دسته‌بندی نشده

خرید کرم اگوستا بلک عمده

خرید کرم اگوستا بلک عمده

سلام به سایت دیتامیکاپ خوش اومدید اگر به دنبال خرید کرم اگوستا بلک عمده بهتون بگم که جای درستی امدید چون ما عرضه کننده تمام محصولات ارایشی بهداشتی در ایران به صورت انلاین هستیم.

کرم اگوستا بلک

کرم آگوستا، با شهرت جهانی وارد صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی شده است. این کرم دارای تاییدیه از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی می‌باشد. خواص بی‌نظیر آن شامل روشن کنندگی و ضد لکودن است که باعث استقبال گسترده در بازارهای آسیایی شده است. علاوه بر این، یکی از دلایل قوی برای شهرت این کرم، توانایی روشن کردن پوست بدون نازک شدن آن است.

خرید کرم اگوستا بلک عمده

خرید کرم اگوستا بلک عمده

ترکیبات

ترکیبات اصلی کرم آگوستا عبارتند از:

1. عصاره آلوئه ورا
2. عصاره رزبری
3. عصاره پاپایا
4. عصاره زردچوبه
5. عصاره صندل وارچوبه
6. نئوگلوکوزامین و ماندلیک اسید

ترکیبات اصلی کرم آگوستا شامل عضاره الوئه ورا، عصاره رزبری، عصاره پاپایا، عصاره زردچوبه، عصاره صندل و مارچوبه، و حاوی نئوگلوکوزامین و ماندلیک اسید است.

خواص کرم اگوستا بلک

درمان جوش های چرکین

یکی از خواص کرم آگوستا این است که می‌تواند در درمان جوش‌های چرکین پوست مؤثر باشد. پس از ظهور جوش‌های چرکین روی صورت خشک شدن آنها، نقطه‌های سیاه کوچکی بر روی پوست شکل می‌گیرند. این کرم می‌تواند به عنوان یک ماسک عمل کند و حفره‌هایی که منجر به تشکیل رنگ سیاهی‌شوند را پاکسازی کند. این حفره‌ها در واقع منافذ پوست هستند که در قسمت پایین توضیح داده شده است و این کرم می‌تواندین منافذ باز پوست را نیز ببندد.

خرید کرم اگوستا بلک عمده

خرید کرم اگوستا بلک عمده

درمان جوش سر سیاه

اگر شما راه‌های مختلفی را امتحان کرده و نتوانستید از منافذ باز پوست خود راحت شوید، حتماً به این نکته توجه کرده‌اید که آرایش هم نمی‌تواند به طور کامل این منافذ را ببندد و گاهاً می‌تواند آنها را بزرگتر به نظر برساند. اما می‌توانید تلاش کنید تا  این منافذ به نظر کوچکتری بیایند. یکی از خصوصیات مهم کرم آگوستا، کوچک کردن منافذ باز پوست است و نهستن کامل آنها،یرا اگر منافذ به طور کامل بسته شوند، ممکن است جوش در صورت شما ایجاد شود. همچنین، فراموش نکنید که مصرف ضدآفتاب و شستن منظم پوست نیز بسیار مهم است.

از بین بردن لک بارداری

لک های دوران بارداری معمولا به دلیل نوسانات هورمونی رخ می‌دهند و در حدود 60% از زنان باردار تأثیر می‌گیرند. علت این لک ها ممکن است به دلایل مختلفی باشد. با استفاده از کرم اگوستا، ملاسما کاهش یافته و لک هایی که معمولاً روی پیشانی و گونه های زنان باردار شکل می‌گیرند، به طور تدریجی ناپدید می‌شوند. پس از استفاده مداوم ازین کرم بهدت 40 روز، مشاهده شده است که 80% از لک های پوستی زنان باردار ناپدید می‌شوند.

رفع افتادگی پوست

افتادگی پوست می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله کاهش وزن سریع، افزایش سن و استفاده زیاد از دخانیات رخ دهد. استفاده از یک کرم حاوی رتینول می‌تواند خاصیت ارتجاعی ناحیه اطراف چشم و روی پوست را بهبود بخشد. همچنین، حضور ژلاتین و ویتامین C در این کرم می‌تواند منجر به افزایش تولید کلاژن،حیا وفت شدنوست در طول دوره درمانی شود.

از کجا بخریم؟

برای خرید کرم اگوستا بلک عمده و تکی و هر محصول دیگری که در ذهن دارید با کارشناسا ما تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *