دسته‌بندی نشده

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید.در این پست قصد معرفی ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا را به شما عزیزان داریم. از اصلی ترین خواص برنج که سلل شده است تا محصولات پوستی زیادی را برگرفته از این محصول در بازار ها ببینیم خاصیت فوق العاده روشن کنددگی و ضو لک بودن ان است. پس اگر پوستی مستعد لک دارید و یا جای جوش های ازار دهنده ای روی پوست زیبای خود دارید استفاده از محصولات برنج را دست کم نگیرید.

 

ماسک ورقه ای برنج بیواکوا

ماسک برنج یکی از بهترین ماسک ها برای جوانسازی و روشن کنندگی پوست میباشد این محصول به کاهش فرایند ایجاد جوش و بالا بردن کلاژن سازی پوست کمک میکند.

این محصول کمک بسیاری به درمان رزاسه یا قرمزی پوست میکند و التهاب پوست را کاهش میدهد. ماسک ورقه ای برنج به نرمی و هیدراته شدن پوست کمک بسیاری میکند. برنج سرشار از ویتامین بوده که باعث تحریک ، رشد و بهبود سلول های جوانساز میشود.

ماسک برنج بیوآکوا

مردم کشوهای شرق از جمله کره،ژاپن و چین پوستی شفاف و لطیف و همچنین بدون لک دارند شاید بگوییم ب دلیلی نژاد یا رنگ پوست باشد اما نکته ای که قابل توجه است تاثیر مواد غذایی و استفاده از محصولات زیبایی پوست و مو که دارای فرمولاسیون جدید هستند را نباید فراموش کرد؛چرا که با توجه به تغییر سبک زندگی مردم در سالهای گذشته مراقبت از پوست مسئله ای مهم است و همه زیبایی را دوست دارند .

ماسک برنج برای سفیدی پوست

برنج روند به وجود امدن چین و چروک پوست را کند می کند پس بهترین ماسک برای جوانسازی و شفافیت پوست ماسک برنج است .همانطور ک میدانید ماسک برنج از بهترین ماسکهای ضد پیری و جوانسازی پوست صورت در بین زنان ژاپنی میباشد که در درمان جوش و آکنه بسیار موثراست.

درحقیقت کربوهیدرات موجود در برنج میتواند به عنوان درمان خانگی برای  مقابله با پیری زودرس پوست در نظر گرفت .

در این بین سوالی ک پیش می آید این است که چگونه میتوان از برنج به عنوان ماسک صورت استفاده کرد تا پوست خود را ۱۰ سال جوان تر کرد ؟

برای پاسخ به این پرسش  میتوان ماسک ورقه ای برنج را پیشنهاد کرد .امروزه ماسک ورقه ای صورت تبدیل به روشی کاربردی برای پاکسازی و محافظت از پوست شده است .تاثیرات فوق العاده ای که این محصولات روی پوست دارند با عث شده که انواع متنوعی از این محصول با استفاده از مواد طبیعی و بکر تولید و عرضه شود.

ماسک ورقه ای عصاره برنج

این محصولات از زمان تاسیس به دلیل شهرت اجتماعی خوب و کیفیت درجه یک محصول مورد استقبال قرار گرفته است .

ژل کرم لایه بردار و روشن کننده برنج بیوآکوا بهترین ماسک لایه بردار در نوع خود بوده که در سال 2017تولید شده است .این ماسک به لایه های زیرین پوست نفوذ میکند و سلول های مرده را از بین میبرد و پوستی شاداب و لطیف و همچنین درخشان برایتان به ارمغان می آورد .

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا بهترین مارک لایه بردار با فرمولاسیون ملایم است که از عصاره برنج،پرتقال،الوئه ورا و ویتامین های مغذی پوست ساخته شده .بهترین مارک ژل مرطوب کننده ،لایه بردار،روشن کننده و تنظیم چربی پوست صورت است.ماسک برنج بیوآکوا دارای اسکراب برنج طبیعی است و هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است

ویژگی های ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

  1. حاوی عصاره برنج خام
  2. ابرسان قوی
  3. مرطوب کننده
  4. مغذی پوست
  5. لایه برداری قوی
  6. روشن کننده
  7. جذب سریع

عصاره سبوس برنج به کار رفته در ماسک ورقه ای عصاره برنج خام بیوآکوا، بهترین ماسک ورقه ای برای شفافیت و جوان سازی پوست به حساب می آید. ماسک برنج در بین زنان آسیای شرقی در جهت کاهش آثار پیری و درمان جوش و آکنه کاربرد فراوانی دارد.

استفاده از آب برنج طبیعی در خانه هم می تواند موثر باشد. اما لازم به ذکر است که مصرف به صورت طبیعی آب برنج نیاز به یک لایه برای نگهداری آب و رطوبت برنج بر روی پوست می باشد. و اگر قرار باشد با پودری آن را مخلوط کنیم، شستشوی آن سخت می باشد.

بنابراین استفاده از ماسک ورقه ای عصاره برنج خام، یک راهکار عالی، ساده و تمیز می باشد. با همان خواص اما استفاده فوق العاده راحت.

 

ماسک ورقه ای عصاره برنج خام، یک آبرسان قوی و مغذی پوست از شرکت بیوآکوا موجود در فروشگاه اینترنتی نار تی تی می باشد. برنج و عصاره های مغذی آن بر روی زیبایی پوست تاثیر فراوانی می توانند بگذارند. ماسک ورقه ای عصاره برنج خام با همان خواص سبوس برنج، شروع به اصلاح آسیب های پوستی می کند. و همچنین از آکنه، جوش و چروک جلوگیری می نماید.

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

طرز استفاده ماسک صورت برنج بیوآکوا

 

صورت خود را از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی و اضافی پاک کنید. از شونده و تونر مخصوص پوستتان استفاده نمایید.

به آرامی بر روی پوست صورت، ماسک ورقه ای عصاره برنج خام را  قرار دهید.. بنابراین اگر اندازه صورت شما نبود می توانید قسمت هایی از آن را به صورتی بر روی پوستتان تا بزنید.

15 الی 25 دقیقه صبر کنید و سپس آن را بردارید.

 

باقی مانده ماسک را روی صورت و گردن ماساژ دهید.

بیشتر از 3 بار در هفته بیشتر استفاده نشود.

اگر در طول روز از ماسک ورقه ای استفاده نمودید، بعد از آن کرم ضد آفتاب بزنید. زیرا به صورت یک لایه بردار ملایم عمل می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *