دسته‌بندی نشده

ضد آفتاب wokali

ضد آفتاب wokali

ضد آفتاب wokali

شلام و درود خدمت همه دوستان و همراهان سایت دیتا میکاپ. محصولات ضد آفتاب که اکثرا به شکل کرم هستند و گاهی به شکل اسپری یا رول نیز دیده می‌شوند، از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ترکیبات مراقبت از پوست به شمار می‌روند. یک کرم ضد آفتاب خوب نه تنها در زیبایی فرد تاثیر به سزایی دارد، بلکه به عنوان یک عامل بسیار قوی پیشگیری کننده از بیماری‌ها و قرمزی پوست از جمله انواع سرطان و ملانوما، عمل می‌کند. دد قصد داریم علاوه بر پرداختن به این موضوع به شما ضد آفتاب wokali را نیز معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ضد آفتاب wokali

ضد آفتاب wokali

ویژگی های کرم ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب باید بتواند هردو نوع اشعه فرابنفش یعنی نوع آ و نوع بی را بلوک کند یا به عبارتی «وسیع الطیف » باشد و در عین حال از نظر زیبایی ظاهری قابل قبول.

از دیگر ویژگی های یک ضد آفتاب خوب، دوام اثر آن و مقاومت در برابر آب و تعریق است. برای رسیدن به این اهداف، شرکتهای سازنده ضد آفتاب معمولا از ترکیبی از مواد گوناگون استفاده می کنند.

این مواد را می توان به دو دسته تقسیم کرد: ضد آفتاب های فیزیکی که با منعکس کردن و پخش کردن اشعه فرابنفش عمل می کنند، و ضد آفتاب های شیمیایی که اشعه فرابنفش را جذب می کنند.

ضد آفتاب های فیزیکی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم اگر ذرات بزرگی داشته یا درصدشان زیاد باشد، رنگ سفیدی ایجاد می کنند که از نظر ظاهری چندان قابل قبول نیست. ضد آفتاب های شیمیایی هر یک قدرت جذب بخشی از اشعه فرابنفش را دارند. البته این ضد آفتاب ها گاهی باعث التهاب پوست هم می شوند.

خصوصیات بهترین ضدآفتاب

بر اساس نوع پوست، قسمت های پوست و فعالیت ها، شما باید از کرم های ضد آفتاب مناسب برای هر هدف استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از فعالیت های آبی لذت می برید، شما نیاز به ضد آفتاب ضد آب دارید.

اگر شما مستعد جوش یا آکنه هستید، از کرم ضد آفتاب درجه دو استفاده نکنید. کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که شامل دی اکسید تیتانیوم و میکرو اکسید روی به عنوان محافظ بهتر برای پوست شما باشد. این مواد منافذ پوستی را در افراد با پوست مستعد به حساسیت مسدود نمی کنند.

به گزارش نبض ما، به گفته کارشناسان، شما به دنبال ضدآفتابی باید باشید که محصولی با طیف گسترده ای از حفاظت برای هر دو اشعه UVA و UVB باشد. محصولی که حاوی سینامات (اکتیل متیل سینامات و سینوکسات)، بنزوفنونها (oxybenzone)، اکسامیل (Mexoryl SX)، سالیسیلات، سالیسوبنزون، دی اکسید تیتانیوم، اووبنزون و اکسید روی باشد.

spf مناسب برای ضد آفتاب

SPF 15 یا بالاتر می تواند برای حفاظت UVB کار کند. میزان SPF کرم های ضد آفتاب دربردارنده میزان خوب بودن ضدآفتاب برای دفع اشعه های مضر UVB و آفتاب سوختگی است.

برای اکثر مردم، SPF 15 خوب است. اما کسانی که سابقه خانوادگی لوپوس یا سرطان پوست دارند، با توجه به این که حساسیت به نور خورشید در آن ها بیشتر است باید SPF 30++ یا بالاتر را در نظر بگیرند.

به یاد داشته باشید که SPF بالاتر، همیشه بهتر نیست. حتی ممکن است SPF بالاتر، بر خلاف آنچه که تا به حال فکر کرده اید، باعث شود که مزایای کمتری بگیرید. به گزارش نبض ما، برای اطلاعات بیشتر، لازم است بدانید SPF 30 دو برابر موثرتر و قویتر از SPF 15 نیست. چرا که SPF 15 می تواند 93٪ از UVB را فیلتر کند و SPF 30 97٪ را فیلتر می کند. یعنی فقط میزان کمی بهبود.

ضد آفتاب wokali

ضد آفتاب wokali

به عدد SPF توجه کنید

« اس پی اف» یا « فاکتور حفاظتی دربرابر نور آفتاب» ، مقیاسی است که برای ارزیابی میزان حفاظت درمقابل اشعه فرابنفش نوع « بی» و خطر آفتاب سوختگی ابداع شد. باید توجه داشت که روش برآورد « اس پی اف » در همه کشورها و شرکتهای تولید کننده یکسان نیست و همین امر مشکلاتی را در مقایسه پدید می آورد.

ضمنا این مقیاس با این پیش فرض که مصرف کننده مقدارکافی (دو میلی گرم به ازای هر سانتی مترمربع) از ضد آفتاب را مصرف کرده باشد محاسبه شده ولی در عمل، بیشتر مصرف کنندگان تقریبا نصف مقداری را که لازم است مصرف می کنند.

شاید به همین علت باشد که بسیاری از پزشکان « اس پی اف » ۲۵ یا ۳۰ را برای کشور ما پیشنهاد می کنند زیرا هم آفتاب مداوم و شدیدی داریم و هم احتمال اینکه مردم ضدآفتاب را به مقدار کافی مصرف نکنند، زیاد است.

به یاد داشته باشید رابطه SPF و محافظت از پوست خطی نیست. یعنی از « اس پی اف » 25 یا 30 به بالا، با افزایش عدد مربوطه، میزان محافظت به همان میزان بالا نمی رود.

به گزارش نبض ما، سازمان غذا و داروی آمریکا از تولید کنندگان خواسته بود که از نوشتن اس پی اف بالای ۵۰ روی جعبه محصولاتشان خودداری کنند، زیرا این اشتباه برای مصرف کننده پیش می آید که با استفاده از این محصولات می توانند تا مدت زیادی در معرض آفتاب بمانند و به همین علت این احساس امنیت کاذب باعث می شود خود را بیشتر در معرض خطر سرطان قرار دهند.

ضد آفتاب wokali

قبل از پرداختن به معرفی ویژگی ها و فواید این کرم ضدآفتاب باید بگوییم که شرکت سازنده ی این محصول یعنی کمپانی وکالی یکی از برند های معتبر و خوش نام در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقیت از پوست و مو می باشد که سابقه ی طولانی در این عرصه دارد. از جمله محصولات این شرکت
می توان به کرم ضد آفتاب وکالی سان کرمت UVA و UVB آن اشاره کرد که رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کرده است و یک محصول کاملا ارجینال برای
مراقت از پوست می باشد.
مواد به کار رفته در کرم ضدآفتاب وکالی
کرم ضد آفتاب وکالی از مواد معدنی و جلبک های دریایی و مواد آلی کاملا طبیعی و ارگانیک ساخته شده است که سرشار از ویتامین ها و مواد کلاژن ساز پوست می باشد که شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد و نقش به سزایی در ترمیم بافت های آسیب دیده پوست دارد و با کلاژن سازی طبیعی آسیب های پوست را بهبود بخشیده و از بین می برد. ویتامین های موجود در این ضد آفتاب سبب شادابی و تقویت و تغذیه پوست خواهد شد. و تمام لک و جای جوش و زخم های قدیمی را هم از بین می برد.

این محصول یک ضد آفتاب قوی می باشد که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. همچنین عالاوه بر حالت محافظتی خاصیت درمانی و ترمیم کننده بافت های مرده و آسیب دیده را دارد که با کلاژن سازی از پیری زود رس وایجاد چین چروک جلوگیری می کند. و باعث جوان سازی طبیعی پوست خواهد شد.

ضد آفتاب wokali

ضد آفتاب wokali

خواص

  • ضدآفتاب بدون رنگ
  • محافظت در برابر UVA و UVB
  • ضد لک و ضد جوش
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • مناسب هر نوع پوست
  • فاقد چربی
  • دارای ویتامین E-C-A
  • نرم کننده و سفید کننده
  • ۱۳۰ میلی لیتر
  • تاریخ انقضا 2026
  • موجود در 3 spf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *