دسته‌بندی نشده

سرم اسب طلای ایمیجز

سرم اسب طلای ایمیجز

سرم اسب طلای ایمیجز

سلام به همه شکا دوستداران و همراهان سایت دیتا میکاپ. برای داشتن پوستی صاف ، سالم و زیبا استفاده از لوازم بهداشتی مراقبتی بسیار ضروری است. سرم اسب طلای ایمیجز یک سرم با کیفیت و عالی برای پاکسازی. و جوانسازی پوست می باشد که تاثیر دائم و فوق العاده ای به همراه دارد. این محصول برای اقایان و هم خانم ها کاملا مناسب بوده و با افزایش سفتی و استحکام پوست ، چین و چروک های شما را از بین می برد. و پوستی جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می اورد.

 

سرم اسب طلای ایمیجز

سرم اسب طلای ایمیجز

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مناسب با خواص درمانی فوق العاده عالی برای آبرسانی. و مرطوب نگه داشتن صورتتان می گردید، ما یک محصول ترکیبی فوق العاده عالی از برند ایمیجز برایتان آورده ایمف که به تنهایی می تواند. نقش یک روتین پوستی کامل را برای شما ایفا کند. این محصول که به صورت سرم تولید شده است، ترکیبی است. از روغن اسب و اسانس طلا و تولید برند ایمیجز می باشد، در ادامه با ما باشید. با بررسی این محصول و ویژگی ها و خواص آن.

 

بررسی ارزش خرید سرم روغن اسب و طلا ایمیجز

در پاراگراف قبل گفتیم که این محصول به تنهایی می تواند یک روتین پوستی کامل را برای شما به وجود آورد! می دانید چرا؟ زیرا خاصیت های خوب ان به قدری زیاد است که مطمئنا به سلامت پوستی شما کمک بسیار شایانی کرده و صورتتان را شاداب، سرزنده و زیبا خواهد نمود. از جمله ویژگی هایی که این سرم روغن اسب ایمیجز دارد باید به موارد زیر اشاره نمود :

برند : ایمیجز
حجم : 100 میلی متر
دارای عصاره روغن اسب و طلا
مناسب انواع پوست ها
مخصوص اقایان و خانم ها
آبرسان و مرطوب کننده پوست
جوانسازی و ضد چین و چروک
روشن کننده ی پوست
حاوی هیالورونیک اسید
پاکسازی و تقویت کننده ی پوست
جذب سریع
فاقد مواد شیمیایی و مضر

سرم اسب طلای ایمیجز

سرم اسب طلای ایمیجز

دلیل پر فایده بودن روغن اسب

همانطور که در سایر محصولات ساخته شده از روغن اسب. نیز توضیح داده ایم، باید بدانید که در بسیاری از کشور ها از گوشت اسب همانند گوشت حیواناتی که در کشور خودمان به صورت خواراکی استفاده شده. و خوردن و طبخ کردن آن پر طرفدار می باشد، از همین رو به هنگام کشتار این اسب ها چربی های اضافه آنها می تواند یکی از بهترین مکمل ها برای سات بسیاری. از محصولات ارایشی و بهداشتی همچون این سرم روغن اسب ایمیجز باشد.

زیرا دارای خواص بسیار مناسبی برای پوست است و از جمله مزیت هایی که نسبت به بسیاری از محصولاتی که از روغن های مختلف ساخته می شوند دارد این است که بعد از استعمال آن ( یعنی روغن اسب ) هیچ گونه چربی را بر روی دستان خود احساس نخواهید کرد، زیرا این روغن کاملا جذب شده و خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی آن است که مانع از خشکی پوست می شود، نه چربی!

سرم اسب طلای ایمیجز

سرم اسب طلای ایمیجز

نحوه استفاده

توصیه می شود بعد از تمیز کردن پوست، هر صبح و عصر مقدار کافی از سرم را روی کف دست بریزید، در امتداد بافت پوست صورت و گردن، سرم را با سر انگشت بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کامل جذب شود.

تاثیرات سرم صورت روغن اسب ، فوق العاده شگفت انگیز است و همچنین جای جوش، آکنه، لکه، جای زخم و سایر مشکلات پوستی دیگر را ترمیم می کند و لطافت و جوانی را دوباره به صورت شما باز می گرداند.

 

خواص طلای موجود در سرم روغن اسب ایمیجز برای پوست

جدای از خواص خوبی که استفاده از روغن اسب برای صورت دارد، استفاده از طلا به صورت ماسک صورت، سرم، کرم و … نیز به خودی خود به دلیل غیر سمی بودن این ماده طبیعی و البته گران قیمت، دارای خواص خوبی در ترمیم سلول های پوستی، آبرسانی به بافت های خشک و مرطوب نگه داشتن صورت داشته و بدین دلیل است که می گوییم وجود طلا در این سرم روغن اسب، خواص آن را تشدید کرده. و قدرتش را در حفظ و سالم نگه داشتن صورت شما بیشتر می نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *