دسته‌بندی نشده

اسپری ضد آفتاب وکالی

اسپری ضد آفتاب وکالی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

اسپری ضد آفتاب وکالی

سلام به همه دوستداران و همراهان سایت دیتا میکاپ. پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن است که رسیدگی و مراقبت از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از کارهای ضروری و همیشگی که باید برای پوست انجام داد، خرید کرم ضد آفتاب و استفاده از آن بصورت روزانه به منظور محافظت در برابر اشعه های مضر UVA و UVB است.  در مطلب امروز میخواهیم درباره اسپری های ضد آفتاب صحبت کنیم. بسیاری از مشتریان ما درباره تفاوت های این محصول با سایر مدل های ضد آفتاب میپرسند. در ادامه با معرفی و نقد محصول اسپری ضد آفتاب وکالی با ما همراه شوید.

 

اسپری ضد آفتاب وکالی

اسپری ضد آفتاب وکالی

معرفی محصول اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب یک غبار مداوم و محصولی با عملکرد مشابه کرم ضد آفتاب است. که به صورت قطرات ریز روی پوست برای محافظت در برابر آفتاب استفاده می شود. این محصول با ترکیبات ثابت محافظت کننده در برابر اشعه ماوراء بنفش در کنار مواد طبیعی که پوست را بازسازی می کنند، فرموله شده است. این نوع ضد آفتاب برای نواحی سخت‌تر بدن مانند گوش‌ها، پشت کمر و پاها عالی است. استفاده از آن بسیار راحت است، بخصوص زمان هایی که بیرون هستید، یا به دلیل داشتن میکاپ امکان تجدید کرم ضد آفتاب وجود ندارد. فقط باید به یک منطقه با تهویه مناسب بروید، نفس خود را حبس کنید و آنرا برای چند ثانیه روی صورت خود اسپری کنید.

قطرات محصول به سرعت جذب پوست شما می شوند. اسپری ضد آفتاب را می توان به سرعت و به راحتی استفاده کرد. و برای افراد پرمشغله و در حال حرکت یک گزینه ایده آل است. همچنین برای افرادی که باقیمانده کرم ضد آفتاب چرب را دوست ندارند، انتخاب خوبی است. این محصولات در قوطی های آئروسل عرضه می شود و معمولاً نسبت به لوسیون ها و کرم های سنتی طرفداران بیشتری دارند. استفاده سریع و آسان، جذب بالا و سازگاری با انواع تایپ پوستی باعث شده تا آنها جایگاه خوبی در بین طیف گسترده. محصولات ضد آفتاب پیدا کنند. از مهم ترین ویژگی های یک اسپری ضد آفتاب خوب داشتن. فرمولاسیون و ترکیباتی بدون گاز، فاقد پارابن، قابل استفاده روی صورت و بدن، جذب سریع، ماندگاری طولانی، تهیه شده. از ترکیبات و مواد ارگانیک است.

آیا بیشتر روزها بدون محافظ آفتاب از خانه بیرون می روید؟ اگر بله، اسپری ضد آفتاب همان چیزی است که شما نیاز دارید. محصولی پرکاربرد و قابل حمل که می توانید در حین حرکت بدون ایجاد آشفتگی اسپری کنید.

 

مزایا و فواید اسپری ضد آفتاب

  • اسپری های ضد آفتاب دارای SPF های مختلف از کم تا زیاد هستند.
  • برای تمامی تایپ های پوستی مناسب و قابل استفاده است.
  • بافت سبک، جذب سریع، فرمولاسیون بر پایه آب و عدم ایجاد جوش و حساسیت بعد از مصرف از جمله مهم ترین مزیت های این محصول است.
  • آنها محافظت طیف گسترده ای را در برابر اشعه های UVA و UVB ارائه می دهند.
  • دارای مقاومت بالا در برابر آب و تعریق، که آنها را برای شناگران یا کسانی که به شدت عرق می کنند ایده آل می کند.
  • اسپری های ضد آفتاب در دو فرمول شیمیایی و فیزیکی موجود هستند.
  • سهولت در استفاده بخصوص برای پوشاندن مناطق صعب العبور مانند پشت بدن

معایب اسپری ضد آفتاب

  • وقتی از اسپری استفاده می کنید، دانستن اینکه چه مقدار ضدآفتاب استفاده کرده اید، دشوار است.
  • از آنجایی که امکان پخش یکنواخت این محصول روی صورت کمی دشوار است، ممکن است محافظت از پوست بطور یکسان انجام نشود.
  • اسپری های ضد آفتاب می توانند قابل اشتعال باشند، بنابراین از اسپری کردن آن در نزدیکی شعله های آتش خودداری کنید.
  • بخار ناشی از اسپری ضد آفتاب می‌تواند برای ریه‌ها تحریک‌کننده باشد، بنابراین از آن‌ها با نفس حبس و در محیطی با تهویه مناسب استفاده کنید.
  • برای بچه ها توصیه نمی گردد.
  • ایجاد ضخامت کمتر و قیمت بالاتر نسبت به سایر محصولات مراقبت از آفتاب
اسپری ضد آفتاب وکالی

اسپری ضد آفتاب وکالی

طرز استفاده از اسپری های ضد آفتاب

  • برای جلوگیری از استنشاق، بهتر است مقداری از اسپری را روی دست های خود بپاشید و سپس روی پوست بزنید.
  • اگر قصد دارید اسپری ضد آفتاب را به صورت مستقیم روی پوست صورت و بدن خود استفاده کنید بهتر است آن را با فاصله و چشمان و دهانی بسته اسپری کنید.
  • باید دقت کنید که اسپری های ضد آفتاب دارای پوشش دهی قوی نیستند بنابراین با یک یا دو پیس، پوشانندگی مورد نیاز فراهم نمی شود. پس لازم است که تا زمانی که پوستتان براق شد به اسپری کردن ادامه دهید.
  • در مرحله بعد یعنی بعد از اینکه تمامی پوست بدن و صورت خود را به خوبی اسپری کردید نیاز است تا پوست خود را 10 دقیقه ماساژ دهید تا مواد آن به خوبی جذب پوست شود.
  • در هنگام وزش باد از این محصول استفاده نکنید. زیرا علاوه بر اینکه مقدار زیادی از آن در هوا پخش شده و هدر میرود، امکان ورود ذرات به بینی، حلق و مجاری تنفسی نیز وجود دارد که ممکن است به ریه های شما آسیب برساند.
  • نکته مهم دیگر، عدم اسپری محصول در نزدیکی شعله آتش است؛ چرا که به علت وجود الکل و نوع قوطی بسته بندی ممکن است آتش سوزی رخ دهد.

اسپری ضد آفتاب وکالی

مشکل که کرم های ضد آفتاب دارند و برخی از خانم ها از دست آنها شاکی شده اند، احساس سنگینی بر روی صورت و پوست و همچنین زمان بر بودن استفاده از آن بر روی پوست صورت دست و سایر نقاط بدن است. در مواقع توصیه می شود که از اسپری، که در این صفحه قصد معرفی یکی از مدل های با کیفیت از این نوع ضد افتاب های کاربردی را داریم، استفاده نمایید. با ما باشید با این اسپری ضد افتاب با کیفیت از برند وکالی با SPF50

محصول مورد نظر در داخل یک قوطی فلزی با وزن تقریبا یک چهارم کیلوگرم و حجمی برابر با 230 میلی لیتر عرضه شده است که البته نمونه SPF70 آن نیز با همین وزن، ابعاد و اندازه در بانه گالری موجود است که از طریق لینک زیر می توانید به آن نیز دسترسی داشته باشید.

 

این اسپری مناسب هر نوع پوستی بوده و فاقد چربی می باشد، به عبارتی بر روی پوست صورت شما باعث ایجاد جوش نخواهد شد، همچنین مزیت خوب دیگر آن ه استفاده از این محصول را برای هر سنی و هر جنسیتی مناسب ساخته بدون رنگ بودنش است. به صورتی که به راحتی در عرض چند ثنیه می توانید مقدار زیادی از آن را بر روی صورتتان اسپری کرده و اصلا متوجه وجود آن نشوید. زیرا کاملا بدون رنگ است. همچنین دارای خاصیت ضد تعریق نیز بوده و به راحتی اثر خود را از دست نمی دهد، همانند هر ضد افتاب دیگری، این اسپری را نیز باید بعد از یک الی دو ساعت قرار گیری جلو آفتاب تمدید نمایید.

اسپری ضد آفتاب وکالی

اسپری ضد آفتاب وکالی

معرفی برند وکالی

یک برند چینی با محصولات مراقبتی بسیار عالی که مزیت اصلی آنها قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالاتر از حد قیمتیشان است. محصولات این برند به صورت اختصاصی توسط فروشگاه بانه گالری در ایران عرضه می شود. این برند علاوه بر کرم های ضد آفتاب، سایر محصولات مراقبتی مورد نیاز یک روتین پوستی خوب را نیز تولید می نماید که از طریق لینک زیر می توانید تمامی محصولات آن را مشاهده نمایید.

 

مزایای خرید اسپری ضد آفتاب

معمولا در روز هایی که به کوهنوردی و یا طبیعت گردی رفته اید، تمدید دوباره کرم ضد آفتاب کاری طاقت فرسا است، به همین دلیل بسیاری از خانم ها اصلا این کار را انجام نداده و نتیجتا از ضد آفتابی که به صورتشان مالیده اند نیز نتیجه نمی گیرند، که سبب می شود از برند محصولی که خریداری کرده اند، شاکی باشند، در حالی که سوای از اصل بودن هر کرم ضد آفتابی را باید بعد از 1 الی 3 ساعت بسته به مدل محصول و همچنین قدرت آن در بابر آفتاب تمدید نمایید. حال آن که با توجه به سخت بودن تمدید کرم های ضد آفتاب ما در این مواقع اسپری های ضد آفتاب به عنوان مثال این محصول از وکالی را پیشنهاد می کنیم.

خوبی این اسپری ها این است که به راحتی وحتی حین راه رفتن و انجام پیاده رویتان به راحتی می توانید آن ها را بر روی قسمت مورد نظر از بدنتان اسپری کنید، به عبارتی استفاده از آنها به هیچ وجه طاقت فرسا و سخت نبوده و نیازی به جلو اینه و یا بررسی دقیق جهت پخش کامل آن روی صورت نیست. البته این طبیعی است که ماندگاری کرم ها نسبت به اسپری ه.ا بیشتر است، اما خب تاثیر منفی و مضرات آن برای پوست نی کمتر بوده و راحت تر نیز استفاده می شود.

 

سایر ویژگی های اسپری ضد آفتاب وکالی

علاوه بر مواردی که در سایر پاراگراف های قبلی در رابطه با این محصول ذکر شد، باید در این پاراگراف نیز به موارد دیگری اشاره نماییم. به عنوان مثال این اسپری ضد افتب از برند وکالی، دارای خاصیت ضد لک بوده. و علاوه بر جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، برخی از لکه های پوستی ناشی از جوش های قدیمی و … را نیز از بین می برند. همچنین دارای خاصیت آبرسانی بوده. و در روز های پرم با مرطوب نگه داشتن پوست علاوه بر جلوگیری از ایجاد آفتاب سوختگی، مانع از خشکی صورت نیز می گردد. وجود ویتامین های E – C و A مناسب بودن. این محصول برای پوست و صورت و عدم اسیب رسانی آن به بافت های پوست را تضمین می سازد.

خواص:

  • ضد لک و ضد جوش
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • مناسب هر نوع پوست
  • فاقد چربی
  • دارای ویتامین E-C-A
  • نرم کننده و سفید کننده
  • ۲۳۰ میلی لیتر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *