دسته‌بندی نشده

براش سیلیکونی دو سر

براش سیلیکونی دو سر

براش سیلیکونی دو سر

با سلام و درود به همه شما همراهان و دوستان عزیز و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. براش سیلیکونی دو سر عنوان محصولی است که در این پست به بررسی و معرفی ان خواهیم پرداخت. اگر برای زدن و پخش کردن ماسک های صورت و پاکسازی منافذ خود دنبال یک محصول خوب و باکیفیت می باشید ادامه این پست را از دست ندهید. استفاده از این محصول سبب می شود تا تمامی منافذ شما نیز از هر گونه الودگی پاک شود و از بروز جوش جلوگیری میکند.

 

براش دوطرفه مخصوص ماسک

براش سیلیکونی دو سر
سیلیکونی و بالاترین کیفیت
یک طرف مخصوص زدن انواع ماسک و یک‌طرف به عنوان فیس براش برای شستشو صورت و‌پاکسازی عمیق و همچنین مخصوص ماساژ دادن ماسک و سرم ها روی پوست

گردش خون رو زیر پوست بالا میبره و همین باعث ترمیم سریع تر پوست و جای جوش و لک میشه

🔹پاکسازی عمیق پوست
🔹رفع مشکلات پوستی
🔹دارای دو سر سیلیکونی
🔹سر سیلیکونی دیگرماساژ و شستشو صورت
🔹رفع خشکی پوست
🔹رفع جوش های سرسیاه
🔹کوچک کردن منافذث
🔹افزایش گردش خون در پوست
🔹افزایش شفافیت پوست
🔹جلوگیری از چین و چروک
براش سیلیکونی دو سر

 

بررسی تخصصی فیس براش ماسک صورت دو طرفه پرز دار

کوچک اما کاربردی … . شاید بهتری عنوان برای توصیف فیس براش ماسک صورت دو طرفه پرز دار همین است. اگر به زدن ماسک و انواع اسکراب علاقه دارید. حتما در جریان هستید که انجام این کار با دست خالی مقداری دشوار است. رفتن محتوای ماسک به زیر ناخن، تماس ناگهانی ناخن به نواحی حساس مانند چشم، به جا ماندن بو و رنگ ماسک بر روی دست و … از جمله مشکلاتی است که استفاده ی ماسک بدون براش به دنبال دارد. تمام این مشکلات به ظاهر پیچیده را می توان با استفاده از یک فیس براش ماسک مرغوب و استاندارد برطرف کرد. احساس لذت بخش رسیدن به پوست و استفاده ی صحیح از ماسک را می توان با یک محصول ایده آل تجربه کرد.

در ضمن پخش کردن محتویات ماسک در این حالت بهتر صورت می پذیرد. و راندمان کار به طرز قابل توجهی افزایش می یابد.

سایر ویژگی های محصول

براش ماسک صورت پرز دار، یکی از محصولات پرفروش و کاربردی است. با این محصول جادویی می توانید به راحتی منافذ باز پوست صورت خود را کوچک کنید. در این حالت فعالیت ضدجوش محصول کاملا نمایان است. افزایش جریان گردش خون در پوست نیز از مزایای استفاده ی صحیح و مداوم می باشد. اگر برای زدن ماسک از این کالا استفاده کنید، شفافیت پوست تان چند برابر می شود و خطوط مزاحم و اضافی ظاهر نمی شوند. در این شرایط چین و چروک پوست تان نیز کمتر می شوند. این براش با جلوگیری از تجمع باکتری ها بر روی پوست، فعالیت سم زدایی را به حد اعلا می رساند. این مساله به لایه برداری ماسک نیز کمک قابل توجهی می کند.

براش سیلیکونی دو سر

این برس از دو سمت کاربردی تشکیل شده که یه سمت را به عنوان فیس براش و برای پاکسازی پوست میتوان استفاده کرد و از سمت دیگر برای زدن ماسک ها میتوان استفاده کرد. جنس این برس سیلیکونی است و شست و شو آن بسیار آسان میباشد. براش دوطرفه مخصوص ماسک ، سیلیکونی و بالاترین کیفیت ، یک طرف مخصوص زدن انواع ماسک و یک‌طرف به عنوان فیس براش برای شستشو صورت و‌پاکسازی عمیق و همچنین مخصوص ماساژ دادن ماسک و سرم ها روی پوست. فیس براش و قلم ماسک سیلیکونی دوسر انتخاب یک محصول با کاربردهای متفاوت است.

گردش خون رو زیر پوست بالا میبره و همین باعث ترمیم سریع تر پوست و جای جوش و لک میشه 🔹پاکسازی عمیق پوست 🔹رفع مشکلات پوستی 🔹دارای دو سر سیلیکونی 🔹سر قلمی مناسب برای زدن ماسک و اسکراب 🔹سر سیلیکونی دیگرماساژ و شستشو صورت 🔹رفع خشکی پوست 🔹رفع جوش های سرسیاه 🔹کوچک کردن منافذث 🔹افزایش گردش خون در پوست 🔹افزایش شفافیت پوست 🔹جلوگیری از چین و چروک

براش سیلیکونی دو سر

 

توضیحات

اگر به زدن ماسک و انواع اسکراب علاقه دارید. حتما در جریان هستید که انجام این کار با دست خالی مقداری دشوار است. رفتن محتوای ماسک به زیر ناخن، تماس ناگهانی ناخن به نواحی حساس مانند چشم، به جا ماندن بو و رنگ ماسک بر روی دست و … از جمله مشکلاتی است که استفاده ی ماسک بدون براش به دنبال دارد. تمام این مشکلات را می توانید با استفاده از یک براش ماسک مرغوب و استاندارد برطرف کرد. احساس لذت بخش رسیدن به پوست و استفاده ی صحیح از ماسک را می توان با یک محصول ایده آل تجربه کرد.

در ضمن پخش کردن محتویات ماسک در این حالت بهتر صورت می پذیرد. و راندمان کار به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. در ادامه با ما همراه باشید با معرفی یکی از بهترین و پرفروش ترین براش ماسک های موجود در بازار.

براش دو طرفه ماسک یکی از محصولات پرفروش و کاربردی است. با این محصول جادویی می توانید به راحتی منافذ باز پوست صورت خود را کوچک کنید. در این حالت فعالیت ضدجوش محصول کاملا نمایان است. افزایش جریان گردش خون در پوست نیز از مزایای استفاده ی صحیح و مداوم می باشد. اگر برای ماسک از این کالا استفاده کنید، شفافیت پوست تان چند برابر می شود و خطوط مزاحم و اضافی ظاهر نمی شوند. در این شرایط چین و چروک پوست تان نیز کمتر می شوند.براش دو طرفه ماسک با جلوگیری از تجمع باکتری ها بر روی پوست، فعالیت سم زدایی را به حد اعلا می رساند. این مساله به لایه برداری ماسک نیز کمک قابل توجهی می کند.

مشخصات براش دوطرفه ماسک:

  • پاکسازی عمیق پوست
  • رفع مشکلات پوستی
  • دارای دو سر سیلیکونی
  • سر  سیلیکونی دیگرماساژ و شستشو صورت
  • رفع خشکی پوست
  • رفع جوش های سرسیاه
  • کوچک کردن منافذ
  • افزایش گردش خون در پوست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *