دسته‌بندی نشده

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

با سلام و درودی دوباره به همه شما عزیزان و دوستان محترم. به دیتا میکاپ خوش امدید. در این پست به معرفی و بررسی پچ زیر چشم طلا بیوآکوا خواهیم پرداخت. استافده از محصولات مخصوص پوست حساس دور چشم را از سنین پایه جدی بگیرید تا در سنین بزرگسالی با چروک نامتعارف و پیری زود رس دور چشم مواجه نشوید. سلامت و سالم ماندن پوست دور چشم تاثیر به سزایی در زیبا تر دیده شدن صورت شما دارد. تا پایان با ما همراه باشید.

 

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

پچ طلا، سرشار از گل بابونه، ذرات طلا، عصاره خزه و کلاژن است.

بهتر است بدانید عصاره خزه یک ماده غلیظ کننده طبیعی است که پوست را کاملاً مرطوب و سفت می کند.

ذرات طلا نیز تولید کلاژن را تحریک می کنند ، چین و چروک ها را صاف می کنند و پوستی ابریشمی و صاف را به شما هدیه می دهند.

عصاره بابونه موجود در این پچ، پوست را تسکین می دهد، پف زیر چشم را کاهش می دهد و پوست را لطیف می کند.

پچ طلا به کاهش سیاهی دور چشم کمک می کند و علائم پیری را رفع می کند.

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

این پچ مرطوب کننده و مغذی است و خطوط ریز دور چشم، تیرگی و خشکی را کاهش می دهد و در کل بهبود دهنده ظاهر کلی ناحیه چشم است.

پچ طلا ۶۰ عددی است و دارای کاردک مخصوص برای برداشتن راحت تر پچ ها می باشد.

این محصول برای همه ی انواع پوست مناسب است و می توانید علاوه بر دور چشم برای دور لب نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از این پچ ها به این شکل است که باید پس از پاکسازی صورت، از لوسیون برای تسکین پوست خود استفاده کنید.

سپس یک عدد پچ زیر چشم را با کاردک مخصوص بیرون آورده و روی ناحیه چشم قرار دهید. می توانید آن را بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه بردارید.

معرفی و بررسی تخصصی پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

پچ زیر چشم طلا بیواکوا بخاطر داشتن حجم بالایی از نانو ذرات طلا دارای فواید بسیار مفیدی برای پوست زیر چشم است. استفاده از پچ زیر چشم طلا بیوآکوا موجب تقویت بافت پوست، کمک به افزایش جذب رطوبت و همینطور کاهش آثار پیری مثل خطوط ریز و چین و چروک می شود.

نانو ذرات طلا موجود در پچ زیر چشم طلا بیوآکوا می توانند سلول های پایه پوست را فعال کرده، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد و همچنین چین و چروک و خطوط ریز و همینطور لک های ناشی از پیری را کمرنگ تر کنند. پچ زیر چشم طلا بیوآکوا حاوی یون هایی است که موجب افزایش گردش خون می شود این امر به تغذیه بهتر و افزایش سلامتی پوست کمک کرده و پوست زیر چشم سالم و درخشان به شما هدیه می کند.

طلا همینطور درمان بسیار خوبی برای کاهش خشکی پوست است بنابر این با استفاده از این محصول می توانید خشکی پوست را درمان کرده و آسیب های ناشی از خشکی را نیز بهبود ببخشید.

 

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

 

پچ زیر چشم چیست؟

 توسط دانشمندی از کره جنوبی اختراع شد. در ابتدا پچ ها شبیه چسب بودند. آنها از پارچه ساخته می شدند و در امولسیون آغشته می شدند که آنها را بسیار چسبناک می کرد. پچ ها بسیار گران بودند و افراد زیادی توانایی خرید آن را نداشتند. امروزه پچ ها نسبتاً مقرون به صرفه هستند و هر کسی می تواند آنها را خریداری کند.

به عبارت ساده، پچ زیر چشم ماسک‌های کوچکی هستند که برای استفاده روی پوست ظریف زیر چشم شما طراحی شده‌اند. اکثر این پچ ها از هیدروژل ساخته شده اند. پچ های چشم در اسانس یا سرم آغشته می شوند و حاوی مقادیر غلیظی از ویتامین ها، مواد معدنی، مرطوب کننده و بسیاری از مواد مفید دیگر هستند.

پچ زیر چشم طلا بیوآکوا

 نحوه استفاده از پچ زیر چشم:

  • آرایش را پاک کرده و صورت خود را با استفاده از شوینده مناسب پوستتون پاکسازی کنید.
  • تونر بزنید.
  • پچ زیر چشم را به مدت 15 الی 20 دقیقه (یا طبق دستورالعمل) زیر چشم قرار دهید.
  • سپس پچ ها را بردارید و سرم یا کرم دور چشم بزنید.

باید ها و نباید های استفاده از پچ زیر چشم:

  • می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز هر چند بار در هفته که می‌خواهید اعمال کنید.
  • یک توصیه طلایی در مورد نحوه استفاده از پچ زیر چشم: دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. لطفاً آنها را نادیده نگیرید زیرا این دستورالعمل ها توسط متخصصان، پزشکان و متخصصان زیبایی نوشته شده است.

  • هیچ سرم، اسانس یا کرمی را قبل از استفاده از پچ ها استفاده نکنید، زیرا پچ ها نمی توانند نفوذ کنند و تاثیر بگذارند.
  • پچ زیر چشم را برای مدت طولانی تری، بیش از آنچه سازنده توصیه می کند، روی پوست قرار ندهید. پچ ها خشک می شوند و این ممکن است باعث ایجاد چین و چروک های بیشتری شود.
  • هرگز با پچ نخوابید. پچ ها در طول شب خشک می شوند و به پوست شما می چسبند. در تلاش برای جدا کردن پچ زیر چشم از ناحیه ظریف زیر چشم، پوست دور چشم آسیب می بیند.

  • از پچ زیر چشم استفاده مجدد نکنید، زیرا طوری طراحی شده اند که یک بار استفاده شوند و سپس دور ریخته شوند.
  • پچ ها معمولاً در دمای اتاق نگهداری می شوند. با این حال، بسیاری از تولید کنندگان پیشنهاد می‌کنند که 20 دقیقه قبل از استفاده روی پوست در یخچال قرار دهید. پچ های سرد به خوبی روی پف اثر می گذارند. با این حال، نگهداری پچ زیر چشم همیشه در یخچال توصیه نمی شود زیرا دمای سرد باعث کاهش اثربخشی اسانس یا سرم می شود.

 

انواع پد ماسک دور چشم کدامند؟

در دو نوع مختلف در بازار یافت می شود:

پد ماسک دور چشم ژله ای

پد ماسک دور چشم ژله ای یک محصول سیلیکونی است که بیشتر به قالب یخ شباهت دارد. این ماسک را بهتر است در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. این ماسک بیشتر برای رفع پف و تیرگی دور چشم استفاده می شود. به همین دلیل هم هست که آن را در یخچال نگهداری می کنند که اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

پد ماسک دور چشم ورقه ای

پد ماسک زیر چشم ورقه ای محصولی است شبیه ماسک صورت ورقه ای و آغشته به ژل دور چشم که به آبرسانی پوست کمک می کند. این محصول با تزریق انواع ویتامین ها و مواد ضروری پوست مثل کلاژن یا پروتئین های ضروری پوست به رفع چین و چروک و سایر عارضه های دور چشم کمک می کند. این ماسک را باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *