دسته‌بندی نشده

فوم شستشو انار ایمیجز

.فوم شستشو انار ایمیجز

باسلام و درود به همه شما همراهان خوب ودوستداران گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. یکی از با کیفیت ترین محصولات شستشو صورت فوم شستشو انار ایمیجز می باشد که در ادامه به بیان بیشتر خصوصیات و ویژگی های ان خواهیم پرداخت. از بارز ترین ویژگی ها و خواص انار برای پوست خاصیت انتی اکسیدان بودن ان و لیفتینگ ان است که باعث جوانسازی و ترمیم سلول های پوستی می شود.

 

 

فوم شستشوی انار ایمیجز

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست که میتوان توسط آن پوست صورت را به عالی ترین شکل ممکن شستشو. داد و از آلودگی ها پاک کرد، فوم شوینده انار وان اسپرینگ می باشد که شما می توانید به صورت هر روزه از آن استفاده کرده و پوست. صورت خود را از آلودگی ها، میکروب ها و چربی های اضافی پاک کنید و لطافت و درخشندگی را به آن بازگردانید. این فوم بر پایه یکی از فرمولاسیون های بسیار قوی تولید شده است که دارای طرفداران بیشماری است و تا به امروز توانسته است. بسیاری از دغدغه های پوستی را برطرف و آن را تقویت کند.

فوم شستشو انار ایمیجز

از جمله ویژگی هایی که فوم شوینده انار را در قیاس با سایر فوم ها منحصر به فرد نموده این است. که اصلی ترین ترکیب آن عصاره انار است که سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها بوده و پس از این که شما آن را بر روی پوست خود استفاده کردید، ابتدا تمامی آلودگی ها را از منافذ خارج کرده. و سپس به مرور زمان آنها را تنگ و کوچک می نماید تا دوباره آلودگی ها نتوانند در آن نفوذ کنند.

معمولا متخصصان زیبایی این فوم را برای کسانی که دارای پوست چرب هستند پیشنهاد می نمایند، زیرا به سبب. دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، پوست را به صورت عمیق پاکسازی و لایه برداری می نماید. همچنین خصوصیت دیگر فوم انار این است که پس از استفاده از آن اگر صورت خود را با آب معمولی شستشو دهید، به هیچ عنوان در پوست خود احساس خشکی. نخواهید کرد و نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده ندارید.

فوم شوینده انار ایمیجز، فوم شست و شوی انار مناسب برای استفاده روزانه و پاکسازی پوست از آلودگی و چربی در منافذ مسدود شده میگردد. این محصول تهییه شده از عصاره یاقوت های سرخ انار که موجب تنگ تر شدن منافد، سفید شدن و افزایش شفافیت پوست های کدرمیشود.

عصاره انار سرشار از انتی اکسیدان هاست و دلیل داشتن اسید پونیسیک و فیتوسترول می تواند تولید. کلاژن در پوست را افزایش داده و از بین رفتن کلاژن را به تاخیر بیاندازد و به همین دلیل می تواند برای. درمان چروک دور لب، درمان چروک گردن و چروک پیشانی فوق العاده باشد. از سوی دیگر اسید اولئیک موجود در عصاره ی انار می تواند به بطرف کردن علائم پیری زودرس پوست از جمله خطوط ریز چهره کمک کند.

فوم شوینده باعث پاکسازی عمیق لایه‌های پوست میشود. این فوم شستشو، به پوست کمک می کند تا هنگام پاک کردن آرایش و آلودگی ها، رطوبت به پوست برسد و پوست خشک را آبرسانی و صاف می کند.

  • پاکسازی عمیق و کنترل سایز منافذ
  • افزایش شفافیت و پیشگیری از تولید بیش از حد چربی
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • دارای خاصیت جوانسازی
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • دارای مواد مغذی
  • حجم ۱۰۰ میل

نحوه استفاده :


ابتدا صورت خود را خیس کنید و سپس با استفاده از مقداری فوم تمام صورت خود را الخصوص اطراف. گوش و گردن را نیز به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بشویید چرا که این نواحی در صورت چرب و آلوده بودن می توانند به منافذ پوست. آسیب وارد کنند و منجر به مسدود شدن و تیرگی شوند

در هنگام شستشو و تمیز کردن پوست ، با استفاده از این فوم ، به تغذیه و رطوبت پوست کمک کنید تا پوست زیبا و جوانی داشته باشید .🔴

این فوم شستشو ، به پوست کمک می کند تا هنگام پاک کردن آرایش و آلودگی ها ، رطوبت به پوست برسد و پوست خشک را آبرسانی و صاف می کند .کف با انار گزینه مناسبی برای پیر شدن پوست است. انار یک آنتی اکسیدان طبیعی است ، بنابراین اثر مفیدی بر روی پوست دارد ، از آن در برابر اثرات منفی رادیکال های آزاد محافظت می کند ، باعث جوانی و سلامت آن می شود.پونیکالاژین ، آنتی اکسیدانی که فقط در انار وجود دارد ، از پوست در برابر اثرات سموم محافظت می کند و روند پیری را تقریباً به نصف کاهش می دهد.

اسید فولیک موجود در آن آسیب های ناشی از تأثیرات محیطی تهاجمی را کاهش می دهد. روغن انار تولید کلاژن را تحریک کرده و میکروسیرکولاسیون پوست را بهبود می بخشد. این اثر مرطوب کننده ، ضد التهاب و آرامش بخشی بر سلول های پوست دارد. آب انار منافذ پوست را سفت می کند ، پوست چرب را کاهش می دهد ، پوست صورت را کاملاً سفید کرده و لکه های پیری را از بین می برد.

 

پاک کردن عمیق پوست
آبرسان بافت پوست
روشن کننده و سفت کننده پوست
رفع جوش های سرسیاه پوست
پیشگیری از پیری پوست
مناسب انواع پوست
حاوی گلیسیرین و عصاره انار

فوم شستشو انار ایمیجز

خواص انار برای پوست چیست؟

مهمترین خاصیتی که انار دارد، خاصیت ضد پیری آن است، به صورتی که آنتی اکسیدان های موجود. در دانه های آن، باعث رشد مجدد سلول ها و یازسازی آن ها شده و همچنین آسیب های سلولی را نیز به دلیل وجود ویتامین سی. کاهش می دهد، اما این تنها خاصیت این میوه و البته این فوم شستشو صورت انار از برند ایمیجز، نیست، بلکه خاصیت ضد التهاب، لایه. برداری، افزایش کلاژن و خاصیت روشن کنندگی پوست نیز از دیگر خواصی هستند که اهمیت بسیار. بالایی داشته و به تنهایی می توانند پوست شما را از آنچه. که هست بهتر کرده و به جوان تر به نظر رسیدن و سالم تر ماندن پوست صورتتان کمک کنند.

خواصی که در بالا از میوه انار به آنها اشاره شد، خواص این محصول یعنی فوم شستشو صورت. انار از برند ایمیجز نیز می باشد، در حال حاضر دو فوم شستشو صورت از این برند در بانه گالری موجود می باشند، که یکی از آنها فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز بوده که با مراحعه به صفحه مربوطه می توانید ویژگی های آن را مطالعه نمایید و دیگری نیز این محصول می باشد، محصولی که فرمولاسیون بسیار عالی و مواد سازنده آن به نحوی هستند که به راحتی پوست شما را از هر گونه آلودگی سطحی و عمقی بهتر از هر شوینده دیگری پاک کرده و عاری از هر گونه میکروب و باکتری می نماید.

همچنین به صورت کلی استفاده از فوم های شستشو نسبت به سایر شوینده ها مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *