دسته‌بندی نشده

ماسک خاک رس بیواکوا

ماسک خاک رس بیواکوا

ماسک خاک رس بیواکوا

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید.ماسک خاک رس بیواکوا عنوانی است که در این پست به معرفی و بررسی ان خواهیم پرداخت. استفاده از این ماسک به صورت مرتب و مداوم باعث می شود تا سبوم های پوست شما کنترل شود و منافذ باز پوست را نیز جمع کرده و در نتیجه شفافیت و سلامت را به پوست شما باز میگرداند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی های ماسک صورت خاک رس بیواکوا

  • حاوی عصاره پر خاصیت خاک رس و مواد معدنی
  • درمان آکنه، جوش های سرسیاه و از بین برنده تیرگی
  • جبران خشکی و کم آبی پوست
  • پاکسازی و مسدود کردن منافذهای باز صورت
  • تحریک کلاژن سازی و لیفت صورت
  • بهبود دهنده رنگدانه های پوست
  • خاصیت ضد التهابی و قرمزی
  • از بین برنده چین و چروک و آبرسان قوی

ماسک خاک رس بیواکوا

ماسک صورت خاک رس بیواکوا به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی، از پیری زودرس جلوگیری می کند و باعث جریان گردش خون و حفظ تعادل هورمونی در سطح پوست می شود.با مرور زمان و افزایش سن، پوست صورت خیلی نازک و حساس می شود به همین دلیل چین و چروک های پوستی خیلی زود بر روی صورت پدیدار خواهند شد و پوست صورت افتاده و شل می شود که این اصلا خوب نیست.ماسک صورت بیواکا، چربی های پوستی را کنترل کرده و باعث می شود پوست شما نرم و شفاف شود. با استفاده از این ماسک، جوش ها و آکنه را از روی پوست خود پاک کنید.

 

 

 

ماسک خاک رس بیوآکوا BIOAQUA

استفاده از گل و نمک کائولین موجود در ماسک خاک رس بیوآکوا کمک میکند به رفع آلودگی و مواد مضر پوست همچنین باعث لایه برداری عمقی پوست شده و به درمان منافذ پوست کمک می‌کند این محصول با حفظ رطوبت پوست باعث تعادل چربی پوست نیز میشود

ماسک خاک رس بیوآکوا ، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی، از پیری زودرس جلوگیری می کند و باعث جریان گردش خون می شود.

ماسک خاک رس بیوآکوا ، چربی های پوستی را کنترل کرده و باعث می شود پوست شما نرم و شفاف شود. با استفاده از این ماسک، جوش ها و آکنه را از روی پوست خود پاک کنید.

 

جمع شدن سلول های مرده باعث می شود تا صورت شما تیره شود اما این ماسک شگفت انگیز، جوش ها و ناخالصی های پوست را پاکسازی کرده و نشانه ای از تیرگی، روی پوست خود نمی بینید.

ماسک خاک رس بیواکوا

نحوه استفاده:

۱٫ برای تمیز کردن صورت با مواد پاک کننده (اگر قبل از پاک کردن، ابتدا باید پاک کنید)، مقدار مناسب گل را روی کل صورت بگذارید (به اجتناب از چشم ها و لب ها)، ماسک باید ضخامت مشخصی داشته باشد، پوست و هوا کاملا جدا شده است.

۲٫ پس از تخمیر حدود ۲۰-۳۰ دقیقه (توجه داشته باشید: برای رسیدن به نتایج بهتر، شما باید زمان کافی را بکار ببرید) برای پاک کردن گل از پودر یا اسفنج مرطوب نرم استفاده کنید و سپس با آب بشویید (استفاده از پاک کننده صورت توصیه نمی شود) ، سپس روال معمول مراقبت از پوست را انجام دهید. توصیه می شود که از ۲-۳ بار در هفته استفاده کنید.

 

 

  1. حاوی عصاره پر خاصیت خاک رس و مواد معدنی
  2. درمان آکنه، جوش های سرسیاه و از بین برنده تیرگی
  3. جبران خشکی و کم آبی پوست
  4. کنترل کننده چربی پوست
  5. درمان آکنه
  6. مرطوب کننده و آبرسان پوست
  7. تمیز کننده عمقی منافذ پوست
  8. شاداب کننده پوست

 

 

ماسک خاک رس بیواکوا

ماسک خاک رس بیوآکوا حاوی عصاره خاک رس و مواد معدنی کف دریاست که موجب ترمیم منافذ باز پوست و درمان جوش و التهابات پوستی می گردد. همچنین به پاکسازی عمیق پوست و کامل منافذ پوستی از آلودگی ها کمک میکند.

 

استفاده از ماسک خاک رس بیوآکوا، به رفع آلودگی و مواد مضر پوست و همچنین لایه برداری. عمیق پوست کمک کرده و در بستن و درمان کردن منافذ باز صورت نیز نقش بسزایی دارد. این محصول با حفظ رطوبت پوست، موجب تعادل چربی پوست نیز میگردد .ماسک خاک رس بیوآکوا ، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی، از پیری زودرس جلوگیری می کند و باعث جریان گردش خون می شود.همچنین این محصول ، چربی های پوستی را کنترل کرده و باعث می شود پوست شما نرم و شفاف شود.

 

با استفاده از این ماسک، میتوانید جوش ها و آکنه های پوست را به راحتی از بین ببرید و پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

ماسک کاسه ای بیواکوا، سرشار از ویتامین ها و پروتئین ها می باشد ویتامین C موجود. در این ماسک که از عصاره خاک رس و مواد معدنی دریایی بهره گرفته است، باعث می شود کلاژن ها در سطح پوست تحریک شوند. و پوست شما را لیفت و محکم کند. ماسک خاک رس بیوآکوا از جمع شدن سلول های مرده، که باعث تیرگی پوست صورت میشود جلوگیری میکند. همچنین ماسک خاک رس بیوآکوا ، جوش ها و ناخالصی های پوست را پاکسازی کرده و تیرگی پوست را کاملا از بین میبرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *