دسته‌بندی نشده

ماسک ورقه ای نی نی سایت

ماسک ورقه ای نی نی سایت

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و  گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. ماسک ورقه ای نی نی سایت عنوان بحث و بررسی ما در این پست می باشد. پس تا انتها ما را همراهی فرمائید. این نوع از ماسک ها که امروزه محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده اند در انواع مختلف برای انواع پوست به شما ارئه می شوند. در ادامه ویژگی ها و نحوه صحیح استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ماسک ورقه ای چیست؟

قبل از آشنایی با فواید استفاده از ماسک ورقه ای بهتر است در مورد تاریخچه به وجود آمدن. این محصول منحصر به فرد و ماهیت آن اطلاعات بیشتری به دست آوریم.
زادگاه اصلی ماسک ورقه ای کره جنوبی است. کره جنوبی کشوری است که ساکنین آن به ویژه خانم ها، زمان زیادی را صرف مراقبت از پوست خود می کنند. با توجه به مزایای بسیاری که استفاده از ماسک های ورقه ای در پی دارد، این محصولات بخشی. جدایی ‌ناپذیر از روتین ‌های پیچیده مراقبت پوست در کره است.
همان طور که از نام این محصول پیداست، ماسک ورقه ای، یک پارچه نازک آغشته به سرم با ترکیبات خاص و مفید است که بر روی آن سوراخ هایی برای چشم و بینی و دهان وجود دارد. مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از ماسک های ورقه ای تنها 20 دقیقه است؛ بعد از گذشت این مدت می توانید از درخشش و لطافت پوست خود لذت ببرید.

ماسک های ورقه ای علاوه بر ایجاد حس خوب در صورت می تواند انوع مشکلات پوستی مانند آکنه، جای زخم، چین و چروک و… را رفع کند و زیبایی از دست رفته چهره را به آن بازگرداند. همچنین اغلب ماسک های ورقه ای حاوی کلاژن هستند و استفاده از آن ها موجب تحریک کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود.

 

چند بار در هفته باید از ماسک ورقه ای استفاده کنیم؟

یکی از سوالات پر تکرار در روند مراقبت از پوست این است:«برای دریافت نتیجه عالی و افزایش فواید استفاده از ماسک ورقه ای، بهتر است چند بار در هفته از آن استفاده کنیم؟»

در پاسخ به این سوال باید گفت که بر روی اغلب ماسک ها دفعات و نحوه مصرف آن ها به طور کامل توضیح داده شده است. به عنوان مثال یک ماسک حاوی مواد فعال مانند اسید گلیکولیک یا رتینول، بهتر است یک بار در هفته استفاده شود؛ زیرا این دو ماده خاصیت لایه برداری دارد و استفاده بیش از حد آن ها می تواند موجب بروز حساسیت و خشکی پوست شود. ماسک هایی که ترکیبات ملایم تری دارند و لایه برداری آنها ضعیف است معمولا بصورت یک یا دو روز در میان مورد استفاده قرار می گیرند. بهرجهت طرز مصرف ماسکها ممکن است متغیر باشد و لازم است قبل مصرف هر کدام، بروشور مصرف آنها ا چک کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف هر محصول مراقبتی به ویژه ماسک های صورت، ترکیبات و نحوه استفاده از آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید تا از بروز مشکلات پوستی و آسیب دیدن بیشتر پوست جلوگیری کنید. در نهایت با توجه به نوع و نیاز پوست خود بهترین محصول موجود را انتخاب کنید.

ماسک ورقه ای نی نی سایت

آیا هم زمان با ماسک ورقه ای می توان از ماسک دیگری استفاده کرد؟

احتمالا با خود فکر می کنید فواید استفاده از ماسک های ورقه ای تنها با خرید یک مدل قابل دریافت است.

در صورتی که می خواهید دو مدل ماسک مثلا ماسک ضد جوش و ماسک ضد لک را برای دو مشکل متفاوت پوستی استفاده کنید بهتر است هر کدام را در روز مجزایی استفاده کنید و یا با چند ساعت فاصله مایک ها را بر روی پوست خود قرار دهید.

چرا؟ منافذ پوست برای گرفتن مواد مغذی از ماسک اول باز هستند و به راحتی تمامی ترکیبات وارد پوست می شود و شروع به اثر می کند. منافذ پوست با قرار دادن ماسک اول تقریبا پر شده و دیگر جایی برای ماسک دوم وجود ندارد . از طرفی مایکها در وحله اول وظیفه پاکسازی و لایه برداری ملایم از پوست را دارند و با مصرف چند ماسک پشت هم ممکن است پوست را نازک، حساس، ملتهب و دچار آسیب کنید.

پس بهتر است یک ماسک بزنید و صبر کنید تا ماسک اثرات خودرا بگذارد و بعد از گذشت حداقل چند ساعت تا چند روز از ماسک دیگر استفاده کنید. به این شکل نتیجه گیری بهتری از ماسکها خواهید داشت.

 

آموزش استفاده از ماسک ورقه ای صورت؛ بهترین راه خانگی مراقبت از پوست

محبوبیت ماسک ورقه ای صورت از فیلم‌های مراقبت های پوستی روزانه به سبک بلاگر‌های کره‌ای آغاز شد. اما حالا انواع ماسک ورقه ای و خواص آن به عنوان یک راه مقرون به صرفه زیبایی در کمتر از نیم‌ساعت، کار آبرسانی و لطافت پوست را انجام می‌دهند. بهترین ماسک های ورقه ای صورت می‌توانند از نظر عملکرد، ساختار و مواد تشکیل‌دهنده متفاوت باشند اما با این حال اکثر آن‌ها برای روشن‌کردن، حفظ رطوبت، کنترل آکنه و جوانسازی پوست به کار می‌روند.

ماسک ورقه ای نی نی سایت

ماسک‌ صورت معمولا از ورقه‌های الیاف پنبه یا الیاف سلولزی مصنوعی مانند کوپرا، تنسل یا میکروفیبر ساخته می‌شوند. ماسک های صورت به عصاره‌ها و سرم‌های حاوی مواد مغذی آغشته شده و حالت پارچه‌ای این ماسک‌ها از خروج و تبخیر سرم جلوگیری می‌کند. این سرم می‌تواند ترکیبی از ویتامین، اسید هیالورونیک، پپتیدها، آوئه‌وراف چای سبز و زغال باشد.

پارچه ماسک صورت ورقه‌ای، منافذ پوست را بسته و مانع از خروج مواد مغذی و رطوبت از آن شده و باعث جذب بهتر و بیشتر عصاره‌های مفید می‌شود. در هر حال فراموش نکنید اگر می‌خواهید با ماسک‌های ورقه‌ای به نتایج امیدوارکننده برسید، باید بهترین ماسک ورقه ای صورت را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.

قبل از استفاده از ماسک ورقه ای صورت را بشوییم

اولین قدم برای استفاده از ماسک ورقه‌ای این است که صورت خود را با استفاده از شوینده مناسب نوع پوست خود شسته و پاکسازی کنید. با شستشوی صورت و پاکسازی عمقی آن است که پوست شما، آماده دریافت عصاره سرم ماسک خواهد شد. در نظر داشته باشید که در هنگام آبکشی صورت باید از آب ولرم استفاده کنید تا پوست خشک و کشیده نشده و منافذ باز بماند. ضمن اینکه در طی شستشو، باید توجه ویژه‌ای به منطقه T صورت (پیشانی و بینی) داشته باشید.

از تونر مناسب استفاده کنید

به تونر به عنوان راهی برای آماده کردن پوست خود، برای دریافت انواع مواد مغذی ماسک ورقه ای صورت فکر کنید. نمی‌توانید این مرحله را نادیده بگیرید؛ زیرا تونر سطح PH پوست را متعادل می‌کند، منافذ. را باز کرده و آلودگی‌های جا‌مانده را به طور عمقی پاک می‌کند. پس چند قطره تونر صورت مناسب پوست را روی پد پنبه‌ای ریخته و آن را از مرک.ز صورت به بیرون بکشید؛ خط فک و گونه‌ها را فراموش نکنید

ماسک ورقه ای نی نی سایت

حالا نوبت ماسک ورقه ای است

اکنون زمان آن رسیده که خود را برای موضوع اصلی آماده کنید؛ ماسک را با احتیاط از بسته خود بیرون آورده و کاملا باز کنید. در نظر داشته باشید که ماسک‌های ورقه‌ای همه یک اندازه هستند؛ محصول را روی صورت خود قرار داده و. به سمت پایین چشم‌ها، سپس روی بینی، دهان و چانه خود حرکت کنید. بعد از قرار دادن ماسک روی صورت به آرامی، هرگونه برآمدگی و چروک را به بیرون صاف کنید. ماسک ورقه ای صورت باید به تا حد امکان به پوست شما بچسبد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *