما را به خود جلب می کند. به طور کلی این محصولات، بسیار جذاب و خاص هستند و به عنوان یک محصول فانتزی و پرکاربرد، حضوری موثر در کیف آرایشی تمام خانم های باسلیقه و امروزی دارند.

لب هایتان را زیباتر و براق تر کنید

استفاده از برق لب، یک روش متداول در مراقبت از بافت و زیباسازی لب می باشد. زیرا اگر شما لب هایی خشک و حساس دارید و از پوسته پوسته شدن آنها رنج می برید، توصیه ما بر این است که برای مجالی، مهمانی ها و مواقعی که به آرایش نیاز دارید از رژ لب استفاده نکرده و با استفاده از برق لب از آنها مراقبت به عمل آورید.

ویژگی های ظاهری و کیفیت ساخت این برق لب

محصولی که در حال بررسی آن هستیم از هر لحاظ مناسب شما می باشد. کیفیت ساخت این برق لب فانتزی زیبا، بسیار بالاست و عملکرد خاص و جذاب آن، موجب فروش بالای این محصول شده است. غلظت این محصول کاربردی کاملا مناسب است.

فرمولاسیون ویژه و قوی این محصول درجه یک، حاوی چندین ویتامین تقویتی پوست لب از جمله ویتامین E می باشد که به تغذیه ی لب کمک می کند. برق لب حرارتی طرح قلب مجیک بی رنگ و شفاف است. اما زمانی که بر روی لب قرار می گیرد؛ تحت تاثیر دمای لب تغییر رنگ می دهد. تغییر رنگ این محصول فانتزی، به رنگ صورتی کمرنگ و ملایم است.

این محصول خاصیت حجم دهندگی دارد و لب های شما را بزرگ تر از آنچه که هست نشان می دهد. این مساله موجب گیراتر شدن ظاهر شما می گردد. ماندگاری 24 ساعته ی این محصول دوگانه با خوردن و آشامیدن از بین نمی رود. اما به راحتی می توانید آن را پاک کنید و شستشو دهید. در ضمن این برق لب فوق العاده، ضد آب نیز می باشد. نرم کنندگی این محصول بسیار قابل توجه و ملموس است. به طوری که پس از چندبار استفاده از آن شاهد تغییر در نرمی پوست لب خود خواهید بود. برق لب حرارتی طرح قلب مجیک به خوبی به رفع ترک و خشکی لب های شما می پردازد و از پوسته پوسته شدن آنها جلوگیری می کند.

استفاده از ذرات مفید برای لب در ساخت این محصول

این محصول حاوی دانه های نانو طلا می باشد. این ذرات به تقویت عملکرد این برق لب دوگانه کمک می کننده و بافت لب را تغذیه و ترمیم می کنند. در ضمن از آن در برابر عوامل آسیب رسان خارجی محافظت به عمل می آورند. براق کردن لب مهم ترین خاصیت این محصول است که زیبایی و جذابیت شما را چند برابر می کند. همه ی ما تمایل زیادی با خیس بودن و براق بودن لب هایمان داریم. و معمولا این کار را با زبان مان انجام می دهیم. اما استفاده از برق لب یک روش اصولی و ماندگار برای این مساله است. رطوبت لب شما پس از استفاده از این محصول تامین می شود.

بالم لب قلبی

بالم لب قلبی

سخن آخر و راهنمای خرید

برق لب حرارتی طرح قلب مجیک یک محصول فوق العاده برای استفاده ی روزانه و شخصی می باشد. در ضمن می توانید این محصول فانتزی و بامزه را به دوستان تان هدیه دهید. هم اکنون از طریق سایت گلدن کویین می توانید نسبت به خرید این برق لب دوگانه اقدام کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *