دسته‌بندی نشده

انواع ماسک ورقه ای

انواع ماسک ورقه ای

انواع ماسک ورقه ای

با سلامی دوباره به همه شما همراهان عزیز و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. در این پست قصد بحث و بررسی انواع ماسک ورقه ای را داریم و در ادامه به بیان مطالبی در این باره خواهیم پرداخت. امروزه ماسک های ورقه ای محصولی بسیار جا افتاده و ترند بوده و در انواع مختلفی با خاصیت های متنوع و متعددی روانه بازار های بهداشتی شده است . استفاده مداوم از این ماسک ها باعث شفاف شدن و شاداب شدن پوست دشه و حس طراوت را به پوست شما باز میگرداند.

 

ماسک ورقه ای چیست و تعریفی از انواع ماسک ورقه ای صورت

ماسک های ورقه ای نیز یکی از روتین های مراقبتی پوست به شمار می رود. در واقع این محصولات نوعی ماسک مخصوص صورت می باشند که از جنس پنبه و یا شبه پنبه. به صورت ورقه ای و آغشته به مواد سرم مانند ساخته شده اند. در واقع در یک تعریف کلی از این ماسک ها باید بگوییم که حاوی یک ورقه یا کاغذ به شکل صورت. می باشند که اغشته شده به سرم‌ پوستی و یا ویتامین ها. و مواد مختلف هستند و در کل از موادی مغذی و مورد نیاز برای پوست صورت سرشار می باشند.

انواع ماسک ورقه ای

ویژگی ها و خواص ماسک های ورقه ای

همانطور که گفتیم این ماسک های نام برده شده از مواد و ویتامین هایی مغذی و فوق العاده بهره می برند. که برای پوست صورت بسیار مفید هستند و ویژگی ها و خواص منحصر به فردی را به دنبال دارند.

انواع ماسک ورقه ای

انواع ماسک ورقه ای صورت از برند های مختلف

ماسک های ورقه ای که در دسترس شما قرار می گیرند انواع مختلف و گوناگونی دارند که هر یک از آن ها دارای. خاصیت و مزیت مخصوص به خود می باشد و برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ماسک ورقه ای آبرسان و مخصوص پوست های خشک

یکی از انواع ماسک های ورقه ای صورت، ماسک مخصوص پوست های خشک می باشد که همان ماسک آبرسان است. پس این مدل از ماسک برای افرادی که پوست هایی حساس و خشک و دهیدراته دارند گزینه ی مناسبی می باشد. آن هم به این دلیل که با هالورونیک فرموله شده است و همین ماده ی فوق العاده. و بی نظیر می تواند خشکی پوست را از بین ببرد. در واقع این ماده ی هالورونیک موجود در ابن ماسک به بافت پوست نفوذ خواهد کرد و در نتیجه سریعا سبب. مرطوب شدن آن می شود و همچنین آن را هم آبرسانی می کند. پس در نهایت پوستی بسیار شاداب و با نشاط و با طراوت را برایتان به وجود خواهد آورد.

انواع ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای مخصوص پوست های چرب

در کل ساختار آن ها به گونه ای است که چربی پوست را کنترل کند.  بهتر است که بدانید این نوع ماسک، توانایی این را دارد که منافذ باز پوست را کاهش بدهد

ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه

در واقع این ماسک ها این کار را به این دلیل انجام می دهند که از ترکیبات ضد آکنه و ضد جوش بهره می برند. با مصرف این محصول از شر جوش های خود راحت خواهید شد.

ماسک کلاژن ساز و ضد چروک

در نتیجه مواد و ترکیبات مورد استفاده در آن به گونه ای است که علائم و نشانه های پیری یعنی چین و چروک و خطوط ریز و کوچک را به مرور کاهش می دهد و کمتر می کند.

ماسک سفید کننده و روشن کننده

ماسک ورقه ای سفید کننده و روشن کننده را برای پوست آن دسته از افرادی که دارای تیرگی و لکه، کدری و همچنین خستگی بسیاری می باشد توصیه می کنیم.

مختص به پوست های دارای اگزما

همانطور که می دانید برخی از افراد از مشکلات و بیماری های پوستی رنج می برند که اگزما یکی از آن ها می. باشد و انواع ماسک های ورقه ای مختلفی نیز به صورت اختصاصی برای صورت آن ها ساخته شده است. این نوع ماسک ها برای پوست هایی که دارای اگزما هستند و همیشه ملتهب می باشند و درد های زیادی را متحمل می شوند مناسب هستند. در واقع این توانایی را دارند که التهاب را التیام ببخشند و تسکین دهنده ی التهابات پوست شوند و همچنین در کنار آن پوست را بسیار نرم و مرطوب می کنند.

ماسک ورقه ای دور چشم (پچ زیر چشم)

نوع دیگری از ماسک های ورقه ای که وجود دارد ماسک های دور چشم می باشد که تنها. برای پوست اطراف و زیر چشم ساخته شده اند و باید به صورت اختصاصی در این نقط استفاده بشوند. همچنین شکل و طراحی این ماسک ها به گونه ای است که تمامی نواحی و نقاط دور و اطراف چشم ها را پوشش بدهند. در نتیجه مواد مغذی آن به همه ی بخش های این نواحی نفوذ خواهد کرد. از خواص و مزایای این ماسک ها می توانیم آبرسانی، کلاژن سازی، ضد پیری و رفع تیرگی و کدری این نقاط را نام ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *