دسته‌بندی نشده

خرید صابون عمده

خرید صابون عمده

سلام به سایت دیتامیکاپ خوش اومدید برای خرید صابون عمده گیاهی و ضد جوش چه عمده و چه تکی میتونید با شماره های درج شده تماس بگیرید و همچنین میتونید از صفحه اول دیتامیکاپ محصولات ما را دیدن کنید .

خرید صابون

صابون‌ها از نمک‌های سدیم یا پتاسیم اسیدهای چربی که در آب حل می‌شوند تشکیل شده‌اند. فرآیندهای شیمیایی با استفاده از قلیای قوی، چربی‌ها، روغن‌ها یا اسیدهای چرب موجود در آن‌ها را به صابون تبدیل می‌کنند. بنابراین، صابون‌ها و شوینده‌ها نمک هستند. اکثر صابون‌ها از اجزای اصلی روغن‌ها و چربی‌ها به عنوان مواد روان‌کننده و غلیظ‌کننده استفاده می‌کنند. گریس‌ها به طور معمول امولسیونی از صابون کلسیم یا صابون لیتیوم و روغن معدنی هستند. صابون‌های فلزی دیگری نیز، شامل آلومینیوم، سدیم و ترکیبات آن‌ها وجود دارند که مفید هستند. این صابون‌ها به عنوان غلیظ کننده در افزایش ویسکوزیته روغن‌ها نیز استفاده می‌شوند. در گذشته، با اضافه کردن آهک به روغن زیتون، روغن‌های روان‌کننده تولید می‌شدند.

صابون چگونه عمل میکند؟

صابون وظیفه حل کردن ذرات و آلودگی‌ها را در هنگام تمیزکردن بر عهده دارد. صابون قادر است ذرات موجود در ماده کثیف را حل کند و جدا کند. به عنوان مثال، در شستن دست، صابون به عنوان یک سورفکتانت عمل می‌کند. با اضافه کردن آب به صابون، لایه چربی دوبله غشایه پوست را از بین می‌برد و پروتئین‌های غیرطبیعی را نیز به خوبی حذف می‌کند. این فرآیند باعث از بین رفتن میکروارگانیسم‌ها می‌شود. صابون همچنین قابلیت تشکیل امولسیون را دارد و باعث می‌شود تا روغن و چربی با آب ترکیب شده و به راحتی شسته شود.

صابون های ارایشی

صابون‌های استفاده شده برای شستشوی دست و صورت، به دو قسمت تقسیم می‌شوند: قسمتی که از آب دوست است و قسمتی که از آب گریز است. ذرات و مولکول‌های روغن و چربی که در آب حل نمی‌شوند، با قسمت آب گریز این صابون‌ها همراه می‌شوند و قسمت آب دوست صابون‌ها شکل کروی را در اطراف این ذرات ایجاد می‌کند. به صورت دقیق‌تر، قسمت آب دوست صابون در آب حل می‌شود و قسمت آب گریز در آلودگی‌ها حل می‌شود. در مرحله بعد، قسمت آب دوست صابون، مولکول‌های آب گریز را پوشش می‌دهد، که در این صورت با حضور کافی آب، آلودگی‌ها از بین می‌روند.

برای سفارش عمده صابون با ما تماس بگیرید .

صابون صندل طلایی اصل عمده

خرید  صابون تریاک

صابون دستساز زردچوبه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *