دسته‌بندی نشده

خواص ماسک گل رز بیواکوا

خواص ماسک گل رز بیواکوا

خواص ماسک گل رز بیواکوا

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان خوب و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. خواص ماسک گل رز بیواکوا عنوانی است که د راین پست به بیان و بررسی ان خواهیم پرداخت. از جمله خواص این ماسک بی نظیر می توان به قدرت ترمیم کنندگی و رفرش کردن پوست اشاره کرد. این ماسک همچین باعث روشن کنندگی و کم رنگ کردن و از بین بردن لکه های پوستی نیز می شود و با عملکرد خاص و بی نظیر خود رضایت هر شخصی را به ارمغان می اورد.

 

ماسک صورت گل رز بیوآکوا

بهترین و جدیدترین ژل و ماسک صورت روشن و ترمیم کننده منافذ باز پوست گل رز بیواکوا

  • بهترین محصول برای پر کردن خطوط عمیق صورت
  • مرطوب کننده و آبرسان پرقدرت
  • حاوی ویتامین
  • حاوی سدیم هیالرونات، عصاره مخمر و شیرین بیان
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • مغذی
  • نرم کننده و تقویت بافت پوست
  • ترمیم منافذ باز پوست
  • ضد چروک و ضد پیری پوست
  • تنظیم کننده چربی
  • سفید کننده

معرفی ماسک صورت پوست گل رز بیوآکوا

خانم هایی هستند که به دنبال یک روش موثر و ماندگار برای درمان چین و چروک ها و لکه های روی پوست خود هستند یا خانم هایی هستند که فرصت کافی برای درست کردن ماسک های خانگی و یا رفتن به متخصصان پوستی ندارند.ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که بدون گرفتن وقت و با ساده ترین روش، از شر چین و چروک و جوش های صورت خود خلاص شوید.

ماسک صورت گل رز بیوآکوا، ماسکی گیاهی و ژله مانند به شما در بهبود و ترمیم مشکلات پوستی کمک می کند.ماسک گل سرخ پوست های خشک و شکننده را بهبود می بخشد این ماسک یک آبرسان قوی محسوب می شود و باعث می شود تا پوست صورت را همیشه مرطوب و نرم نگه دارد.ماسک صورت گل رز بیوآکوا، حاوی ویتامین های مختلفی می باشد و از عصاره گل سرخ واقعی بهره گرفته است.

این ماسک خاصیت ضد پیری دارد هنگامی که ماسک صورت گل رز بیوآکوا  بر روی پوست خود می مالید مواد و ویتامین های مورد نیاز، سریع به داخل پوست نفوذ می کنند و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهند و باعث می شود سلول های مرده پوستبازسازی شوند همین تغییرات باعث می شود پوست شما سالم و شفاف و جذاب باشد و تشکیل

اثار پیری بر روی صورت به تاخیر بیفتد. همچنین استفاده از این ماسک باعث بسته شدن منافذ باز صورت می شود و با نفوذ آن به داخل پوست، منافذ را تمیز و پاکسازی می کند که موجب شادابی و درخشندگی پوست شما می شود.ماسک صورت گل رز بیوآکوا، از پدیدار شدن جوش و التهابات پوستی، جلوگیری کرده و پوست صورت را سفت و شفاف می کند.

این محصول کمک میکند تا پوست مات، خشک و خشن شما بهبود یابد و رطوبت مورد نیاز پوست را به آن برسانید.

شیوه استفاده از ماسک صورت گل رز بیوآکوا:

در ایتدا پوست خود را با شوینده مخصوص تمیز کنید

پیشنهاد می شود پس از شست و شو از تونر استفاده کنید

از ماسک گل رز بیوآکوا بر روی تمام پوست صورت خود بزنید

پس از 15 تا 20 دقیقه و بعد از جذب کامل میتوانید صورت خود را بشویید

عملکرد اصلی ماسک لاتکسی گل سرخ bioaqua :

خاصیت درخشندگی و روشن کنندگی سطح پوست به دلیل عصاره گل رز موجود در این ماسک

محو کردن خطوط روی پیشنانی و نواحی اطراف چشم و پر کردن خطوط عمیق پوست

لایه برداری و کوچک کردن منافذ باز پوست

پاکسازی و تمیز کنندگی پوست

گل محمدی، که گل سرخ هم نامیده می شود از خانواده گل رز است. طبع این گل گرم است یعنی در بهار می توان آن را یافت این گل زیبا و خوش بو نه تنها برای زیبایی بلکه برای سلامت بدن و سیستم ایمنی بدن بسیار تاثیر گذار است.گل سرخ یا همان گل محمدی، خاصیت های آنتی اکسیدانی قوی دارد که باعث از بین بردن باکتری و عفونت در بدن می شود ویتامین C موجود در گل سرخ، باعث از بین بردن چین و چروک های صورت و حذف لکه های پوستی می شود.

عصاره گل سرخ برای پوست سر و مو بسیار موثر است ماسک این گل، در تنظیم چربی پوست سر تاثیر بالایی دارد.

عصاره گل رز موجود در ماسک گل رز بیو آکوا خاصیت تسکین دهندگی بسیار بالایی داشته و آلودگی ها و کثیفی ها را از سطح پوست پاک می کند . فرقی نمی کند خانم باشید یا آقا ، جنس پوستتان خشک باشد ، معمولی ، چرب یا مختلط . این ماسک برای تمامی پوست ها به خصوص پوست های خشک و حساس بسیار مناسب است . ماسک لاتکسی گل سرخ بیوآکوا روشی بسیار عالی برای رفع زبری و خشکی پوست می باشد ، همچنین عصاره گل رز میزان چربی پوست را کنترل کرده و باعث از بین بردن چربی اضافه پوست می شود . از آنجایی که ساختن ماسک گل سرخ به شیوه ی اصولی کمی مشکل است ما برای سلامت و زیبایی و جوانسازی پوست شما به شما ماسک گل رز بیوآکوا را پیشنهاد می کنیم .

 

ماسک پتال گل رز
گل رز التیام بخش انواع پوست و با کاهش التهابات و قرمزی پوست موجب صاف و یکدست شدن پوست میشه،بخاطر مقادیر بالای انتی اکسیدان های موجود در گل رز این گل باعث از بین رفتن باکتری های جوش زا وپاکسازی منافذ از آلودگی ها میگردد
گل رز در کشیدگی و سفتی طبیعی پوست کمک میکند و موجب جوانسازی پوست و همچنین کاهش چین و چروک میشود.

استفاده از ماسک گل رز موجب نرمی لطافت و آبرسانی به پوست می‌شود و باعث روشن شدن ولایه برداری ملایم پوست می‌گردد.

این ماسک مناسب کسانی هستش که از التهابات و جوش های پوستی رنج میبرند وهمچنین کسانی که پوست خشکی دارند و میخواهند پوستشون عمیقا آبرسانی کند.

خواص ماسک گل رز بیواکوا

ماسک های صورت چگونه کار می کنند ؟

در مرحله اولیه مراقبت از پوست مشکل به خصوصی وجود ندارد . بخصوص اگر کارساز باشد.  ممکن است به دنبال افزایش مراقبت از پوست باشید و متاسفانه روش های حرفه ای مراقبت از پوست مانند روش های زیبایی صورت می توانند گران بها باشند. این در حالی است که ماسک های صورت با کمترین هزینه این درمان را برای شما ارائه می دهند.

دکتر دتیره توضیح می‌دهد که مواد تشکیل دهنده ماسک صورت به دلیل پدیده انسداد ماسک روی پوست ، مدت طولانی تری با پوست شما در ارتباط هستند. این ماسک رطوبت یا ماده تشکیل دهنده پوست را به دام انداخته و لایه ای ایجاد می کند که بسته به مواد استفاده شده است و هدف آن  آبرسانی ، مرطوب سازی، خشک یا لایه برداری پوست میباشد. اسید سالسیلیک برای آکنه ،ویتامین c برای خطوط ریز و ریتنوئید برای روشن شدن لکه های تیره بسیار موثر هستند. در اینجا سعی داریم ۱۰ فواید ماسک صورت را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *