دسته‌بندی نشده

اسپری ضدافتاب وکالی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

اسپری ضدافتاب وکالی

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. اسپری ضدافتاب وکالی عنوان محصولی است که در این پست به معرفی و بررسی بیشت ران خواهیم پرداخت. همانطور که میدانید استفاده از ضد افتاب ها به صورت مداوم نقش تاثیر پذیری در جوان ماندن پوست و در امان ماندن از لک های پوستی دارد. امروزه ضد افتاب ها در انواع متعددی تولید و راهی بازار ها می شوند تا متناسب با هر سلیقه ای باشند.

اسپری ضد آفتاب بدون رنگ وکالی SPF50

ضد لک و ضد جوش

آبرسان و مرطوب کننده

مناسب هر نوع پوست

فاقد چربی

دارای ویتامین E-C-A

نرم کننده و سفید کننده

 

بررسی اسپری ضد آفتاب وکالی بدون رنگ SPF50

مشکل که کرم های ضد آفتاب دارند و برخی از خانم ها از دست آنها شاکی شده اند، احساس سنگینی بر روی صورت و پوست و همچنین زمان بر بودن استفاده از آن بر روی پوست صورت دست و سایر نقاط بدن است. در مواقع توصیه می شود که از اسپری، که در این صفحه قصد معرفی یکی از مدل های با کیفیت از این نوع ضد افتاب های کاربردی را داریم، استفاده نمایید. با ما باشید با این اسپری ضد افتاب با کیفیت از برند وکالی با SPF50

محصول مورد نظر در داخل یک قوطی فلزی با وزن تقریبا یک چهارم کیلوگرم و حجمی برابر با 230 میلی لیتر عرضه شده است که البته نمونه SPF70 آن نیز با همین وزن، ابعاد و اندازه در بانه گالری موجود است که از طریق لینک زیر می توانید به آن نیز دسترسی داشته باشید.

 

اسپری ضدافتاب وکالی

این اسپری مناسب هر نوع پوستی بوده و فاقد چربی می باشد، به عبارتی بر روی پوست صورت شما باعث ایجاد جوش نخواهد شد، همچنین مزیت خوب دیگر آن ه استفاده از این محصول را برای هر سنی و هر جنسیتی مناسب ساخته بدون رنگ بودنش است. به صورتی که به راحتی در عرض چند ثنیه می توانید مقدار زیادی از آن را بر روی صورتتان اسپری کرده و اصلا متوجه وجود آن نشوید. زیرا کاملا بدون رنگ است. همچنین دارای خاصیت ضد تعریق نیز بوده و به راحتی اثر خود را از دست نمی دهد، همانند هر ضد افتاب دیگری، این اسپری را نیز باید بعد از یک الی دو ساعت قرار گیری جلو آفتاب تمدید نمایید.

 

معرفی برند وکالی

یک برند چینی با محصولات مراقبتی بسیار عالی که مزیت اصلی آنها قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالاتر از حد قیمتیشان است. محصولات این برند به صورت اختصاصی توسط فروشگاه بانه گالری در ایران عرضه می شود. این برند علاوه بر کرم های ضد آفتاب، سایر محصولات مراقبتی مورد نیاز یک روتین پوستی خوب را نیز تولید می نماید که از طریق لینک زیر می توانید تمامی محصولات آن را مشاهده نمایید.

اسپری ضدافتاب وکالی

 

☀️فوق العاده سبک
☀️محافظ در برابر پرتوهای UVB+UVA
☀️ مقاوم در برابر آب،, روشن کننده
☀️از بین برنده چین و چروک
☀️حاوی پروتئین شیر و مواد مغذی
☀️ برای تسکین پوست
☀️حاوی آلوئه ورا و کلاژن
☀️مرطوب کننده
☀️ تمیز کردن آسان
☀️ ضد حساسیت
☀️بدون ایجاد حالت چربی

اسپری ضدآفتاب سفیدکننده SPF50 وکالی WOKALI

اسپری ضدآفتاب سفیدکننده SPF50 وکالی WOKALI مورد تایید متخصصان پوست و حاوی عصاره گیاهان مفید است . دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا و مناسب برای انواع پوست ها می باشد.

این ضد افتاب از بهترین کیفیت های موجود در بازار است و با کیفیت صددرصد تضمینی از جانب فروشگاه دوشیزه ارسال میشود .

ویژگی:

  • فوق العاده سبک
  • محافظ در برابر پرتوهای UVB+UVA
  • مقاوم در برابر آب، روشن کننده
  • از بین برنده چین و چروک
  • حاوی پروتئین شیر و مواد مغذی برای تسکین پوست،
  • مرطوب کننده،
  • تمیز کردن آسان،
  • ضد حساسیت
  • بدون ایجاد حالت چربی.
  • 230میل
  • 2027/3/3
کرم ضد آفتاب وکالی از مواد معدنی  و مواد آلی کاملا طبیعی و ارگانیک ساخته شده است که سرشار از ویتامین ها و مواد کلاژن ساز پوست می باشد که شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد و نقش به سزایی در ترمیم بافت های آسیب دیده پوست دارد و با کلاژن سازی طبیعی آسیب های پوست را بهبود بخشیده و از بین می برد. ویتامین های موجود در این ضد آفتاب سبب شادابی و تقویت و تغذیه پوست خواهد شد و تمام لک و جای جوش و زخم های  قدیمی را هم از بین می برد.

این محصول یک ضد آفتاب قوی می باشد که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند همچنین عالاوه بر حالت محافظتی خاصیت درمانی و ترمیم کننده بافت های مرده و آسیب دیده را دارد که با کلاژن سازی از پیری زود رس وایجاد چین چروک جلوگیری می کند و باعث جوان سازی طبیعی پوست خواهد شد.\

 

فرق بین اسپری ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب چیست؟

اسپری ضدآفتاب برخلاف کرم ضد آفتاب به راحتی روی پوست خشک می شود و احساس سبکی به پوست می دهد. برای استفاده از اسپری ضد آفتاب مانند کرم از دست می توان استفاده کرد اما یک راه دیگر برای اسپری ضد آفتاب این است که آن را نزدیک پوست خود بگیرید و بپاشید.

برخلاف کرم ضد آفتاب ممکن است سخت باشد که بفهمید کجا را اسپری کرده اید و کجا را نه. با استفاده از این اسپری می توان به راحتی تمام قسمت های بدن را اسپری کرد. این محصولات دارای تاثیرگذاری کمتری می باشند و از آنجا که با اسپری کردن لایه محافظتی کمی روی بدن تشکیل می شود باید چندین بار یک قسمت بدن را اسپری نمود تا از پوست محافظت گردد.

آیا ممکن است استفاده از اسپری ضد آفتاب خطرناک باشد؟

سازمان غذا و داروی آمریکا در مورد این محصول هشدارهایی را داده است، مخصوصا در مورد استفاده این محصول توسط کودکان که آن را ممنوع اعلام کرده است مگر اینگه نوع مخصوص کودکان را استفاده کنید.

پوشش دهی ناقص، جذب ترکیبات سمی یا آزادسازی این ترکیبات در محیط، استشمام ترکیبات اسپری و امکان سوختن و آتش گرفتن پوست از جمله ریسک هایی است که در صورت استفاده از این اسپری ممکن است رخ دهند.

نحوه صحیح مصرف اسپری ضد آفتاب

قبل از قرارگرفتن در معرض نور خورشید (حداقل 15 دقیقه قبل)، اسپری ضد آفتاب را خوب تکان داده و آن را روی نقاط مختلف پوست اسپری کنید، سپس محصول را به خوبی در تمام پوست بدن و مناطق در معرض نور خورشید پخش نمایید. با هر بار قرار گرفتن در معرض آفتاب در فاصله های زمانی ۲ ساعته آن را تمدید کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *