دسته‌بندی نشده

کرم شیر گاو ایبوک

کرم شیر گاو ایبوک

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. کرم شیر گاو ایبوک عنوان محصولی است که دراین پست به معرفی ان خواهیم پرداخت و در ادامه مطالب به بررسی ویژگی های این محصول میپردازیم. پس اگر قصد خرید و یا استفاده از این محصول را دارید این پست را از دست ندهید. از مهم ترین ویژگی های این محصول در کنار رطوبت رسانی و بوی خوبی که دارد می توان به قدرت روشن کنندگ ان فوقالعاده ان اشاره کرد.

 

توضیحات

کرم شیر گاو ایباگ EBUG بافت بسیار نرم و سبک دارد که با وجود پروتئین شیر باعث نرمی و لطافت پوست می شود. این کرم به سرعت جذب پوست شده و حالت چسبندگی و یا چربی ایجاد نمی کند.کرم ایباگ با محبوس کردن رطوبت، پوست های خشک و دهیدراته را آبرسانی نموده باعث طراوت و شادابی آن می گردد. این محصول را می توانید به صورت روزانه و در هر زمان که احساس خشکی دارید بر روی پوست ماساژ دهید.

کرم آبرسان ایبوگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

ebug moisturizing cream cow milk model weight 80 g

توضیحات کلی

کرم آبرسان ایبوگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم به روشن کنندگی رنگ پوست کمک میکند و پوست را چرب نمیکند کرم شیر حاوی ویتامین هایی است که پوست را مرطوب میکند و با نفوذ در لایه های عمقی پوست آن را تغذیه میکند و ظاهری سالم را به ارمغان می آورد. بافت کرم مرطوب کننده ی شیر به شکلی است که به سرعت روی پوست توضیع و جذب میشود و بلافاصله احساس سفتی و لطافت پوست را بهبود میبخشد.

در ساختار این کرم از یک رایحه ی بسیار دلنشین از شیر و وانیل استفاده شده است که با خود بویی بسیار شیرین و دلنشین به همراه دارد . استفاده از کرم شیر گاو می‌توانید تیرگی روی پوست و لکه‌های روی آن را برطرف کنید. میزان لاکتیک‌اسیدِ بالای موجود در این کرم نه‌تنها موجب روشن شدن پوست می‌شود، بلکه کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی سطح پوست ازبین برود. همچنین اگر پوست خشکی دارید و پوسته‌پوسته شده است، از این کرم استفاده کنید تا پوست‌تان نرم شود و سلول‌های پوسته‌پوسته‌شده را ازبین ببرید.

کرم شیر گاو ایبوک

خصوصیات کرم آبرسان ایبوگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

  • غنی شده از عصاره شیر
  • بسیار مرطوب کننده
  • روشن کننده
  • درخشان کننده پوست
  • تنظیم کننده چربی پوست و ph
  • حاوی ترکیبات تغذیه کننده
  • حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشکی
  • مناسب برای انواع پوست
  • سرشار از ویتامین
  • جلوگیری از بروز چین و چروک و پیری
  • تسکین آفتاب سوختگی و التهاب پوست
  • مناسب پوست های کدر و بی رمق
  • ضدپیری
  • با رایحه بسیار جذاب و خوشبو
  • قابل استفاده برای صورت و دست
  • رفع خشکی پوست
  • از بین برنده سلول های پوسته پوسته شده پوست

طریقه استفاده از کرم آبرسان ایبوگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

ابتدا صورت خود را شسته و خشک کنید ، سپس مقداری از کرم را روی پوست خود بمالید و با نوک انگشت ماساژ دهید تا کامل جذب شود.

کرم شیر گاو ایبوک

پوستی به لطافت گلبرگ گل با واتر کرم جوان کننده شیر گاو ایباگ EBUG

مرطوب کننده ها و آبرسان ها ابتدایی ترین محصولات در روتین مراقبت از پوست هستند. اولین قانون برای داشتن پوست بی عیب و نقص مراقبت از آن است که این امر تنها با استفاده از محصولات اصل و متناسب با نوع پوست میسر می شود. واتر کرم جوان کننده شیر گاو ایباگ EBUG مناسب انواع پوست بوده و برای مصرف روزانه یک گزینه عالی محسوب می شود. این محصول طراوت و شادابی از دست رفته پوست را بر می گرداند و روند پیری پوست را کندتر می نماید.

آشنایی با واتر کرم جوان کننده شیر گاو ایباگ EBUG

استفاده از این محصول آبرسانی پوست را افزایش می دهد، از پوسته پوسته شدن و لک دار شدن آن جلوگیری می کند و یک لایه محافظ مرطوب ایجاد می کند که تمام طول روز روی پوست باقی می ماند. این واتر کرم با بافت سبک و جذب بالا به سرعت جذب پوست می شود و اثری از چربی و سنگینی روی صورت ایجاد نمی کند. این محصول دارای ترکیبات مغذی است که با تقویت پوست به بهبود بافت آن کمک کرده و از بروز چین و چروک، لک و تیرگی پوست جلوگیری می نماید.

تاثیر شیر در واتر کرم جوان کننده شیر گاو ایباگ EBUG

همه افراد با خواص بی‌نظیر شیر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی مورد نیاز بدن آشنا هستند اما این ماده معجزه گر علاوه بر حفظ سلامت بدن برای پوست نیز دارای خاصیت های فراوانی است. شیر حاوی لاکتیک اسید است و این همان ماده‌ای است که در لایه‌ بردارهای شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لاکتیک اسید برای کاهش چین و چروک و افزایش کلاژن و صافی پوست موثر عمل می کند و چون خاصیت لایه برداری دارد موجب روشن شدن پوست می شود. شیر به افزایش نرمی و لطافت پوست کمک کرده و با آبرسانی عمقی پوست تازگی و طراوت را برای آن به ارمغان می آورد.

واتر کرم جوان کننده شیر گاو ایباگ EBUG مناسب چه افرادی است؟

تمامی افراد بالای 20 سال به آبرسانی پوست نیاز دارند. در این میان افرادی که پوست کدر و غیر شفافی دارند، باید تعداد دفعات استفاده از این محصول را بسته به نیاز پوست افزایش دهند، چرا که یکی از دلایل کدری پوست، دهیدراته بودن آن است. معمولا افرادی که پوست چرب دارند از ترس اینکه استفاده از مرطوب کننده ها موجب ایجاد جوش بر روی پوست می شود از مصرف آن ها خودداری می کنند. برای این گروه از افراد این محصول که بر پایه آب است و چربی ندارد بهترین گزینه برای آبرسانی به پوست می باشد.

کرم شیر گاو ایبوک

 

ویژگی های کرم👇🏻
غنی شده از عصاره شیر
کنترل چربی و PH پوست
مناسب انواع پوست
مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
تنظیم کننده چربی
قابل استفاده براي صورت و گردن
تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
با رايحه جذاب و بسيار خوشبو
سرشار از ویتامین
ضد چروک و ضد پیری پوست
شفاف و روشن کننده پوست
حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *