دسته‌بندی نشده

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

اگر به دنبال خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی  سایت دیتا میکاپ به شما کرم نقاط حساس بیاکوا را معرفی و پیشنهاد می کند

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

برای خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی :کرم نقاط حساس بیاکوا

کرم روشن کننده نقاط حساس بدن بیوآکوا BIOAQUA مناسب برای همه انواع پوست و تمام نقاط بدن به جز صورت و پشت دست است. این کرم بافت نرم و سبکیارد و بارمولاسیون خاص خود، تیرگی‌های پوست در نقاط حساس بدن را کاهش می‌دهد.

کرم روشن کننده نقاط تیره بدن بیوآکوا دارای رایحهوشایندی است که از عصاره شکوفه‌های گیلاس و آلبالو به دست می‌آید و به فرد مصرف‌کننده حسوبی القا می‌کند.

این کرم برای کاهش تیرگی‌های پوست مناطقی مانند کشاله ران، زیر بغل، لب،سینه و ناحیه تناسلی بسیار مناسب است و استفاده مداوم از آن می‌تواند در روشن و سفید شدن پوست این نواح تیأثیر قابل توجهی داشته باشد.

ویژگی های کرم بیاکوا:

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

  • بافت نرم و سبک
  • روشن و سفید‌کننده
  • عدم بروز حساسیت روی پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • حاوی عصاره شکوفه گیلاس و آلبالو و ویتامین‌ها
  • مغذی بافت پوست
  • کاهش تیرگی‌های پوست
  • بازسازی پوست
  • درخشان‌کننده
  • مناسب نواحی کشاله ران، زیر بغل، لب، سینه و ناحیه تناسلی

طرز استفاده

استفاده از محصول بیوآکوا برای روشن کردن و سفید کردن نقاط حساس بسیار آسان است. فقط کافی استحلی که قصد دارید روشن شود، با یکوم شستشو یا صابون مناسب مانند صابون حلزون کلاژن شستشو داده و خشک کنید. سپس کرم بیوآکوا را به آرامی روی محل مورد نظر مالیده و با ماساژ دادن به آن، تا چندین دقیقه ادامه دهید.

در ابتدا ممکن است محل مورد نظر قرمز شود، اما پس از چند دقیقه، رنگ آن به صورت موقت و برایدت زمانی متفاوت (ممکن است تا چند ساعت یا چند روز)، بسته به نوع پوست شما، سفیدتر خواهد شد. لازم به ذکر است که حتی با شستن محل مورد نظر، اثر کرم بیوآکواز بین نخواهد رفت.

بنابراین، استفاده از کرموشن کننده و سفیدننده نقاط حساس بیوآکوا بسیار آسان است و می‌توانید از آن برای نواحی حساس مانند واژن نیز استفاده کنید.

کرمی برای رفع تیرگی همه جا

این کرم روشن کننده بیوآکوا، علاوه بر رفع تیرگی نقاط حساس بدن،ابل استفاده برای سایر قسمت‌های بدن نیز می‌باشد. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که توانایی از بین بردن سیاهی و تیرگی تمامی قسمت‌های پوست را داراست. با توجه به عملکرد بسیار عالی آن، می‌توان گفت که این کرم روشن کننده بهترین پیشنهاد برای از بین بردنیاهی درایر قسمتهای بدن، از جمله زانو، است. این محصول توسط برند بیوآکوا تولید شده است.

همین الان کرم وایت رز رو برای داشتن پوستی درخشان سفارش بده دیتامیکاپ با پشتیبانی پاسخگو همیشه همراه شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *