دسته‌بندی نشده

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

پماد خشخاش عمده

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

سلام به سایت دیتامیکاپ خوش امدید اگر به دنبال خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد هستید سایت ما این محصول را به شما معرفی میکند و از خودمان میتوانید ان را سفارش دهید .

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

پماد خشخاش چیست؟

پماد خشخاش Poppy در واقع یک پماد گیاهی است که از دانه‌های گیاه خشخاش تولید می‌شود. گیاه خشخاش (Papaver somniferum) یک گیاه دارویی است که در برخی مناطق جهان کشت می‌شود. دانه‌های خشخاش حاوی مواد مخدری به نام آلکالوئیدهای افیونیانند مورفین، کدئین و تئبین هستند.

اما باید توجهاشت که استفاده از پماد خشخاش Poppy برای مصارف پزشکی و درمانی در بسیاری از کشورها ممنوع است. این محصولات معمولاً شامل مواد مخدر هستند استفاده بی‌رویه از آنها می‌تواند عوارض جدی و حتی خطرناکی را به همراه داشته باشد.

در طب سنتی، خشخاش به عنوان یک مسکن و آرامبخش استفاده می‌شده است.

 

اتمام کمرد درد با پماد خشخاش اصل

پماد خشخاش یکی از محصولات طبیعی است که برای تسکین دردهای عضلانی و التهابی استفاده می‌شود. این پماد از عصاره گیاه خشخاشهیه می‌شود که دارای خواص ضدالتهابی و آرام‌بخشی است.

اگر با کمردرد مواجه هستید، پماد خشخاش ممکن است به شما کمک کند. این پماد معمولاً به صورت موضعی روی ناحیه دردناک کمر استفاده می‌شود. اثرات آن شامل موارد زیر می‌شود:

1. ضدالتهاب: پماد خشخاش می‌تواند به کاهش التهاب و تورم در ناحیه کمر کمک کند. این خاصیت می‌تواند منجر به کاهش درد و تسکین علائم کمردرد شود.

2. آرام‌بخشی: پماد خشخاش می‌تواند به تسکین درد عضلانی و عصبیمک کند.ین محصولعمولاًاوی مواد آرام‌بخشیانند منتول است که باعث ایجاد احساس سردی و تحریک ملایم در ناحیه مورد استفاده می‌شود.

3. افزایش گردش خون: استفادهز پماد خشخاش میتواند به بهبود گردش خون در ناحیه کمر کمک کند. این موضوع می‌تواند به تغذیه بهتر عضلات و بازسازی سریع‌تر بافت‌های آسیب دیده کمک کند.

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

خرید پماد خشخاش عمده اصل ضد درد

طریقه مصرف پماد خشخاش

برای کاهش کمر درد خود روزی دو تا سه بار پماد را روی محل درد بمالید به مدت نیم ساعت و ان را با پارچه بپوشانید تا گرم شود .

 

پماد خشخاش را از کجا بخریم؟

برای خرید پماد خشخاش عمده اصل و تکی همیشه میتونید با کارشناسان دیتامیکاپ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *