دسته‌بندی نشده

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

سلام به همه شما دوستان همیشگی سایت دیتا میکاپ. تیره‌شدن ناحیه واژن یک تجربه رایج برای زنان است. بااین‌حال، نداشتن دانش کافی ممکن است باعث شود که از بروز این اتفاق وحشت‌زده شوند. در ادامه این مطلب از محله سلامت دکترتو به بررسی دلایل تیرگی واژن و راه‌ برطرف‌کردن آن با استفاده از ماسک ورقه ای بیکینی می‌پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

علت تیرگی واژن

طبیعی است که رنگ قسمت‌های مختلف پوست با هم متفاوت باشد زیرا ملانین در همه قسمت‌های بدن به یک‌شکل توزیع نشده است. واژن یکی از قسمت‌های بدن است که به میزان بیشتری در معرض سیاه‌شدن قرار دارد. سیاه و کدرشدن پوست اطراف بیکینی و سوراخ مقعد جزء علائم تیرگی واژن هستند. تیرگی واژن یا ناحیه تناسلی ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشد از جمله:

۱. اصطکاک

اولین و رایج‌ترین دلیل تیرگی بیکینی، اصطکاک است. این می‌تواند ناشی از پوشیدن لباس زیر تنگ یا لباس‌هایی باشد که اندازه فرد نیستند و باعث عدم وجود تهویه مناسب در ناحیه تناسلی می‌شوند. گاهی هم ممکن است اصطکاک در نتیجه فعالیت‌های روزمره (نظیر پیاده‌روی، ورزش، رابطه جنسی و غیره) اتفاق بیفتد.

۲. عوامل هورمونی

بله؛ هورمون‌ها می‌توانند نقش مهمی در سیاه‌شدن واژن ایفا کنند. گاهی تیرگی واژن در نتیجه تغییرات هورمونی رخ می‌دهد. طبق اظهارات کالج متخصصان زنان و زایمان آمریکا، تیرگی واژن ممکن است به‌علت افزایش ناگهانی سطح استروژن در دوران بلوغ رخ دهد.

۳. عفونت واژن

واژن حساس‌ترین قسمت بدن زنان است، به همین علت احتمال بروز عفونت واژن بسیار بالاست. برخی از انواع عفونت بر ناحیه اطراف فرج تأثیر می‌گذارند، و ممکن است منجر به ظهور لکه‌های تیره روی بیکینی شوند.

۴. سن

با بالارفتن سن، واژن نه‌تنها از نظر خاصیت ارتجاعی و بافت دچار تغییراتی می‌شود، بلکه ممکن است دچار تغییر رنگ هم شود. نه‌تنها واژن، بلکه سایر قسمت‌های بدن هم ممکن است با افزایش سن تیره شوند. درست است که تیرگی واژن همیشه ناشی از سن نیست اما نباید از تأثیر این عامل غافل شد.

افزایش سن یکی از عواملی است که باعث تیرگی واژن می‌شود.

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

۵. سندروم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS)

طبق تحقیقات صورت‌گرفته، در عصر حاضر بسیاری از زنان به سندروم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) مبتلا هستند. این اختلال زمانی رخ می‌دهد که کیست‌های کوچک در تخمدان‌ها ایجاد می‌شوند و این امر منجر به تخریب هورمون‌های داخل بدن می‌شود. PCOS باعث افزایش هورمون‌های مردانه (آندروژن) در بدن می‌شود که این امر ممکن است منجر به تیره‌شدن ناحیه اطراف اندام تناسلی شود.

۶. مقاومت به انسولین

زمانی که برخی از افراد وزن زیادی اضافه می‌کنند، ممکن است نوعی مقاومت به انسولین را تجربه کنند که منجر به بروز اختلالی به نام آکانتوز نیگرانس (Acanthosis nigricans) می‌شود. این اختلال باعث تیرگی فرج، تیرگی واژن و کشاله ران، و تیرگی لبه‌های واژن می‌شود.

۷. قاعدگی

در هر پریود خون با پوست فرد در تماس است و ازآنجایی‌که خون سرشار از آهن است ممکن است منجر به تیره‌شدن پوست شود.

۸. عوامل ژنتیکی

رنگ ناحیه تناسلی تا حد زیادی با ژن‌ها در ارتباط است.

۹. اصلاح

اصلاح با تیغ و ژیلت باعث تحریک درم، فعال‌شدن سلول‌های ملانین و تیره‌شدن پوست می‌شود.

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

درمان تیرگی واژن

نواحی حساس بدن همچون صورت نیازمند مراقبت پوستی و رسیدگی هستند. ناحیه بیکینی به علت دریافت نکردن نور آفتاب و دریافت کم اکسیژن مستعد آلودگی، تیرگی و جمع شدن باکتری است. با مراقبت مداوم از این ناحیه می‌توانید به بهبود رنگ آن، تمیز شدن و روشن شدن ناحیه بیکینی کمک کنید. ماسک ورقه ای روشن کننده بیکینی با آبرسانی و بازسازی سلول‌های مرده پوست این ناحیه به بهبود رنگ پوست این ناحیه کمک کرده و بوی نامطبوع ناشی اجتماع باکتری‌ها را برطرف می‌کند. این ماسک حاوی عصاره بابونه است که پوست را بازسازی کرده و با عملکرد ضد میکروبی خود باعث بهبود سلامت پوست این ناحیه می‌شود.

نحوه مصرف: پس از پاکسازی و تمیز کردن این ناحیه، ماسک را روی پوست تمیز گذاشته و به طور کامل روی پوست تنظیم کنید. بعد از گذشت مدت زمان 10 دقیقه ماسک را برداشته و بعد از جذب مواد توسط پوست، با آب بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه و مشاهده تأثیر آن، بصورت دوره ای از این ماسک استفاده کنید. بهتر است هفته ای 2 بار از این ماسک استفاده شود.

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای بیکینی

ماسک ورقه ای روشن کننده بیکینی

  • ماسک ورقه ای روشن کننده بیکینی
  • حاوی عصاره بابونه
  • بازسازی پوست، ضد عفونی کننده
  • محافظت از پوست آسیب دیده
  • عملکرد ضد میکروبی
  • آبرسانی فوق العاده
  • روشن کننده
  • نرم کننده
  • برطرف کننده بوی نامطبوع
  • تسکین دهنده
  • بدون تحریک پوست
  • رفع تیرگی و سیاهی واژن ،بیکینی
  • رفع بوی بد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *