دسته‌بندی نشده, قرص جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

سلام به سایت دیتامیکاپ  خوش امدید در این مقاله میخایم بهفهمیم قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

قرص لاغری الفا اسلیم

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی ؟ اول قرص الفا اسلیمو توضیح بدیم یکی از محصولات لاغری مشهور و محبوب کشور امریکا، قرص لاغری آلفا اسلیم است. این قرص تأثیر بسیار قابل توجهی بر روی مناطق خاصی از بدن دارد و توانسته است جایگاه خود را در بازار به خوبی پیدا کند. شرکت سازنده این قرص ادعا می‌کند که آلفا اسلیم توانایی فوق‌العاده‌ای در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. یکی از مزیت‌های جالب این محصول نسبت به محصولات مشابه، عدم تأثیر آن بر لاغر شدن صورت و کاهش چربی‌های آن است. همچنین، این قرص حاوی ترکیباتی مانند ویتامین E و C است که می‌تواند به شادابی و زیبایی پوست و صورت کمک کند.

قرص لاغری جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی؟ حالا نوبت قرص جی سی هستش قرص جی سی در مناطق جنوب شرقی آسیا، قرص‌های لاغری با نام “جی سی” (GC) از عصاره میوه درخت Garcinia cambogia تولید می‌شوند.قرص لاغری جی سی طلایی (۶۰ عددی) (Gc)، محصول کشور آلمان می‌باشد. این قرص دارای ترکیبات گیاهی است و به عنوان یک قرص لاغری بسیار قوی شناخته می‌شود. ادعا می‌شود که ترکیبات موجود در این قرص موجب کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن، کاهش توده چربی در منطقه شکم و پهلو  می‌شوند. همچنین، مصرف این قرص می‌تواند به تنهایی منجر به کاهش وزن  شود و نیازی به ورزش و رژیم غذایی در طول مصرف این قرص وجود ندارد. اگرچه این ادعاها وعده‌های جذابی هستند، اما باید به دقت به این موارد توجه کرد
حالا بیایید با مقایسه ترکیبات این دو قرص تصمیم بگیریم.

ترکیبات قرص الفا اسلیم

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

  • ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب
  • قهوه سبز
  • تخم کتان
  • گلیسین
  • کافئین
  • عصاره برگ چای سبز
  • تمشک
  • عصاره برگ زیتون
  • عصاره برگ باکوپا
  • عصاره ریشه فورسکوهلی
  • این قرص صددرصد گیاهی است

ترکیبات قرص جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

قرص الفا اسلیم بهتره یا جی سی

محتویات موجود در این مکمل، که قرص لاغری آلفا اسلیم نام دارد، بارها تحت بررسی و تحقیق قرار گرفته است. نتایج به دست آمده حاکی از آن بوده که این مکمل شامل مواد خطرناک و غیرقانونی است. در این مکمل جی سی، موارد زیر به میزان قابل توجهی وجود دارند:
1) سیبوترامین
2) هورمون‌های تیروئید
3) سودوافدرین
4) آمفپرامون
5) فنل فتالئین
6) گرد فرشته (PCP)
همچنین، این مکمل ممکن است شامل شیشه و دیگر مواد روانگردان مانند متیلن دی‌اکسی متامفتامین، مت‌امفتامین و آمفتامین باشد.

به جرأت می‌توان گفت که تمامی این مواد بسیار خطرناک، غیرقانونی و ممنوع هستند. به همین دلیل، اکثر داروخانه‌ها از عرضه و فروش این مکمل جلوگیری می‌کنند.

این قرص از عصاره میوه گارسینیا کامبوجیا تهیه می شود حالا نگاهی به این میوه می اندازیم :

نداشتن تاییدیه ملی:

تولیدکنندگان قرص لاغری جی‌سی از عنوان برچسب ترکیب موجود در این مکمل خودداری می‌کنند، زیرا FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) هیچ مکمل لاغری مانند گارسینیا را برای تقلیل وزن سریع تایید نمی‌کند. همچنین، مقدار دوز داروی جی‌سی هم از سوی این سازمان مورد تصویب قرار نگرفته است. به همین دلیل، وجود این عناصر بر روی برچسب محصول نشان دهنده عدم تایید و اعتمادسازی از سوی FDA است.

بنابراین، احتمالاً تولیدکنندگان بدون اطلاع از عوارض جبران‌ناپذیر آن، دوز خطرناکی از این دارو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

قرص لاغری الفا اسلیم را میتوانیداز سایت ما تهیه کنید.

سردرد و حالت تهوع

مشکلات کبدی:

مصرف مداوم این دارو باعث مشکلات کبدی شده و کسانی که بیماری کبدی دارند تحت بیشترین خطر هستند .

امیدوارم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد همچنین قرص الفا اسلیم اصل را می توانید از سایت ما تهیه کنید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *